תוצאות החיפוש


  1. O

    מה אנחנו באמת קונים כשאנחנו קונים ציוד אודיו?

    מתחבר לדבריו של עמיר. לא נראה לי שהגישה שהוא מציג היא פחות נפוצה. להיפך. כמה מהאנשים כאן קונים ציוד כי "זה נשמע לי נאמן למקור", וכמה קונים כי "וואו זה נשמע מעולה"? כי התלהבות היא באופן טבעי למה שמהנה אותנו. ולא, אנחנו לא פראים שצריכים חינוך, היינו בהרבה מקומות, ואנחנו בוחרים להנות מהמוזיקה...
  2. O

    התלבטות לגבי אוזנית meze ובכלל

    עולם המוזיקה אלנבי 94 ת"א יש שם מבחר להאזנה
  3. O

    התלבטות לגבי אוזנית meze ובכלל

    לך תשמע את ה 99. יש לי בעבודה ואני מרוצה מאוד, לא זולג כלום. אלה גם האוזניות הגדולות הכי נוחות שיש, קשה להפריז בכך, ובנוסף לא צריך בשבילן הרבה כח.
  4. O

    חשמלאי

    תתחדש נראה מדהים חם זה בטוח :)
  5. O

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    לא כיוונת לדעתי. בהחלט יש מקום והבדלים גדולים בין כבלי חשמל וכו'. הטענה שלי היא על ההסבר, שבגלל שחשמל הוא כמו אוכל למערכת, אז חובה להשקיע. לא. יש להשקיע מסיבות אמפיריות, כי ניסינו והסאונד השתנה, או בגלל שמצאנו סיבה אמיתית (לדוגמה, אם יש מקרר ששומר על טמפרטורה יותר קבועה), לא א-פריורית בגלל...
  6. O

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    ברור שאשקיע. הטענה שלי היא על ההיגיון א-פריורי, שאם משהו נחוץ, אז חייבים להשקיע בו מעל ומעבר. מקרר זה משהו נחוץ, ואחראי על שמירת המזון, אבל קניתי די בזול. :לב:
  7. O

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    כיף שיש לך מישהו כמו איתי שמלווה ועוזר. דבר אחד לגבי המטאפורה של חשמל כמו תזונה לגוף. אני יכול להגיד אותו דבר לגבי המחשב שלי בעבודה - שהוא עובד על חשמל, והוא גם מקור הפרנסה שלי, ולכן אני צריך להשקיע הון בחוטי חשמל ובשקעים של המחשב ולקנות של הביוקר, לא? מטאפורות הן עניין חזק, שלעיתים מנטרל את...
  8. O

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    הבדלים דרמטיים בהחלט. אבל מה הכיוון של ההבדלים האלה? הייתי נוכח בכמה החלפות כבלי חשמל שהיקר וה"טוב" היה צעד גרוע. ספציפית פעם באתי לשמוע רמקולים לקניה, והם נשמעו לא משהו, הערתי בעדינות למוכר והוא אמר שהוא בדיוק קיבל כבל חשמל חדש ויקר מהפירמות שהזכרת כאן (sine). כשהוא החזיר את כבל החשמל המקורי...
  9. O

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    עשית את העיקר והחשוב, קו חשמל נפרד, תוודא גם שההארקה מחוברת היטב. אבל כבלים יקרים ומפצלים ושקעים מפונפנים זה איקוולייזרים, אם בא לך בסוף להשקיע ולראות איך זה משפיע סבבה, אבל עכשיו מוקדם מדי. שים שקעים לא אודיופיליים מאיכות טובה במחיר סביר בלי ציפויים ועניינים.
  10. O

    זאת צוואתי שכנראה לא תפורסם

    יש דברים יותר גרועים
  11. O

    רמקולים רמקולים (ריבונים) לכבדי שמיעה.

    מרגש ❤️ תוכל להסביר - זו מערכת רגילה או שמותאמת באופן מסוים לכבדי שמיעה?
  12. O

    מה מגדיר רמקול היי אנד?

    רמקולים היי אנד הם רמקולים שאנשים שחוזרים שוב ושוב בשמות משתמשים שונים שואלים עליהם.
  13. O

    שיתוף מערכת האודיו המשובחת שלי

    נשמע מערכת מעולה מאוד אבל כמה אפשר להתחנן לתמונות :)
  14. O

    קונצרט מקהלה בניו יורק, לזכר גילי אדר, הבת שלנו שנרצחה בנובה

    חיברת אותנו לגילי, הנצחה מרגשת מאוד, מחזקים ומחבקים אתכם.
  15. O

    ביטוח בפני נזקי מלחמה

    המשפט הכי טריביאלי והכי נכון ❤️
  16. O

    ביטוח בפני נזקי מלחמה

    התקרה בקומה השניה בחלקה נפלה הבוקר אבל המערכת ללא פגע! והיא אפילו שמרה על החלון הענק שמאחוריה שלם. ולגבי נוהל מימוש הביטוח, בטופס מילוי נזקים של מס רכוש, יש סעיף אם יש לך ביטוח מורחב (לי אין)
  17. O

    מגבר CLASS D למערכת

    יש מצב ש @robo7 צודק, הסימטריה בין הרמקולים עוזרת למצב. אם שני הרמקולים שונים אז הבעיה חמורה. הייתי מנסה לשמוע ככה, בטור, ומחליט.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור