הרבה יותר מדאיג מהקורונה, האם הדמוקרטיה מאחורינו ?

  • פותח הנושא פותח הנושא אד ליב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.
נו, במסגרת המועמד בקטגוריית "ההערה הלא קשורה "...הזוכה הוא, היא, הם..... חביבי אף אחד לא רוצח כאן יהודים למעט תומכי מפלגת גנץ קונטאר, יזבאק, טבי עוד וזועבי. ולפי תפקוד גנץ כרמטכל אז....טוב לא אמשיך. מצג שני טוב לדעת שאתה מייחל לבית שלישי ומתאבל על בית שני. טוב לדעת.
החיים פשוטים, אה כפרה?
רעים וטובים.
ביבי בצד של הטובים. איתו כל הימנים.
ערבים וגנץ זה רע. :)

אפשר את תפיסת העולם הזאת ברזולוציה יותר נמוכה? :)
רק במטותא, עשה לי טובה ואל תקרא לי שמאלני מחבק ערבים, כי זה יהיה מאד רחוק מהמציאות.
 
זה לא הגיין - זו השיטה שיש סיגנל עם פזה הפוכה כדי לבטל רעשים ואז יוצא שהוא מוגבר יותר
תכלס המטרה של xlr זה בעיקר לציוד שמחובר במרחקים ארוכים כמו מיקרופון
זה גיין כפול, למיטב ידיעתי.
 
מה הבעיה עם חיבור בו זמנית?
המקור מוציא את שניהם בו זמנית
המגבר יקבל רק אחד - מה שיבחר לפי הכניסה כלומר ימשוך זרם רק מהחיבור הפעיל
כבר לפני הרבה שנים טענו אודיופילים שאיכות הצליל משתפרת אם מנתקים כניסות שלא בשימוש.
זאת אומרת אם מחובר סטרימר ונגן תקליטורים ואתה מאזין לנגן, איכות הצליל תשתפר אם תנתק את הסטרימר.
לא יודע אם זה נכון או לא, מעולם לא ניסיתי, זה מעבר למה שאני מוכן להשקיע לשיפור זניח באיכות הצליל...

אריה
 

כבר לפני הרבה שנים טענו אודיופילים שאיכות הצליל משתפרת אם מנתקים כניסות שלא בשימוש.
זאת אומרת אם מחובר סטרימר ונגן תקליטורים ואתה מאזין לנגן, איכות הצליל תשתפר אם תנתק את הסטרימר.
לא יודע אם זה נכון או לא, מעולם לא ניסיתי, זה מעבר למה שאני מוכן להשקיע לשיפור זניח באיכות הצליל...

אריה
אצלי זה נכון
 
זו טענה מוזרה
החלק הזה בקדם מגבר אמור למתג את הכניסה הרצויה ובעצם לנתק את האחרות
אם כניסה אחרת היתה משפיעה היינו שומעים ״מיקס״
 
זו טענה מוזרה
החלק הזה בקדם מגבר אמור למתג את הכניסה הרצויה ובעצם לנתק את האחרות
אם כניסה אחרת היתה משפיעה היינו שומעים ״מיקס״
יש הרבה כולל מתן שלנו שמתארים שזה מה שקורה.

אריה
 

זו טענה מוזרה
החלק הזה בקדם מגבר אמור למתג את הכניסה הרצויה ובעצם לנתק את האחרות
אם כניסה אחרת היתה משפיעה היינו שומעים ״מיקס״
נכון, כפרה. וגם אפסים ואחדים זה תמיד אפסים ואחדים אז אין הבדל בין כבלי USB :). זה הכל באותה משפחה.
 
יש הרבה כולל מתן שלנו שמתארים שזה מה שקורה.

אריה

אני לא רוצה לעורר מהומות אבל האם זה עומד במבחן עיוור

(בעצם לא אכפת לי לעורר מהומות כל עוד זה קשור לאודיו ולא לפוליטיקה :)
 
נכון, כפרה. וגם אפסים ואחדים זה תמיד אפסים ואחדים אז אין הבדל בין כבלי USB :). זה הכל באותה משפחה.
באמת אין הבדל טכני בין כבלי usb
בדגש על טכני
 

אני לא רוצה לעורר מהומות אבל האם זה עומד במבחן עיוור

(בעצם לא אכפת לי לעורר מהומות כל עוד זה קשור לאודיו ולא לפוליטיקה :)
למה אתה בכלל שואל שאלות על הבדלים? ועוד מחברים ששומעים עם עיניים פקוחות לרווחה:(
תעשה מבחן עיוור ויש לך את כל התשובות.:כל-הכבוד:
 
החיים פשוטים, אה כפרה?
רעים וטובים.
ביבי בצד של הטובים. איתו כל הימנים.
ערבים וגנץ זה רע. :)

אפשר את תפיסת העולם הזאת ברזולוציה יותר נמוכה? :)
רק במטותא, עשה לי טובה ואל תקרא לי שמאלני מחבק ערבים, כי זה יהיה מאד רחוק מהמציאות.
כבעלים של לאותר הורן קשה לי עם רזולוציה נמוכה. אולי לך יש יותר ידע בנושא הזה ...;)
ואחרי העקיצה, כן, יש חיים פשוטים מי שכורת ברית עם האויב שלי הוא האויב שלי. נקודה. יש כאן גט כריתות לרעיון הציוני הכי בסיסי- מחלוקות פותרים בתוך הבית ותומכי קונטאר וחיזבאללה אינם דיירים בו למיטב שיפוטי.
. אז כן, כמו בבחירה שלי בחלקי המערכת שלי , יש אמיתויות פשוטות נכונות ונצחיות. כמו למשל, lowther הורן זו השיטה הכי נכונה להשיג נירוואנה מוסיקלית. נקודה.
 
אני לא רוצה לעורר מהומות אבל האם זה עומד במבחן עיוור

(בעצם לא אכפת לי לעורר מהומות כל עוד זה קשור לאודיו ולא לפוליטיקה :)
בוא אני אגיד לך איך זה עובד במציאות האודיופילית, כשאין לך כל מני נודניקים שחושבים שהם ממציאים את הגלגל כשהם מכניסים מתודיקות אמפיריות לענין:

1. שומעים שמועה שאולי זה עוזר.
2. מנסים בבית - מנתקים מכשירים שלא מנגנים, ויושבים להאזין לקטע שמכירים ממש טוב.
3. שומעים הבדל? הופכים את זה לפרקטיקה קבועה. לא שומעים? שוכחים מזה ועוברים הלאה.

זה הכל.

מה פגום פה? שיכול להיות שההבדל ששמענו היה כזב. נכון? אוקיי. אז ראשית, הסבירות לכך היא נמוכה, כי אודיופיל מנוסה עם מערכת טובה מכיר את המערכת שלו. שנית, גם אם זה יכול לקרות, אז חוזרים על הניסוי הזה פעם שניה ושלישית בהמשך הדרך. לא קרה כלום.

זה הכל.

להגיד לך ששמעתי הבדל בניתוק המכשירים? כן. האם אני מיישם את השיטה? לא. למי יש כוח לנתק מכשירים כל הזמן? האם יש דברים שיותר משפיעים על הסאונד? כן. זהו.

ההסבר הטכני הוא שכל מכשיר שמחובר הוא סוג של אנטנה ו/או יצרן רעש חשמלי וזה יכול להכנס למכשירים. אף מכשיר לא חף מזה.
 

כבעלים של לאותר הורן קשה לי עם רזולוציה נמוכה. אולי לך יש יותר ידע בנושא הזה ...;)
ואחרי העקיצה, כן, יש חיים פשוטים מי שכורת ברית עם האויב שלי הוא האויב שלי. נקודה. יש כאן גט כריתות לרעיון הציוני הכי בסיסי- מחלוקות פותרים בתוך הבית ותומכי קונטאר וחיזבאללה אינם דיירים בו למיטב שיפוטי.
. אז כן, כמו בבחירה שלי בחלקי המערכת שלי , יש אמיתויות פשוטות נכונות ונצחיות. כמו למשל, lowther הורן זו השיטה הכי נכונה להשיג נירוואנה מוסיקלית. נקודה.
איזה כיף לך. אתה מחזיק בכל האמיתות.
איזה חיים טובים ופשוטים יש לך. אשריך
 
למה אתה בכלל שואל שאלות על הבדלים? ועוד מחברים ששומעים עם עיניים פקוחות לרווחה:(
תעשה מבחן עיוור ויש לך את כל התשובות.:כל-הכבוד:
ההסתברות שתשמע משהו כזה בעיוור היא בערך כמו שמחר ימצאו חיסון לקורונה ......בעצם החיסון לקורונה הוא אפשרות די מעשית יחסית למבחן העיוור;)........ הנה @pruym חזרנו לאודיו.....עכשיו אתה רגוע?
 
זו טענה מוזרה
החלק הזה בקדם מגבר אמור למתג את הכניסה הרצויה ובעצם לנתק את האחרות
אם כניסה אחרת היתה משפיעה היינו שומעים ״מיקס״
Cross talk בפרה
העמסה על היציאות של המקור
 

כבעלים של לאותר הורן קשה לי עם רזולוציה נמוכה. אולי לך יש יותר ידע בנושא הזה ...;)
אני נשאר עם קרמיים, ברשותך :).

ואחרי העקיצה, כן, יש חיים פשוטים מי שכורת ברית עם האויב שלי הוא האויב שלי. נקודה. יש כאן גט כריתות לרעיון הציוני הכי בסיסי- מחלוקות פותרים בתוך הבית ותומכי קונטאר וחיזבאללה אינם דיירים בו למיטב שיפוטי.
אני איתך לגמרי .לא צריך לעשות אינטלקאוליזציה עודפת לכל אספקט בחיים. אנחנו נאנסים להיות במציאות שיש בה רעים ויש טובים כי הצד השני מאלץ אותנו לחיות ככה. סבבה. אבל מכאן לצערנו הדרך להשלכות והכללות גסות מדי היא קצרה מאד.
לשים את כל האנטי ציונים, הגיס החמישי, החכ"ים הערביים, שרק בשביל לשבור את הכלים יהיו לנצח באופוזיציה ולא יתרמו דבר לרווחת הציבור הערבי, באותו סל עם גנץ שתרם את רוב חייו למדינה זה, אפעס... גס מדי עבורי.
ובאותה נשימה אנחנו גם מדברים על מיתוג של אנשים, לא על היכולות שלהם. בינינו, מה אתה יודע על איזה קבלת החלטות גנץ עשה בצוק איתן? אני לא יודע. אתה יודע?
גנץ מקבל מיתוג שאינו קשור ליכולות שלו. אולי הן טובות, אולי הן רעות. אין לי מושג.
אבל כנ"ל ביבי. ממותג כמר ביטחון. אבל איזה ביטחון בדיוק? המצב הולך מרגע לדודלי ברצועת עזה כבר שנים. איזה החלטות אדירות הוא קיבל ב- 20 השנה האחרונות? אוקיי, אז הוא יודע לדבר יפה באו"ם, אבל הוא לא מוביל לשום כיוון. מי שבוחר בו, בוחר במותג. לא במציאות.
אני מעדיף את בן גביר כראש ממשלה מאשר את ביבי. ובאותה נשימה, מעדיף את תמר זנדברג כראשת ממשלה. (לא צריך להגזים, את טיבי לא). העיקר שילכו לכיוון כלשהו. הסטגנציה הזאת תביא למפלתנו.

. אז כן, כמו בבחירה שלי בחלקי המערכת שלי , יש אמיתויות פשוטות נכונות ונצחיות. כמו למשל, lowther הורן זו השיטה הכי נכונה להשיג נירוואנה מוסיקלית. נקודה.
קרמי, קרמי.:)
 
מתן, אני זוכר את התקופה היפה של חתימת אוסלו ואוטובוסים מתפוצצים. הייתי בסדיר אז. כן, היום אפשר לנוע בגבולות קו הירוק מבלי לחשוש שמשהו יתפוצץ או שיתקעו לך סכין בגב
 
מתן, אני זוכר את התקופה היפה של חתימת אוסלו ואוטובוסים מתפוצצים. הייתי בסדיר אז. כן, היום אפשר לנוע בגבולות קו הירוק מבלי לחשוש שמשהו יתפוצץ או שיתקעו לך סכין בגב
היום יש ראש רשות שמשתף פעולה עם כוחות הביטחון שלנו ומסייע במניעת טרור.

אריה
 

למה אתה בכלל שואל שאלות על הבדלים? ועוד מחברים ששומעים עם עיניים פקוחות לרווחה:(
תעשה מבחן עיוור ויש לך את כל התשובות.:כל-הכבוד:
לא הבנת
אצלי גם במבחן לא עיוור אני לא מבדיל
אני שואל על אנשים שכן מבחינים האם זה קורה גם במבחן עיוור אצלם
 
מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור