התייעצות בנושא חשמל ואודיו

  • פותח הנושא פותח הנושא דהן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ערב טוב גיא
לעניין הפאזה, יש לי חבר חשמלאי מוסמך אזמין אותו אלי על מנת לבדוק את הלוח ולקבל מושג בעניין הפאזה

יש לי מיני מרכזי בדירה, כנראה שהפאזה השלישית תהיה+מזגן

לעניין הכבל oyaide או חברה אחרת אין לי מושג כרגע, אבל זה יגיע בעתיד בנקודת זמן מסויימת

לעניין השקעים והמפצל, כנראה לכיון האמריקאי, עדיף לרכוש מה שהולך יותר בשוק היד שניה

בנתיים אם יש משהו מיד שניה אשמח לשמוע תרתי משמע

תודה רבה גיא
 
אני ממליץ על חברת Audience Av , מפצל חשמל בסיסי שלהם + שקע קיר דופלקס - אצלי זה נתן תוספת שקט ופרטים והיווה אביזר משלים מצויין לכבלי חשמל חננאל אלון המעולים שלי. בהצלחה.
 

האם ישנו הבדל? החשמל המזין את המערכת שווה ערך למזון המזין את הגוף. נכניס זבל נקבל זבל. נכניס איכות נקבל איכות.
ביצעתי אין ספור בדיקות, השוואות, מבחנים שונים ומשונים במהלך השנים. גם בציוד hifi ובטח ובטח בציוד היי אנד ואולטרה. ההבדלים יכולים להיות דרמטיים כאשר עושים זאת נכון והציוד ברמה בהתאם.

הבדלים דרמטיים בהחלט. אבל מה הכיוון של ההבדלים האלה? הייתי נוכח בכמה החלפות כבלי חשמל שהיקר וה"טוב" היה צעד גרוע. ספציפית פעם באתי לשמוע רמקולים לקניה, והם נשמעו לא משהו, הערתי בעדינות למוכר והוא אמר שהוא בדיוק קיבל כבל חשמל חדש ויקר מהפירמות שהזכרת כאן (sine). כשהוא החזיר את כבל החשמל המקורי אפשר היה לשמוע בנחת. אז ההבדלים דרמטיים אבל הרבה מהם תלויי מערכת והקשר, איזון וכו', ונראה לי שבד"כ פשוט משמשים כמו אקוולייזר, באותו אופן שלפעמים כבל רמקול משמש.
לכן העצה שלי היא שתדחה כמה שאפשר את הבחירות עד שהמערכת תהיה מחוברת.

(לא מדבר כאן על עבודות תשתית כמו קו ישיר מהלוח, או הארקה ישירה, אלה מומלצים בהחלט.)
 
הבדלים דרמטיים בהחלט. אבל מה הכיוון של ההבדלים האלה? הייתי נוכח בכמה החלפות כבלי חשמל שהיקר וה"טוב" היה צעד גרוע. ספציפית פעם באתי לשמוע רמקולים לקניה, והם נשמעו לא משהו, הערתי בעדינות למוכר והוא אמר שהוא בדיוק קיבל כבל חשמל חדש ויקר מהפירמות שהזכרת כאן (sine). כשהוא החזיר את כבל החשמל המקורי אפשר היה לשמוע בנחת. אז ההבדלים דרמטיים אבל הרבה מהם תלויי מערכת והקשר, איזון וכו', ונראה לי שבד"כ פשוט משמשים כמו אקוולייזר, באותו אופן שלפעמים כבל רמקול משמש.
לכן העצה שלי היא שתדחה כמה שאפשר את הבחירות עד שהמערכת תהיה מחוברת.

(לא מדבר כאן על עבודות תשתית כמו קו ישיר מהלוח, או הארקה ישירה, אלה מומלצים בהחלט.)
תודה.
בשלב הזה אני לא מוסיף משהו למערכת, מפצל חשמל זה הצעד הבא, כבלי חשמל יבואו בזמנם לאחר ניסוי ובדיקות איזה כבל...
המטרה שלי מכבילה ולא משנה מה אני מוסיף היא שקיפות

כל אחד והחוויות שלו עם ציודים שונים, מסכים לגמרי שיכולים להיות שילובים גרועים בדיוק כמו שיכולים להיות שילובים מעולים ואני מדבר בכלל בכל נושא החשמל כבילה ומה שבינהם וגם כמובן רמקולים מגברים פרוססורים אבל זה כבר נושא אחר

החוויה שלי שונה, לשמחתי חברי הוא איתי, חבר מאוד מעורך בתחום האודיו וידיאו, והסטריאו במיוחד, ואצלו לראשונה נחשפתי לעולם הסטריאו והקולנוע ברמות הגבוהות באמת ולא עוד סתם ביקור בחנות, נחשפתי אצל איתי לכבילה הייאנד בעבר, והיום אולטרה הייאנד, כבלי חשמל וכל מה שבינהם, איתי ייעץ ומייעץ לי הרבה בנושא ועוזר תמיד בפרטי, לכן אני נוכחתי בהמון גילגולים של מערכות של איתי וגם במסעות שלי בעולם הסטריאו אצל חברים יבואנים וכו, וגם אצלי על סטאפים בעבר.. חשמל וכבילה זה נושא חשוב מאוד בדיוק כמו שנכתב לפניי , כמו תזונה לגוף של ספורטאי. תודה.
תודה איתי על הדרך והיעוץ
 
נערך לאחרונה ב:
כיף שיש לך מישהו כמו איתי שמלווה ועוזר.
דבר אחד לגבי המטאפורה של חשמל כמו תזונה לגוף. אני יכול להגיד אותו דבר לגבי המחשב שלי בעבודה - שהוא עובד על חשמל, והוא גם מקור הפרנסה שלי, ולכן אני צריך להשקיע הון בחוטי חשמל ובשקעים של המחשב ולקנות של הביוקר, לא? מטאפורות הן עניין חזק, שלעיתים מנטרל את המחשבה, ועדיף לרדת מהן, ולהבין לגופו מה העניין.

מאחל לך הרבה מוזיקה ושקיפות והנאה :)
 

כיף שיש לך מישהו כמו איתי שמלווה ועוזר.
דבר אחד לגבי המטאפורה של חשמל כמו תזונה לגוף. אני יכול להגיד אותו דבר לגבי המחשב שלי בעבודה - שהוא עובד על חשמל, והוא גם מקור הפרנסה שלי, ולכן אני צריך להשקיע הון בחוטי חשמל ובשקעים של המחשב ולקנות של הביוקר, לא? מטאפורות הן עניין חזק, שלעיתים מנטרל את המחשבה, ועדיף לרדת מהן, ולהבין לגופו מה העניין.

מאחל לך הרבה מוזיקה ושקיפות והנאה :)
אם יתגלה קשר בין ביצועי המחשב שלך לבין החשמל אז כן, תשקיע.
בכל מקרה אתה מוזמן למשכני החדש, מאז שהיית פעם קודמת השתנו דברים...
 
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: omi
אם יתגלה קשר בין ביצועי המחשב שלך לבין החשמל אז כן, תשקיע.
ברור שאשקיע.
הטענה שלי היא על ההיגיון א-פריורי, שאם משהו נחוץ, אז חייבים להשקיע בו מעל ומעבר. מקרר זה משהו נחוץ, ואחראי על שמירת המזון, אבל קניתי די בזול.
בכל מקרה אתה מוזמן למשכני החדש, מאז שהיית פעם קודמת השתנו דברים...
:לב:
 
ברור שאשקיע.
הטענה שלי היא על ההיגיון א-פריורי, שאם משהו נחוץ, אז חייבים להשקיע בו מעל ומעבר. מקרר זה משהו נחוץ, ואחראי על שמירת המזון, אבל קניתי די בזול.
כל התחביב הזה שלנו אינו צורך... כליה צריך, לב צריך , צריך זה מונח נוקשה. בהקשר של הרצון הוולנטרי והלא הכרחי לשפר את חווית השמע יש מקום מכובד לשיפור בחשמל.
 

ברור שאשקיע.
הטענה שלי היא על ההיגיון א-פריורי, שאם משהו נחוץ, אז חייבים להשקיע בו מעל ומעבר. מקרר זה משהו נחוץ, ואחראי על שמירת המזון, אבל קניתי די בזול.
כל התחביב הזה שלנו אינו צורך... כליה צריך, לב צריך , צריך זה מונח נוקשה. בהקשר של הרצון הוולנטרי והלא הכרחי לשפר את חווית השמע יש מקום מכובד לשיפור בחשמל.

אגב, גם מקררים יש ויש .. חחח
 
כל התחביב הזה שלנו אינו צורך... כליה צריך, לב צריך , צריך זה מונח נוקשה. בהקשר של הרצון הוולנטרי והלא הכרחי לשפר את חווית השמע יש מקום מכובד לשיפור בחשמל.

אגב, גם מקררים יש ויש .. חחח
לא כיוונת לדעתי. בהחלט יש מקום והבדלים גדולים בין כבלי חשמל וכו'.
הטענה שלי היא על ההסבר, שבגלל שחשמל הוא כמו אוכל למערכת, אז חובה להשקיע. לא. יש להשקיע מסיבות אמפיריות, כי ניסינו והסאונד השתנה, או בגלל שמצאנו סיבה אמיתית (לדוגמה, אם יש מקרר ששומר על טמפרטורה יותר קבועה), לא א-פריורית בגלל הלכאורה היגיון שבדבר, שמקרר שומר על האוכל אז נקנה אחד יקר.

נראה שחפרתי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור