מגבר איך אתם אוהבים את ההגברה שלכם


TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אמיר, מעניינת אותי דעתך לגבי מנורות- כן או לא, במקור.

אין דבר כזה......
יש נגנים עם מנורות שנשמעים חלום ויש שנשמעים סתומים.
חוזר וממליץ בפעם האלף, תזכרו שזו לא רק הטופולוגיה!
כמו שאי אפשר לקבוע שכל מגברי השפופרות נשמעים בצורה אחת וכל מגברי הסוליד נשמעים בצורה אחת.
בוא אלי שמע נגן עם שפופרות שלפני שנים בסוג של מבחן עיוור עשה בושות לנגנים שעלו פי 5 ויותר ממנו , ואחר כך לך לשמוע נגנים אחרים עם שפופרות ותחליט אם יש לכל הנגנים עם השפופרות צליל אחיד. אני מכיר נגן עם שפופרות של חברה סופר מפורסמת, מ"בית טוב", שלא הייתי שם עליו שקל. שתי חיות שונות לגמרי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
בשורה התחתונה לאף אחת מהטופולוגיות אין עליונות מוחלטת. זה תלוי רמקול, סיגנון מוסיקלי וכמובן תלוי תקציב.

אני כן יכול לקבל את זה שעם תקציב נמוך, ורמקול נציל, למנורות יהיה יתרון בכל הנוגע לתמורה לכסף. כמה נמוך? אני מתכוון ל-20,000 ש״ח פלוס מינוס למגבר.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
[


גם אני היתי מעדיף את מה שכתבת מתן מהסיבה הפשוטה שאין לי חברה עם מונו בלוקים מרובי מנורות , שכן החברה שאני מייצג Unison Research הם מגברים נמוכי הספק שמבוססים על Class A .

זה בכלל לא נכון שמגברי מנורות של 20-40 ואט עובדים עם רמקולים נצילים מאד עם וופר של 15״ , כי אני מוכר אותם עם כל סוגי הרמקולים מ 90db ומעלה .

לרמקולים כמו Gauder Akustik אי אפשר לחבר מגבר מנורות Class A נמוך הספק אם רוצים לקבל ביצועים כמו מפרה ופאוור טרנזיסטוריים איכותיים , ולכן בשביל לקבל שליטה אבסולוטית צריך מגברים עתירי מנורות עם הרבה זרם, ואין לי כאלה מהסיבה שאין למגברים כאלו שוק בארץ.

אולם , יש כאלה עם מגברי מנורות Class A ורמקולים בכלל לא נצילים , הנה אני לדוגמא שמעתי את ה Gauder Vescova וגם את ה Cassiano עם מגבר 24 ואט מנורות , ששולטים ברמקול עד ווליום מסויים
וסביר , ויש כאלה שאוהבים ושומעים בווליום סביר (כמו בשעה 10 בכפתור הווליום) ונמוך , ומקרים כאלו מתאימים בעיקר למי ששומע מוסיקה מהזנארים טריו , ואקאל ,וכו , ולא מחפשים את המכת חשמל של הבאס בווליום גבוהה ומסתפקים בזה . אני כמובן לא מאלה ....

אבל לרמקולים רגילים שיציבים בעכבה כמו OPERA לדוגמה או DeVORE ועוד רבים וטובים , מגבר מנורות Class A יוציא מהם סאונד בכמה רמות מהמקביל הטרנזיסטורי וזו גולת הכותרת , מאחר ובאותו התקציב מקבלים סאונד ברמה הרבה יותר טובה , ואני מוכן להוכיח את זה לכל מי שירצה , כמו שאני מוכיח זאת ללקוחותי וגם לדוגמא לברקצ ידידנו.

יש שני סוגים של לקוחות , אלה שרוצים מכשיר אסטטי , קטן, משולב ממיר , שיכול להשאר דלוק 24/7 ויש כאלה שלא מעניין אתם כלום חוץ מהתוצאה, אז אם הלקוח פתוח ולא מקובע ולא שולל ישר בגלל מראה והתעסקות ,לכאלה אני אומר את המשפט הבא : האם אתה רוצה להגיע לסוף מהתחלה ? ...בוא ושב, ותן לי כמה דקות לחמם מגבר מנורות לא יקר , ושעה אחרי הלקוח ב 99% יוצא מאצלי עם מגבר מנורות, כי אחרי מה ששמע , לא מעניין אותו אם יצטרך לקנות ממיר בנפרד.

מה שמשותף לאודיופילים הכבדים פה , שמתחילים בנמר , איציק,רוזי, מתן, וכל אלה עם הרמקולים הגדולים לרבות הקרמיים שדורשים הגברה עתירת זרם הוא שאף אחד מהם לא שמע את התוצאה עם מונו בלוקים 8-10 מנורות לצד
מהסיבה שמגברי מנורות מהשורה הראשונה בהספק גבוה אין אצל שום יבואן בארץ, ולכן אף אחד לא יודע איך הקרמי שלו ישמע, ומסיבות נוספות כגון אסטטיות ,יופי, והתעסקות מיותרת .
אז נכון , ושאף אחד לא יתבלבל פה , מגברים כמו MOON , Constalation , Luxman , וכו יוציאו תוצאה מדהימה
מרמקולים כאלו , ועובדה אני שומע את זה אצלי , אבל אני טוען שמנורות יהפכו את החוויה המוסיקלית להרבה יותר טובה.



זה מפתיע , כי פרה מנורות איכותי שהוא הלב של המערכת אמור לעגל,לעדן,ולהוציא צליל יותר הרמוני ואוורירי ממקבילו הטרנזיסטורי , אז או שהוא לא התלבש לך על המערכת טוב, או שיש גם מכשירים לא טובים גם במנורות כמו שיש בטרנזיסטוריים.



שאלה טובה

זה מקרה בעייתי מאד וכדאי להתאימו לסט ולשמוע כי לא חסר מקורות כמו מטרונום בדגמים מסויימים , Ear , אודיו ריסרץ , יוניסון , וגאדיס וגם נגרה , ועוד , המבוססים על מנורות שנשמעים סוף הדרך , למרות שפה הנגנים הטרנזיסטוריים שולטים ברוב השוק , ובצדק , מאחר ומקור זה לא הגברה , וכאשר יש לך מקור טרנזיסטורי איכותי עם הגברת מנורות לדעתי מדובר בשילוב מנצח . ושוב צריך לשמוע את מה שיש לשוק להציע בגזרה זו על המערכת .


אמיר ארמה
האם הכלל הזה של צליל טוב/עדיף/מוסיקלי בקלאס A נכון גם לגבי הגברה כזו במגברים טרנזיסטוריים, כמו סגדן או לקסמן, או שהוא חל לדעתך רק בהגברה מנורתית כזו ?
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
האם הכלל הזה של צליל טוב/עדיף/מוסיקלי בקלאס A נכון גם לגבי הגברה כזו במגברים טרנזיסטוריים, כמו סגדן או לקסמן, או שהוא חל לדעתך רק בהגברה מנורתית כזו ?

בגדול ברור שעדיף מגבר Class A טרנזיסטורי על מגבר טרנזיסטורי רגיל ,רק שמגבר Class A מנורות , יהיה יותר טוב ממקבילו הטרנזיסטורי באותו הספק ובתנאי שמדובר במגבר איכותי .

מגבר Class A טרנזיסטורי אמיתי, שהוא Pure Class A , עולה פי 2-3 ממגבר טרנזיסטורי רגיל , והרבה יותר ממקבילו המנורתי Class A .

אז אם זו התמונה , מדוע שאשלם על מגבר Class A טרנזיסטורי הרבה יותר ממגבר Class A מנורות ובנוסף גם אשמע פחות טוב ?

כלומר לדעתי התשובה גם מבחינת התוצאה וגם מבחינה תקציבית היא ללכת על מגבר מנורות Class A איכותי , ונגמר הסיפור.

ושוב , אנחנו מתעסקים בסאונד , אז אני מתייחס לסאונד נטו , ולא לזה שאני צריך להחליף מנורות אחת לכמה שנים
או שהמגבר נראה פחות אסטטי על הסטנד או שאי אפשר להשאירו דלוק 24/7 כמו מקבילו הטרנזיסטורי.

במילים אחרות לכל דבר יש מחיר , אולם לדעתי זה מחיר קטן לשלם ביחס לתוצאה הסופית.

שים לב טוב טוב למה שאני אומר לך , וזו עובדה :
כמה מגברי מנורות איכותיים אתה רואה למכירה ביד 2 וכמה טרנזיסטוריים ?
היחס הוא של 1:30 וזה נובע מהעובדה שבעלי מגברי מנורות פשוט יותר מרוצים , ולא מחליפים מכשירים כמו גרביים , ולמרות שבפועל נמכרים יותר מגברים טרנזיסטוריים , עדיין בעליהם פחות מרוצים מבעלי מגברי מנורות ..by far

ויתרון נוסף שאולי אתה לא מודע לו , זה שבמגברי מנורות ניתן בהחלפת סוג מנורה לשנות את הצליל מקצה לקצה
לאין ספור אפשרויות ולהגיע לאיזה כיוון וחתימת צליל שתרצה , מה שאי אפשר לעשות עם מגבר טרנזיסטורי שלא
יכול לשנות את אופיו וחתימת הצליל שלו לעולם.

אמיר ארמה
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אמיר,
בציוד של NAIM, ספקים ומגברי הספק, צריך להחליף מידי כמה שנים את הקבלים. אם מחליפים קבלים מיצרנים שונים, משתנה חתימת הצליל. עברתי תהליך כזה וחזרתי מהר לקבלים המומלצים על ידי NAIM.

אני מניח שאפשר על ידי הקבלים הראשיים לשנות חותם צליל גם במגברים אחרים אבל זה נראה לי משונה שמישהו ינסה לשנות את הצליל של הציוד שלו.

אריה
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
אמיר,
בציוד של NAIM, ספקים ומגברי הספק, צריך להחליף מידי כמה שנים את הקבלים. אם מחליפים קבלים מיצרנים שונים, משתנה חתימת הצליל. עברתי תהליך כזה וחזרתי מהר לקבלים המומלצים על ידי NAIM.

זו אגב אחת הסיבות שלא רוכשים מגברים מאד ישנים ועל אחת כמה וכמה מגברי מנורות ישנים כי הקבלים שלהם מתנפחים ואיכות הסאונד פוחתת או שמתקלקלים ואז כמו ברוב המקרים המגבר עובר תיקון מקומי עם חלקי חילוף דומים ואז חתימת הצליל שלו משתנה ללא הכיר ואז כבר לא מדובר באותו המגבר.

אנשים שרוכשים מגבר יד שנייה ישן ולא בודקים מה עבר עליו בפנים במרוצת הידיים והשנים חושבים שדפקו את המערכת בגלל המחיר , אבל מאד יכול להיות בסבירות גבוהה שיש להם מוצר שעבר תיקונים מקומיים עם חלקים לא מקוריים ושבכלל לא מדובר בסאונד המקורי של המגבר...

היה לי אישית סרט כזה עם מגבר Unico 100 תקול שאיכשהו הגיע לבי גי סאונד בטרייד ובמצב כזה ללא ידיעתו וזה ניסה לתקן אותו דרך יאיר פורמן (ללא הצלחה) מאחר וחלקי החילוף המקוריים היו יקרים ,ושבמשך מס שנים ניסה למכור אותו As Is במחיר זול מאד , ובסוף רכש אותו לקוח שתיקן אותו במעבדה שכמובן גם היא השתמשה בחלקים לא מקוריים .
עכשיו לך תדע איך זה נשמע ומי המסכן שיקנה מגבר שעל פניו נראה מבחוץ נחמד אבל מבפנים ובסאונד זה בכלל לא אותו המגבר.
 
נערך לאחרונה ב:

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
כמה מגברי מנורות איכותיים אתה רואה למכירה ביד 2 וכמה טרנזיסטוריים ?
סליחה, אבל איך אתה יודע את הסיבה לזה?
ואולי זה משקף, את כמות הטרנזיסטורי בשוק לעומת המנורתי?
(בלי קשר למה יותר טוב).
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
על כל 100 מגברים טרנזיסטורים נמכרים 2 מגברי מנורות (אל תפסו אותי במילה אבל זה לא רחוק מהמציאות).

ואם נלך רחוק יותר. מגברי מנורות לא נבחרים רק בגלל שמעניין את המאזין הסאונד. זה משום שמנסיוני, לשניהם יתרונות וחסרונות כאשר אם מדובר על רמקול לא נציל או מעל הממוצע, ההיצע של מגברי המנורות בישראל כל כך קטן עד כמעט ולא קיים.

אבל אני אקח את זה צעד אחד נוסף קדימה.

מייקל פרמר (stereophile)- הגברה וקדמגבר דרטזיל
רוברט הארלי (the absolute sound)- הגברה וקדמגבר קונסטליישן
סטיב האריס (sound stage) - הגברה וקדמגבר של ניים
ג׳ייסון ויקטור (stereophile) - הגברה וקדמגבר נלסון פס

בנוסף. שני כתבים מובילים בסטריאופליי הגרמני משתמשים בהגברה טרנזיסטורית. אחד מהם משתמש במונובלוקים של ch והשני במגבר הספק של בורמייסטר. שניהם עם קדמגברים תואמים להגברה.

לא שאני אומר שמנורות פחות טוב. ממש לא. יש גם כתבים שמשתמשים בהגברת מנורות. המכנה המשותף שלהם הוא שכולם עם רמקולים אולטרה נצילים.

אז למה בכל זאת אני מזכיר את זה? משום שכולם (אלה עם המנורות ואלה עם הטרנזיסטורים) מחפשים סאונד טוב. אחרת לא היו משקיעים כל כך הרבה אנרגיה ומשאבים על מנת להפיץ את ה״סחורה״ של האודיו האיכותי בצורה כזו.

מי שמחפש סאונד טוב קונה מגבר טוב. זה יכול להיות מנורות/טרנזיסטור/דיגיטלי. מי שמחפש ״רק מנורות״ זה רק(!) בגלל שהוא רוצה רק(!) מנורות. זה לא קשור לסאונד מפני שלמגבר מנורות אין סאונד מיוחד. איך אני יודע? משום שאין קשר בין שני מגברים זהים עם מנורות שונות. שניהם ישמעו אחרת לחלוטין. ויש מנורות שנשמעות כל כך נורא (ושמעתי כמה כאלה) על מגברים מסוימים, שגם רדיוטייפ שקיבלו במתנה במנוי לעיתון נוער בשנות ה-80 נשמע טוב יותר.

הרי הטענה של אמיר (מי שרוצה לשמוע יותר טוב קונה מנורות) מסבירה שכל יצרני המגברים הטרנזיסטורים מתפשרים. הרי זה ברור שהוא ״הקצין״ את האמירה שלו במכוון על מנת להעביר מסר. ואגב, אני מאוד מעריך את האימרה הזו מפני שבמרכולתו יש גם וגם. אבל אני מקווה שיאמין לי שלא moon, לא audio analoge ולא קונסטליישן ו-נגרה מתפשרים.

ואגב. אני חוזר, המגבר הבכיר של נגרה הוא דווקא טרנזיסטורי. ולא, זה לא בא מתוך פשרה.
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
כמה מגברי מנורות איכותיים אתה רואה למכירה ביד 2 וכמה טרנזיסטוריים ?
סליחה, אבל איך אתה יודע את הסיבה לזה?
ואולי זה משקף, את כמות הטרנזיסטורי בשוק לעומת המנורתי?
(בלי קשר למה יותר טוב).

ידידי
תקרא טוב את מה שכתבתי מתחת למשפט הזה

, ולמרות שבפועל נמכרים יותר מגברים טרנזיסטוריים , עדיין בעליהם פחות מרוצים מבעלי מגברי מנורות ..by far

...ולמרות שבפועל נימכרים יותר מגברים טרנזיסטורים
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
על כל 100 מגברים טרנזיסטורים נמכרים 2 מגברי מנורות (אל תפסו אותי במילה אבל זה לא רחוק מהמציאות).

אח שלי , תרשה לי לחלוק עליך , זה רחוק מאד מהמציאות , כי לדעתי היחס הוא הרבה יותר נמוך .
שנית , הסיבה לכך נעוצה ביבוא הסדיר של מגברי מנורות לארץ , כאשר ליבואנים השונים קל ויותר מסחרי
למכור מגברים טרנזיסטורים לפי האימרה ״חפיף ונדיף״ , כי , מה הם צריכים להכניס בן אדם לסרט של מגבר הזקוק למיקום מאוורר חיצונית, החלפת מנורות, פשרה בעיצוב, עבודה של כמה שעות האזנה במקום 24/7 , ממיר משולב במגבר ואולי סטרימר וביי פאס לקולנוע וכל החיבורים שאין במגבר מנורות שהוא לא מגיע עם כל התוספות הללו , וכו ?

ולכן , מסחרית , ומהיר יותר למכור מגבר טרנזיסטורי שהוא למעשה קיצור דרך, וניגמר הסיפור.
ולכן אין הרבה יבואנים שמביאים מגברי מנורות , ואלה שכן לא מתים להתעסק עם מכירתם , ולא בטוח שיש להם בתצוגה.

אתה נותן לי דוגמא של יחס של טרנזיסטורי מול מנורות - אז הנה אותו היחס בדיוק קיים באנלוג....

ואל תלך רחוק, קיצורי דרך כאלה כמו במגברי מנורות קיימים בדיוק ביחס של 1:40 בפטיפון !!!
לאלה שקונים ממיר עם או בלי סטרימר שמתחבר לטידאל לעומת רוכשי פטיפונים הי אנד , לא ?

לדעתי, ותקן אותי אם אני טועה, על כל 40 שקונים ממירים או מגבר משולב ממיר וכניסה לטידל בכבל רשת בתקציב של 7-15 אלף שח , יש אולי אחד שהשקיע 30-60 אלף שח על פטיפון , פונו, כבל פונו , וראש הי אנד , וקונה תקליט אחד ב 180 שח.

שלא לדבר על אלה שקנו פטיפונים מטורפים ב 200k ומעלה , כמוך , שהיחס בניהם לאלה שקנו ממיר סביר הוא 1:4,000,000 מליון .......

לא עושים עליי רושם כל הכתבים המהוללים שקיבלו במתנה ובקומבינה את הציוד שלהם על מנת לפרסם את היצרן.
עם כל הכבוד להם ולביקורות שלהם שיש בהם ממש , יש בהם בנוסף גם פאן מסחרי פרסומי גרידא.

וזו הסיבה שלמרות הביקורות שכמו שאמרתי יש בהם ממש בחלקן הגדול , ורובם אמיתיות צריך לשמוע באוזן ,
כי מה שאוהב מייקל פרמר במגבר שלו שמחובר לכבלים ולציוד שלו באקוסטיקה שלו וברמת איכות השמיעה שלו
והטעם שלו , לא בהכרח יעבוד על אוזן,מיקום,סט אפ, ואקוסטיקה של אחר.
ואגב, זו הסיבה ש 90% מאלה שרכשו על סמך המלצה של מגזין על עיוור , מצאו את עצמם בלוחות .

אמיר ארמה
 
נערך לאחרונה ב:

Orac Hi-End

עוסק בתחום
הודעות
599
מעורבות
87
נקודות
28
אני מסכים עם אמיר בנושא שהכתבים מקבלים ציוד במתנה מייצרנים מסוימים בכדי שיפרסמו אותם ויפרגנו להם.
יצרן שאני עובד עימו באחד משיחתנו ציין שמסר לכתב בחו"ל מוצר לסקירה.
הכתב אהב מאוד את המוצר ורצה/חשב שהייצרן ישאיר אצלו את הרכיב, אך לא כך היה הדבר והיצרן ביקש את המוצר בחזרה ושלא יכול להשאירו אצלו.
מאז התנתקו היחסים והכתב בחו"ל לא מבצע סריקות ולא מפרגן למוצרים של החברה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני מסכים עם אמיר בנושא שהכתבים מקבלים ציוד במתנה מיתקנים מסוימים בכדי שפרסמו אותם ויפרגנו להם.

יכול להיות שיש חלק שמקבלים את הציוד במתנה. במקרה הזה, לא מייקל פרמר ולא רוברט הארלי קיבלו את המוצרים במתנה.
 

Orac Hi-End

עוסק בתחום
הודעות
599
מעורבות
87
נקודות
28
לא בדקתי בציציות מי מקבל ומי לא בחו"ל. אבל יש כאלה שכן.
הכתב שאני ציינתי זה מישהו אחר ידוע ומוכר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא בדקתי בציציות מי מקבל ומי לא בחו"ל. אבל יש כאלה שכן.
הכתב שאני ציינתי זה מישהו אחר ידוע ומוכר.

אז זה חבל מאוד. אפשר לקבל מוצרים באלף דרכים הוגנות. אפשר לעשות את זה תמורת פרסום באתר, השתתפות בתערוכות ועוד אלף דרכים בהן הנותן מקבל תמורה על מוצריו. לקבל מוצר תמורת ״מילה טובה״ זה פסול וחוטא לתפקיד.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
מה שמשותף לאודיופילים הכבדים פה , שמתחילים בנמר , איציק,רוזי, מתן, וכל אלה עם הרמקולים הגדולים לרבות הקרמיים שדורשים הגברה עתירת זרם הוא שאף אחד מהם לא שמע את התוצאה עם מונו בלוקים 8-10 מנורות לצד
מהסיבה שמגברי מנורות מהשורה הראשונה בהספק גבוה אין אצל שום יבואן בארץ, ולכן אף אחד לא יודע איך הקרמי שלו ישמע, ומסיבות נוספות כגון אסטטיות ,יופי, והתעסקות מיותרת .
אז נכון , ושאף אחד לא יתבלבל פה , מגברים כמו MOON , Constalation , Luxman , וכו יוציאו תוצאה מדהימה
מרמקולים כאלו , ועובדה אני שומע את זה אצלי , אבל אני טוען שמנורות יהפכו את החוויה המוסיקלית להרבה יותר טובה.


אמיר ארמה

אמיר, את אחד הרמקולים הקרמיים הטובים ביותר שיובאו ארצה ונמצאים בבית של נמר הצגתי בתערוכת די טאון ב2010 עם סט מנורות מלא של Einstein+KR Kronzilla . כולם שמעו את הסט הזה כבר לפני 8 שנים... והקרונזילה עם הטידל נשמע יותר טוב מרב מגברי הPP עתירי המנורות ששמעתי (AR ,Manley ,CJ, CAT)
גם הפיאנו סרה ניגן אצלי עם מנלי 250 (10 EL34 לצד, אחד המגברים הטובים לדעתי בלי פוזות מיותרות) והרבה חברים שמעו אותו.
הרמקולים הקרמיים שאתה מייבא נוגנו בארץ עם סט מנורות אמריקאי רפרנס , שהרבה שמעו אותו, ובסוף הוחלף למגבר SS משובח.
בסוף זה רק עניין של טעם וסגנון מוזיקלי שאתה שומע...
מעבר לכך ,לדעתי, יש משמעות גם לסוג המקור אם הוא דיגיטלי או אנלוגי- גורם שיכול להסית את התוצאה לכיוון SS או מנורות.
בשורה תחתונה גם אני אאעדיף שתהיה מנורה איכותית בסיגנל , אבל לאו דווקא בדרגת ההגברה כאשר מדובר ברמקולים קשים להנעה.
 
נערך לאחרונה ב:

web

חבר משקיען
הודעות
771
מעורבות
489
נקודות
63
בשורה תחתונה גם אני אאעדיף שתהיה מנורה איכותית בסיגנל , אבל לאו דווקא בדרגת ההגברה כאשר מדובר ברמקולים קשים להנעה.
+1
ולזה יש קדם מגבר / פונו / DAC (מחק את המיותר או תשאיר את כולם :D)
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לפעמים אני חייב להיות ציני אז אל תכעסו ואני שואל: מנורה כחלחלה יפה בין הרמקולים לאוזניים יכולה לעזור? זה גם במסלול השמע...

אריה
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
הרמקולים הקרמיים שאתה מייבא נוגנו בארץ עם סט מנורות אמריקאי רפרנס , שהרבה שמעו אותו, ובסוף הוחלף למגבר SS משובח.
.
איזה סט? ולאיזה הוחלף?
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
לא עושים עליי רושם כל הכתבים המהוללים שקיבלו במתנה ובקומבינה את הציוד שלהם על מנת לפרסם את היצרן.
עם כל הכבוד להם ולביקורות שלהם שיש בהם ממש , יש בהם בנוסף גם פאן מסחרי פרסומי גרידא.

וזו הסיבה שלמרות הביקורות שכמו שאמרתי יש בהם ממש בחלקן הגדול , ורובם אמיתיות צריך לשמוע באוזן ,
כי מה שאוהב מייקל פרמר במגבר שלו שמחובר לכבלים ולציוד שלו באקוסטיקה שלו וברמת איכות השמיעה שלו
והטעם שלו , לא בהכרח יעבוד על אוזן,מיקום,סט אפ, ואקוסטיקה של אחר.
ואגב, זו הסיבה ש 90% מאלה שרכשו על סמך המלצה של מגזין על עיוור , מצאו את עצמם בלוחות .

אמיר ארמה[/QUOTE]אהבתי. קלעת בול אמיר.
זה דבר די ידוע שהם מקבלים "במתנה" ציוד למרות שהם מצהירים שזה לא כך. ייתכן גם שהם רוכשים במחירי עלות.
כולם כאן צריכים לזכור שהסאונד בארץ שונה עשרות מונים מחו"ל בשל העובדה שהם גרים בבתי עץ בעלי חללי האזנה גדולים
האקוסטיקה משתנה לגמריי.
אני חי בשלום עם שלוש טופולוגיות הגברה. ממתין ליום שבו אוכל להאזין שוב למוזיקה.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
היי אמיר, ערב טוב.

תתפלא, קראתי.
כי נמכרים יותר טרנזיסטורים.
כן, אבל באיזה יחס יותר?

נתת נתון כי ביד 2 היחס הוא 1:30
אבל אם היחס במכירות בארץ הוא גם 1:30
אזי לגיטימי שביד 2 היחס יהא 1:30.

נגיד והיחס במכירות היה 1:20
או אז הנתון של 1:30 ביד 2, אכן היה משקף את עמדתך.
אבל.....
אתה לא יודע, וגם לא תדע ... כמה היחס במכירות.
אלא אם כן, כל מי שרוכש מגבר בארץ מעדכן אותך.
אני בספק.
: -)

אגב, ואם היחס במכירות עומד על 1:40
'עמדתך' קרסה בין רגע.

מה שמוזר לי קצת.
מי שמוכר ביד 2
איך אתה יודע, מה הוא קנה/שידרג בהמשך?
אותה טופולוגיה?! שינה טופולוגיה?!

רק להסיר ספק.
אני ממש לא טוען כי טרנזיס' יותר טוב ממנורתי.
(בכלל לא נכנס לזה).
רק להדגיש, כי מדד X ביד-2, לא משקף כלום!
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור