חשמלאי

  • פותח הנושא פותח הנושא gtr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
513
נקודות
113
מבקש המלצה לחשמלאי שאפשר לסמוך עליו,ומבין בשגעונות האודיופילים שלנו.
תודה רבה.
 

חן שמואל 0523896771, תגיד לו מד״ר אלדר , שנים של שרות נפלא - חוץ מזה אני הרופא, צריך לבוא גם אלי / מה השגעון הפעם ?
 
הראש אצלך בתמונה פחוס או שעלה עליך מכבש?
 
Why the long face?
 

לא יודע מה השתנה בתמונה,גם לא מעניין.

פשוט בקרוב תגיע הגברה עם צריכה של 1400 ואט קבועה.
רוצה לוודא שלא אשב בחושך.
אתקשר.
תודה רבה
 
1400 ואט קבועה ? הגזמת ,!
 

כן אלדר,
יהייה לי חורף חמים,
לגבי הקיץ,המזגן יזיע.
Screenshot_20251028_201825_Chrome.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20251028_202128_Chrome.jpg
    Screenshot_20251028_202128_Chrome.jpg
    KB 67.6 · צפיות: 127
תתחדש וואו ותהנה יפה לך.
 

  • Like
Reactions: gtr
תודה רבה
 
נראה מדהים !!!!! דש חם לבוזגלו
 
  • Like
Reactions: gtr
תתחדש איתן @gtr
 

  • Like
Reactions: gtr
וואו איתן... איזה יופי.
תאווה לעיניים.
מסתמא, גם לאוזן.
תתחדש... ושיהא לך המון עונג.
: -)
.
 
  • Like
Reactions: gtr
מטורף תתחדש ותהנה אלו מפלצות.
 

  • Like
Reactions: gtr
איתן יקר
תתחדש והמון שעות אזנה
 
  • Like
Reactions: gtr
תודה רבה !
עדיין בים בדרכם לארץ.
כשיגיעו אשתף באהבה.
סופ״ש נעים.
 
תתחדש. איזה רמקולים הם יניעו?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור