לא מסכים עם דעותיך כלל !!! אולם מצדיע על איך ש"נעמדת" מול פורום שלםאכן, צריך לפקוח עין שבעתיים ... בחיי שהסיטואציה מורכבת....
כדי לנסח את כמות המלל שהוצאת בשעות האחרונות היו נדרשים לי יומיים....טוב... למדת פילוסופיה ומילים זה המקצוע שלך.
לא מסכים עם דעותיך כלל !!! אולם מצדיע על איך ש"נעמדת" מול פורום שלםאכן, צריך לפקוח עין שבעתיים ... בחיי שהסיטואציה מורכבת....
ראשית, תודה גדולה על ההשקעה !!!יש לי עבודת בית לימים הקרובים.......מסתבר שאודיו זה פשוט
![]()
בקטנה, אני רגיל להיות בחברה הומוגנית שלא מסכימה לדעותיי, אני אוהב לחיות "בתפר" .לא מסכים עם דעותיך כלל !!! אולם מצדיע על איך ש"נעמדת" מול פורום שלם.....ראוי להערכה....מזכיר לי טיפה את עצמי כשאני נדרש להתמודד מול כל הפורום על דעותי האודיופיליות שלא מקובלות כאן באתר.
כדי לנסח את כמות המלל שהוצאת בשעות האחרונות היו נדרשים לי יומיים....טוב... למדת פילוסופיה ומילים זה המקצוע שלך.![]()
הדימיון הוא לא רק בעמידה מול פורום שלם, שניכם כותבים דברים לא בדוקים ולא נכונים כעובדות.לא מסכים עם דעותיך כלל !!! אולם מצדיע על איך ש"נעמדת" מול פורום שלם.....ראוי להערכה....מזכיר לי טיפה את עצמי כשאני נדרש להתמודד מול כל הפורום על דעותי האודיופיליות שלא מקובלות כאן באתר.
כדי לנסח את כמות המלל שהוצאת בשעות האחרונות היו נדרשים לי יומיים....טוב... למדת פילוסופיה ומילים זה המקצוע שלך.![]()
אובסרבציה לגבי ההתנהלות שלך כאן בפורום.......בתחילת היום יצאת נחרצות נגד כל הפוסטים שלא עוסקים באודיו, ולמעשה בשרשור זה, שממש לא עוסק באודיו, היית בין המשתתפים הפעילים ביותר אם לא ה-....נאה דורש נאה מקיים לא נוגע לך ?הדימיון הוא לא רק בעמידה מול פורום שלם, שניכם כותבים דברים לא בדוקים ולא נכונים כעובדות.
מכל מה שכתבת, על נינה סימון היה הכי פוגע..שתדעהדימיון הוא לא רק בעמידה מול פורום שלם, שניכם כותבים דברים לא בדוקים ולא נכונים כעובדות.
. . ועוד משהו קטן, בויכוח אתה צריך להיכנס לטיעוני הצד שמנגד ולהוכיח אותו מטיעוניו. זה כלל בסיסי, הפרחת טיעונים כלליים ואד הומינם לא מקדמת. לא את הטוען ולא את טיעונו. בהצלחה, ומסיים את הדיון עם ביצוע ענק ו"אלים "מרוב שהוא חודר 
קבל את זה כמחמאה ולא כניגוח.....האומנות שלך הרבה יותר צבעונית ומרשימה, בעיני, מהדעות שלך (כמובן שלדעתי) .....ושוב, זו אמורה להיות מחמאה על הציורים שלך שאני מאוד מתחבר אליהם.בקטנה, אני רגיל להיות בחברה הומוגנית שלא מסכימה לדעותיי, אני אוהב לחיות "בתפר" .
חוץ מזה שאישתי כעסה עליי שלא הייתי מרוכז ולא נתתי לה תשומת לב...חוץ מזה לא יצאתי מצולק וצלחתי עוד זירת קרב.
מעדיף להתרכז באומנות שלי ומעלה עוד פעם קישור לאתר שלי למען הפרסום העצמי המבורך
https://www.shookroon.com/ אגב, גם האינסטגרם שלי שם,תעקוב
הקורונה הזאת דחתה תערוכת ציורים יחיד שהייתי אמור להעלות בהרצליה מערב מרכז תאו הקונסרבטוריון החדש...

בגלל שזה נוגע בי ניסיתי לברוח מזה ולכן ביקשתי...אובסרבציה לגבי ההתנהלות שלך כאן בפורום.......בתחילת היום יצאת נחרצות נגד כל הפוסטים שלא עוסקים באודיו, ולמעשה בשרשור זה, שממש לא עוסק באודיו, היית בין המשתתפים הפעילים ביותר אם לא ה-....נאה דורש נאה מקיים לא נוגע לך ?
תודה, ובמציאות זה יותר מרשים, והדיון פה עסק בנקודה אחת או שתיים אקטואליות פוליטיות פרטניות ככה שיש גבול לצבעוניות ולדעות שניתן להביע והם גם פקטור של רמת הטיעונים שמנגד. לא ניתן באמת לדעת מהו עומק או עושר דעותיי, ידיעותיי ואבחנותיי. ובהנחה שהציורים שלי משקפים עולם פנימי שלי , מושגים, דימויים , אסתטיקה ושיפוטיות, אז למעשה כבר החמאת לי שיש לי דעות עשירות וצבעוניות מעצם המחמאה על הציורים.קבל את זה כמחמאה ולא כניגוח.....האומנות שלך הרבה יותר צבעונית ומרשימה, בעיני, מהדעות שלך (כמובן שלדעתי) .....ושוב, זו אמורה להיות מחמאה על הציורים שלך שאני מאוד מתחבר אליהם.![]()
בלי לרצות...
אחרי שראיתי את הסרט עליה בנטפליקס בשניה ירד לי ממנה. תראה ותגיד לי אח״כ מה אתה חושב.מכל מה שכתבת, על נינה סימון היה הכי פוגע..שתדע. . ועוד משהו קטן, בויכוח אתה צריך להיכנס לטיעוני הצד שמנגד ולהוכיח אותו מטיעוניו. זה כלל בסיסי, הפרחת טיעונים כלליים ואד הומינם לא מקדמת. לא את הטוען ולא את טיעונו. בהצלחה, ומסיים את הדיון עם ביצוע ענק ו"אלים "מרוב שהוא חודר
וגם אם בסרט אראה את נינה סימון עוקרת עין לנזירה מריה זה לא ישנה כהוא זה את האובייקטיביות של היותה אחת הפסנתרניות , זמרות , יוצרות מלחינות והכל בלשון זכר ונקבה הגדולות של המאה ה20 ובכלל. מטיבם של גאונים שהם דמויות מורכבות- לא עושה לי חשק לשמוע את הרב פירר שר, למרות שהוא אישיות דגולה...ואידך זיל גמור.אחרי שראיתי את הסרט עליה בנטפליקס בשניה ירד לי ממנה. תראה ותגיד לי אח״כ מה אתה חושב.
אין לי שום יכולת להיכנס לטיעונים שלך מכיוון שהם (לפחות נראים ומוצגים על ידך) מלאים בהמון שינאה כלפי שמאלנים, ערבים וכל מי שדעותיו שונות משלך.
איש יקר, זוהי מדינה יהודית, חוק השבות הוא חוק גזעני בעיניך? אין דמוקרטיה אחת זהה לחברתה. וגם הגבלת זכותי להיכנס לקניון ללא בידוק היא הפרת זכות יסוד דמוקרטית של חופש תנועה ומרחב אישי. אז מה?.מערכת המשפט שלנומשונה מהאמריקנית ושונה מהאנגלית והצרפתית. מערכות משטר שונות וכולם דמוקרטיות. רק בארץ שינוי מעמד היועץ המשפטי הוא פגיעה ב"דמוקרטיה" משל דמוקרטיה היא קולה - אותו טעם בכל העולם. . כל החלטה שהרוב מקבל במסגרת ערכיו היא תקינה למעט חריגים נדירים שגורמים לאפלייה לא מידתית ונטולת הקשר זולת אפלייה. לדוגמא, הערך של מדינה יהודית נותן גושפנקא לאפלייה המובנית של חוק השבות. וטוב לי עם זה. הגדרת המדינה כיהודית היא גזענית לכאורה, וטוב לי עם זה. החופש הוא בין הגבולות הערכיים שאני מגדיר.. באמריקה מי שנולד באמריקה מקבל אזרחות- למה? ככה זה הקנה מידה הטריטוריאלי שלהם. זכותם.
תבין, הריבון הוא העם בכל מחיר. לא קשור הנאצים לעניין. אף אחד לא מבין יותר מהעם מה טוב לעם , וזה מתגלה בבחירות חופשיות- דמוקרטיה פרוצדורלית שנובעת מחופש דיבור ומחשבה והבעת דיעה מהותיים. המדרון החלקלק שאתה רומז עליו שיש מי שיודע יותר טוב מה טוב והוא נטול אינטרסים וממש מלאך השם - סו הסכנה לעבר פאשיזם והמלך הפילוסוף האפלטוני. דיקטטורה של חבורת " ידענים" מצומצמת.ואין כאן מקום לפרט.
.
למה קראטה ?פתחתי בחזרה. העברתי למטבחון. בלי קראטה!!!
3. אישור חדירה ואיכון לטלפונים של אזרחים, צעד קיצוני מאוד ששולל את הזכויות הכי יסודיות בדמוקרטיה של חירות הפרט. (אפילו סין הדיקטטורית לא נזקקה לצעד הדרקוני הזה כדי להתגבר על הקורונה כמעט לחלוטין).
אני חוזר על השאלה:
האם הדמוקרטיה מאחורינו ?
חוק השבות הוא דוגמא מצויינת, והוא מהווה את לוז המהות של מדינת ישראל. אף על פי שהייתי משנה את הגדרת מיהו יהודי שחוק השבות נשען עליו בפועל. הערבים בעולם וגם בארץ טוענים לזכות השיבה הערבית מכורח ההגיון של חוק השבות היהודי כהוכחה לבעלות על הארץ הזאת. לכן חוק השבות , ביטולו יותר נכון, זוהי מטרה של כל גוף לא ציוני - אם זה בכסות פרוגרסיבית מרקסיסטית אנטי גזענית כביכול או בכסות איסלאמיסטית.הנ"ל ראוי להתייחסות.
חוק השבות הוא חוק שמעניק אזרחות ישראלית לכל יהודי.
בהגדרה הפשוטה הוא חוק מפלה לטובה יהודים בקבלת אזץרחות אבל, וזה אבל ענק, החוק הזה נוצר על מנת לאפשר למדינה הצעירה, שבעצם קיבלה את ההכרה הבינלאומית בזכות העם היהודי למדינה עצמאית לא מעט בגלל השואה. לקלוט את שארית הפליטה ובכך גם לאפשר לשאר האומות ״לנקות קצת את מצפונן״...
חוק השבות הוא לא הבעיה בכלל ומעולם הוא לא היווה בעיה.
בשנות החמישים ואולי גם בשנות השישים , כאשר מפלגת העבודה או המפלגות שמהן נוצרה מפלגת העבודה שלטו בארץ ביד רמה, הייתה אפלייה/פרוטקציה למחזיקי הפנקס האדום (לפחות ממה שמספרים).
זה לא סוד שרוב הציבור היהודי היום ימני בדיעותיו ורואים את זה בתוצאות הבחירות.
מה דעתך על חוק ״תיקון אפליית עבר״ שיגדיר שיעורי מס גבוהים יותר לחברי הסתדרות או למתפקדים למפלגות השמאל בטענה שמדובר על ״תיקון היסטורי״ של הטבות או העדפות בעלי שווי כלכלי שניתנו למגזר מסוים לפי שיוך פוליטי ולכן מן הראוי כעת לפצות את שאר המגזרים שהופלו לרעה.
האם בעיניך זה חוק ראוי ?
מה ימנע העברת חוק כזה בכנסת אם יש לזה רוב של גוש הימין כמו שהיה עד שהחל סבב הבחירות לפני שנה ?
האם כל חוק הוא חוק ראוי שמייצג את רצון העם ?
לדעתי, צריך לקחת את מגילת העצמאות ולקבע אותה כחוקה של המדינה.
מגילת העצמאות מגדירה את הבסיס והיסודות של המדינה ולכן היא צריכה לקבל מעמד של חוקה.
כל הצעת חוק שתהיה בניגוד לחוקה תיפסל.
זוה ההצעה שלי לאיזון הכוח של הרשות המבצעת (הממשלה) שיש לה רוב אוטומטי ברשות המחוקקת (הכנסת).
תודה על ההתייחסות המורחבת.
לעניין חוק השבות , שוב, הוא לא בעייתי, לפחות לא מבחינתי.
שורש השוני בגישות בינינו נעוץ באמירה
" אם החוק גובש בהסכמת חברי הכנסת ועל שיקול דעת רובם אז הוא ראוי ".
כאשר לממשלה יש רוב מובטח בכנסת, איזה מנגנון יבטיח שאכן כל חוק יהיה אכן ראוי ?
האינטגריטי של הנבחרים ?
היושר שלהם ?
רמת המוסריות שלהם ?
הדוגמא האישית שלהם בשמירה על חוקי המדינה ?
מצטער, זה אולי היה אפשרי לפני 40 שנה, כאשר שר השיכון עפר התאבד מחמת הבושה שהוא רק נחקר במשטרה (!), טרם גובש נגדו כתב חשדות, מן הסתם לא הבשיל לכתב אישום וברור שלא הורשע...
במציאות של ימינו, כאשר שר מכהן הורשע בדין ואפשר להקים ממשלה רחבה מכל "נבחרינו" שהורשעו , הציפייה שהם יישמרו על איזון ובהם נשים את מבטחנו שיחקקו חוקים ללא משוא פנים לטובת הכלל היא ציפייה נאיבית , מאוד נאיבית, שלא לומר מסוכנת.
אפשר ואפילו חובה ללמוד ממהיסטוריה מה קורה כאשר בית מחוקקים יכול להעביר כל חוק שירצה, ללא שום איזונים או בלמים.
גם אם מגילת העצמאות איננה מפורטת דיה להוות חוקה הרי שלפחות ברמה ההצהרתית מדובר במסמך חשוב שיכול ואף צריך להיות רפרנס לכל חוק שמוצע.
כאשר מוזכר במפורש במגילת העצמאות " שוויון ללא הבדל של דת, גזע ומין" אז חוק שמפלה בין אזרח יהודי לאזרח נוצרי מהווה סתירה לאמירה כל כך ברורה ומפורשת ודינו להיפסל.
