עד כמה ניתן לסמוך על אתרי הסקירות / ביקורות שיש ברשת?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פעם שאלתי את נמר , תגיד לי , איך אתה עם מערכת במליון שח , שרגיל לרמה גבוהה
מאד , מצליח לעשות ביקורות למוצרים שמחירים כמו הספייק של הרמקול שלך .
הוא ענה שברגע שהוא בוחן מוצר הוא מאפס את המוח ומחפש את הדברים הטובים במוצר ביחס למחירו.
ומי שיסתכל טוב טוב בסקירות יראה שהוא מוצא גם חסרונות במוצר אפילו אם בכללי המוצר הוא טוב .
במקרה של דיטאון באמת אין פה איזה אינטרס מובהק כי היבואנים הקטנים פה לא מפרנסים את האתר בכלום.
תמיד צריך לזכור שהביקורת גם נעשתה בתנאים מסויימים של חדר, קרי אקוסטיקה, כבלים או שאר חלקי
מערכת שאולי ברמה אחרת מאלה שיש לאנשים בבית , וגם ברמה אחרת מהמוצר הנבחן , וככה זה הריי גם בחו״ל .
אז כל מה שצריך זה פשוט לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות .
כשנמר או כתב עושה ביקורת , הוא לא בדיוק אומר למי שקורא את הביקורת , עזוב הכל ולך תקנה על עיוור
, סמוך עליי ואני אחראי ....ממש לא , הוא פשוט נותן כיוון , וזו המטרה.
אנשים צריכים גם לזכור שיש עוד מוצרים שלא ניסקרו ויכולים דווקא להתאים להם יותר , והרי הכתב או המגזין שיהיו טובים ככל שיהיו לא בדיוק סקרו את כל המכשירים בעולם , וגם אם כן , עדיין זה אומר , לך תשמע בעצמך ...
 
באחד הסרטונים של סטיב גוטנברג, שמתי לב שהיה ברקע מאחוריו מכשיר חדש של חברה מאוד ידועה, שאמור לשפר את איכות המערכת כולה.
חיכיתי לסקירה שלו על אותו מכשיר, אך היא לא פורסמה.
שלחתי לו מייל ושאלתי מדוע לא פירסם סקירה של אותו מכשיר.
הוא ענה שלא שמע שיפור בסאונד ולכן החליט לא לפרסם כלל.
אני מניח שזו אחת הסיבות מדוע בערוץ שלו יש רק ביקורות חיוביות.
 

צריך לדעת לקרוא בין השורות.ולנסות לצוד דברים שעלולים להפריע לך. כמובן להתעלם מסקירות שבסופן מחליט הסוקר לרכוש את מושא הסקירה(ולא חסרות דוגמאות כאלו).
 
נערך לאחרונה ב:
מה אתה אומר... תראה לי כתבה שלילית.
לא מאשים אותך או את אתר באינטרסים סמויים. זה לא מעניין. אבל כתבה שלילית? אהה... לא זכור לי מקרה כזה. ואגב, יכול להיות שזה פשוט כי אין מוצרים גרועים, אלא פשוט לא מתאימים. ואתה, שמסתכל תמיד על המוצר מהרבה יותר זויות, סוחט ממנו את כל הטוב שאפשר להוציא, ובוחר להציג אותו באור חיובי. וזה בסדר. זה פשוט אומר שעבור לקוח פוטנציאלי, אין מנוס - בכל מקרה - מלהאזין למוצר כדי להתרשם ממנו. בלה. בלה. פאקינג בלה.


ה-Project USB BOX S
ה-Hyperion 938 גם נקטל לחלוטין על ידי
ה-AVR-X6400H‏ של דנון נקטל על ידי איציק ירקוני

עוד אחד

http://www.dtown.co.il/articles/862.html

עוד מוצר שחזר ליבואן אחרי ששמעתי שמשהו לא תקין עם הרמקול. אותו רמקול קיבל ביקורת מעולה באתר אחר. אחרי הביקורת באתר המתחרה (שנגנזה לאחר שנחשפה בעיה בקרוס) לקחתי אותו שוב אחרי התיקון.

http://www.dtown.co.il/articles/797.html

עוד אחת
http://www.dtown.co.il/articles/454.html

ועוד

http://www.dtown.co.il/articles/179.html


אז כפי שאתה רואה, התקשתי לתת לך רק כתבה שלילית אחת. אז שמתי שבע כאלה. ואם ניכנס למסכים וקולנוע, ואם אתעמק ואוסיף כאלה שיצאו בסדר גמור (לא מצוינים) אז נגיע ל-20 אחוז מתוך ה-100 אחוז שקיבלו ביקורות טובות.

אין כתב שאני מכיר שיש לו את האומץ לכתוב את מה שאני כותב על מוצרים. וכן, רוב המוצרים, מה לעשות, לא רעים בכלל.
 

אני דווקא כן קורא סקירות של מוצרים שמעניינים אותי ואפילו מאמין שהאינטרס הבסיסי של הסוקר הוא לומר את האמת שלו.
לסקירות באתרים הבינל, במיוחד האמריקאיים, שפה וקודים משל עצמם ולרוב ניתן להבין מבין השורות מה חושב הסוקר. צריך להכיר את השפה. לעולם לא יכתב שם משפט בנוסח ״חרא רמקול, תברחו״.
זה סינון ראשוני שאינו פוטר מהאזנה בפועל, כאשר זה אפשרי. לפעמים לא.
בלי קשר לכוונות רכישה, זה גם חלק מהתחביב.
 
נערך לאחרונה ב:
ה-Project USB BOX S
ה-Hyperion 938 גם נקטל לחלוטין על ידי
ה-AVR-X6400H‏ של דנון נקטל על ידי איציק ירקוני

עוד אחד

http://www.dtown.co.il/articles/862.html

עוד מוצר שחזר ליבואן אחרי ששמעתי שמשהו לא תקין עם הרמקול. אותו רמקול קיבל ביקורת מעולה באתר אחר. אחרי הביקורת באתר המתחרה (שנגנזה לאחר שנחשפה בעיה בקרוס) לקחתי אותו שוב אחרי התיקון.

http://www.dtown.co.il/articles/797.html

עוד אחת
http://www.dtown.co.il/articles/454.html

ועוד

http://www.dtown.co.il/articles/179.html


אז כפי שאתה רואה, התקשתי לתת לך רק כתבה שלילית אחת. אז שמתי שבע כאלה. ואם ניכנס למסכים וקולנוע, ואם אתעמק ואוסיף כאלה שיצאו בסדר גמור (לא מצוינים) אז נגיע ל-20 אחוז מתוך ה-100 אחוז שקיבלו ביקורות טובות.

אין כתב שאני מכיר שיש לו את האומץ לכתוב את מה שאני כותב על מוצרים. וכן, רוב המוצרים, מה לעשות, לא רעים בכלל.

כפרה, מה אתה מסתלבט? פתחתי את השלוש הראשונות ומצאתי שם מאמצים כבירים לפרגן לציוד. לא המשכתי הלאה. אי אפשר להבין מהסקירות האלה שאתה חושב שהרמקול בינוני. אתה עושה את כל מה שאתה יכול כדי להתאים טריז מרובע לפתח עגול. אני לא מאשים אותך, אגב. אני מניח שאם מתאמצים מספיק, בכל רמקול ובכל בן אדם (כולל בי אפילו) אפשר למצוא משהו חיובי. הנקודה היא: כשבא אלמוני לקרוא, הוא יכול לקבל התרשמות כללית כלשהי, אבל "לא מלך הפירוט" זה לא מספיק חד משמעי כדי לגרום למישהו להגיד "אין מצב שאני קונה כזה". (אלא אם כן הוא אני)
 

טוב, המשכתי. היחיד שאתה באמת קוטל הוא ה- JAZZ. אבל בכיאת רבאק, הסקירה הכי חדשה כאן היא בת עשור. עוד מעט הקול שלה ישתנה והיא תתחיל לגדל שערות בגב. בוא.

לפי דעתי המשפט הכי חשוב שאמרת הוא ש"כן, רוב המוצרים, מה לעשות, לא רעים בכלל". לכן סקירות הן בעייתיות.

כי, למשל, כשאני שמעתי את האימפריאן, ובאמת, יסלח לי ירון, ואח"כ שמעתי את הפוקל אוטופיה, לא הבנתי על מה לעזאזל משלמים 13,000 ש"ח באוזניות הראשונות. זה היה נשמע 5 רמות מתחת. לעומת זה האוטופיה העיפו לי את הסכך. מאידך גיסא, ישנם רבים שאת דעתם אני כן מעריך (אם כי לא מסכים) שחושבים אחרת. איתמר, למשל. אז.... מה זה אומר לנו, בעצם? כלום. צריך לשמוע לבד.
 
אני דווקא כן קורא סקירות של מוצרים שמעניינים אותי ואפילו מאמין שהאינטרס הבסיסי של הסוקר הוא לומר את האמת שלו.
לסקירות באתרים הבינל, במיוחד האמריקאיים, שפה וקודים משל עצמם ולרוב ניתן להבין מבין השורות מה חושב הסוקר. צריך להכיר את השפה. לעולם לא יכתב שם משפט בנוסח ״חרא רמקול, תברחו״.
זה סינון ראשוני שאינו פוטר מהאזנה בפועל, כאשר זה אפשרי. לפעמים לא.
בלי קשר לכוונות רכישה, זה גם חלק מהתחביב.
אכן. אוננות ציוד. כשהייתי בצבא קניתי הרבה מגזינים של אוננות ציוד. היום אני מתרכז רק בדברים ספציפיים שמעניינים אותי מאד.
 
בכל רמקול ובכל בן אדם (כולל בי אפילו) אפשר למצוא משהו חיובי
אח שלו, אין ספק שזו ההגזמה של המילניום :מלאך:
 

נשמה, "חוות דעת" של גולש באתר היא לא סקירה מקיפה על מוצר שמאחוריה צריך לעמוד סוקר מנוסה עם אחריות מיניסטריילית וחוות דעת כאלה צריך *עוד יותר* להיזהר.
ברור, אתה צודק.
אבל מה הקשר אחי?
הרי אתה ענית לעניין אחר, שאני הגבתי לגיא.
"בלוגים של עמך, וכותבים כמוני כמוך".
ועל זה אמרתי, שאני לא רואה בעיה. והבאתי את הדוגמאות.

אגב, העובדה שאדם מסויים הוא "סוקר מקצועי", לא בדיוק מרשימה אותי.
יש גולשים, שדעתם יותר נחשבת בעיניי, מסוקרים מסויימים.



גיא.
השם חנוכה מורכב מצמד מילים.
חנו.כה (כה - התאריך העברי בחודש, בו חל החג).
בזמנו חלקו בית הלל ובית שמאי, לגבי אופן הדלקת הנרות.
ושם החג משמש גם כנוטריקון.
חנוכה = ח' נרות והלכה כבית הלל.
אורך החג, נקבע בזכות פך השמן, שהספיק 8 ימים. למרות שכמותו ליום אחד.

אגב, לא ככ הבנתי את חשיבות העובדה לדידך, שחנוכה נזכר לראשונה בגמרא (באור למשנה).
אז?
(אגב, נזכר גם במשנה. אם כי בקצרה).
לא היה שום חיבור הלכתי בסדר גודל וחשיבות, מאז החנוכה ועד המשנה.
אבל תכלס, החג נקבע מיד בתום המלחמה, וטיהור בית המקדש.

יותר מעניין.
בכל המקורות (לפחות שאני מכיר), חנוכת בית המקדש בזמן שלמה, היתה 14 יום.
(שבעה ימים לפני סוכות, ושבעת ימי סוכות).
אתה יכול להפנות אותי למקור, שמדבר על 8 ימים ??
אני מכיר את 8 ימי המילואים, בזמן משה רבנו עה. אבל זה היה המשכן.

אה כן, תשאיר איזו סופגניה בחייאת. זה טעים!
: -)
 
אכן. אוננות ציוד. כשהייתי בצבא קניתי הרבה מגזינים של אוננות ציוד. היום אני מתרכז רק בדברים ספציפיים שמעניינים אותי מאד.
ואין בזה שום דבר רע, למרות מה שאמרו לך שהיית קטן.
 
ואין בזה שום דבר רע, למרות מה שאמרו לך שהיית קטן.
כפרה, לא היו אגרסיות בפוסט שלי. אם קיבלת וייב שלילי, זאת לא היתה הכוונה.
כשהייתי קטן לימדו אותי לחצות את הכביש ואת לוח הכפל. סטראו למדתי בעצמי.
 

כפרה, לא היו אגרסיות בפוסט שלי. אם קיבלת וייב שלילי, זאת לא היתה הכוונה.
כשהייתי קטן לימדו אותי לחצות את הכביש ואת לוח הכפל. סטראו למדתי בעצמי.
מאיפה הבאת את זה???
אנחנו משחקים יפה.
 
ברור, אתה צודק.
אבל מה הקשר אחי?
הרי אתה ענית לעניין אחר, שאני הגבתי לגיא.
"בלוגים של עמך, וכותבים כמוני כמוך".
ועל זה אמרתי, שאני לא רואה בעיה. והבאתי את הדוגמאות.
הקשר הוא שליהוג אימפולסיבי של גולש בפורום (לא בלוג, כפרה. פורום) אינו נושא בחובו אחריות של סקירה, אלא טעם אישי בהתנסות מקומית בלבד. כשסוקר לוקח מכשיר לבדיקה הוא צריך להביא בחשבון את שלל ההיתכנויות שבהן ימצא המכשיר, ובאילו מקרים הוא יתאים יותר או פחות.
 
בלוג, פורום, מצידי פתשגן!

בקיצור, יש אצלך ראש חדש?
אל תהיה כילי. ספר!
 

נשמה, "חוות דעת" של גולש באתר היא לא סקירה מקיפה על מוצר שמאחוריה צריך לעמוד סוקר מנוסה עם אחריות מיניסטריילית וחוות דעת כאלה צריך *עוד יותר* להיזהר.
ברור, אתה צודק.
אבל מה הקשר אחי?
הרי אתה ענית לעניין אחר, שאני הגבתי לגיא.
"בלוגים של עמך, וכותבים כמוני כמוך".
ועל זה אמרתי, שאני לא רואה בעיה. והבאתי את הדוגמאות.

אגב, העובדה שאדם מסויים הוא "סוקר מקצועי", לא בדיוק מרשימה אותי.
יש גולשים, שדעתם יותר נחשבת בעיניי, מסוקרים מסויימים.



גיא.
השם חנוכה מורכב מצמד מילים.
חנו.כה (כה - התאריך העברי בחודש, בו חל החג).
בזמנו חלקו בית הלל ובית שמאי, לגבי אופן הדלקת הנרות.
ושם החג משמש גם כנוטריקון.
חנוכה = ח' נרות והלכה כבית הלל.
אורך החג, נקבע בזכות פך השמן, שהספיק 8 ימים. למרות שכמותו ליום אחד.

אגב, לא ככ הבנתי את חשיבות העובדה לדידך, שחנוכה נזכר לראשונה בגמרא (באור למשנה).
אז?
(אגב, נזכר גם במשנה. אם כי בקצרה).
לא היה שום חיבור הלכתי בסדר גודל וחשיבות, מאז החנוכה ועד המשנה.
אבל תכלס, החג נקבע מיד בתום המלחמה, וטיהור בית המקדש.

יותר מעניין.
בכל המקורות (לפחות שאני מכיר), חנוכת בית המקדש בזמן שלמה, היתה 14 יום.
(שבעה ימים לפני סוכות, ושבעת ימי סוכות).
אתה יכול להפנות אותי למקור, שמדבר על 8 ימים ??
אני מכיר את 8 ימי המילואים, בזמן משה רבנו עה. אבל זה היה המשכן.

אה כן, תשאיר איזו סופגניה בחייאת. זה טעים!
: -)

אתה צודק שגם חנוכת המשכן לקחה אותו הזמן
לגבי נס פח השמן אשמח לראות תיעוד מוקדם יותר מזה שנקבתי בו, ע״פ ד״ר בועז שפיגל מדובר בתאריך מאוחר במאות שנים ממרד המכבים.

סופגניות אצלי זה לראותם בלבד, הבת שלי מחסלת אותם לפני.... :p
 
נערך לאחרונה ב:
טוב, המשכתי. היחיד שאתה באמת קוטל הוא ה- JAZZ. אבל בכיאת רבאק, הסקירה הכי חדשה כאן היא בת עשור. עוד מעט הקול שלה ישתנה והיא תתחיל לגדל שערות בגב. בוא.

לפי דעתי המשפט הכי חשוב שאמרת הוא ש"כן, רוב המוצרים, מה לעשות, לא רעים בכלל". לכן סקירות הן בעייתיות.

כי, למשל, כשאני שמעתי את האימפריאן, ובאמת, יסלח לי ירון, ואח"כ שמעתי את הפוקל אוטופיה, לא הבנתי על מה לעזאזל משלמים 13,000 ש"ח באוזניות הראשונות. זה היה נשמע 5 רמות מתחת. לעומת זה האוטופיה העיפו לי את הסכך. מאידך גיסא, ישנם רבים שאת דעתם אני כן מעריך (אם כי לא מסכים) שחושבים אחרת. איתמר, למשל. אז.... מה זה אומר לנו, בעצם? כלום. צריך לשמוע לבד.

http://www.dtown.co.il/articles/4091.html

ומה פה? חדשה ממש. והיבואן הזה אגב, מפרסם אצלינו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור