מגבר איך אתם אוהבים את ההגברה שלכם


arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אכן כן. למרות שיש הטוענים שהישנים שלו עדיפים על החדשים.
גם לגבי NAIM, שגם הם עברו אבולוציה, יש הטוענים שהישנים עדיפים על החדשים...

אריה
 

Orac Hi-End

עוסק בתחום
הודעות
599
מעורבות
87
נקודות
28
אני שמעתי מגבר הספק ישן של קרל. נשמע נפלא. לא מתכתי כלל.
דווקא היום יש כמה הגברות טרנזיסטוריים שכן נשמעים מתכתיים משהו.
אולי יותר מידי סטריליים או מכוונים להיי נוטס.
אך יש גם כמובן שנשמעים מצויין.
 

נערך לאחרונה ב:

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
דווקא אחלה דיון. אם לא יהיו דיונים כאלה איך נעשיר את חברי הפורום בתוכן?

אה , כן , טוב ,אז נמשיך .

אחד הביטויים השכיחים ששגור בפי אודיופילים הוא .......LIKE TUBES
כל אחד שרוצה לומר שהסאונד אצלו מעודן אוורירי חמים והולוגרפי ומוסיקלי אומר שהסאונד אצלו כמו מנורות.
אין ביטוי כזה הפוך Like Solid....
זה כמו שאחד שומע סאונד ממקור דיגיטלי , ואומר ששומעים אצלו אנלוגי כמו פטיפון .....

לגבי MOON וכל השאר כולל KRELL ברור שהם התקדמו והוציאו מגברים הרבה יותר אנלוגים מהסאונד המתכתי
שהיה להם לפני 2 עשורים , ושאף אחד לא יתבלבל , שומעים בהם מצויין בלי כאבי ראש וצפצופי העבר ורובם מוסיקליים.
אבל גם בתחום המנורתי היצרנים לא ישבו על הגדר , והוציאו מגברי מנורות שגורפים בביקורות בכל מגזין ציון מקסימאלי
ועובדה שעד היום הם ניסקרים לצד הטרנזיסטורים.
.
כל מה שאני טוען פה שמי שלא מפחד ממעט התעסקות עם פה ושם להחליף מנורות, זה גם אותו אחד שבצורה אחרת ישלב פטיפון איכותי עם כל ההתעסקות סביב התקליטים והראשים וכו , והתוצאה האנלוגית הטובה ביותר תתקבל מחיבור בין השניים.

בואו ולא נישכח שענף הסטריאו הוא עסק לכל דבר , ושוק הסטריאו הי אנד מכוון במיוחד לעשירים שהם אלו שמניעים את השוק הקטן והלא מסחרי הזה ,ויכולים להוציא עשרות ומאות אלפי דולרים על סטריאו , והם אלה שברובם לא מבינים כלום בסטריאו , אלא בגודל ,עיצוב ,מיתוג ,ויופי , והם מוכנים לשלם על פסלים יפים בסלון, ולשם היצרנים והשוק זוחלים , ולא לאודיופילים שרובם אנשים ממוצעים מהמעמד הבורגני ומטה , ולכן , כשקודם כל מדובר בעסק לפני הסאונד , תמיד יהיו יותר בשוק יותר מגברים טרנזיסטוריים מעוצבים ויפים ממגברי מנורות מכוערים ולא פרקטיים מבחינת מיקום ושפונים לקהל האודיופילי הבורגני המינאטורי.

בואו ולא נשכח שהיום בעידן הממירים והסטרימרים היצרנים מייצרים נישה נוספת של מגברים All In One , דבר שלא יכול להתבצע ולהתיישב עם מגבר מנורתי .

ולכן , על כל 20 מגברים טרנזיסטורים נוצצים ומעוצבים שחלקם משולבי ממיר וסטרימר, ושניכנסים לכל נישה בארון , ונראים אסטטים בשילוב עם הריהוט, ויכולים לעבוד 24/7 רצוף , עומד לו בצד מגבר מנורות ובוכה , כי הוא יודע שהוא
יותר טוב מהם , אבל כמו ילד זיגי מנודה עם גשר בשיניים בבית ספר , הוא יתגלה כגאון רק למי שיתעמק בו...

אמיר ארמה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אה , כן , טוב ,אז נמשיך .

אחד הביטויים השכיחים ששגור בפי אודיופילים הוא .......LIKE TUBES
כל אחד שרוצה לומר שהסאונד אצלו מעודן אוורירי חמים והולוגרפי ומוסיקלי אומר שהסאונד אצלו כמו מנורות.
אין ביטוי כזה הפוך Like Solid....
זה כמו שאחד שומע סאונד ממקור דיגיטלי , ואומר ששומעים אצלו אנלוגי כמו פטיפון .....

לגבי MOON וכל השאר כולל KRELL ברור שהם התקדמו והוציאו מגברים הרבה יותר אנלוגים מהסאונד המתכתי
שהיה להם לפני 2 עשורים , ושאף אחד לא יתבלבל , שומעים בהם מצויין בלי כאבי ראש וצפצופי העבר ורובם מוסיקליים.
אבל גם בתחום המנורתי היצרנים לא ישבו על הגדר , והוציאו מגברי מנורות שגורפים בביקורות בכל מגזין ציון מקסימאלי
ועובדה שעד היום הם ניסקרים לצד הטרנזיסטורים.
.
כל מה שאני טוען פה שמי שלא מפחד ממעט התעסקות עם פה ושם להחליף מנורות, זה גם אותו אחד שבצורה אחרת ישלב פטיפון איכותי עם כל ההתעסקות סביב התקליטים והראשים וכו , והתוצאה האנלוגית הטובה ביותר תתקבל מחיבור בין השניים.

בואו ולא נישכח שענף הסטריאו הוא עסק לכל דבר , ושוק הסטריאו הי אנד מכוון במיוחד לעשירים שהם אלו שמניעים את השוק הקטן והלא מסחרי הזה ,ויכולים להוציא עשרות ומאות אלפי דולרים על סטריאו , והם אלה שברובם לא מבינים כלום בסטריאו , אלא בגודל ,עיצוב ,מיתוג ,ויופי , והם מוכנים לשלם על פסלים יפים בסלון, ולשם היצרנים והשוק זוחלים , ולא לאודיופילים שרובם אנשים ממוצעים מהמעמד הבורגני ומטה , ולכן , כשקודם כל מדובר בעסק לפני הסאונד , תמיד יהיו יותר בשוק יותר מגברים טרנזיסטוריים מעוצבים ויפים ממגברי מנורות מכוערים ולא פרקטיים מבחינת מיקום ושפונים לקהל האודיופילי הבורגני המינאטורי.

בואו ולא נשכח שהיום בעידן הממירים והסטרימרים היצרנים מייצרים נישה נוספת של מגברים All In One , דבר שלא יכול להתבצע ולהתיישב עם מגבר מנורתי .

ולכן , על כל 20 מגברים טרנזיסטורים נוצצים ומעוצבים שחלקם משולבי ממיר וסטרימר, ושניכנסים לכל נישה בארון , ונראים אסטטים בשילוב עם הריהוט, ויכולים לעבוד 24/7 רצוף , עומד לו בצד מגבר מנורות ובוכה , כי הוא יודע שהוא
יותר טוב מהם , אבל כמו ילד זיגי מנודה עם גשר בשיניים בבית ספר , הוא יתגלה כגאון רק למי שיתעמק בו...

אמיר ארמה

אהבתי.

יש מונח נוסף. שולט כמו טרנזיסטורי. ומהי בעצם שליטה ברמקול וכיצד זה מתבטא בצליל? אתה יודע היטב. הרי על כל 100 רמקולים מודרנים לא נצילים נמכר רמקול נציל אחד. ולכן, היחס למגברי מנורות והדרישות שהם זקוקים לו מהעבר השני הופך את המצב לכזה שפחות מגברי מנורות ימכרו. ברמת המונחים (נשמע כמו מנורות - שולט כמו טרנזיסטור) יש שני צדדים למטבע.

ועכשיו נחזור לשליטה
מגבר שולט מאפשר לרמקול לעשות כמה דברים שהעדר שליטה מוחלטת הופך את המערכת להרבה הרבה פחות טובה. זה מאפשר למשל לתחום הנמוך לנגן ממש תווים ולא רק תדריות נמוכות. זה מאפשר לטפל בקטעי מוסיקה מורכבים טוב יותר ונכון יותר. והכי חשוב, ברמת האימפקט, זה מאפשר לתופים למשל, להישמע עם אימפקט יותר מציאותי ופחות אקסטנשיין. מגבר טרנזיסטורי הוא לרוב גם שקט יותר כך שצליל הדעיכה עשוי להיות ארוך יותר ויחד עם זאת ברמת המקרו דינמיקה יכול לחול שיפור. אז למה בכל זאת מנורות? כי עדיין, רמקול נציל עם טרנזיסטור בהמה יכנס לרוויה מהר מידי ומשם הצליל יהיה פחותטוב מאשר מנורות שמותאם יותר לרמקול נציל ויציב.

לזה נוסיף שטכנית, יותר יקר לייצר מגבר טרנזיסטור טוב מאשר מגבר מנורות טוב. וזה מתכנס לעניין הזה שבהתחשב בתקציב נמוך, ורמקול נציל, למנורות יהיה יתרון.

ואיך אני יודע שיותר זול לייצר מגבר מנורות? כי הייתי מעורב בפרוייקט כזה לפני שהגיתי את פרוייקט הפטיפון הישראלי טקטייל. המקור היה לייצר מגבר טרנזיסטור סופר איכותי ישראלי. העלויות היו פסיכיות. לעומת זאת, בשיחה עם המהנדס סשה ז״ל (שהיה אחראי על הפרוייקט), תמחר מגבר מנורות טוב (לא פסיכי) והיכולת שלו לבנות אותו לבד, פוינט טו פוינט ועלות המוצר היתה משתלמת בקנה מידה. דהיינו, מגבר מנורות ברמה טובה, זול יותר ליצר מאשר מגבר טרנזיסטור ברמה טובה מאוד. ולכן, מבחינת יצור, עלויות ומתן שירות (תיקונים וכ״ו) מגבר מנורות נוח יותר לשיווק. גם פעם בשיחה עם בכור (טכנאי על) העניין הזה עלה ביננו.

אצלך למשל אתה נהנה משני העולמות. הדבור עם מגבר מנורות se והאיזופון עם מפלצת של moon. האם ההעדפה שלך היא מוחלטת לאחד מהסטים הנ״ל או שיש דברים מסוימים שתעדיף בסט אחד ואחרים שתעדיף בסט השני?
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
אם היית יודע איך בחרתי את אישתי היית מבין למה גם בחרתי מגברים טרנזיסטורים.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זו יציאת השנה שלך:D:D:D:D:D
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
אצלך למשל אתה נהנה משני העולמות. הדבור עם מגבר מנורות se והאיזופון עם מפלצת של moon. האם ההעדפה שלך היא מוחלטת לאחד מהסטים הנ״ל או שיש דברים מסוימים שתעדיף בסט אחד ואחרים שתעדיף בסט השני?

שאלה טובה .
כשאני שומע סט פרה ופאוור MOON מסדרת ה Evolution עם ה Gauder Cassiano אני מרגיש מצויין כי למעשה יש לך את כל מה שרצית לשמוע ממערכת ברמה גבוהה בה יש לך סופר פירוט , עומק, פתיחות, במה , ונקיון בסאונד, ואין אחד שלא יכול לחיות עם סט ברמה כזו וליהנות מאד .

כשאני שומע את ה DeVORE 0/96 עם מגבר המנורות Unison S6 SE אני מרגיש מעט יותר טוב כי פה אני מקבל עוד פרמטר שמתבטא בצליל יותר אורירי תלת מימדי וחי , למרות שה Cassiano יותר מפורט , ושה MOON נותן מכת באס יותר החלטית ומהירה עם שליטה אבסולוטית.

אז לשניהם יש יתרונות וחסרונות , אולם אם יכולתי והיו לי מונו בלוקים עם 10 מנורות לערוץ ופרה מנורות תואם אולי להפעיל את הCassiano כמו שכתוב בספר אזיי היתי יכול להיות שהיתי נהנה משני העולמות וזו היתה ההעדפה שלי. ואני אומר שלי , כי רבים יאמרו שאהבו את התוצאה עם ה MOON , ולא רוצים להיכנס לסרט ולא לגודל ולא להתעסקות עם מנורות.

יש בצפון אודיופיל עם Wilson MAX 2 שהגיע לתוצאה הכי טובה ולמרות שניסה הכל , עם מונו בלוקים 250 ואט מפלצתיים של JADIS ופרה מנורות 2 חלקים הכי יקר שלהם . והסאונד ? מעטים שמעו Wilson MAX כמו שהוא שומע אותם , אבל אם תראה את המגברים והפרה, חוץ ממחירם האסטרונומי , מעטים היו שמים דבר כזה בבית , אבל הוא החליט לא להתפשר בכלום.

להלן המגברים :

jadis_ja200_1_16_9.jpg

להלן הפרה :

jp200_site_front.jpg



חוץ מזה באופן כללי , מוסיקה ונגינה זה לא דבר מדוייק כאשר בן אדם שמנגן זה לא רובוט והמוסיקה מורכבת מהרמוניות וחיבורים בין הכלים השונים כך שגם ההפרדה המלאכותית שיצרו המערכות האלקטרוניות הן לא קיימות בנגינה במציאות , ומנורה זה הדבר הכי קרוב באשלייה לכלי האמיתי.

גם נגני גיטרה במגברים שלהם שמים מנורות כי הצליל נשמע להם פשוט יותר טוב וגם במיקרופוניים מקצועיים של הקלטה שמים מנורות במגבר המיק .

אפילו NAGRA שהיא אחת החברות הטובות בעולם , היא למעשה בדגמי העל שלה יצרנית שמשתמשת במנורות בדגמי העל שלה.

היתי מסכם את העניין ככה , מערכת טובה זה לא רק עניין של דיוק,מהירות,פירוט,שליטה, וכו , שכל אלה פרמטריים חיוביים
וטובים, אבל מערכת חייבת להיות מרגשת , ואת זה , לי באופן אישי עושה יותר המנורה.

וכמובן ,כל אחד וטעמו האישי

אמיר ארמה
 

תמונות מצורפות

  • jadis_ja200_1_16_9.jpg
    jadis_ja200_1_16_9.jpg
    KB 74.5 · צפיות: 308
  • jp200_site_front.jpg
    jp200_site_front.jpg
    KB 73.1 · צפיות: 301
נערך לאחרונה ב:

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
אבל מערכת חייבת להיות מרגשת , ואת זה , לי באופן אישי עושה יותר המנורה.
אמיר ארמה
ובזה בעצם תם הדיון כי אי אפשר להשיב או להתווכח עם פרמטר נפשי, סובייקטיבי ובלתי מדיד.
נדמה לי שכתבתי את זה 9000 פוסטים אחורה.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
המלצתי כאן פעם, וממליץ שוב, למי שנכנסים לתחום: תשקיעו בתהליך הבחירה וחפשו רמקולים נצילים. הטובים שבהם ( וכמו בכל דבר, לא כולם טובים), לא רק מהנים במיוחד, הם גם יאפשרו משחק בין מגברי שפופרות לטרנזיסטורים. מי שמלכתחילה מגביל את עצמו לרמקול לא נציל, מצמצם את אפשרויות הבחירה. ואגב, לא חייבים 100 פלוס db. גם 90 פלוס יאפשרו שידוך למגברי שפופרות טובים, במיוחד אם הם קלאס A.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
סיפרתי לא מזמן איך אמיר "סידר" אותי.
באתי לשמוע אצלו moon כדי לשדך אותו לסונוסים שבמערכת השניה שלי... בדרך החוצה אמר לי אני רוצה להשמיע לך משהו.. וברגע שהשמיע את הסונוסים עם מנורות אמרתי: לוקח.

שנים הייתי בעד פירוט אנליטי חד כסכין. במערכת הראשונה שלי יש לי עדיין פרה טרנזיסטורים עם מונובלוקים קלאס D. נשארתי גם עם דיגיטל ולא נסחפתי לאנלוג כמו רבים וטובים.

מה יותר "טוב"? לא נכנס לוויכוח הזה. למזלי יש לי את הטוב בשני העולמות. בשני סטאפים שונים. ויש לי עוד סטאפ קטנטן נוסף. שגם איתו אני יכול לשחק. והכל פה זה הרי רק משחק של ילדים שלא התבגרו. בינינו.

נ. ב: "ילד זיגי"? אמיר רואים שאתה ירושלמי. בתל אביב אמרו יורם. היום אומרים חנון. והחנונים כבשו את העולם וצוחקים על כולנו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
שנים הייתי בעד פירוט אנליטי חד כסכין. במערכת הראשונה שלי יש לי עדיין פרה טרנזיסטורים עם מונובלוקים קלאס D. נשארתי גם עם דיגיטל ולא נסחפתי לאנלוג כמו רבים וטובים.

טרנזיסטור לא מרמז על אנליטי. למשל יש הרבה מאוד מגברי מנורות אנליטים יותר מהטרנזיסטור שיש לי למשל. האמת היא שהוא נחשב למגבר טרנזיסטור שיכול ללמד לא מעט מנורות על סאונד אורגני ומוסקלי (לא אוהב את המילה הזו). והוא לא היחיד כמובן. הדרטזיל גם כזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אפילו NAGRA שהיא אחת החברות הטובות בעולם , היא למעשה בדגמי העל שלה יצרנית שמשתמשת במנורות בדגמי העל שלה.

זהו. אתה צודק אם היינו מדברים 15 שנה אחורה. היום דגם העל שלהם נקרא NAGRA Nagra HD AMP והוא גם עולה כפול מהדגם המנורתי הגבוה וגם, מה לעשות, טרנזיסטורי.

גם דגם העל של ear היו זוג מונובלוקים טרנזיסטורים. אני זוכר שפעם אייל סיפר לי שהוא גונז את הדגם הזה בגלל שהעלויות שלו היסטריות.

ואגב. אני מסכים עם זה שכשיש מנורה בדרך, לא משנה איפה היא, אז מקבלים עוד מימד. אבל זה בתנאי שהמוצר הוא מוצר מאוד איכותי. זה מפני שמנורה גם מגבירה את רצפת הרעש.

בסופו של דבר אני חוזר על המשפט הכי חשוב בגזרה הזו לטעמי. כשיש רמקול נציל מגברי המנורות הם בחירה מעולה, כשהרמקול אינו נציל, ובשביל להניע אותו צריך פוש פול עם הרבה מנורות, לטרנזיסטור יהיה יתרון מובהק.

הסרטון הזה יכול להמחיש היטב את הדילמות בבחירה.

 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
עוד דיון מעניין בנושא.

 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
כאן יש מאמר מעניין מיצרן שמייצר גם מנורות וגם טרנזיסטור. מתברר שהם טוענים את מה שאני טוען. לא בדיוק, אבל המסקנות זהות. רמקול נציל - מנורות יהיה עדיף, רמקול דורש, טרנזיסטור עדיף.

https://www.caryaudio.com/2018/06/04/vacuum-tube-vs-solid-state/
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
אחד הפוסטים המעניינים ובלי "רעשי רקע"
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
לא מסכים לאקסיומה "מגבר מנטרות לרמקול נציל".
הדברים משתנים בין מגבר למגבר בין רמקול לרמקול.
המנורה שלי כרגע נותנת דינמיות וכח מתפרץ טוב יותר מהטרנזיסטור המכובד שהיה לי.
והמנורה שלי היא סינגל אנדד לא פוש פול....הדברים שונים.
האמת היחידה מגבר טוב הוא מגבר טוב.
במסגרת ה"פשרות" אז מתחילים המשחקים....זה לזה וזה להוא....
 

Orac Hi-End

עוסק בתחום
הודעות
599
מעורבות
87
נקודות
28
הפוסט הזה בדומה לפוסט של מה יותר טוב, פטיפון או סידי פלייר/ממיר.
אנשי אנלוג ימשכו לכיוון הפטיפון ויש כאלו שמעדיפים את הדיסק או קבצים וימשכו לשם.

גם כאן, האם שפורפרתי או טרנזיסטורי יותר טוב. אנשי שפורפרות ימשכו לכיוונם ואנשי טרנזיסטוריים ימשכו לכיוונם.

כפי שלמה ציין למעלה, גם אני לא חושב שיש בעיה למגברים שפורפרתיים להזיז רמקולים קשים. כמובן כל מקרה לגופו.

יש אנשים שלא מעוניינים במגברי שפורפרות בגלל הטיפול השותף כגון:
הדלקת המגברים לפני האזנה רצופה לפחות חצי שעה לפני או בלאי השפורפרות.

לדעתי מגבר שפורפרתי טוב הוא שקט מאוד ולא נופל ממגבר טרנזיסטורי.

אני שוב טוען שעדיף שיהיה רכיב שפורפרתי בו הסיגנל יעבור דרכו.
חווית האזנה היא אחרת כאשר יש רכיב כזה.
אבל ...כל אחד יעשה כרצונו.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
שלמה, אתה צודק, אבל לא נשכח שרמקול מתאימים להגברה, ולהפך. שפופרות עצלן עם רמקול לא נציל יישמע על הפנים. מסכים איתך שיש מגברי שפופרות חזקים שיניעו רמקולים לא הכי נצילים וישמעו מצוין.

נמר, יש גם שילובים ( הייבריד) שמצליחים לתת את הטוב שבשני העולמות. לא כולם..... למשל המגבר המשולב של Absolare - מגבר מושקע, נשמע מדהים ( גם עם רמקולים לא מאוד נצילים), בנוי מדהים, נראה מדהים, ועולה בהתאם.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא מסכים לאקסיומה "מגבר מנטרות לרמקול נציל".
הדברים משתנים בין מגבר למגבר בין רמקול לרמקול.
המנורה שלי כרגע נותנת דינמיות וכח מתפרץ טוב יותר מהטרנזיסטור המכובד שהיה לי.
והמנורה שלי היא סינגל אנדד לא פוש פול....הדברים שונים.
האמת היחידה מגבר טוב הוא מגבר טוב.
במסגרת ה"פשרות" אז מתחילים המשחקים....זה לזה וזה להוא....

לא קראת את השירשור כפרה עלייך יא שלמה.
תקרא ותבין שיש מגברים שהם יוצאים מהכלל ולא מעידים על הכלל. למשל המגבר שלך, המונובלוקים של cat ועוד כמה מפלצות זרם.

לגבי רמקולים נצילים ומגבר מנורות כמשהו שצריך להתיייחס אליו, זה במאמר של המתכנן של קארי בעצמו.
אבל מה שהכי אהבתי זה את הראיון עם פיטר מדניק. שם יש את אחת ההתיחסויות הכי משמעותיות לכל מה שנקרא ״הרמוניות זוגיות ומנורות״. שם מסביר מדניק שהיום, מגברי טרנזיסטור מתוכננים להוציא גם הרמוניות זוגיות מה שבעצם הופך את הבחירה בין טרנזיסטור למנורות לעוד יותר קשה.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
שלמה אוהב את המגבר שלו.
נמר אוהב את המגבר שלו.

אני צריך להרהר קצת בתובנה הזאת.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר, יש גם שילובים ( הייבריד) שמצליחים לתת את הטוב שבשני העולמות. לא כולם..... למשל המגבר המשולב של Absolare - מגבר מושקע, נשמע מדהים ( גם עם רמקולים לא מאוד נצילים), בנוי מדהים, נראה מדהים, ועולה בהתאם.

הייבריד זה טרנזיסטור עם באפר מנורתי או קדמגבר מנורתי. אבל יחידת ההגבר היא טרנזיסטורית.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור