הרבה יותר מדאיג מהקורונה, האם הדמוקרטיה מאחורינו ?

  • פותח הנושא פותח הנושא אד ליב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.
ובהקשר של אולמרט חידה - מי אמר שלא יעלה על הדעת שראש ממשלה שמואשם בפלילים ימשיך בתפקידו? הזוכה יקבל מיליארד דולר גירעון במתנה
מי אמר שלא יישב ויתמך על ידי טיבי? לזכה תינתן מתנה במעטפה....
אולמרט איבד את הרוב שלו בכנסת והואשם באישומי שוחד מהותיים וממשיים לא ניסיוניים תיאורטיים שאין בהם שום הגיון.. מצד שני, נתניהו לא צדיק ולא מלך היושרה פשוט המנכל הכי מוכשר שהמדינה הסאת ראתה. אבל אתה בטח מתגעגע לאולמרט וברק...תמשיך להתגעגע בחירות הבאות השמאל הלא ציוני תוצרת כחול לבן אדום שחור ירוק יילך ויקטן. ב"ה.
 
יש הבדל לדעתכם בין חיבור סינגל אנדד ל xlr?
לא במרחקים קצרים, ולפי נסיוני הסינגל אנדד עדיף קצת- אם הבדיקה היא באורך נורמאלי וחיבורים מאותה איכות. מה שכן, לעיתים הסגירה היותר חזקה של xlr עדיפה אם החיבור ממוקם מלמעלה למטה ויכול עם כח המשיכה להתנתק לאט לאט. בהצלחה.
 

נו, במסגרת המועמד בקטגוריית "ההערה הלא קשורה "...הזוכה הוא, היא, הם..... חביבי אף אחד לא רוצח כאן יהודים למעט תומכי מפלגת גנץ קונטאר, יזבאק, טבי עוד וזועבי. ולפי תפקוד גנץ כרמטכל אז....טוב לא אמשיך. מצג שני טוב לדעת שאתה מייחל לבית שלישי ומתאבל על בית שני. טוב לדעת.
ובמסגרת הכותב שלא מבין מה שלא מתאים לו להבין...
מה לא קשור? זה שאתה לא מקבל החלטה דמןקרטית? זה שכמובן אין דרך לדמיין מצב שבו אדם שמונחה בידי רבנים רוצח רצח פוליטי? מימי גדליהו בן אחיקם דרך בית שני, הדתיים הקיצוניים בוחרים בדרך האלימות. תקרא קצת על בית שני תחכיםותבין כמה זה קשור לימינו אנו.
 
מי אמר שלא יישב ויתמך על ידי טיבי? לזכה תינתן מתנה במעטפה....
אולמרט איבד את הרוב שלו בכנסת והואשם באישומי שוחד מהותיים וממשיים לא ניסיוניים תיאורטיים שאין בהם שום הגיון.. מצד שני, נתניהו לא צדיק ולא מלך היושרה פשוט המנכל הכי מוכשר שהמדינה הסאת ראתה. אבל אתה בטח מתגעגע לאולמרט וברק...תמשיך להתגעגע בחירות הבאות השמאל הלא ציוני תוצרת כחול לבן אדום שחור ירוק יילך ויקטן. ב"ה.

מעולה. אתה לא מסוגל לענות לעניין אז מתחילות ההתפתלויות שלא מן העניין. פתאום אתה מכניס כישורי המנהיג, שהם עניין של טעם ומתבונן לשיקולים משפטיים? ההיגיון שלך ברור, אין צורך להמשיך.
 
נראה לי שקצת פלשנו לתחום שהוא לא הייפיי. מבאס.
 

לא במרחקים קצרים, ולפי נסיוני הסינגל אנדד עדיף קצת- אם הבדיקה היא באורך נורמאלי וחיבורים מאותה איכות. מה שכן, לעיתים הסגירה היותר חזקה של xlr עדיפה אם החיבור ממוקם מלמעלה למטה ויכול עם כח המשיכה להתנתק לאט לאט. בהצלחה.
פשוט קשה להשוות ביניהם כי הווליום גבוה יותר ב xlr
 
לא במרחקים קצרים, ולפי נסיוני הסינגל אנדד עדיף קצת- אם הבדיקה היא באורך נורמאלי וחיבורים מאותה איכות. מה שכן, לעיתים הסגירה היותר חזקה של xlr עדיפה אם החיבור ממוקם מלמעלה למטה ויכול עם כח המשיכה להתנתק לאט לאט. בהצלחה.
מצד אחד אתה כותב שאין הבדלים במרחקים קצרים ומצד שני אתה מעדיף סינגל. בלבלת אותי.
לדעתי יש הבדלים. בעקרון xlr נשמע יותר מפוקס. ההעדפה תלויה במערכת והאוזן
 
ובמסגרת הכותב שלא מבין מה שלא מתאים לו להבין...
מה לא קשור? זה שאתה לא מקבל החלטה דמןקרטית? זה שכמובן אין דרך לדמיין מצב שבו אדם שמונחה בידי רבנים רוצח רצח פוליטי? מימי גדליהו בן אחיקם דרך בית שני, הדתיים הקיצוניים בוחרים בדרך האלימות. תקרא קצת על בית שני תחכיםותבין כמה זה קשור לימינו אנו.
גירשת 10000 יהודים דתיים אמוניים מ" שיחיים" , ביצעת טיהור אתני של יהודים , צחקת על אמהות ואבות וילדים שנקרעו מבתיהם ואתה מטיף להם ולנו מוסר? טיפת דם לא שפכו ואולי 3 סירובי פקודה. רבין ירה באלטלנה על יהודים והימין בטעות לטעמי,לא הגיב. אתה קראת אולי היסטוריה אבל אין לך מושג. קלוש. באחריות.
 

קישקוש מקושקש.
נושא הצוללות (הדבר העיקרי) יפתח בהמשך.
צריך להיות מטמטם עיוור וחירש כדי להאמין שלמרות שחצי לשכה וחצי משפחה שלו נאשמים בעניין - הוא פשוט

מצד אחד אתה כותב שאין הבדלים במרחקים קצרים ומצד שני אתה מעדיף סינגל. בלבלת אותי.
לדעתי יש הבדלים. בעקרון xlr נשמע יותר מפוקס. ההעדפה תלויה במערכת והאוזן

בלי קשר לכבל?
מה זה יותר מפוקס?
 
גירשת 10000 יהודים דתיים אמוניים מ" שיחיים" , ביצעת טיהור אתני של יהודים , צחקת על אמהות ואבות וילדים שנקרעו מבתיהם ואתה מטיף להם ולנו מוסר? טיפת דם לא שפכו ואולי 3 סירובי פקודה. רבין ירה באלטלנה על יהודים והימין בטעות לטעמי,לא הגיב. אתה קראת אולי היסטוריה אבל אין לך מושג. קלוש. באחריות.
יש לי הרבה מה לענות אבל כל אחד מדבר לעצמו בסיסמאות של המחנה שלו ולא תהיה שום התקרבות רק הקצנה. מאחל לך ללא שום ציניות הרבה בריאות ואהבה ומוזיקה טובה.
 
מצד אחד אתה כותב שאין הבדלים במרחקים קצרים ומצד שני אתה מעדיף סינגל. בלבלת אותי.
לדעתי יש הבדלים. בעקרון xlr נשמע יותר מפוקס. ההעדפה תלויה במערכת והאוזן
לא שמעתי מספיק, וממה ששמעתי ההבדלים מיקרוסקופיים בהינתן אותה איכות מחבר. צריך מערכת מאוד רזולטיבית בשביל להבחין בהבדלים הללו. אמי מעדיף סינגל כי קל יותר ומחיר שפוי יותר של מחבר סינגל אנדד אז למה להתבחבש עם xlr ? חוצמזה למעט חיבור הסאבוופר שלי אין לי כניסות xlr לשמחתי.
 

בלי קשר לכבל?
מה זה יותר מפוקס?
מהניסיון שלי בלבד - הבאס יותר הדוק, הזמרת והכלים יותר מוגדרים במרחב.
אני לא חושב שזה טוב מזה - תלוי בעיקר במערכת ובהעדפות המאזין.
לא הייתי בוחר בין XLR לסינגל של חברות שונות בגלל סוג החיבור בלבד, אלא מתלבט לגבי סוג החיבור בבחירה מתוצרת חברה ספציפית.
 
מהניסיון שלי בלבד - הבאס יותר הדוק, הזמרת והכלים יותר מוגדרים במרחב.
אני לא חושב שזה טוב מזה - תלוי בעיקר במערכת ובהעדפות המאזין.
לא הייתי בוחר בין XLR לסינגל של חברות שונות בגלל סוג החיבור בלבד, אלא מתלבט לגבי סוג החיבור בבחירה מתוצרת חברה ספציפית.

מעניין
אני מחבר את שניהם - המגבר מוציא אות בן זמנית משניהם
מחליף בשלט של המגבר
חוץ מווליום שהוא יותר גבוה ב xlr שזה הגיוני אני לא שומע הבדל באיכות בכלל
 
לא ממש טוב לחבר את שניהם בו זמנית לאותו מקור. זאת אינה בדיקה נכונה.
בכל מקרה, אם אתה לא שומע הבדל בסאונד - אין לך התלבטות מבחינת איכות.
 

ל
מעניין
אני מחבר את שניהם - המגבר מוציא אות בן זמנית משניהם
מחליף בשלט של המגבר
חוץ מווליום שהוא יותר גבוה ב xlr שזה הגיוני אני לא שומע הבדל באיכות בכלל
למה יותר גבוה? יש גיין שונה ליציאת xlr?
 
לא ממש טוב לחבר את שניהם בו זמנית לאותו מקור. זאת אינה בדיקה נכונה.
בכל מקרה, אם אתה לא שומע הבדל בסאונד - אין לך התלבטות מבחינת איכות.
בגלל זה שאלתי אם למישהו יש הבדל?
סתם אולי ההבדל נעוץ במעגלים שונים במקור
 
ל

למה יותר גבוה? יש גיין שונה ליציאת xlr?
זה לא הגיין - זו השיטה שיש סיגנל עם פזה הפוכה כדי לבטל רעשים ואז יוצא שהוא מוגבר יותר
תכלס המטרה של xlr זה בעיקר לציוד שמחובר במרחקים ארוכים כמו מיקרופון
 

לא ממש טוב לחבר את שניהם בו זמנית לאותו מקור. זאת אינה בדיקה נכונה.
בכל מקרה, אם אתה לא שומע הבדל בסאונד - אין לך התלבטות מבחינת איכות.

מה הבעיה עם חיבור בו זמנית?
המקור מוציא את שניהם בו זמנית
המגבר יקבל רק אחד - מה שיבחר לפי הכניסה כלומר ימשוך זרם רק מהחיבור הפעיל
 
לא יודע מה הבעיה מבחינה טכנית.
כן שומע התדרדרות באיכות הסאונד כששניהם מחוברים בו זמנית.
 
לא יודע מה הבעיה מבחינה טכנית.
כן שומע התדרדרות באיכות הסאונד כששניהם מחוברים בו זמנית.
מעניין
מה המקור שלך?
 

מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור