ערב טוב גיא
לעניין הפאזה, יש לי חבר חשמלאי מוסמך אזמין אותו אלי על מנת לבדוק את הלוח ולקבל מושג בעניין הפאזה
יש לי מיני מרכזי בדירה, כנראה שהפאזה השלישית תהיה+מזגן
לעניין הכבל oyaide או חברה אחרת אין לי מושג כרגע, אבל זה יגיע בעתיד בנקודת זמן מסויימת
לעניין השקעים והמפצל, כנראה לכיון האמריקאי, עדיף לרכוש מה שהולך יותר בשוק היד שניה
בנתיים אם יש משהו מיד שניה אשמח לשמוע תרתי משמע
תודה רבה גיא
לעניין הפאזה, יש לי חבר חשמלאי מוסמך אזמין אותו אלי על מנת לבדוק את הלוח ולקבל מושג בעניין הפאזה
יש לי מיני מרכזי בדירה, כנראה שהפאזה השלישית תהיה+מזגן
לעניין הכבל oyaide או חברה אחרת אין לי מושג כרגע, אבל זה יגיע בעתיד בנקודת זמן מסויימת
לעניין השקעים והמפצל, כנראה לכיון האמריקאי, עדיף לרכוש מה שהולך יותר בשוק היד שניה
בנתיים אם יש משהו מיד שניה אשמח לשמוע תרתי משמע
תודה רבה גיא
