שיתוף מערכת האודיו המשובחת שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא SH.L
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SH.L

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
11
נקודות
3
שלום חברים.
לאחר למעלה מ30 שנה של עניין עמוק במערכות האודיו, אני שמח לשתף את המערכת שאני גאה בתוצאותיה, ונהנה עד מאוד לחלוק עימה את זמני הפנוי ובעונג רב.
במהלך השנים,כמו רובנו,התפתחתי בטעם המוסיקלי שלי ובשאיפות שלי,וציוד טוב אחד הוחלף בציוד מתאים יותר… מכיוון שאני עם הפנים קדימה,וקצרה היריעה מלתאר את המסלול כולו-ובטח שאשכח כמה נסיונות-אני שמח להציג את המערכת הנוכחית שלי,שעבורי היא ציון דרך והתגשמות של הרבה מאווים (גם אדיש עוד כמה להמשיך…אחרי הכל אודיופיל,לא?)
הטעם המוסיקלי שלי מגוון,ואני לא מחוייב לסגנון אחד. לכן רציתי מערכת שתספק אותי בכל הסגנונות.איזון טונאלי,אינטימיות ויכולת לערב ריגשים הם הדברים החשובים לי.
גם תחום התדרים התחתון, הבאס יש לו משמעות אדירה,ולמעשה ההתפתחות שלי ברמקולים כוונה להשגת איזון ומלאות שתהלום ותאזן את התחום העליון.
הציוד של Aries cerat ובייחוד הממיר שלהם גרמה לי להרגיש ולהרגיש.. ולהתרגש.
גרשמן אקוסטיקס ייצרו רמקולים לא פחות ממדהימים והיום אני נהנה מתחושת פולריינג׳ אמיתית ומכאן אני רוצה להודות לעופרה ואלי גרשמן היקרים וכמובן לאודיוקלאב ליאור ומרקו היקרים והמדהימים.
חדר ההאזנה שלי היא כ20 מ״ר מטופלים אקוסטית.
וזו המערכת שלי, ופה אני מבקש להודות לאיש היקר והיבואן אביעד בריד מ Byrdio על הגשמת חלום שהפכה כמובן למציאות כל כך מדהימה ומהנה, תוזה רבה מכל הלב
להלן רכיבי המערכת:
1. Aries cerat integrated amplifier:Aperio
2.Aries cerat DAC: Ithaka
3. C.e.c cd 5 player used as atransport
4. Gershman acoustics : Grand avant guide 30 Annivrersary
5. כל הכבילה מידי חננאל אלון,וזאת לאחר שנעשו השוואות לכבילה של חברות מהידועות והמוערכות ביותר.
מעבר ליבואנים שעברתי דרכם והתרשמתי ממרכולתם ואף כמובן רכשתי מהם מעת לעת,ועל כך תודתי לכולם, חשוב לי לציין שאת דרכי בעולם רחב ומעניין זה עשיתי בליווי צמוד של חננאל אלון מרמת-גן. הכבילה שלו שתאמה את הצרכים האודיופילים שלי, עצותיו בנושא האקוסטיקה, ועצם ההדרכה כיצד להאזין ועל מה לשים את הדגש קיצרה לי את הדרך אל היעד ( וגם חסכה לי לא מעט כסף על ״טעויות״ שסוכלו מבעוד מועד…).
אם אתה הגעת עד הלום בקריאתך אז תודה גדולה לך.
מאחל לכולנו שנמשיך להנחת ממוסיקה ושכל אחד מאיתנו ימצא את הפינה האודיופילית שלו
בתודה שלומי
 

תמשיך להנות מבחירה מוקפדת של ציוד ותוצאות בהתאם.
 
רמקולים סוווף!!! גם הדאק כנ"ל, השאר לא מכיר.
בהחלט מעניין מאוד.
 
שלום חברים.
לאחר למעלה מ30 שנה של עניין עמוק במערכות האודיו, אני שמח לשתף את המערכת שאני גאה בתוצאותיה, ונהנה עד מאוד לחלוק עימה את זמני הפנוי ובעונג רב.
במהלך השנים,כמו רובנו,התפתחתי בטעם המוסיקלי שלי ובשאיפות שלי,וציוד טוב אחד הוחלף בציוד מתאים יותר… מכיוון שאני עם הפנים קדימה,וקצרה היריעה מלתאר את המסלול כולו-ובטח שאשכח כמה נסיונות-אני שמח להציג את המערכת הנוכחית שלי,שעבורי היא ציון דרך והתגשמות של הרבה מאווים (גם אדיש עוד כמה להמשיך…אחרי הכל אודיופיל,לא?)
הטעם המוסיקלי שלי מגוון,ואני לא מחוייב לסגנון אחד. לכן רציתי מערכת שתספק אותי בכל הסגנונות.איזון טונאלי,אינטימיות ויכולת לערב ריגשים הם הדברים החשובים לי.
גם תחום התדרים התחתון, הבאס יש לו משמעות אדירה,ולמעשה ההתפתחות שלי ברמקולים כוונה להשגת איזון ומלאות שתהלום ותאזן את התחום העליון.
הציוד של Aries cerat ובייחוד הממיר שלהם גרמה לי להרגיש ולהרגיש.. ולהתרגש.
גרשמן אקוסטיקס ייצרו רמקולים לא פחות ממדהימים והיום אני נהנה מתחושת פולריינג׳ אמיתית ומכאן אני רוצה להודות לעופרה ואלי גרשמן היקרים וכמובן לאודיוקלאב ליאור ומרקו היקרים והמדהימים.
חדר ההאזנה שלי היא כ20 מ״ר מטופלים אקוסטית.
וזו המערכת שלי, ופה אני מבקש להודות לאיש היקר והיבואן אביעד בריד מ Byrdio על הגשמת חלום שהפכה כמובן למציאות כל כך מדהימה ומהנה, תוזה רבה מכל הלב
להלן רכיבי המערכת:
1. Aries cerat integrated amplifier:Aperio
2.Aries cerat DAC: Ithaka
3. C.e.c cd 5 player used as atransport
4. Gershman acoustics : Grand avant guide 30 Annivrersary
5. כל הכבילה מידי חננאל אלון,וזאת לאחר שנעשו השוואות לכבילה של חברות מהידועות והמוערכות ביותר.
מעבר ליבואנים שעברתי דרכם והתרשמתי ממרכולתם ואף כמובן רכשתי מהם מעת לעת,ועל כך תודתי לכולם, חשוב לי לציין שאת דרכי בעולם רחב ומעניין זה עשיתי בליווי צמוד של חננאל אלון מרמת-גן. הכבילה שלו שתאמה את הצרכים האודיופילים שלי, עצותיו בנושא האקוסטיקה, ועצם ההדרכה כיצד להאזין ועל מה לשים את הדגש קיצרה לי את הדרך אל היעד ( וגם חסכה לי לא מעט כסף על ״טעויות״ שסוכלו מבעוד מועד…).
אם אתה הגעת עד הלום בקריאתך אז תודה גדולה לך.
מאחל לכולנו שנמשיך להנחת ממוסיקה ושכל אחד מאיתנו ימצא את הפינה האודיופילית שלו
בתודה שלומי
באודיו אין יעד יש רק מסע מרתק.
 

מאחל לך הרבה הנאה מהסט :כל-הכבוד: ..........אבל מה עם קצת תמונות ?
 
מרשים מאוד שלומי.
תתחדש ותהנה !
 
הרבה הנאה מהמערכת המרשימה, מה עם קצת תמונות ?
 

אחלה מערכת! תיהנה!
 
שלום חברים.
לאחר למעלה מ30 שנה של עניין עמוק במערכות האודיו, אני שמח לשתף את המערכת שאני גאה בתוצאותיה, ונהנה עד מאוד לחלוק עימה את זמני הפנוי ובעונג רב.
במהלך השנים,כמו רובנו,התפתחתי בטעם המוסיקלי שלי ובשאיפות שלי,וציוד טוב אחד הוחלף בציוד מתאים יותר… מכיוון שאני עם הפנים קדימה,וקצרה היריעה מלתאר את המסלול כולו-ובטח שאשכח כמה נסיונות-אני שמח להציג את המערכת הנוכחית שלי,שעבורי היא ציון דרך והתגשמות של הרבה מאווים (גם אדיש עוד כמה להמשיך…אחרי הכל אודיופיל,לא?)
הטעם המוסיקלי שלי מגוון,ואני לא מחוייב לסגנון אחד. לכן רציתי מערכת שתספק אותי בכל הסגנונות.איזון טונאלי,אינטימיות ויכולת לערב ריגשים הם הדברים החשובים לי.
גם תחום התדרים התחתון, הבאס יש לו משמעות אדירה,ולמעשה ההתפתחות שלי ברמקולים כוונה להשגת איזון ומלאות שתהלום ותאזן את התחום העליון.
הציוד של Aries cerat ובייחוד הממיר שלהם גרמה לי להרגיש ולהרגיש.. ולהתרגש.
גרשמן אקוסטיקס ייצרו רמקולים לא פחות ממדהימים והיום אני נהנה מתחושת פולריינג׳ אמיתית ומכאן אני רוצה להודות לעופרה ואלי גרשמן היקרים וכמובן לאודיוקלאב ליאור ומרקו היקרים והמדהימים.
חדר ההאזנה שלי היא כ20 מ״ר מטופלים אקוסטית.
וזו המערכת שלי, ופה אני מבקש להודות לאיש היקר והיבואן אביעד בריד מ Byrdio על הגשמת חלום שהפכה כמובן למציאות כל כך מדהימה ומהנה, תוזה רבה מכל הלב
להלן רכיבי המערכת:
1. Aries cerat integrated amplifier:Aperio
2.Aries cerat DAC: Ithaka
3. C.e.c cd 5 player used as atransport
4. Gershman acoustics : Grand avant guide 30 Annivrersary
5. כל הכבילה מידי חננאל אלון,וזאת לאחר שנעשו השוואות לכבילה של חברות מהידועות והמוערכות ביותר.
מעבר ליבואנים שעברתי דרכם והתרשמתי ממרכולתם ואף כמובן רכשתי מהם מעת לעת,ועל כך תודתי לכולם, חשוב לי לציין שאת דרכי בעולם רחב ומעניין זה עשיתי בליווי צמוד של חננאל אלון מרמת-גן. הכבילה שלו שתאמה את הצרכים האודיופילים שלי, עצותיו בנושא האקוסטיקה, ועצם ההדרכה כיצד להאזין ועל מה לשים את הדגש קיצרה לי את הדרך אל היעד ( וגם חסכה לי לא מעט כסף על ״טעויות״ שסוכלו מבעוד מועד…).
אם אתה הגעת עד הלום בקריאתך אז תודה גדולה לך.
מאחל לכולנו שנמשיך להנחת ממוסיקה ושכל אחד מאיתנו ימצא את הפינה האודיופילית שלו
בתודה שלומי
נשמע מערכת מעולה מאוד אבל כמה אפשר להתחנן לתמונות :)
 
אחלה מערכת
אבל גם מחכה לתמונות ;)
 

הציוד הקפריסאי הוא פשוט יוצא דופן.
תתחדש.
אשמח להגיע לשמוע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור