TakeOne
חבר משקיען
- הודעות
- 2,934
- מעורבות
- 893
- נקודות
- 113
הי,
חולק איתכם לינק לקונצרט מקהלה שנערך השבוע לכבודה של הבת שלנו, גילי אדר, שנרצחה במסיבת הטבע ברעים ובמרכזו יצירה מרשימה שנכתבה לכבודה. (היצירה בלינק המצורף).
גילי הייתה אישיות מאוד מיוחדת. למרות גילה הצעיר (24) היא הספיקה המון בחייה הקצרים, וקשה להאמין אבל השפיעה על רבים - רבים, בארץ ובחו"ל.
גילי לא ברחה מאתר המסיבה, היא נשארה לעזור והספיקה להציל חברים טובים, שעד היום מספרים שהם חבים לה את חייהם. לאחר הרצח שזעזע רבים שהכירו את גילי בארץ ובעולם, נעשו המון פעולות להנצחתה.
מכון מחקר נפתח על שמה בגהה ובאונ' ת"א, מטרתו טיפול בבני נוער וילדים שחווים טראומה וקשיים, במטרה למנוע התאבדויות ולהציל חיים.
השנה נחלק בפעם השנייה מלגות על שם גילי באונ' בן גוריון, שם גילי תכננה ללמוד פסיכולוגיה וניהול.
'טיילת גילי' ובמרכזה בית הקפה 'שלוש בקפה' נפתחה בלפיד - הישוב בו אנו גרים ובו גילי גדלה.
גינה גדולה נבנתה לזכרה בתיכון בו היא למדה.
חברת L-NET ארגנה ערב דיגטלי מרגש מאין כמוהו לזכר גילי ועוד 6 נרצחים שהותירו חותם בתחומי חינוך.
שירים נכתבו ובוצעו לכבודה.
רבים רצים לזכרה בצה"ל ובאזרחות.
החברים שלה יזמו כבר פעמיים את האירוע 'שישי גילי' בו הם מתאספים (מעלה מ 100 חברים טובים) למבצע התנדבות למען הקהילה( כי לדבריהם גילי זה התנדבות). בשבוע שעבר נערך בפעם השנייה טורניר כדורגל נשים ע"ש גילי בקולומביה - 220 שחקניות צעירות מ 11 קבוצות למדו על גילי ושיחקו בטורניר על שמה.
מחנות הקיץ של הצופים במלבורן ובסדני אוסטרליה נקראו על שמה.
ויש עוד.....
גילי הייתה מדריכה מחוננת. היא שירתה כמדריכת תותחנים בשיבטה ונבחרה לחיילת מצטיינת ביום העצמאות 2021. אחרי השירות הדריכה גרעין של חיילים בודדים. היא נשלחה מטעם הצופים שלוש פעמים להדריך במחנות הקיץ בארה"ב. הקהילות היהודיות תרמו בשנה שעברה 20 מלגות ע"ש גילי לבני נוער מפונים, שיצאו למחנה הקיץ בו גילי עבדה בארה"ב.
לקראת הקונצרט שנערך לכבודה השבוע, גוייסו שוב 19 מלגות לצעירים מפונים מהעוטף שייצאו בקרוב למחנה הקיץ בו גילי הדריכה ובו הייתה ראש משלחת הצופים, בניו יורק.
גם ג'רי סיינפלד ורעייתו, ששמעו על גילי וקראו עליה, תרמו ביוזמתם ובנדיבות לקרן המלגות שהוקמה לקראת האירוע.
גילי באמת הייתה אישיות מיוחדת במינה, חבריה אומרים ש"היא לא הייתה קרן אור, היא הייתה השמש". גם לאחר שנרצחה הרוח שלה כאן, מרבה לפזר אהבה ולעשות טוב.
מוזמנים לקרוא על הקונצרט גם בפייסבוק שלי -
Eldad Adar.
מפרסם כאן כי זה הפורום בו כתבתי מאז האתר הוקם, ועדיין עוקב אחר הדברים. אם זה לא הפורום הראוי, המנהלים יכולים להעביר לפורום מתאים יותר.
תודה לכל מי שקורא. כדאי להאזין לשיר המצורף.
מאז 7 לאוקטובר כולנו חיים בלוף ולא מצליחים לצאת ממנו... כל כך הרבה כאב מאובדן מיטב בני עמנו,שרובם לא הספיקו לעשות כלום בחיים. חשוב לזכור אותם ואת המורשת שלהם כי אנחנו עם מקדש חיים. תנחומיי הכנים.
