הרבה יותר מדאיג מהקורונה, האם הדמוקרטיה מאחורינו ?

  • פותח הנושא פותח הנושא אד ליב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.
הדעות שלך הן לא הבעיה.
סילוף ההיסטוריה וקביעת "עובדות" שגויות - זו הבעיה.
אם אתה כותב שכחלון השאיר רזרבה בתקציב המדינה אז במקרה הטוב אין לך מושג ובמקרה הרע אתה פשוט מסלף ביודעין.
אם זה סגנון הבעת הדיעות שלך אז אין שום טעם ושום ערך בויכוח איתך.
אם אין בסיס עובדתי נכון, שום ויכוח לא יהיה יעיל או מועיל.
הבנת הנקרא חביבי, טענתי שלמרות כחלון יש רזרבות. אבל אני מבלף...נו טוב. נקסט.
 

הבנת הנקרא חביבי, טענתי שלמרות כחלון יש רזרבות. אבל אני מבלף...נו טוב. נקסט.

זה מה שכתבת :
"מזלינו שיש במדינה רזרבות שכחלון "החברתי" עם המתנות למשתכן והבזבוז המשווע לא הצליח להרוס- הכל פרי מדיניות ימנית שמרנית קפיטליסטית מבורכת".

ולהלן הסילוף - אין רזרבות !
יש גירעון ענק !

דיוק בעובדות זה לא הצד החזק אצלך.
זה מאוד בולט.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20200316-211759_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200316-211759_Samsung Internet.jpg
    KB 123.8 · צפיות: 152
אמר ונשאר בחיים!
הנה, עוד רוח שמאלית ליברלית...האחד שואל מאיפה זכותי להביע דיעה, השני מאפשר לי לחיות או ההפך ....נהיה מעניין וחושפני הדיון הזה. אני נהנה
 
אין שמאלני מאוד שדואג להמשכיות העם היהודי.
תקשיב,
אני שמאלני מאוד, והייתי חבר בשלום עכשיו.
דאגתי הרבה הרבה יותר ממך לעם היהודי. בוודאות.

לך תראה מי הקים את שלום עכשיו.
בדיחה מהלכת.
 

זה מה שכתבת :
"מזלינו שיש במדינה רזרבות שכחלון "החברתי" עם המתנות למשתכן והבזבוז המשווע לא הצליח להרוס- הכל פרי מדיניות ימנית שמרנית קפיטליסטית מבורכת".

ולהלן הסילוף - אין רזרבות !
יש גירעון ענק !

דיוק בעובדות זה לא הצד החזק אצלך.
זה מאוד בולט.
גירעון יש אבל יש רזרבות מטח, הון וכולי. חצמזה היום התקציב מחולק ל 12 ומקובע . אני מסכים שמשה כחלון שר אוצר גרוע ( יותר מלפיד אולי) . תמתן את ההתלהבות שלך ותמצא עוד סילופים בבקשה.
 
הנה, עוד רוח שמאלית ליברלית...האחד שואל מאיפה זכותי להביע דיעה, השני מאפשר לי לחיות או ההפך ....נהיה מעניין וחושפני הדיון הזה. אני נהנה
אתה פשוט מישהו שמגבב שטויות ואומר דברים לא נכונים כעובדות. המקלדת כותבת כל מה שאתה מקליד וכולנו נהנים.
 
איפה @EB1000 ? הוא היה מראה לחבר @shokroun שהוא סך הכל די "שוברים שתיקה" לעומתו ;)
 

תקשיב,
אני שמאלני מאוד, והייתי חבר בשלום עכשיו.
דאגתי הרבה הרבה יותר ממך לעם היהודי. בוודאות.

לך תראה מי הקים את שלום עכשיו.
בדיחה מהלכת.
שלום עכשיו....איך הם קשורים לעם היהודי? תנועת שלום משיחית, האם היו לה יעדים שקשורים לעם היהודי כמו שלוחי חב"ד? האם הם פעלו למשהו שקשור ביהדות? איפה הם היום ? מה המורשת שלהם? עתה בכלל מבען מה זה עם יהודי ? לא סוציאליזם עולמי , דיוויון, ותורת התעודות המוסרית של ממשיכי דרכו של מנדלסון. גם יובל שטייניץ ומרדכי קידר היומבשלום עכשיו , אז מה? אודי אדיב איפה הוא היה הצבא- אז מה? מה הטיעון שלך נותן חוץ מהיעלבות אישית? " דאגתי לעם היהודי. " איך דאגת?. "שלום עכשיו".נשארתם אולי פרומיל בעם היהודי, כולם כולל כחול לבן ברחו מזיהוי עם התנועה הזאת והשמאל בכלל. כשלתם, הבאתם רק טרור לרחובות ואת אוייבי ישראל לשערי יהודה שומרון וירושלים. אתה מתבלבל חביבי בין דאגה לכלל המין האנושי, לבין דאגה פרטיקולרית לעתיד העם היהודי ותרבותו. אתה אולי איש נחמד, אבל מקדם את העם היהודי?.מ ס ו פ ק נ י.
 
נערך לאחרונה ב:
אתה פשוט מישהו שמגבב שטויות ואומר דברים לא נכונים כעובדות. המקלדת כותבת כל מה שאתה מקליד וכולנו נהנים.
ליברליות קורנת ממך, גם אהבת האחר וכיבוד דעותיו, גם בפוסט קודם כינית מישהו " נודניק בלתי נלאה" ושאר יהירויות. אתה יודע מה הכי כיף? שהרבה בפורום שחוששים להיחשף בעמדתם מקבלים חשיפה םמהות השמאל הסוציאליסטי- השתקה הפחדה ויהירות.
 
איפה @EB1000 ? הוא היה מראה לחבר @shokroun שהוא סך הכל די "שוברים שתיקה" לעומתו ;)
טרול אני לא, פשוט נמאס לשבת בשקט. מה שיותר מצחיק, שעד עכשיו כל התגובות על הספקרטום של נעלב מעליב - אף אחד לא מסביר לי או עונה לטיעונים. אני ממתין איך מי שנתמך על ידי טיבי ויזבק יכול להיחשב ציוני. אני ממתין.
 

כתבת :
"מר אומרט תועד ונאשם בקבלת שוחד מעטפות כסף לכיס, כלפי ואליבא כולי עלמא נתניהו מואשם במשהו תקדימי עולמי נסיוני ובכתב האישום הורדיו את קבלת השוחד כי ..אין שוחד. גם בעניין המתנות צירפו מספר אנשים על מנת שזה יעשה רושם- אין להם קייס ומנדלבליט ניצן אשכנזי עוד ידובר על מניעהם כשיפורסמו ההקלטות מפרשת אשכנזי הרפז".

ועכשיו העובדות :
1. אולמרט הורשע רק בזכות הקלטות שנשלפו בשלב האחרון של המשפט.
עד לשלב הזה, זה היה מילה נגד מילה אבל למנהיג הדגול שלך לא הפריע לקבוע כבר בשלב החשדות , הרבה לפני שהוגש כתב האישום, שאולמרט לא יכול לנהל את ענייני המדינה במקביל לעיסוק המשפטי.
אבל ביבי יכול, כי ביבי זה " משהו אחר".
2. בכתב האישום אין אישום בשוחד ?
איזה פילטר התקנת בראש שלך ?
גם אני רוצה פילטר כזה שהכל וורוד וסבבה.
צירפתי עבורך משהו צבעוני . מזהה את האישום "שוחד" ?
3. אתה מטיל דופי ורומז שבכירים במערכת המשפט והיועץ המשפטי לממשלה, מינוי של ביבי, לוקים במניעים פסולים ולכן הוגש כתב האישום.
יש לך סימוכין להאשמות החמורות האלה או שאתה פטור ורשאי להטיל רפש ללא שום רסן רק משום שזה לא מתאים לדיעותיך ?
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20200316-213535_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200316-213535_Samsung Internet.jpg
    KB 63.1 · צפיות: 153
ליברליות קורנת ממך, גם אהבת האחר וכיבוד דעותיו, גם בפוסט קודם כינית מישהו " נודניק בלתי נלאה" ושאר יהירויות. אתה יודע מה הכי כיף? שהרבה בפורום שחוששים להיחשף בעמדתם מקבלים חשיפה םמהות השמאל הסוציאליסטי- השתקה הפחדה ויהירות.
דעות ימניות שמתבססות על עובדות אני לגמרי מכבד אבל אתה כותב דברים שעובדתית לא נכונים ואח״כ מתקרבן.
 
טרול אני לא, פשוט נמאס לשבת בשקט. מה שיותר מצחיק, שעד עכשיו כל התגובות על הספקרטום של נעלב מעליב - אף אחד לא מסהיר לי או עונה לטיעונים. אני ממתין איך מי שנתמך על ידי טיבי ויזבק יכול להיחשב ציוני. אני ממתין.
אני אענה לך, אתה חושב שגנץ (שהיה החייל מס' 1 ) פחות אוהב את המדינה ממך?...... או בלוגיקה אחרת, נראה לך שהוא יפגע "בשערה משערות המדינה" בכל קונסטלציה שהיא ? ......אבקש דו שיח ברגוע.
 

גירעון יש אבל יש רזרבות מטח, הון וכולי. חצמזה היום התקציב מחולק ל 12 ומקובע . אני מסכים שמשה כחלון שר אוצר גרוע ( יותר מלפיד אולי) . תמתן את ההתלהבות שלך ותמצא עוד סילופים בבקשה.

עכשיו גם השתכנעתי שאתה מבין בכלכלה בערך כמו שאני מבין בסריגה...
אין לי חשק ללמד אותך מה זה רזרבות מטח ולמה הן מיועדות.
תקרא בעצמך.
 
נערך לאחרונה ב:
זו טענה מוזרה
החלק הזה בקדם מגבר אמור למתג את הכניסה הרצויה ובעצם לנתק את האחרות
אם כניסה אחרת היתה משפיעה היינו שומעים ״מיקס״

לדעתי זה לא קשור לסיגנל כלל, זה קשור להארקה.
ככל שיותר כבלים ממכשירים שונים , וכנראה גם מאותו המכשיר -מחוברים למגבר, יש יותר סיכוי לרעש.
אני חושב שאחד היתרונות של מחבר Din
הוא למעשה שיש רק הארקה אחת לכבל סטריאו ( בניים למשל התעקשו שנים לעבוד DIN) .
בבאלאנס העסק אמור להיות מעט יותר שקט- במידה והמכשירים בנויים מאוזן.
שומעים את זה גם באורכים קצרים, וגם הפרזנטציה קצת שונה- הRCA בדרך כלל יותר צר וממורכז בבמה, הXLR יותר רחב ורגוע .
בחיבור מכשירים אירופאים/אמריקאים ליפנים בבאלאנס,
יש להפוך פאזה בסיגנל ב180 מעלות.
 
עכשיו גם השתכנעתי שאתה מבין בכלכלה בערך כמו שאני מבין בסריגה...
אין למ חשק ללמד אותך מה זה רזרבות מטח ולמה הן מיועדות.
תקרא בעצמך.
https://he.m.wikipedia.org/wiki/יתרות_מט"ח

פי בנק ישראל בדצמבר 2018 יתרות מט"ח הגיעו לסך של 115.27 מיליארדי דולרים. היתרות מהוות 31.3% אחוזים מהתוצר המקומי הגולמי.


צבירת יתרותעריכה

יתרות מטבע החוץ שמדינות מחזיקות ממלאות שלושה תפקידים מרכזיים:

  • מקנות למשק מטבע חוץ בהיקף מספיק לעת חירום (למשל במקרה של מלחמה או אסון טבע). בעת כזאת ייתכן צורך לקיים את היבוא או להגדילו במהירות ובמידה משמעותית" ....תקרא גם אתה. מר כלכלה. קטונתי. האמת, נתפסת לעניין הכלכלה, ואני מבין קטן בכלכלה - לא טייקון כמוך, אבל עניין הכלכלה היה אחוז מהדיון, אני מבין שלשאר דבריי אתה מסכים , כן?.
 

אין למ חשק ללמד אותך מה זה רזרבות מטח ולמה הן מיועדות.
תקרא בעצמך.
לא בציניות כלל, אשמח אם תסביר מדוע רזרבות המט"ח לא נותנות אוויר לנשימה לגרעונות תקציביים, כי זה לפחות מה שאני חשבתי, ו"התהלכתי עם חזה מורם" ואולי אני טועה......אני חוזר, אני לא ציני.(ורד)
 
שלום עכשיו....איך הם קשורים לעם היהודי? תנועת שלום משיחית, האם היו לה יעדים שקשורים לעם היהודי כמו שלוחי חב"ד? האם הם פעלו למשהו שקשור ביהדות? איפה הם היום ? מה המורשת שלהם? עתה בכלל מבען מה זה עם יהודי ? לא סוציאליזם עולמי , דיוויון, ותורת התעודות המוסרית של ממשיכי דרכו של מנדלסון. גם יובל שטייניץ ומרדכי קידר היומבשלום עכשיו , אז מה? אודי אדיב איפה הוא היה הצבא- אז מה? מה הטיעון שלך נותן חוץ מהיעלבות אישית? " דאגתי לעם היהודי. " איך דאגת?. "שלום עכשיו".נשארתם אולי פרומיל בעם היהודי, כולם כולל כחול לבן ברחו מזיהוי עם התנועה הזאת והשמאל בכלל. כשלתם, הבאתם רק טרור לרחובות ואת אוייבי ישראל לשערי יהודה שומרון וירושלים. אתה מתבלבל חביבי בין דאגה לכלל המין האנושי, לבין דאגה פרטיקולרית לעתיד העם היהודי ותרבותו. אתה אולי איש נחמד, אבל מקדם את העם היהודי?.מ ס ו פ ק נ י.
ואיך אתה בדיוק מקדם את העם היהודי?
אתה מעודד פרזיטיות וחיי מסכנות, עם גמ"חים.

מצחיק לראות כנס של מרכז הליכוד, ולהבין ששם לא היו מפק"צים ביחידות עילית.
במיוחד אלה שעושים שיתופים כמו וירוסים בפייסבוק, עם שגיאות כתיב שיאללה נפוצץ את השמאלנים והערבים.
 
נערך לאחרונה ב:
דעות ימניות שמתבססות על עובדות אני לגמרי מכבד אבל אתה כותב דברים שעובדתית לא נכונים ואח״כ מתקרבן.
היכן התקרהנתי ואיזה דיעה ימנית אתה מכבד? אין לי עניין בכבוד אלא בתשובה. איך יזבק מקדמת את הרעיון הציוני. בבקשה.
 

מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור