ח_ג_י
חבר משקיען
- הודעות
- 1,548
- מעורבות
- 517
- נקודות
- 113
לגבי נס פח השמן אשמח לראות תיעוד מוקדם יותר מזה שנקבתי בו
מוקדם יותר מהגמרא?
לראשונה, מוזכר נס פך השמן במגילת בית חשמונאי (מגילת אנטיוכוס).
מייחסים את הכתיבה לתקופת בית חשמונאי (כמובן לאחר תום המלחמה).
יש מי שסובר, שנכתב אחרי. בזמן בית הלל.
מה שכן, לא ככ הבנתי.
מאי נפקא מינה ?
אז למה אני מתחנף אליך?
צריך להתחנף לילדה.
: -)
מוקדם יותר מהגמרא?
לראשונה, מוזכר נס פך השמן במגילת בית חשמונאי (מגילת אנטיוכוס).
מייחסים את הכתיבה לתקופת בית חשמונאי (כמובן לאחר תום המלחמה).
יש מי שסובר, שנכתב אחרי. בזמן בית הלל.
מה שכן, לא ככ הבנתי.
מאי נפקא מינה ?
אז למה אני מתחנף אליך?
צריך להתחנף לילדה.
: -)