לא כיוונת לדעתי. בהחלט יש מקום והבדלים גדולים בין כבלי חשמל וכו'.
הטענה שלי היא על ההסבר, שבגלל שחשמל הוא כמו אוכל למערכת, אז חובה להשקיע. לא. יש להשקיע מסיבות אמפיריות, כי ניסינו והסאונד השתנה, או בגלל שמצאנו סיבה אמיתית (לדוגמה, אם יש מקרר ששומר על טמפרטורה יותר קבועה), לא א-פריורית בגלל...