רוחות שנוי נושבות מסין-יש מה לשמוע.


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
חח.. תודה על המחמאות על הצילומים והציורים
אני במקרה עברתי בשרשור וראיתי שאתה מגיב כאן
וברור שהתרנגולת קדמה...
ביצה לא יכולה להוליד את עצמה (אולי רק אם ייצרו אותה בסין..חח)

מסתבר שלא צריך את סין בשביל העתקות;)
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
מסתבר שלא צריך את סין בשביל העתקות;)
אני בטוח שבאתר הסיני העתיקו את השרשור הזה..חח
ורק במקום B W
הם מתווכים על מורל -מויאל..חח
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
538
מעורבות
142
נקודות
43
במקום לבזבז אנרגיות וזמן על האשמות וזלזול במוצר אני מציע שכל מביני עניין של הפורום אשר מפקפקים באיכות המוצר יקבלו את ההזמנה של ברוך יפגשו ויבדקו את איכות המוצר וישתפו אותנו בתוצאות בדיקתם לטוב ולרע וכך הסאגה הזו תבוא לסיומה וכך גם נזכה לקצת ידע ובא לציון גואל (-:-
 

נערך לאחרונה ב:

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
אני בטוח שבאתר הסיני העתיקו את השרשור הזה..חח
ורק במקום B W
הם מתווכים על מורל -מויאל..חח
או שבמקום ה-B W הם כותבים B G. בכלל, הויכוחים האלה מזכירים לי איזה פתגם בערבית שאומר כול קאלב B G יומו . או כל SAGא B G יומו. בהומור כמובן.(ורד)
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
או שבמקום ה-B W הם כותבים B G. בכלל, הויכוחים האלה מזכירים לי איזה פתגם בערבית שאומר כול קאלב B G יומו . או כל SAGא B G יומו. בהומור כמובן.(ורד)

או שאולי במקום BnW כתוב KeF.....(lol)(lol)
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
או שאולי במקום BnW כתוב KeF.....(lol)(lol)
סטרטאפ חדש
B n K
חחחח
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
או שבמקום ה-B W הם כותבים B G. בכלל, הויכוחים האלה מזכירים לי איזה פתגם בערבית שאומר כול קאלב B G יומו . או כל SAGא B G יומו. בהומור כמובן.(ורד)
אבי דיכטר ראש השב''כ לשעבר אמר פעם שבשב''כ אומרים - כול יום B G קאלב.
 

ronnyb

עוסק בתחום
הודעות
571
מעורבות
0
נקודות
0
נמר
אני באמת שלא יודע איפה אנשים חיים, כבר עשור אנחנו חיים בתקופת מיתון של פיטורים וקיצוצים ועליית מחירים אסטרונומיים, ב-פחד עם מקומות עבודה "מפוקפקים" ואני מדבר על חברות העסקה מהגדולים בשוק (לפחות במקצוע שלי שזה אדריכלות),
אני גמרתי בהצטיינות יתרה לימודי תואר אקדמאי ב-אדריכלות פנים במכללה יוקרתית לפני כ-6 שנים (עם ממוצע של 97) יש לי רפרטואר ארוך תווך של עבודות משמעותיות באדריכלות ועיצוב, עוד בלימודים תיכננתי שני וילות, הייתי הבולט בתחומי, ועדיין אאני מתקשה עם כל הרצון .....,.....,....

ידידי.....מה שציינת כבר שזה כעשור יש תהליכי מיתון ופיטורין שרודפים אחד את משנהו בארצות המערב,שתוצאותיהם כבר ניכרות גם בארצנו,...זה בדיוק בגדר : ״היא הנותנת...״ (כמאמר חז״ל)....וכבר כתבתי זאת ,דהיינו(ומבלי להתייחס לאיכות הייצור וטיב הצליל , שיש להניח כי אחד משניהם או שניהם גם יחד נמוכים מהמקור),התמיכה בהעתקות של הסינים ובייצור הזול שלהם כביכול,על ידי רכישת מוצריהם,מובילה באופן ישיר לפיטורין של עובדים במערב,ובהמשך לידי כך שאותם עובדים רבים מספור המובטלים,גם לא יוכלו לרכוש את המוצרים הזולים כביכול מסין....בעוד שכאשר הייתה להם עבודה יכלו להרשות לעצמם לרכוש ממוצרי החברה בה עבדו וגם של יצרנים אחרים.....שער בנפשך,האם עובד שעבד בייצור של מפעל אודיו איכותי באנגליה(למרבה הצער הדוגמאות הן רבות ,ואני מנוע מלנקוב בהן) לפני מספר שנים אך פוטר בשל העברת הייצור לאסיה,ואחוז ניכר מעובדים אלה נותרו מובטלים שנים ארוכות,האם הוא יכול להרשות לעצמו לרכוש את מוצרי החברה במעבד בעבר אשר מיוצרים היום באסיה ? קרוב לוודאי שהתשובה היא לא כי הייצור באסיה לא הביא לירידה ניכרת במחיר וגם אם הירידה משמעותית מובטלים כבר לא ירכשו מוצרי היי אנד אודיו אפילו במחיר מופחת......וכהדבר נוגע לא להעברת קו ייצור,שזה דבר חוקי שמותר לבעלי החברה האנגלים לעשות,הרי אדרבא ואדרבא,אם מדובר בהעתקות מוצרים מושלמות או רק ״חיקוי״ שלהם תוך צפצוף על חוקי קניין רוחני כמקובל בסין ,או תוך חיקוי של מוצר שאיננו מוגן פטנט אך הושקעו שנים רבות בפיתוחו וגם ממון רב,הרי שהתמיכה בכך על ידי רכישת המוצרים שהם לדעתי מעשי אמנות(דעתי שרב מוצרי ההיי אנד המקוריים הם בגדר אמנות של עיצוב וצליל), היא תמיכה בגניבה,אשר גורמת לכך שבמדינות המערב וגם בישראל המשברים רודפים ,אחד את משנהו ,ואח״כ גלי פיטורין וחוזר חלילה.....
אני מתנגד לגלובליזציה בכלל (דהיינו להעברה חוקית של קוי ייצור לאסיה), וקל וחומר שאני מתנגד באופן מוחלט לרכישת מוצרים שהם בגדר של העתקת עיצוב או טכנולוגיה .....כי הסינים מצליחים לייצר בזול בגלל רמיסת חוקי הפטנטים והקניין,ובלגן העסקה עושקת של עובדים,שעות וימים ארוכים ללא תנאים סוציאליים מינימליים.זה לא מקובל עלי ולא אשתתף בניסור הענף עליו כולנו יושבים.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,242
מעורבות
2,746
נקודות
113
עו"ד itarc היקר,

מדיניות "עורך-הדין הנוכל" שלך נמשכת, ומקוממת יותר מרגע לרגע.

כבר המשפט הראשון שלך יוצר בכוונה תחילה ציפות להוכחה ש-B&W לא גנבה/העתיקה
אני עוד מחכה להוכחה כתובה מהרשת או כל חומר כתוב חוקי אחר ש-B&W "לא גנבה טכנולוגית ועיצובית" את ה-KEF 105 ואימצה זאת לעצמה.
(כאמור ה-KEF 105 יצא כשנתיים לפני ה-801 )
ולא היה צריך את סין בשביל העתקה או זיוף.!!

בתוספת מנת ציניות לאקסטרא, בעוד מה שכתבתי הייה ש"B&W לא בהכרח העתיקו מ-KEF"
נ.ב., אמנם הטלת הרפש גם ב-B&W סתמה לי את הפה, עד שראיתי עוד דברים שמראים שאולי זה לא כך, ושלמרות הרושם הראשוני המשכנע, B&W לא בהכרח העתיקו מ-KEF

אתה ממשיך בטכנולוגיות שטיפת המוח, ומראה שוב את צילומי הרמקולים (לא המודלים המדוייקים אבל מילא), אבל, בהיותך עו"ד מוצלח שכל האמת לא מעניינת אותו אלא רק בצדדים הספציפיים שמצדיקים את עמדתך, לא הצגת את תמונת הרמקולים בפרופיל -- זה עוד עלול לפגוע בדמיון, חס וחלילה!!
ita105-801.jpg

אין לי את ההכשרה שלך בטיפול בצילומים, אבל הנה צילומים מהצד:
105both.jpg
801sd1.jpg

ראה לי שאפשר לראות בבירור שתיבת הבאס של ה-KEF היא משופעת בחזית (מה שמשפיע גם על זווית היירייה של הוופר), והעומק והרוחב שלה דומים, בעוד שבתיבת ה-B&W אין שיפוע כזה, והעומק גודל במידה ניכרת מהרוחב, שבצירוף היעדר השיפוע תורמים לנפח גדול בהרבה של תיבת התהודה.

נזניח לרגע את ההבדל באופי ההפרדה (בצבע שחור, מחומר אחר, ב-801) בין ה"מגדל" של המיד-טוויטר לביחידת הבאס, אבל ברור שהתיבות שונות לחלוטין.

אפשר גם לראות בעליל, במובהק ובעיין בלתי מזויינת, שכל אחת מהייחידות -- הבאס, המיד והטוויטר -- וכן גם ה-interface ביניהן -- שונים לחלוטין.

אם כך, לכל היותר מה שהועתק, אם הועתק, הייה הרעיון של הפרדת תיבות התהודה של הדרייברים, ועריכתם בצורה הספציפית.

ואז נראה לי שהשאלה הרלוואנטית כאן היא -- האם ל-B&W הייתה הטכנולוגייה שהייתה מאפשרת לה להגיע לתיכנון שלה בלי להזדקק להעתקה מה-105?

בואו נראה מה הייה ל-B&W עד וכולל 1977, מועד השקתם של ה-105.
  • ב-1976 הושק ה-DM6, "הפינגווין בהריון"
b-w-dm6-172125.jpg
זו חייה לא קטנה -- איזה 36 ק"ג, שאפשר לראות בה מדף הפרדה בין היחידות (בציור הימני) כשלכל אחת תיבת תהודה נפרדת בגודל שונה.
DM6.jpg
  • ב-1977 הושק ה-DM7. מישהו מכיר אולי את הרעיון ואת הצורה למיקום הטוויטר?
DM7.jpg

כלומר ב-1977 כבר הייו ל-B&W את הרעיונות להפרדת תיבות תהודה בגדלים שונים וגם למיקום וחיבור הטוויטר, ונשארת רק השאלה של מבנה "מגדל" ליחידת המיד, כשהטוויטר מחובר מעליו בצורה הידועה.

בהינתן שפיתוח ה-801 התחיל (כנראה ע"י צוות נפרד) ב-1976, יש צורך במסמכים פנימיים מתוארכים של B&W כדי לראות אם לצוות של B&W כבר הייה הרעיון של ה"מגדל", או שהופעת ה-105 גרמה להם לשינוי כיוון. אותם מסמכים בדיוק, דרושים גם כדי להוכיח העתקה וגם כדי להפריך ההעתקה, אבל הם אינם בידינו.

לזאת יש להוסיף גם שהיות ול-B&W הייה פטנט על שימוש ב-Kevlar כבר מ-1974 (השתמשו בו ב-DM6 ב-1976), יש להניח שהחברות שמדברים בהן השתמשו בפטנטים כדי להגן על הטכנולוגיות שלהן, וזה לא אותו קושי לתבוע על הפרת פטנט בתוך אנגלייה כמו לתבוע מול סין, עם כל הסבך הדיפלומאטי ואי-שמירת זכויות-יוצרים שם.

וזה שרעיונות דומים מבשילים במקביל במקומות שונים ללא קשר ביניהם זו אינה תופעה חדשה ובלתי מוכרת, ואולי במוח כולם כבר הייה הרעיון של Elipson שלא ראיתי בדיוק ממתי הוא.

אין להתעלם מהאפשרות ש-B&W גנבו את הרעיון של מיקום הקופסאות זו מעל זו, למרות שהוא נראה די אינטואיטיבי, אבל בהחלט יש אפשרות שהם לא גנבו אלא הגיעו אליו בעצמם, כאשר עיצוב הקופסאות, החיצוני (ובוודאי הפנימי), וכל פרט ופרט בכל אחת מהיחידות והקופסאות הוא ודאי עצמאי של B&W, כנראה בסיוע מחשב PDP-11 (שהייה להם מ-1976) וחדרים anechoic עם ציוד מדידה של Bruel & Kjaer וטכנולוגיות לייזר שהייו להם מ-1972.

עמיר
 

תמונות מצורפות

  • b-w-dm6-172125.jpg
    b-w-dm6-172125.jpg
    KB 61.1 · צפיות: 549
  • DM6.jpg
    DM6.jpg
    KB 71.4 · צפיות: 532
  • DM7.jpg
    DM7.jpg
    KB 6.5 · צפיות: 525
  • ita105-801.jpg
    ita105-801.jpg
    KB 30.7 · צפיות: 571
  • 105both.jpg
    105both.jpg
    KB 67.2 · צפיות: 557
  • 801sd1.jpg
    801sd1.jpg
    KB 5.7 · צפיות: 374

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
לי. יש
B W 804S
מקוריים ונהנה מכול רגע :גאה:בית שלי1.jpg
 

תמונות מצורפות

  • בית שלי1.jpg
    בית שלי1.jpg
    KB 65.4 · צפיות: 531

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
ידידי.....מה שציינת כבר שזה כעשור יש תהליכי מיתון ופיטורין שרודפים אחד את משנהו בארצות המערב,שתוצאותיהם כבר ניכרות גם בארצנו,...זה בדיוק בגדר : ״היא הנותנת...״ (כמאמר חז״ל)....וכבר כתבתי זאת ,דהיינו(ומבלי להתייחס לאיכות הייצור וטיב הצליל , שיש להניח כי אחד משניהם או שניהם גם יחד נמוכים מהמקור),התמיכה בהעתקות של הסינים ובייצור הזול שלהם כביכול,על ידי רכישת מוצריהם,מובילה באופן ישיר לפיטורין של עובדים במערב,ובהמשך לידי כך שאותם עובדים רבים מספור המובטלים,גם לא יוכלו לרכוש את המוצרים הזולים כביכול מסין....בעוד שכאשר הייתה להם עבודה יכלו להרשות לעצמם לרכוש ממוצרי החברה בה עבדו וגם של יצרנים אחרים.....שער בנפשך,האם עובד שעבד בייצור של מפעל אודיו איכותי באנגליה(למרבה הצער הדוגמאות הן רבות ,ואני מנוע מלנקוב בהן) לפני מספר שנים אך פוטר בשל העברת הייצור לאסיה,ואחוז ניכר מעובדים אלה נותרו מובטלים שנים ארוכות,האם הוא יכול להרשות לעצמו לרכוש את מוצרי החברה במעבד בעבר אשר מיוצרים היום באסיה ? קרוב לוודאי שהתשובה היא לא כי הייצור באסיה לא הביא לירידה ניכרת במחיר וגם אם הירידה משמעותית מובטלים כבר לא ירכשו מוצרי היי אנד אודיו אפילו במחיר מופחת......וכהדבר נוגע לא להעברת קו ייצור,שזה דבר חוקי שמותר לבעלי החברה האנגלים לעשות,הרי אדרבא ואדרבא,אם מדובר בהעתקות מוצרים מושלמות או רק ״חיקוי״ שלהם תוך צפצוף על חוקי קניין רוחני כמקובל בסין ,או תוך חיקוי של מוצר שאיננו מוגן פטנט אך הושקעו שנים רבות בפיתוחו וגם ממון רב,הרי שהתמיכה בכך על ידי רכישת המוצרים שהם לדעתי מעשי אמנות(דעתי שרב מוצרי ההיי אנד המקוריים הם בגדר אמנות של עיצוב וצליל), היא תמיכה בגניבה,אשר גורמת לכך שבמדינות המערב וגם בישראל המשברים רודפים ,אחד את משנהו ,ואח״כ גלי פיטורין וחוזר חלילה.....
אני מתנגד לגלובליזציה בכלל (דהיינו להעברה חוקית של קוי ייצור לאסיה), וקל וחומר שאני מתנגד באופן מוחלט לרכישת מוצרים שהם בגדר של העתקת עיצוב או טכנולוגיה .....כי הסינים מצליחים לייצר בזול בגלל רמיסת חוקי הפטנטים והקניין,ובלגן העסקה עושקת של עובדים,שעות וימים ארוכים ללא תנאים סוציאליים מינימליים.זה לא מקובל עלי ולא אשתתף בניסור הענף עליו כולנו יושבים.

אם כך, אני מבין שאדוני חי בכת האיימיש.....??? או באוהל....??
הרי כל מה שסובב סביבנו:
מקררים, מכונות כביסה, מיקרוגל, תנורים, מכונות קפה, פלפונים, מסכים, אלקטרוניקה, רייהוט (עץ), רכבים אפילו הבלטות שלך בבית, הכל נירכש מסין (ארץ ייצור)....


חביבי, ופה נסיים את הנושא ההזוי והמעייף הזה, קיימות עוד 10001 חברות כמו מיסטראל (עם יצור סיני, צרפתי, צ'כי, גרמני, קזחסטניי) שבוחרים ל"העתיק" לעשות "מחווה" להתחקות" כמו רבים אחרים אחר חברות אחרות....בכל דבר בחיים....!!!!!

הדוגמא הכי גדולה היא בעצם מ"הבאר" שיורקים לתוכו"....
*האנאלוגיה ה"מפתיעה" בין KEF 105 ל-B&W 801, ויתר הייצור של שני החברות...שמאוד מזכירים אחד את השני....
תן לי הוכחה שזה לא נכון !!
ועל כן זעד שלא הוכח הדבר
התכת האשמות האבסורדיות והירידה לאינטליגנציה כ"כ נמוכה בלהאשים את מיסטראל על משהו...
דיי נו אנשים לא מפגרים ולא מטומטמים....לפחות בעולם...בארצנו ובמיוחד מהשרשור הזה בארצנו אולי לא כך הדבר...;)
 

נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
עו"ד itarc היקר,

מדיניות "עורך-הדין הנוכל" שלך נמשכת, ומקוממת יותר מרגע לרגע.

כבר המשפט הראשון שלך יוצר בכוונה תחילה ציפות להוכחה ש-B&W לא גנבה/העתיקה


בתוספת מנת ציניות לאקסטרא, בעוד מה שכתבתי הייה ש"B&W לא בהכרח העתיקו מ-KEF"


אתה ממשיך בטכנולוגיות שטיפת המוח, ומראה שוב את צילומי הרמקולים (לא המודלים המדוייקים אבל מילא), אבל, בהיותך עו"ד מוצלח שכל האמת לא מעניינת אותו אלא רק בצדדים הספציפיים שמצדיקים את עמדתך, לא הצגת את תמונת הרמקולים בפרופיל -- זה עוד עלול לפגוע בדמיון, חס וחלילה!!
צפה בקובץ המצורף 13988

אין לי את ההכשרה שלך בטיפול בצילומים, אבל הנה צילומים מהצד:
צפה בקובץ המצורף 13989
צפה בקובץ המצורף 13990

ראה לי שאפשר לראות בבירור שתיבת הבאס של ה-KEF היא משופעת בחזית (מה שמשפיע גם על זווית היירייה של הוופר), והעומק והרוחב שלה דומים, בעוד שבתיבת ה-B&W אין שיפוע כזה, והעומק גודל במידה ניכרת מהרוחב, שבצירוף היעדר השיפוע תורמים לנפח גדול בהרבה של תיבת התהודה.

נזניח לרגע את ההבדל באופי ההפרדה (בצבע שחור, מחומר אחר, ב-801) בין ה"מגדל" של המיד-טוויטר לביחידת הבאס, אבל ברור שהתיבות שונות לחלוטין.

אפשר גם לראות בעליל, במובהק ובעיין בלתי מזויינת, שכל אחת מהייחידות -- הבאס, המיד והטוויטר -- וכן גם ה-interface ביניהן -- שונים לחלוטין.

אם כך, לכל היותר מה שהועתק, אם הועתק, הייה הרעיון של הפרדת תיבות התהודה של הדרייברים, ועריכתם בצורה הספציפית.

ואז נראה לי שהשאלה הרלוואנטית כאן היא -- האם ל-B&W הייתה הטכנולוגייה שהייתה מאפשרת לה להגיע לתיכנון שלה בלי להזדקק להעתקה מה-105?

בואו נראה מה הייה ל-B&W עד וכולל 1977, מועד השקתם של ה-105.
  • ב-1976 הושק ה-DM6, "הפינגווין בהריון"
צפה בקובץ המצורף 13984
זו חייה לא קטנה -- איזה 36 ק"ג, שאפשר לראות בה מדף הפרדה בין היחידות (בציור הימני) כשלכל אחת תיבת תהודה נפרדת בגודל שונה.
צפה בקובץ המצורף 13985
  • ב-1977 הושק ה-DM7. מישהו מכיר אולי את הרעיון ואת הצורה למיקום הטוויטר?
צפה בקובץ המצורף 13986

כלומר ב-1977 כבר הייו ל-B&W את הרעיונות להפרדת תיבות תהודה בגדלים שונים וגם למיקום וחיבור הטוויטר, ונשארת רק השאלה של מבנה "מגדל" ליחידת המיד, כשהטוויטר מחובר מעליו בצורה הידועה.

בהינתן שפיתוח ה-801 התחיל (כנראה ע"י צוות נפרד) ב-1976, יש צורך במסמכים פנימיים מתוארכים של B&W כדי לראות אם לצוות של B&W כבר הייה הרעיון של ה"מגדל", או שהופעת ה-105 גרמה להם לשינוי כיוון. אותם מסמכים בדיוק, דרושים גם כדי להוכיח העתקה וגם כדי להפריך ההעתקה, אבל הם אינם בידינו.

לזאת יש להוסיף גם שהיות ול-B&W הייה פטנט על שימוש ב-Kevlar כבר מ-1974 (השתמשו בו ב-DM6 ב-1976), יש להניח שהחברות שמדברים בהן השתמשו בפטנטים כדי להגן על הטכנולוגיות שלהן, וזה לא אותו קושי לתבוע על הפרת פטנט בתוך אנגלייה כמו לתבוע מול סין, עם כל הסבך הדיפלומאטי ואי-שמירת זכויות-יוצרים שם.

וזה שרעיונות דומים מבשילים במקביל במקומות שונים ללא קשר ביניהם זו אינה תופעה חדשה ובלתי מוכרת, ואולי במוח כולם כבר הייה הרעיון של Elipson שלא ראיתי בדיוק ממתי הוא.

אין להתעלם מהאפשרות ש-B&W גנבו את הרעיון של מיקום הקופסאות זו מעל זו, למרות שהוא נראה די אינטואיטיבי, אבל בהחלט יש אפשרות שהם לא גנבו אלא הגיעו אליו בעצמם, כאשר עיצוב הקופסאות, החיצוני (ובוודאי הפנימי), וכל פרט ופרט בכל אחת מהיחידות והקופסאות הוא ודאי עצמאי של B&W, כנראה בסיוע מחשב PDP-11 (שהייה להם מ-1976) וחדרים anechoic עם ציוד מדידה של Bruel & Kjaer וטכנולוגיות לייזר שהייו להם מ-1972.

עמיר

לא קונה את זה
סורי ידידי....

תן לי הוכחה כתובה ש-B&W לא העתיקו מ-KEF...ואז נחזזור לשולחן הדיונים....
(עד אז מבחנתי זו אותה גברת בשינוי אדרת) ואמשיך לטעון זאת בכל הקשור לסגה הזו...!!!!
ולתת עוד דוגמאות מהארסנל שלי-ולא חסר שם בכלל.

שינוי בעיצוב ובחומרים קיים גם בין MISTRAL ל-B&W, אז על תשכנע את המשוכנע....
נו באמת....
 
נערך לאחרונה ב:

ronnyb

עוסק בתחום
הודעות
571
מעורבות
0
נקודות
0
B&W היא חברה רצינית מאד,ואינני מאמין שעוסקים שם בהעתקות ,לעתים רעיונות דומים מבשילים במוחותיהם של אנשים שונים בסמיכות זמנים,מה גם שאופן הסידור של הדרייברים היא אינטואיטיבית כמעט.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
B&W היא חברה רצינית מאד,ואינני מאמין שעוסקים שם בהעתקות ,לעתים רעיונות דומים מבשילים במוחותיהם של אנשים שונים בסמיכות זמנים,מה גם שאופן הסידור של הדרייברים היא אינטואיטיבית כמעט.

אתה רוצצה שאביא עוד כמה דוגמאות של חברות "רציניות" שמבשילים ב"מפתיע" את אותו רעייון....

ואגב B&W ו-KEF ו-MISTRAL הן ככליפת השום עבורם.....
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
אתה בטוח שאין ל-KEF דגם מקביל שיצא לפניו...???שניראה זהה עיצובית וטכנולוגית...??
(lol)(lol)

סתם אחי, תתחדש ותהנה....
נהנה איתי
נהנה..חח
מתי אתה בא לשמוע קצת נגינת רוק כבד אמיתית על גיטרה??
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
נהנה איתי
נהנה..חח
מתי אתה בא לשמוע קצת נגינת רוק כבד אמיתית על גיטרה??

אני תפוס פה בשרשור....חחחחח
סתם - תזמין ואני אבוא...בכיף....
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
תבוא בכיף זה כולה אשדוד
תראה את הציורים במציאות..חח וזה לא חיקוי
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,242
מעורבות
2,746
נקודות
113
מבחינתי ! גניבה ואו ההעתקה הינה אומרת
להעתיק את המוצר בכל מובן המילה, קרי:
איכות צליל כמה שיותר מתקרבת למקור , דרייברים , עיצוב וכדו'
אז יש לך דיעה עצמאית משלך לגבי גניבת טכנולוגיות, שאינה עומדת בשום קריטריון משום זווית ובשום מקום.

אפשר לגנוב/להעתיק טכנולוגייה ממוצר גם בלי לגנוב טכנולגייה אחרת, ובוודאי בלי להעתיק את כל המוצר.

אל תגיד לי שנושא העיצוב הוא הטכנולוגיה,
כי אם זה היה נכון ,כל רמקול שהיה מעוצב כך היה נשמע בדיוק אותו הדבר,
במקרה של העיצוב הייחודי הספציפי של B&W, לעיצוב יש משמעות טכנולוגית, כפי שהסברתי קודם בקשר למטוסים,

ברור שאם מחליפים דרייברים או קרוס זה נשמע אחרת לחלוטין,
אבל מרוויח מהיעדר ההתאבכיויות והעיוותים, ואת זה מאפשר העיצוב המיוחד הזה!

במקום לברך על חברה שמייצרת רמקולים ...
וברמת תמחור כל כך נמוכה ביחס לאחרות ולברך על כך,
למה לברך על כך שבעזרת גניבה מתאפשר לה להוריד מחירים?

הבנו! הבנו ! הבנו! שהעיצוב דומה, אז מה?
אז זה אומר שהם גנבו טכנולוגייה, שהם מסתמכים על מוניטין של מתחרה, שהעיצוב מדהים אוז המוצר מושך יותר, שזה הקטין להם הוצאות וזמן פיתוח, שזה מוריד להם עלויות פירסום -- אז מה?!?! :בהלם::מה??????????:

זהו בגלל זה לפסול חברה כל כך איכותית, בלי לשמוע, בלי להאזין, בלי לבדוק.
בגלל שהרמקול דומה מאוד בעיצוב לרמקול של חברה שאתה מחזיק בבית.

בוא אליי, פתח את הראש, תרחיב אופקים ובוא להאזנה,
תקשיב, תראה,תיגע ,תחקור מקרוב במו עיניך ואוזניך את החברה,
אח"כ אם תחליט לשלם פי 4 או פי 5 על חברה אחרת, זו זכותך המלאה!
אבל למה לפסול לפני שראית מוצר אחד של מיסטרל במו עיניך
ולפני ששמעת מור אחש שהם במו אוזניך, כמה אפשר לדון ולדוש בנושא העיצובי.
מסיבות מובנות, אתה סוחב את הדיון לכיוון הסאונד והמחיר.

ה"פסילה" שלי את מיסטראל אינה על רקע סאונד ו/או מחיר, שלא התייחסתי אליהם!!
ה"פסילה" שלי היא על רקע זה שהחברה הזו פועלת בצורה שאינה מקובלת עלי.

אני לא רוצה להתעסק איתה, בלי קשר לסאונד ו/או למחיר.

לי קוראים בי ג'י סאונד - קרי מתעסק בסאונד, נטו.
לא בהעתקות ובזכויות יוצרים.
אני יודע להשמיע, להראות, ולהסביר ללקוח
זכותך המלאה לתקוע את הראש בחול לאיזה עומק שאתה רוצה ולסרב אפילו לראות את מה שאני מדבר עליו.

אז בגלל שהעיצוב דומה לחב' B&W אתה רוצה שאני
לא ייבא מוצר
לא זכור לי שבאתי אליך בבקשות.

אבל להזכירך, תמיד כשעוסקים בסחורה, אפילו איכותית, שמשהו ממנה גנוב, אפשר למכור אותה הרבה יותר בזול...

אינני מקבל בשום אופן את הגישה,
לפסול מוצר רק בגלל שהוא דומה מאוד בעיצוב לחברה אחרת.
"רק בגלל שהוא דומה מאוד" (lol) -- תוך התעלמות מ-ד-ה-י-מ-ה מהמשמעות של הדמיון הזה!!

אני לא עוסק בעיצובים
ותאוריות שלא קשורות לאיכויות הצליל ואו המוצר.
כאן הבעייה -- שאתה מסרב (מסיבות מובנות) לראות את הקשר, ומעדיף להציג את זה כ"תיאוריות" :(

עמיר
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור