פלזמה מתי יוצאות הפלזמות החדשות של פנסוניק?

  • פותח הנושא פותח הנושא Triple-z
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לפי מה שידוע לי מנציגי יורוקום, יש כרגע דגמי פלזמה X10 / C10 בחנויות, סדרות S10 / G10 יגיעו בהדרגה.
נסה ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של יורוקום למידע.
 
שנה טובה ליאור,
עדיין לא הצלחתי להבין,מה ההבדל בין בלו ריי ל-dvd hd
תוכל להבהיר?
חג שמח,
אלון
 
HD DVD הוא פורמט שפסק יצורו.
 

ואם עדיין ניתן לרכוש,שווה?
חבר שלי רכש לפני כמה ימים.האם הוא עושה את העבודה?
 
מה הוא רכש, נגן HD DVD ?
הוא יעשה את העבודה כנגן DVD, אבל תהיה לו בעיה להשיג סרטי HD DVD...
HD DVD מול BLU-RAY
 
תודה וגמר חתימה טובה,
 

הבדל בין ה-TXP50X10 לבין THP50C10

ליאור רציתי לדעת את ההבדל בין הדגמים , והאם ממרחק של 3.7 מטר מסך של 50 אינצ' בא בחשבון.

רוב הצפיה שלי היא בשידורי SD ועם קנית המסך אתחבר ל- YES HD
 
אין הבדל תהומי בינהם, ענין של גימור, כניסת HDMI נוספת וניגון קבצי AVCHD דרך כרטיס SD (ב - C10 אפשר להציג רק תמונות).
 
מה קורה לגבי מרחק צפיה של 3.7 מטר במסך 50 אינצ
 

ליאור שאלה אחרונה לפני קניה מה הממולצת מבין ה-3
1. פנסוניק X10
2.LG 50PQ300R
3.היטאצי P50A101A
 
ליאור שלום,
קיימות הצעות מאוד מפתות אצל יבואנים פרללים,למסכים החדשים
של פנסוניק.האם הסיכון גדול מידיי לדעתך? הם מציעים שנתיים אחריות בבית הלקוח.
האם אפשר לסמוך שהם מכירים את המסכים? בסקירותיך אין שום התייחסות לאמינות המסכים לדוגמא
של פנסוניק,תוכל ליעץ?
 

קשה למדוד אמינות של מסך בתקופה של שבוע-שבועיים...
בגדול, מפידבקים של חברי אתר ומכרים, נראה שהאמינות באופן כללי טובה מאוד (אני שומע כמה אנשים נוקשים כרגע על עץ...).
גם הפידבקים ששמענו כאן על שירות יורוקום טובים מאוד.
לא שמענו עדיין פידבקים על יבואנים פרלליים, קשה לתת חוות דעת, כדאי מאוד לברר היכן מתבצעים התיקונים / שירות.
 
מתשובתך אני מבין שהאמינות גם מהסתכלות לדגמי העבר (פנסוניק)כמו שאומרים
טפו טפו,.בהנחה שהיבואנים הפרללים מיבאים דגמים זהים לדגמי יורוקום, המיועדים
למדינות בחו"ל (אמינות),במחירים נמוכים משמעותית,האם במכלול השיקולים העסקה משתלמת?
תשובתך אינה מחייבת היא בגדר ייעוץ בלבד,אבל מה לעשות אתה מבין ומנוסה הרבה יותר ממני בתחום.
לעצתך החוזרת אודה.
 
לא יודע עד כמה אפשר לייעץ כאן.
אם זכית לצפות במסך ללא בעיה למשך שנים ארוכות, אז הרווחת, אבל רק במקרה של גילוי תקלה תוכל לדעת האם מדובר בשירות אמין / יעיל וכו'.
 

שלום ליאור
האם זה נכון ש-SD יראה טוב יותר במסכי HDR מאשר במסכי FHD ?
 
לא תמיד.
זה תלוי במעבד התמונה של המסך.
כל מקרה לגופו.
 
ליאור שלום,
האם ההבדלים בפלזמות 100hz ו-400hz מתבטאים גם בשידורי sd או רק ב-hd ?
 

אם אתה מתייחס למנגנון [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Intelligent Frame Creation אז כן, הוא פעיל גם ב- SD.
[/FONT]
 
לאלה ששואלים לגבי גודל/מרחק, תסתכלו על דגמים זהים במרחק הרצוי לכם אחד ליד השני,
ותראו בפלזמות HDR שב 50" התמונה אכן מרשימה בגודלה אבל "מרוחה" בצורה חד משמעית אי אפשר לפספס את זה מול 42" או יותר מזה, 37". גודל הפיקסלים הוא ביחס ישר לגודל המסך אין מה לעשות.
תעשו את ההחלטה שלכם בהתאם.
לגבי FHD אין הרבה בתצוגה אז קשה לי להגיד וזה שוק קטן יותר היום, למשקיענים בתקציב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור