כשאתה חובר לעוכרי ישראל....תחשוב מה אתה חושב על הסאטמרים שהולכים לצד מנהיגי איראן והחיזבאללה. חוצ מזה, כהרגל שמאלני מצוי אתה מוצא את כל מה ש " שלילי" בי ולא מסוגל לומר משהו חיובי על בחירת ראשי המחנה שלך להסתמך על תומכי סמיר קונטאר.... לאחר שרימיתם את דעת הבוחר והעברתם את עתיד הממשלה במדינה היהודית ליעצו של ערפאת. אין כפרה לנושא הזה..ואני לא מודאג ידידי, כי אני 58 מנדטים מוצקים שהולכים ומתרבים ואילו השמאל הציוני הולך ומתמעט ומתמעט. ואתה עוד נקורא לעצמך איש שלום ופשרות? כמו בל"ד? נרצחי אוסלו עוד מדממים מהפנטזיות שלך, אזרלי הדרום וכל הארץ סובלים מהגירוש שלך, אתם לא מתפשרים כי אין לכם שום זיקה לארץ ולתרבות היהודית - לכן קל לוותר. וזו אמת מהדהדת. שמתחדדת עם הזמן.אני בוגד? תסביר לי במה? אבל לא תוכל כי אין לכם בשמאל גרם של ביקורת עצמית וסולעדריות אמיתית - נוסעים בלקסוס וזועקים את זעקת הדל...המקום היחיד בעולם שהשמאל מחובר לעושר ולא מבין למה השכבות היותר חלשות נמנעות מלהצביע ליהירות שלו. תתקדם עם הערבים במי בריתל, תסמן וי בפני משפחות שקולות ותמשיך לקרוא לי בוגד אם זה עושה לך טוב. יאללה, תתקדם ...