matanoosh
חבר משקיען
- הודעות
- 4,316
- מעורבות
- 1,755
- נקודות
- 113
החיים פשוטים, אה כפרה?נו, במסגרת המועמד בקטגוריית "ההערה הלא קשורה "...הזוכה הוא, היא, הם..... חביבי אף אחד לא רוצח כאן יהודים למעט תומכי מפלגת גנץ קונטאר, יזבאק, טבי עוד וזועבי. ולפי תפקוד גנץ כרמטכל אז....טוב לא אמשיך. מצג שני טוב לדעת שאתה מייחל לבית שלישי ומתאבל על בית שני. טוב לדעת.
רעים וטובים.
ביבי בצד של הטובים. איתו כל הימנים.
ערבים וגנץ זה רע.
אפשר את תפיסת העולם הזאת ברזולוציה יותר נמוכה?
רק במטותא, עשה לי טובה ואל תקרא לי שמאלני מחבק ערבים, כי זה יהיה מאד רחוק מהמציאות.
