itay123
חבר משקיען
- הודעות
- 4,234
- מעורבות
- 2,966
- נקודות
- 113
זה לא יכול להוריד או לצמצם, זה מוריד ומצמצם החזרים ברמה של אתה תצטרך לשים את הווליום על החצי מה שהיה מלפני רבע, אבל, נותן גם שקט מוחלט, אם אתה בונה את המערכת שלך סביב זה ומגיע לתוצאה שרצית, אז זה סוף. אם אתה מוסיף על מערכת קיימת, כנראה שתצטרך להחליף חלק נכבד מהסט אחרי כי זה יישמע לך אחרת לגמרי, אבל כאמור יכוון לך לתוצאה אחרת שהיא טובה משמעותית ממה שיכלת להגיע מלפני.
אגב מה שיש בקיר היפייפה הזה זה לא סונקס אלה פלטות אחרות https://www.troldtekt.com/
יכול להיות, ויכול גם שלא.
אני פחות בקטע של לקבוע לפי חומר או לפי שם, אלא לפי מה שזה עושה בפועל למערכת.
אם התוצאה הסופית טובה יותר, סבבה!
אם לא, זה פשוט לא הכיוון, גם אם בתיאוריה זה נשמע נהדר...