לפני כמה שנים ביקרתי יבואן נחשב ודיברנו על האתר הזה והוא ליגלג עליו בצדק, אמר שמדובר בכמה עשרות אנשים שחלקם רעילים לתחביב שאין להם שום תרומה ממשית פרט להפצת הרעל שלהם, בושה.
יש לי הרגשה, שאני יודע על מי מהיבואנים מדובר,אבל זה לא העניין.כמו בכל קהילה יש פה שלל אנשים כולל "רעילים",אבל תאמין לי שרוב חבריי הפורום אנשים טובים עם אהבה אמיתית לתחום.צריך לפעמים לדעת לדלג ולא להכניס את עצמך למצבים לא נעימים בגלל משחקי האגו.