רציתי לשתף על תהליך בנושא "חשמל" שאני עובר עם המערכת החדשה שלי
המערכת כוללת זוג רמקולים קדמים perlisten reference 7 T מגבר אקיופייס E480 רסיבר קולנוע integra drx 8.4 נגן zidoo z1000 זוג רמקולי סראונד אליפסיון מדגם L, וסב וופר psa 18 אינץ עם תיבה סגורה, מסך lg 83
החלטתי להתמקד בנושא החשמל, עשיתי קו חשמל נפרד למערכת, קו חשמל שמגיע מהלוח חשמל בדירה ועד המערכת סטריאו/ בסלון, כבל עם גיד בחתך 4 מ"מ, וחיברתי אותו ל 4 שקעים (בנתיים גביס אבל מתכנן בעתיד להחליף לשקעים אירופאיים או אמריקאי) אליהם מחוברים, מגבר סטריאו רסיבר סבוופר והנגן, היעד הבא הוא להוסיף שקע ארופאי ומפצל חשמל (הומלץ לי על supra)
כמובן שאני לא ארכוש שקעים ומפצל חשמל לפני שאבדוק איך הם נשמעים על הסטאפ שלי
הייתי שמח לשמוע אם עברתם תהליך דומה, מה היה סדר העדיפויות שלכם בתהליך
האם הרגשתם שמעתם שינויים?
אשמח לקבל עצות ו טיפים מה לעשות מה לא לעשות ומה דעתכם על המפצל חשמל supra
תודה
המערכת כוללת זוג רמקולים קדמים perlisten reference 7 T מגבר אקיופייס E480 רסיבר קולנוע integra drx 8.4 נגן zidoo z1000 זוג רמקולי סראונד אליפסיון מדגם L, וסב וופר psa 18 אינץ עם תיבה סגורה, מסך lg 83
החלטתי להתמקד בנושא החשמל, עשיתי קו חשמל נפרד למערכת, קו חשמל שמגיע מהלוח חשמל בדירה ועד המערכת סטריאו/ בסלון, כבל עם גיד בחתך 4 מ"מ, וחיברתי אותו ל 4 שקעים (בנתיים גביס אבל מתכנן בעתיד להחליף לשקעים אירופאיים או אמריקאי) אליהם מחוברים, מגבר סטריאו רסיבר סבוופר והנגן, היעד הבא הוא להוסיף שקע ארופאי ומפצל חשמל (הומלץ לי על supra)
כמובן שאני לא ארכוש שקעים ומפצל חשמל לפני שאבדוק איך הם נשמעים על הסטאפ שלי
הייתי שמח לשמוע אם עברתם תהליך דומה, מה היה סדר העדיפויות שלכם בתהליך
האם הרגשתם שמעתם שינויים?
אשמח לקבל עצות ו טיפים מה לעשות מה לא לעשות ומה דעתכם על המפצל חשמל supra
SUPRA MAINS BLOCK MD06-EU/SP SWITCH SPC BK
SUPRA MAINS BLOCK MD06-EU/SP SWITCH SPC BK
www.hifidelity.co.il
תודה