מגבר CLASS D למערכת

  • פותח הנושא פותח הנושא explize
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

explize

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
1
יש לי 4 רמקולים של קולנוע ביתי ישנים JBL SCS178 שהם עובדים בין 25-100W בפיק עם עכבה של 4 אוהם. רציתי לשים אותם במרפסת פתוחה (50מ"ר) בפינות של הפרגולה ולחבר למגבר קטן שאחבר לו משדר BT(או אחד שיש לו כבר כזה מובנה).
יש לי מגבר ק"ב גדול שמניע אותו, אבל זה מסורבל אמור לשבת בחוץ ורציתי ליעל את העסק ולא להעמיד מערכות כבדות, משהו שאפשר ללהדליק ולכבות ולחבר ל BT.
הרעיון הוא לשרשר 2 רמקולים אחד לשני לערוץ ימין ועוד שתים לשרשר לערוץ שמאל מה שמעלה את העכבה ל 8 אוהם.

יש איזה מגבר קטן וקמפקטי עד 1000 ש'ח ועדיף פחות שמסוגלים להניע אותם שישמעו בצורה סבירה בלי דיסטרושן ?
ראתי את FOSI אבל הבנתי שהוא לא מסוגל להניע למרות ההצהרות של היצרן 8 אוהם בהספק סביר, כל השאר ראיתי רק שצריך לחבר זוגות של מגברים חד ערוצים- אולי זה באמת האופציה. אני זקוק להכוונה או המלצה אם יש לכם ניסיון
 

אם מחברים שני רמקולים במקביל זה לא מוריד את העכבה?
 
בטור, לא במקביל(לחסוך כבלים מתחת לסנטף) לכל ערוץ(ימין ושמאל)
 
**
ה-FOSI נבדק עם ספק 48V ונתן תוצאה סבירה, קרוב ל-100W.
בחיבור כזה כל רמקול "יקבל" כ-50W .
 

נערך לאחרונה ב:
יש לי 4 רמקולים של קולנוע ביתי ישנים JBL SCS178 שהם עובדים בין 25-100W בפיק עם עכבה של 4 אוהם. רציתי לשים אותם במרפסת פתוחה (50מ"ר) בפינות של הפרגולה ולחבר למגבר קטן שאחבר לו משדר BT(או אחד שיש לו כבר כזה מובנה).
יש לי מגבר ק"ב גדול שמניע אותו, אבל זה מסורבל אמור לשבת בחוץ ורציתי ליעל את העסק ולא להעמיד מערכות כבדות, משהו שאפשר ללהדליק ולכבות ולחבר ל BT.
הרעיון הוא לשרשר 2 רמקולים אחד לשני לערוץ ימין ועוד שתים לשרשר לערוץ שמאל מה שמעלה את העכבה ל 8 אוהם.

יש איזה מגבר קטן וקמפקטי עד 1000 ש'ח ועדיף פחות שמסוגלים להניע אותם שישמעו בצורה סבירה בלי דיסטרושן ?
ראתי את FOSI אבל הבנתי שהוא לא מסוגל להניע למרות ההצהרות של היצרן 8 אוהם בהספק סביר, כל השאר ראיתי רק שצריך לחבר זוגות של מגברים חד ערוצים- אולי זה באמת האופציה. אני זקוק להכוונה או המלצה אם יש לכם ניסיון
FOSI מחובר לזוג LX55 JBL עושה עבודה יפה בחצר גדולה.
 
לא ניסיתי ולא שמעתי על מישהו שחיבר רמקולים בטור
לדעתי יווצר עיוותים מיותרים
לגבי חיבור מקביל מתן כמובן צודק
 
חיבור בטור לדעתי יפיל את damping factor למשהו כמו 2, וייצור גרף היענות שמושפע מאוד מהעכבה בכל תדר. זה לא טוב.
 

מכל מה שקלטתי פה, אין סיכוי שאני אריץ משהו כמו 4 רמקולים שיש לי משנות ה2000 רק בשביל קצת מוזיקת רקע עם מגבר קטן ובלי להסתבך עם כבלים, עדיף כבר למכור ולהביא איזה סונוס.(אם בכלל מישהו יקנה 5.1 של JBL משנות ה 2000 בכלל)....
 
מכל מה שקלטתי פה,
קלטת את הדברים הלא נכונים.
גם אם העכבה משתנה, בכל תדר, כל רמקול יראה חצי מהמתח ללא תלות בעכבה.
במקום להקשיב למי שלא ניסה, נסה לחבר את הרמקולים עם הציוד הקיים ותוכל להווכח בקיום עיוותים מומצאים. או שלא.
בכל מקרה לא מדובר על סט-אפ הי-אנד אז הציפיות בהתאם.
 
מאוד ממליץ על A 300 של SMSL אינטגרייטד עם בלותוט' מובנה וסאונד מצוין למחירו.
 

קלטת את הדברים הלא נכונים.
גם אם העכבה משתנה, בכל תדר, כל רמקול יראה חצי מהמתח ללא תלות בעכבה.
במקום להקשיב למי שלא ניסה, נסה לחבר את הרמקולים עם הציוד הקיים ותוכל להווכח בקיום עיוותים מומצאים. או שלא.
בכל מקרה לא מדובר על סט-אפ הי-אנד אז הציפיות בהתאם.
יש מצב ש @robo7 צודק, הסימטריה בין הרמקולים עוזרת למצב. אם שני הרמקולים שונים אז הבעיה חמורה. הייתי מנסה לשמוע ככה, בטור, ומחליט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור