עד כמה ניתן לסמוך על אתרי הסקירות / ביקורות שיש ברשת?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לגבי נס פח השמן אשמח לראות תיעוד מוקדם יותר מזה שנקבתי בו
מוקדם יותר מהגמרא?
לראשונה, מוזכר נס פך השמן במגילת בית חשמונאי (מגילת אנטיוכוס).
מייחסים את הכתיבה לתקופת בית חשמונאי (כמובן לאחר תום המלחמה).
יש מי שסובר, שנכתב אחרי. בזמן בית הלל.

מה שכן, לא ככ הבנתי.
מאי נפקא מינה ?

אז למה אני מתחנף אליך?
צריך להתחנף לילדה.
: -)
 

לגבי נס פח השמן אשמח לראות תיעוד מוקדם יותר מזה שנקבתי בו
מוקדם יותר מהגמרא?
לראשונה, מוזכר נס פך השמן במגילת בית חשמונאי (מגילת אנטיוכוס).
מייחסים את הכתיבה לתקופת בית חשמונאי (כמובן לאחר תום המלחמה).
יש מי שסובר, שנכתב אחרי. בזמן בית הלל.

מה שכן, לא ככ הבנתי.
מאי נפקא מינה ?

אז למה אני מתחנף אליך?
צריך להתחנף לילדה.
: -)

מאז היותנו ילדים מלמדים אותנו שהחג נחוג 8 ימים בשל נס פח השמן.
סיפור הנס אינו מוזכר בכתובים שבתקופת המרד, זה סיפור שצורף לחג רק לאחר חורבן בית המקדש השני ואוזכר בתלמוד הבבלי. 8 ימים למשכן, 8 ימים נס פח השמן ומכאן ההסבר מדוע החג נחוג 8 ימים.
 
http://www.dtown.co.il/articles/4091.html

ומה פה? חדשה ממש. והיבואן הזה אגב, מפרסם אצלינו.
נמר, יש איזה ציוד יקר שקיבל ביקורת רעה?
כל הביקורות שהפנית אליהן הן לציודים זולים יחסית. מה עוד שלא ממש הצלחתי להבין מקריאת הביקורות שהמכשיר לא טוב, לפי הביקורות הציוד הנסקר פשוט לא מושלם (טבעי לחלוטין לציודים שהם יחסית זולים, וגם לא זולים).
 
נערך לאחרונה ב:
נמר, יש איזה ציוד יקר שקיבל ביקורת רעה?
כל הביקורות שהפנית אליהן הן לציודים זולים יחסית. מה עוד שלא ממש הצלחתי להבין מקריאת הביקורות שהמכשיר לא טוב, לפי הביקורות הציוד הנסקר פשוט לא מושלם (טבעי לחלוטין לציודים שהם יחסית זולים, וגם לא זולים).

הנה מוצר יקר ורחוק מלהיות מושלם.

http://www.dtown.co.il/articles/4261.html
 

אחרי שנים רבות של הפסקה בקריאת ביקורות , כשהתחלתי לאחרונה לחפש סטרימר חזרתי לקרוא ובעיקר מצא חן בעיני העיתון What HiFi במהדורת האינטרנט שלו. ראשית כי העיתון הזה מתייחס כמעט לכל פריט ציוד שנתקלתי בשמו, ושנית, כי כשמתחילים להבין את ה״ראש״ של העיתון הזה, אפשר בהחלט לקבל תמונה על מה באמת חושב צוות העיתון על הציוד הנבדק.
כמעט לכל פריטי הציוד הנבדק מצויין בתחילת הביקורת מחיר הרכיב הספציפי אותו בדקו. בהמשך, כבר בפתיח הקצר, מצויינת איכות הפריט.
מה שהצלחתי לזהות זה:
אם הרכיב מרשים את צוות העיתון, הם מציינים שזה הרכיב הטוב ביותר למחירו.
בהערה ״טוב ביותר למחירו״ זוכים בכל קטגורית מחירים פריטים בודדים, לפעמים אפילו רק פריט אחד או שניים.
אם רכיב נשמע טוב לצוות העיתון, הם מציינים שאיכות הצליל טובה עם פירוט של יתרונות וחסרונות אבל ברור שמכשירים אלה טובים פחות (לשיטת צוות העיתון, כמובן), מהטובים ביותר בקטגוריה.
אם לא זה ולא זה, מצויינים את היתרונות והחסרונות של איכות הצליל בלי ציון.

נכון שבביקורות הרבות שקראתי התייחסויות שליליות מועטות, אבל אפשר לקבל תמונה ברורה מאיזה פריטים צוות העיתון מתרשם עמוקות, איזה פריטים הוא מעריך ואיזה פריטים לא משאירים עליו חותם.

אריה
 

שלום,

אמיר צודק, צריך לזכור שהאדם שסקר את הביקורות לא רק בתחום האודיו אלה גם בנושאים אחרים, יש טעם אישי (לכל אחד טעם משלו), מערכת אחת מסוימת (טובה לאחד פחות לשני!) ויש לו ירידה מסוימת בשמיעה באוזניים (מה הירידה בשמיעה ובאיזה תדרים אצלו?).

צודק עמית, קח הכול בע"מ, תשמע לבד בבית שלך (חדר האזנה) ותחליט רק על פי האוזניים שלך, שכן מדובר בתחביב סובייקטיבי :).
 

אם כבר איזכרת את הנאגרה, אז כדאי לציין שהההגברה (מסדרת הקלאסיק) עוברת עידכון משמעותי במהלך החודש הבא, שיאפשר למגבר עוד הרבה יותר headroom.

רן
 

אם כבר איזכרת את הנאגרה, אז כדאי לציין שהההגברה (מסדרת הקלאסיק) עוברת עידכון משמעותי במהלך החודש הבא, שיאפשר למגבר עוד הרבה יותר headroom.

רן
גם ציוד יקר אינו חף משיפורים.
 
זו חברה שכל הזמן מעדכנת ומשפרת ובדרך כלל העידכונים שלהם מבוצעים on sight.

מגברי ה- HD שלהם עברו עידכון לפני מספר שבועות וכרגע נקראים Nagra HD Amp 2020
ומגברי הקלאסיק יעברו עידכון דומה במהלך החודש הקרוב.

רן
 
זו חברה שכל הזמן מעדכנת ומשפרת ובדרך כלל העידכונים שלהם מבוצעים on sight.

מגברי ה- HD שלהם עברו עידכון לפני מספר שבועות וכרגע נקראים Nagra HD Amp 2020
ומגברי הקלאסיק יעברו עידכון דומה במהלך החודש הקרוב.

רן
יפה לראות שהחברה מעניקה למוצריה הקיימים אורך חיים במקום להוציא גרסת MK...
מתוך סקרנות, היות ומדובר בציוד הגברה, האם ידוע לך מה כולל השדרוג והאם החברה שולחת טכנאי ללקוח או שהלקוח מביא את הציוד למעבדה מורשית שם הוא נפתח ומשודרג ?

תודה.
 

לדעתי

אחת הסיבות העיקריות שאין ביקורות קוטלות לגמריי נעוצה בעובדה שבשוק ההי אנד , פשוט אין מוצרים
גרועים כל כך .

אז נכון שיש מכשירים יותר טובים , אבל זה לא אומר שהפחות טוב, הוא לא טוב !

תסכימו איתי , שכתב , גם אם המוצר לא לטעמו , פשוט לא יכול להתבטא בצורה חריפה כזו שתאמר
לאנשים , במוצר הזה אני לא היתי נוגע , מאחר וזה יהיה חסר אחריות מצידו , וזה מהעובדה שהכתב לא בודק מערכת שלימה
אלא מוצר בודד בתוך מערכת קיימת , והוא כמובן מודע לזה, ומודע גם לכך שבמקרים מסויימים , המוצר שלא השתלב במערכת הספציפית בצורה אבסולוטית יכול להשתלב מצויין במערכת אחרת , ולכן הכתב מעיר הערות אחריות , ולא קוטל לגמרי את המוצר.

הריי לכולם ברור שסטריאו זה עניין של שילובים.

הסקירות הללו תלויים בכל כך הרבה גורמים כגון : חדר ,אוזן, שאר חלקי מערכת, טעם אישי, וכו , שגם אם אותו כתב החליט שלטעמו חסר משהו , או שהוא לא אהב את המכשיר , בגלל כל הסיבות מעלה , לא אומרים לי שום דבר שאני לא אתרשם ממנו אחרת במערכת שלי.

הכתב מנסה להעביר את תחושותיו על סמך מה שהוא שומע בסביבה שלו ועם חלקי המערכת שלו ועם טעמו האישי.
אז צריך להעריך שיש כתבים שמשקיעים ובאמת חושבים על המכשיר או הרמקול את מה שהם כותבים , ותמיד תזכרו שלמרות הכל , תתיחסו לכתבה וא לביקורת בתור חווית משתמש אותנטית פרסומית לקהל הרחב , וכשזה יהיה רלוונטי לכו לשמוע באזניים ולפי הטעם שלכם , זה הכל , ממש לא מסובך.
 
יפה לראות שהחברה מעניקה למוצריה הקיימים אורך חיים במקום להוציא גרסת MK...
מתוך סקרנות, היות ומדובר בציוד הגברה, האם ידוע לך מה כולל השדרוג והאם החברה שולחת טכנאי ללקוח או שהלקוח מביא את הציוד למעבדה מורשית שם הוא נפתח ומשודרג ?

תודה.

להבנתי, במקרה של מגבר העל שלהם, ה- HD, הדילר המקומי מקבל KIT שכולל SD CARD וככל הנראה סוג של כרטיס נוסף וכבל.
מדובר על תוכנה וחומרה. אני מבין ממשתמשים, שמדובר בפרוצדורה מאוד פשוטה ומהירה. לטענתם, השידרוג משמעותי וקל מאוד לאבחנה.
כל המגברים החדשים של נאגרה כבר יוצאים משודרגים.

לפי הניוזלטר האחרון של החברה, העידכון מביא איתו:
Much more Headroom, refinements and warmth

עדיין לא באמת ברור מה יכלול השידרוג של הקלאסיק.

רן
 
להבנתי, במקרה של מגבר העל שלהם, ה- HD, הדילר המקומי מקבל KIT שכולל SD CARD וככל הנראה סוג של כרטיס נוסף וכבל.
מדובר על תוכנה וחומרה. אני מבין ממשתמשים, שמדובר בפרוצדורה מאוד פשוטה ומהירה. לטענתם, השידרוג משמעותי וקל מאוד לאבחנה.
כל המגברים החדשים של נאגרה כבר יוצאים משודרגים.

לפי הניוזלטר האחרון של החברה, העידכון מביא איתו:
Much more Headroom, refinements and warmth

עדיין לא באמת ברור מה יכלול השידרוג של הקלאסיק.

רן

אם השדרוג/עדכון ללקוחות נעשה על חשבון היצרן או במחיר סימלי, שאפו גדול.

בהצלחה רן.
 

אחרי שנים רבות של הפסקה בקריאת ביקורות , כשהתחלתי לאחרונה לחפש סטרימר חזרתי לקרוא ובעיקר מצא חן בעיני העיתון What HiFi במהדורת האינטרנט שלו. ראשית כי העיתון הזה מתייחס כמעט לכל פריט ציוד שנתקלתי בשמו, ושנית, כי כשמתחילים להבין את ה״ראש״ של העיתון הזה, אפשר בהחלט לקבל תמונה על מה באמת חושב צוות העיתון על הציוד הנבדק.
כמעט לכל פריטי הציוד הנבדק מצויין בתחילת הביקורת מחיר הרכיב הספציפי אותו בדקו. בהמשך, כבר בפתיח הקצר, מצויינת איכות הפריט.
מה שהצלחתי לזהות זה:
אם הרכיב מרשים את צוות העיתון, הם מציינים שזה הרכיב הטוב ביותר למחירו.
בהערה ״טוב ביותר למחירו״ זוכים בכל קטגורית מחירים פריטים בודדים, לפעמים אפילו רק פריט אחד או שניים.
אם רכיב נשמע טוב לצוות העיתון, הם מציינים שאיכות הצליל טובה עם פירוט של יתרונות וחסרונות אבל ברור שמכשירים אלה טובים פחות (לשיטת צוות העיתון, כמובן), מהטובים ביותר בקטגוריה.
אם לא זה ולא זה, מצויינים את היתרונות והחסרונות של איכות הצליל בלי ציון.

נכון שבביקורות הרבות שקראתי התייחסויות שליליות מועטות, אבל אפשר לקבל תמונה ברורה מאיזה פריטים צוות העיתון מתרשם עמוקות, איזה פריטים הוא מעריך ואיזה פריטים לא משאירים עליו חותם.

אריה
אתה יודע שהכתבות מוזמנות בעיתון? ע"פ מיטב ידיעתי כל כתבה מוזמנת בלפחות 6K$.
אי אפשר להאמין בכלל למה שכתוב שם.
אגב, הרמקול הטוב ביותר שהיה לי קיבל 3 כוכבים, שלא לדבר על המגבר שאיתו אני קרוב לעשור שקיבל 2 כוכבים.
 
אם השדרוג/עדכון ללקוחות נעשה על חשבון היצרן או במחיר סימלי, שאפו גדול.

בהצלחה רן.

תודה גיא.

האיחולים שלך תופסים אותי בצומת של החלטה בכל הקשור להגברה. עם כל הכבוד והאהבה (הגדולה מאוד) שלי לנאגרה קלאסיק, אני חושב שמגבר בודד לא באמת מספיק לצרכים שלי.

אז אני אצטרך לדחוף את היד עמוק יותר לכיס ולמצוא סוג של פתרון עם נאגרה, או עם חברה אחרת.
אני בישורת האחרונה, אחרי לא מעט בדיקות ומעריך שאגבש החלטה סופית במהלך שבוע הבא.

רן
 
אתה יודע שהכתבות מוזמנות בעיתון? ע"פ מיטב ידיעתי כל כתבה מוזמנת בלפחות 6K$.
אי אפשר להאמין בכלל למה שכתוב שם.
אגב, הרמקול הטוב ביותר שהיה לי קיבל 3 כוכבים, שלא לדבר על המגבר שאיתו אני קרוב לעשור שקיבל 2 כוכבים.
לא יודע שהכתבות מוזמנות, הביקורות שונות. כפי שציינתי, לא כל המוצרים הם ״הטובים ביותר״ בקטגוריה.
גם הפירוט לגבי התכונות של כל מוצר הוא טוב.

אריה
 

תודה גיא.

האיחולים שלך תופסים אותי בצומת של החלטה בכל הקשור להגברה. עם כל הכבוד והאהבה (הגדולה מאוד) שלי לנאגרה קלאסיק, אני חושב שמגבר בודד לא באמת מספיק לצרכים שלי.

אז אני אצטרך לדחוף את היד עמוק יותר לכיס ולמצוא סוג של פתרון עם נאגרה, או עם חברה אחרת.
אני בישורת האחרונה, אחרי לא מעט בדיקות ומעריך שאגבש החלטה סופית במהלך שבוע הבא.

רן
כפי שהספקתי להכיר אותך בפורומים השונים, לא תעגל פינות.
לשמחת כולנו בשנים האחרונות בורכה ארצנו ביבוא חברות אודיו מהשורה הראשונה, זה כולל גם את תחום ההגברה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור