זאת צוואתי שכנראה לא תפורסם

  • פותח הנושא פותח הנושא ecute
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ecute

מושעה
הודעות
30
מעורבות
4
נקודות
8
לפני כמה שנים ביקרתי יבואן נחשב ודיברנו על האתר הזה והוא ליגלג עליו בצדק, אמר שמדובר בכמה עשרות אנשים שחלקם רעילים לתחביב שאין להם שום תרומה ממשית פרט להפצת הרעל שלהם, בושה.
 

יש לי הרגשה, שאני יודע על מי מהיבואנים מדובר;),אבל זה לא העניין.כמו בכל קהילה יש פה שלל אנשים כולל "רעילים",אבל תאמין לי שרוב חבריי הפורום אנשים טובים עם אהבה אמיתית לתחום.צריך לפעמים לדעת לדלג ולא להכניס את עצמך למצבים לא נעימים בגלל משחקי האגו.
 
נערך לאחרונה ב:
לא צוואה, חלילה, אלא : אפילוג. סייפא סלה.
 
משהו פה לא נורמלי ( מישהו)
 

משהו פה לא נורמלי ( מישהו)
 

זאת צוואתי שכנראה לא תפורסם​

הבור הכי אידיוטי שאדם יכול לכרות לעצמו.
מה עכשיו? לא תכתוב יותר?
 
יש דברים יותר גרועים
 

"כמה עשרות אנשים" עם כיסים מספיק עמוקים, בשוק מאד מצומצם, זה בערך הכי לא זניח שיש?
אבל נו, אודיופיליה ולוגיקה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור