gtr חבר משקיען הודעות 1,096 מעורבות 513 נקודות 113 27/10/25 #1 מבקש המלצה לחשמלאי שאפשר לסמוך עליו,ומבין בשגעונות האודיופילים שלנו. תודה רבה.
שניצל חבר משקיען הודעות 8,753 מעורבות 1,975 נקודות 113 27/10/25 #2 חן שמואל 0523896771, תגיד לו מד״ר אלדר , שנים של שרות נפלא - חוץ מזה אני הרופא, צריך לבוא גם אלי / מה השגעון הפעם ?
חן שמואל 0523896771, תגיד לו מד״ר אלדר , שנים של שרות נפלא - חוץ מזה אני הרופא, צריך לבוא גם אלי / מה השגעון הפעם ?
שניצל חבר משקיען הודעות 8,753 מעורבות 1,975 נקודות 113 27/10/25 #3 הראש אצלך בתמונה פחוס או שעלה עליך מכבש?
gtr חבר משקיען הודעות 1,096 מעורבות 513 נקודות 113 28/10/25 #5 לא יודע מה השתנה בתמונה,גם לא מעניין. פשוט בקרוב תגיע הגברה עם צריכה של 1400 ואט קבועה. רוצה לוודא שלא אשב בחושך. אתקשר. תודה רבה
לא יודע מה השתנה בתמונה,גם לא מעניין. פשוט בקרוב תגיע הגברה עם צריכה של 1400 ואט קבועה. רוצה לוודא שלא אשב בחושך. אתקשר. תודה רבה
G gse אוהב את התחום הודעות 114 מעורבות 21 נקודות 18 28/10/25 #8 נכתב ע"י שניצל: 1400 ואט קבועה ? הגזמת ,! לחץ כדי להרחיב... אם יש לו שני מונובלוקים חייתיים קלאס A פלוס שאר המכשירים בהחלט סביר.
נכתב ע"י שניצל: 1400 ואט קבועה ? הגזמת ,! לחץ כדי להרחיב... אם יש לו שני מונובלוקים חייתיים קלאס A פלוס שאר המכשירים בהחלט סביר.
gtr חבר משקיען הודעות 1,096 מעורבות 513 נקודות 113 28/10/25 #9 כן אלדר, יהייה לי חורף חמים, לגבי הקיץ,המזגן יזיע. תמונות מצורפות Screenshot_20251028_202128_Chrome.jpg KB 67.6 · צפיות: 127
ח_ג_י חבר משקיען הודעות 1,548 מעורבות 517 נקודות 113 30/10/25 #14 וואו איתן... איזה יופי. תאווה לעיניים. מסתמא, גם לאוזן. תתחדש... ושיהא לך המון עונג. : -) .
O omi חבר משקיען הודעות 916 מעורבות 448 נקודות 63 30/10/25 #15 תתחדש נראה מדהים נכתב ע"י שניצל: נראה מדהים !!!!! דש חם לבוזגלו לחץ כדי להרחיב... חם זה בטוח
gtr חבר משקיען הודעות 1,096 מעורבות 513 נקודות 113 31/10/25 #18 תודה רבה ! עדיין בים בדרכם לארץ. כשיגיעו אשתף באהבה. סופ״ש נעים.