Dartzeel CTH-8550 - זהב של מגבר, ביקורת


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
שמעון יקר. אתה שוב לא מצליח להבין מה אני טוען.

בתערוכה שמעת מערכת שלמה !!! בחלל לא מוכר ושאינו ממש מתאים למען הדיוק הסלון בתערוכה היה פי גדול פי כמה מזה שהיא אמורה לנגן בו לא שמעת מגבר בודד! אני מאמין שהחלל הזה היה יכול להפיל לא מעט מערכות.

אני לעומתך שמעתי את המגבר כמשתנה יחיד במערכת שלי בתנאים מעולים!! על סטאפ שאני מכיר בחלל שאני מכיר. אלה הן המסקנות שלי, מגבר מדהים, ברמה נדירה עם טבעיות יוצאת דופן ורזלוציה חסרת פשרות אוכל הרבה מגברים ששמעתי לארוחת בוקר, גם את המגבר האישי שלי משולב עם ה-VAC . גם אם זה מבאס כאן מישהו זו המסקנה שלי ואני לא מאלה שמתרסקים מהר. אני אוהב מוצרים טובים והוא בהחלט אחד מהם.

אגב, יש להוסיף שמדגימים אותו המון עם רמקולים קרמים. יכול להיות שההתאמה בינו לבין הרמקולים שלי פנומינלית. יכול להיות שאני פשוט חרש והוא באמת מעאפן. אבל וואלה, אם עד היום לא היו תלונות וטענות לגבי הדיאגנוזות שלי כנראה שיש יותר סיכוי שאתם באמת לא שמעתם את המגבר מאשר שהוא באמת סתם יקר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
נ.ב

שאני חושב על זה. באמת אף אחד בארץ לא שמע אותו על המערכת שלו חוץ ממני.:)
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
אם כך

אייל, הייתי גם הייתי, פעמיים, לפחות 10 דקות בפעם הראשונה ועוד איזה שתיים-שלוש דקות אחר כך, כדי להיות בטוח שאכן מה שאני שומע איננו טעות.


לא היו 10 דקות רצופות שלא הייתי בחדר. אז כנראה שאני עיוור. 2-3 דקות נשמע לי יותר אמיתי.


וברוב המקרים עם טיפול אקוסטי וטיפול בחשמל טוב יותר בכמה רמות הציוד האחרים, כולל רמקולים כבדים במיוחד. נו באמת!

תן לי לחדש לך משהוא: אקוסטיקה. שמעת על זה?

בפועל, המרחק מהסופרלטיב הזה היה גדול. מאוד. אז אולי עדיף לומר שהמגבר לא הצטיין כל כך, במקום לומר שכל החלקים לא שווים את מחירם?

ואולי אתה לא אוהב את הרמקולים? או את הפטיפון? איך אתה יודע שהבעיה במגבר?

אבל גם זה לא העיקר. זה אולי פשוט עניין של גישה למוזיקה. אני מאוד מאוד אוהב את הכיוון הכללי של שניצל (ואישית הייתי מעדיף אפילו עוד טיפת צבע),

אז מה דעתך על כך ששניצל אמר שלמערכת של היבואן החביב עליך צליל חריף כל כך שצריך "אוזני בטון" לשמוע אותה ?.

ולסיכום:

אני מתייחס לדעתו של שניצל בכבוד - הוא לא אהב את המערכת שהשמעתי בתערוכה. לפי התיאור שלו את מה שהוא אוהב, ואת סדרי העדיפויות שלו, כנראה שציוד שאני מייבא לא יתאים לו. זכותו המלאה, זה עניין של טעם.

כנ"ל לגבי טריטון - לא מכיר אותו אבל כנראה טעמנו שונה.

אני לא מתייחס בכבוד לדעתם של בוזגלו ופנתר. בשנה - שנתיים האחרונות הם טרחו לנסות ולהשמיץ כל מוצר שלי שהוזכר פה, ומי שמכיר את הפורום הזה יודע גם בדיוק את הסיבה ואת המוטיבציה.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אייל, הייתי גם הייתי, פעמיים, לפחות 10 דקות בפעם הראשונה ועוד איזה שתיים-שלוש דקות אחר כך, כדי להיות בטוח שאכן מה שאני שומע איננו טעות.


לא היו 10 דקות רצופות שלא הייתי בחדר. אז כנראה שאני עיוור. 2-3 דקות נשמע לי יותר אמיתי.


וברוב המקרים עם טיפול אקוסטי וטיפול בחשמל טוב יותר בכמה רמות הציוד האחרים, כולל רמקולים כבדים במיוחד. נו באמת!

תן לי לחדש לך משהוא: אקוסטיקה. שמעת על זה?

בפועל, המרחק מהסופרלטיב הזה היה גדול. מאוד. אז אולי עדיף לומר שהמגבר לא הצטיין כל כך, במקום לומר שכל החלקים לא שווים את מחירם?

ואולי אתה לא אוהב את הרמקולים? או את הפטיפון? איך אתה יודע שהבעיה במגבר?

אבל גם זה לא העיקר. זה אולי פשוט עניין של גישה למוזיקה. אני מאוד מאוד אוהב את הכיוון הכללי של שניצל (ואישית הייתי מעדיף אפילו עוד טיפת צבע),

אז מה דעתך על כך ששניצל אמר שלמערכת של היבואן החביב עליך צליל חריף כל כך שצריך "אוזני בטון" לשמוע אותה ?.

ולסיכום:

אני מתייחס לדעתו של שניצל בכבוד - הוא לא אהב את המערכת שהשמעתי בתערוכה. לפי התיאור שלו את מה שהוא אוהב, ואת סדרי העדיפויות שלו, כנראה שציוד שאני מייבא לא יתאים לו. זכותו המלאה, זה עניין של טעם.

כנ"ל לגבי טריטון - לא מכיר אותו אבל כנראה טעמנו שונה.

אני לא מתייחס בכבוד לדעתם של בוזגלו ופנתר. בשנה - שנתיים האחרונות הם טרחו לנסות ולהשמיץ כל מוצר שלי שהוזכר פה, ומי שמכיר את הפורום הזה יודע גם בדיוק את הסיבה ואת המוטיבציה.

עזוב, אייל, אתה שוב יורד לפסים אישיים. זהו, אם לא נופלים מהציוד ומהגישה שלך, מייד נחשדים כאויבים, או לפחות כמשתפי פעולה עם מחנה האויב? הלו, איש, תתבגר. חסמבה זה פסה אפילו לילדים ביסודי.

ולענייננו, אני דווקא מעריך מאוד את הקוהרנטיות שלך כיבואן. יש לך תפיסה מסוימת איך נשמעת מוזיקה, ואתה דואג לייבא מוצרים שיענו לתפיסה הזאת. לזה קוראים יושר מקצועי. אבל אליה וקוץ בה: המרחק בין התפיסה שלך איך נשמעת מוזיקה חיה לבין המציאות הוא פשוט פטלי! להערכתי, יבואן אודיו טוב לא צריך להסתפק בקונספציות בלבד, אלא לעשות טובה לעצמו ולקפוץ מפעם לפעם לשמוע מוזיקה חיה אקוסטית נטו. ככה, אתה יודע, כדי לקבל מושג כלשהו איך מוזיקה נשמעת באמת, ולהבין מה באמת הוא צריך לייבא.

ושוב לענייננו. לפחות לפי המחיר ולפי כמה כתבות שקראתי בזמנו על המכשיר הזה (ועל כך אפשר להוסיף את הביקורת הנוכחית של נמר), הדרטזיל אמור להיות מגבר טוב. אבל בתערוכה שמעתי מערכת חלשה. אז למה להאמין? מכל מקום, כפי שכבר כתבתי בשרשור הזה, בסכום האדיר הזה הייתי הולך בכיוון אחר לגמרי.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
החמצתי את החלק של "הלא רפרנס".
בוא נדבר על רפרנס.

TAKEONE, היו אנשים ששמעו מגבר של $20,000 בתערוכה, (ושניצל ששמע לא פעם ראשונה), לא אהבו, כתבו את זה.

אם אתה חושב שאיש זכאי לטעמו, אתה צודק, אין ויכוח.
אבל אל תציג את זה כאילו אלה רשמיו של שניצל בלבד.
אם רפרנס לגרסתך, זה הדעה הרווחת, הרי שדעתך והדיווח שלך של מה שאהבת, נמצא במיעוט.
ודרך אגב, האל די מיולה (שכחת את פאקו ומקלפלין ..), היה הקטע שהקים אותי מהכסא, החוצה.
ולמרות כל זאת, איש לא קרא לרשמיך "לא רפרנס".
נסחפת.
התרשמות בתערוכות, אינה חוויה מוצלחת תמיד נכון.
אבל עם זאת יש לזכור, שהתרשמות בתערוכות היא גם כלי משמעותי להחלטה של יבואנים על יבוא מוצר מסוים.


באנה, עשית פה וואחד סלט אחד גדול......

כולה לקחתי את מה ששניצל כתב על עצמו, - "שניצל אוהב הרבה צבע,צליל גדול ודינמי,בטן גדולה במיד ובעיקר במיד בס,וככה הוא אוהב למרות שזה לא היי פידליטי,שניצל אוהב צליל שפופרתי,ואפילו אוהב סונוס פבר"- וכתבתי שאם זה הטעם שלו, עבורי או מבחינתי הוא לא רפרנס. כלומר - יש לנו טעם שונה. אני לא אוהב צליל צבוע עם קולורציה ואפילו לא סונוס פאבר :), לא כתבתי שרפרנס לגרסתי זו הגישה הרווחת ולא מבין מה הקשר של יתר הדברים שכתבת, אבל ניחא.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
למה שלא תכתוב ישר -הגולם הזה,נכון שגם לא רוצה להיות רפרנס של אף אחד,אהבת את מה ששמעת שם?, זה כן רפרנס?
בתיאטרון בובות פעם היית?בודאי גם שם אהבת את גודל הבמה,לא גדול ,לא מוגזם,לא נפוח, משהו מינורי וריאליסטי,אין כמו המיניאטורות הללו,בכלל בתיאתרון בובות אפשר גם להחשיך הבמה כמעט לגמרי ואז נוכל להפעיל את דמיוננו כי לא רואים טוב,
במה גדולה זה חרה,וליום קרוב למציאות זה נורא,צליל גדול הוא חטא בל יסולח, רק הדברים הקטנים והמצקצקים הללו יכולים להחשב כטובים באמת.

אהבתי מה ששמעתי שם. מודה אבל לא מתנצל.
לא חושב שהיה איזה חדר בתערוכה שיכול להיות רפרנס למשהו.
הייתי בתיאטרון בובות לפני המון שנים. הערב גם הייתי בתיאטרון של אנשים, בהצגה ינטל. במה ענקית, סאונד על הפנים.
גם אני אוהב במה גדולה, ווליום "קרוב למציאות", צליל גדול (מה זה?).
גם אני לא אוהב צליל מצ'וקמק, וגם לא אוהב צליל צבוע, עם קורלציה. אבל זה בסדר שאתה אוהב, לבריאות! רק לא צריך להפגע כשאני כותב שמבחינתי זה לא רפרנס. עם כל הכבוד, גם מערכות במיליונים יכולות להשמע צבועות ומי שאוהב את זה אז שיהיה לו לבריאות. לגיטימי. זה לא אומר שהוא גולם חלילה. למה אתה נעלב?
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
באנה, עשית פה וואחד סלט אחד גדול......

כולה לקחתי את מה ששניצל כתב על עצמו, - "שניצל אוהב הרבה צבע,צליל גדול ודינמי,בטן גדולה במיד ובעיקר במיד בס,וככה הוא אוהב למרות שזה לא היי פידליטי,שניצל אוהב צליל שפופרתי,ואפילו אוהב סונוס פבר"- וכתבתי שאם זה הטעם שלו, עבורי או מבחינתי הוא לא רפרנס. כלומר - יש לנו טעם שונה. אני לא אוהב צליל צבוע עם קולורציה ואפילו לא סונוס פאבר :), לא כתבתי שרפרנס לגרסתי זו הגישה הרווחת ולא מבין מה הקשר של יתר הדברים שכתבת, אבל ניחא.

טייק היקר, גם אתה הוספת מעט רוטב משלך לסלט. שניצל לא אמר שהוא אוהב "צליל צבוע עם קולורציה" (שזה בעצם אותו הדבר), אלא שהוא אוהב הרבה צבע. אתה מבין את ההבדל? אם לא, הרשה לי להסביר לך. צליל צבוע זה מה שפחות או יותר כל המערכות עושות במידה כזו או אחרת. כלומר, סתם השטחה או עיבוי של הצליל, ובמילים אחרות - סתם עיוות. לעומת זאת, צליל עם הרבה צבע פירושו היכולת לשחזר נאמנה את כל רוחב מנעד הגוונים שמפיקים הכלים השונים והקולות האנושיים. הבדל לא קטן, מה?
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
האם מישהו יכול להסביר לי על מה ולמה ההתלהמות בתגובה לכתבת ביקורת על מגבר?
האם מישהו מהמתלהמים שוקל לקנות את המגבר הזה?
האם מישהו מהמתלהמים רוצה להגן על אדם שהוא מכיר שהוא לקוח פוטנציאלי למגבר זה?
או שהמתלהמים רוצים להפגין שהם מבינים טוב יותר מכותב הביקורת בעניין מגברים ומערכות שמע?

האם מישהו כאן בא לטעון שיש רק טעם אחד ורק העדפה אחת באשר למערכות שמע ורכיבי מערכות שמע?
האם יש כאן מישהו שאינו ער לעובדה שלאודיופילים שונים יש טעם שונה והעדפות שונות?

כתבתי פעם בשרשור אחר ואני כותב שוב:
העובדה שמבקר כותב ביקורת שהיא שונה מביקורות שהתפרסמו בחו"ל רק עומדת לזכותו: היא מעידה על כך שהוא מדווח על מה ששומעות אוזניו, בהתאם לטעמו והעדפותיו האישיות – הוא לא מצטט את מה שאחרים כותבים.

בקיצור, אשמח לשמוע מכל אחד מהמבקרים את הביקורת מה הקפיץ אותו.

בכל מקרה, ההתייחסות ליבואן זה או אחר בהקשר של תגובה לכתבת ביקורת מותירה בי טעם רע, כמו גם התייחסות היבואן למבקרים את הביקורת – גם אם הדברים נכונים, משני הצדדים.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
האם מישהו יכול להסביר לי על מה ולמה ההתלהמות בתגובה לכתבת ביקורת על מגבר?
האם מישהו מהמתלהמים שוקל לקנות את המגבר הזה?
האם מישהו מהמתלהמים רוצה להגן על אדם שהוא מכיר שהוא לקוח פוטנציאלי למגבר זה?
או שהמתלהמים רוצים להפגין שהם מבינים טוב יותר מכותב הביקורת בעניין מגברים ומערכות שמע?

האם מישהו כאן בא לטעון שיש רק טעם אחד ורק העדפה אחת באשר למערכות שמע ורכיבי מערכות שמע?
האם יש כאן מישהו שאינו ער לעובדה שלאודיופילים שונים יש טעם שונה והעדפות שונות?

כתבתי פעם בשרשור אחר ואני כותב שוב:
העובדה שמבקר כותב ביקורת שהיא שונה מביקורות שהתפרסמו בחו"ל רק עומדת לזכותו: היא מעידה על כך שהוא מדווח על מה ששומעות אוזניו, בהתאם לטעמו והעדפותיו האישיות – הוא לא מצטט את מה שאחרים כותבים.

בקיצור, אשמח לשמוע מכל אחד מהמבקרים את הביקורת מה הקפיץ אותו.

בכל מקרה, ההתייחסות ליבואן זה או אחר בהקשר של תגובה לכתבת ביקורת מותירה בי טעם רע, כמו גם התייחסות היבואן למבקרים את הביקורת – גם אם הדברים נכונים, משני הצדדים.

או"ם שמו"ם
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
מוזיקה

המרחק בין התפיסה שלך איך נשמעת מוזיקה חיה לבין המציאות הוא פשוט פטלי! להערכתי, יבואן אודיו טוב לא צריך להסתפק בקונספציות בלבד, אלא לעשות טובה לעצמו ולקפוץ מפעם לפעם לשמוע מוזיקה חיה אקוסטית נטו. ככה, אתה יודע, כדי לקבל מושג כלשהו איך מוזיקה נשמעת באמת, ולהבין מה באמת הוא צריך לייבא.


מר שמעון היקר,

נחמד שאתה אומר - אולי רומז - לי שאני לא מבין מה ראוי לייבא.

נחמד שאתה אומר - אולי רומז - שאני לא שומע מוזיקה חיה.

נחמד שאתה מתעקש לא להתייחס לכל מה שכתבתי - על השפעת אקוסטיקה, על העובדה שלא שמעת מגבר אלא מערכת, על העובדה שבקושי היית שתי דקות בחדר בו הדגמתי וכ"ו.

נחמד וחביב שאתה מתחמק מלהצהיר בגלוי שכל מוצר שאני מייבא אתה מנסה להציג באור שלילי ושהסיבה ידועה כאן לכולם.

נחמד, אבל לא נכון.

אבל למרות שכל זה נורא נחמד לא אמשיך בדיון הזה מפעת כבוד הפורום ומפעת הכבוד שאני רוחש לאינטליגנציה של קוראיו ועורכיו.



 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
טייק היקר, גם אתה הוספת מעט רוטב משלך לסלט. שניצל לא אמר שהוא אוהב "צליל צבוע עם קולורציה" (שזה בעצם אותו הדבר), אלא שהוא אוהב הרבה צבע. אתה מבין את ההבדל? אם לא, הרשה לי להסביר לך. צליל צבוע זה מה שפחות או יותר כל המערכות עושות במידה כזו או אחרת. כלומר, סתם השטחה או עיבוי של הצליל, ובמילים אחרות - סתם עיוות. לעומת זאת, צליל עם הרבה צבע פירושו היכולת לשחזר נאמנה את כל רוחב מנעד הגוונים שמפיקים הכלים השונים והקולות האנושיים. הבדל לא קטן, מה?


(shocked) מוזר. זה לא מה שקראתי בדבריו......הוא כתב שהוא אוהב "הרבה צבע" ולא הזכיר שום דבר על "שיחזור נאמן" ועל "רוחב מינעד" ועל" "גוונים" או שאר ירקות.

אבל באמת זה לא משנה. כך או כך, אם אני קולט נכון מה הוא אוהב ומה לא, אני מסיק שטעמנו שונה. זה הכל. ובגלל זה הוא לא מהווה רפרנס עבורי. בטח יש לו נסיון רב ממני, ובטח יש לו ידע פי כמה משלי. וכנראה שכל המערכת שלי עולה כמו אינטרקונקט אצלו. עדיין, טעמו שונה ומה שהוא אוהב אני כנראה לא, ולהפך. זה גם מסביר למה אני אהבתי סט מסוים והוא לא ואת זה ניסיתי להסביר לו. אבל מכאן עד להמלצות ללכת לרופא אף אוזן גרון, או לתאר חדר כנחות, רב המרחק. אולי יקח קצת זמן, אבל אני מאמין שבסוף גם שניצל ילמד שיש יותר מדעה אחת ומטעם אחד, וכל האמת לא נמצאת אצלו.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
(shocked) מוזר. זה לא מה שקראתי בדבריו......הוא כתב שהוא אוהב "הרבה צבע" ולא הזכיר שום דבר על "שיחזור נאמן" ועל "רוחב מינעד" ועל" "גוונים" או שאר ירקות.

אבל באמת זה לא משנה. כך או כך, אם אני קולט נכון מה הוא אוהב ומה לא, אני מסיק שטעמנו שונה. זה הכל. ובגלל זה הוא לא מהווה רפרנס עבורי. בטח יש לו נסיון רב ממני, ובטח יש לו ידע פי כמה משלי. וכנראה שכל המערכת שלי עולה כמו אינטרקונקט אצלו. עדיין, טעמו שונה ומה שהוא אוהב אני כנראה לא, ולהפך. זה גם מסביר למה אני אהבתי סט מסוים והוא לא ואת זה ניסיתי להסביר לו. אבל מכאן עד להמלצות ללכת לרופא אף אוזן גרון, או לתאר חדר כנחות, רב המרחק. אולי יקח קצת זמן, אבל אני מאמין שבסוף גם שניצל ילמד שיש יותר מדעה אחת ומטעם אחד, וכל האמת לא נמצאת אצלו.

זה לא מה שקראת בדבריו, משום שהקילומטרג' שהוא עבר בתחום משכיח ממנו שזה לא מובן מאליו שלזה הוא מתכוון. אחרי הכול, הפורום הזה מכיל, מבחינת הניסיון, בני יומיים ובני שבעים.
וזה נכון גם להמשך דבריך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
שמעון.

להכיר כלים חיים זה חשוב אבל שים לב לחפירה הבאה.

בתופים המערכת הנפוצה היא הימהה 9000 שמתאימה מאוד לרוק בזכות הצליל האלים שלה. ההעדפה שלי עם ה-9000 היא המצילה של זילג'אן מסדרת K שגם היא מאוד חדה ואלימה. יש גם שאוהבים את השילוב של הפרל עם אותן מצילות למרות שאני לא אוהב את המערכת תופים הזו, מאוד מהדהדת. הדרך היחידה להינות מפרל במוסיקת רוק היא כאשר משלבים עורות של רמו ומצילות של סאבייאן {חוץ מהצ'יינה} ואז היא מרגישה יותר מאוזנת. אגב, הסנאר של "רמו" מדהים עם שני הסטים הנ"ל, יותר טוב מהסנאר של ימהה {לדעתי כמובן}.

במוסיקת ג'אז יש לי העדפה ברורה למערכות תופים חמות ומעודנות של לודוויג, המצילות המתאימות לה הן ללא ספק טורקיש. נדיר היום {לא פעם שהיו משלבים להן סאבייאן} למצוא חובב לודוויג עם מצילות אחרות. מצילת ה"ראייד" של הטורקיש קצת נמרחת מידי אך משתמשים בצ'יינה שלהם ואז ניתן לעבוד גם עם מקלות משוערות {מלשון שיער}.

בגיטרות אני מעדיף את הפנדר סטרטוקסטר פלוס {זו עם הסנסורים} מכל גיטרה אחרת. אבל בתנאי שהיא מוגברת על ידיד המגבר של פנדר שנקרא "דה לוקס" שהוא יושב עליה מדהים. הגיבסון לעומת זאת נשמעת זוועה על הפנדר דלוקס ונשמעת מעולה על המרשל על כל סוגיו. רוב חובבי האיבנז נניח יעדיפו את הרמקולים של מרשל אבל יחליפו את הראש של מרשל בראש של פנדר. האמת שהיא באמת נשמעת מדהים בשילוב הזה. זה תלוי גם באיכות המיתרים אבל אני יוצא מנקודת הנחה שכולם משתמשים במיתרים איכותיים.

בפסנתרים הסיפור שונה. הימהה מעולה אבל מעט חריף אך לא ניתן להתעלם מהכוח והנוכחות שלו. יש שמתענגים על הפסנתרים של סטנווי וסונס אבל וואלה, שמעתי מלא כאלה והם טובים רק בכנף. כפסנתר צמוד קיר אני מעדיף את הימהה. לעומת שניהם המתאים ביותר למופעי היכל התרבות הוא הקולנר וקמפבל אבל לצערי הוא לא מספיק "שם" ולוקחים למופעי היכל את הסטנווי וסונס. אני אישית חושב שהוא מעט "חלושס" לעומת הקולנר {שמעתי אותם בהשוואה}.

בסקסופונים אני חושב שאין מחליף לג'ופיטר אבל מה לעשות שכלי זמר שוחטים במחירים ואנו עדים לזוועת הסקסופונים של "וויצמן". ההבדליפם בניהם זה כמו ההבדל בין מערכת היי אנד איכותית למערכת בום ברכב.

גם בשאר הכלים יצא לי לעשות השוואות מעניינות. במיוחד בכלי קשת משום שאחותה של אישתי לעתיד היא צ'לנית וחברתה הטובה ביותר היא כנרית. את הקונסרבטריון של ראשון ונס ציונה אני מכיר היטב, הרבה פעמים יצא לי לשבת עם אלכס {מנס ציונה} ומיכאל {מראשון} ועשינו השוואות מעניינות.

את היכל התרבות בראשון אני מאיר {עד סוף החוזה שזה בעוד חודשיים}, יצא לי לשבת שם בבוחטה של קונצרטים ובבוחטה של חזרות לקונצרטים. זובין מכיר אותי היטב, הוא טוען שעד שסוף סוף רואים תימני בקונצרט הוא יושב על התאורה.:) האמת, איש מקסים!

שמעון.
אני מכיר את המוסיקה מהצדדים שאינך מכיר, אני מכיר את המופעים מכסא הקהל, מאחורי הקלעים ומעמדת הסאונד. אני מכיר את האמנים, השוואתי כלים {מאז שאני חובב אודיו}. אין הרבה מוצרים שמצליחים להעביר ריאליסטיות כפי שהמגברים היקרים הללו {וגם לא מעט רמקולים יקרים} מצליחים ועדיין הם רחוקים מהמציאות. אין מערכת אודיו שתצליח לשקף את ההבדלים בין סוגי התופים, הגיטרות ושאר הכלים ואם יש אז הן מאוד לא מרשימות ומאוד נטרליות. זה לא בומבסטי ולא מרשים. הכלים הללו לא מרשימים והם מרשימים רק כאשר הם ביחד. וגם כשהם ביחד זה תלוי בפיזור שלהם {במה} במרחב. אחרת הם פשוט נשמעים "חנוקים".

אני יודע שכתב "תוצרת חוץ" זה יותר נחשב. אבל אני בטוח שלחלקם הנכבד אין את הרפרנס שלי יש עם כלים חיים, רובם מתמקדים בציוד יקר ולא זוכרים כבר את המוצרים הזולים מה שמביא אותם לבעיית רפרנס מסויימת.

בוא נניח שאייל לא היה בחיים בקונצרט {למרות שאני יודע שהיה בעשרות} ואתה לא סומך על הרפרנס שלו. סמוך עלי, הייתי לא פחות פעמים ממך, אולי יותר. לא עושה תחרות - רק מכריז שאני לא שומע רק סטריאו בבית ואני מגיע מאותם מקומות שאתה מגיע + כמה תוספות שמקצוע מפרגן לי.(ורד)
 
נערך לאחרונה ב:

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
המרחק בין התפיסה שלך איך נשמעת מוזיקה חיה לבין המציאות הוא פשוט פטלי! להערכתי, יבואן אודיו טוב לא צריך להסתפק בקונספציות בלבד, אלא לעשות טובה לעצמו ולקפוץ מפעם לפעם לשמוע מוזיקה חיה אקוסטית נטו. ככה, אתה יודע, כדי לקבל מושג כלשהו איך מוזיקה נשמעת באמת, ולהבין מה באמת הוא צריך לייבא.


מר שמעון היקר,

נחמד שאתה אומר - אולי רומז - לי שאני לא מבין מה ראוי לייבא.

נחמד שאתה אומר - אולי רומז - שאני לא שומע מוזיקה חיה.

נחמד שאתה מתעקש לא להתייחס לכל מה שכתבתי - על השפעת אקוסטיקה, על העובדה שלא שמעת מגבר אלא מערכת, על העובדה שבקושי היית שתי דקות בחדר בו הדגמתי וכ"ו.

נחמד וחביב שאתה מתחמק מלהצהיר בגלוי שכל מוצר שאני מייבא אתה מנסה להציג באור שלילי ושהסיבה ידועה כאן לכולם.

נחמד, אבל לא נכון.

אבל למרות שכל זה נורא נחמד לא אמשיך בדיון הזה מפעת כבוד הפורום ומפעת הכבוד שאני רוחש לאינטליגנציה של קוראיו ועורכיו.




כן, באמת, מפאת כבוד הפורום, בוא נפסיק כאן את השטות הזאת, ונכבד את האינטליגנציה של הקוראים. צעד ראשון לכך, בוא נשתדל לכתוב "מפאת" ולא "מפעת", כי קורא אינטליגנטי מניח לעזים לפעות, והולך להקשיב למוזיקה טובה.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
זה לא מה שקראת בדבריו, משום שהקילומטרג' שהוא עבר בתחום משכיח ממנו שזה לא מובן מאליו שלזה הוא מתכוון. אחרי הכול, הפורום הזה מכיל, מבחינת הניסיון, בני יומיים ובני שבעים.
וזה נכון גם להמשך דבריך.

שמעון, עם כל הכבוד (ויש!) , אנחנו לא בשיעור פילוספיה, ואתה לא מייצג את שניצל מטעם הסנגוריה הציבורית.

לטעמי, הויכוח הילדותי הזה החל כששניצל ביטל דעות של אחרים - ושלי לצורך העניין - מאחר ולא תאמו את דעתו ואת טעמו שלו. כפי שכבר כתבתי, כששניצל ילמד ויפנים שיתכן ויש מי שיש להם טעם אחר, וגם הוא לגיטמי, ושבאודיו אין "נכון" ו"לא נכון", הכל יבוא על מקומו בשלום, והוא לא יזדקק לך על מנת שתפרש או תסביר את דבריו, ובוודאי שלא תסנגר עליהם בשם הנסיון הרב שלו ושאר טיעונים מקלים.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
תימני בקונצרט? שומו שמים!
נא להעביר מיד לבית הדין העליון לאודיופילים! (shocked)
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון, עם כל הכבוד (ויש!) , אנחנו לא בשיעור פילוספיה, ואתה לא מייצג את שניצל מטעם הסנגוריה הציבורית.

לטעמי, הויכוח הילדותי הזה החל כששניצל ביטל דעות של אחרים - ושלי לצורך העניין - מאחר ולא תאמו את דעתו ואת טעמו שלו. כפי שכבר כתבתי, כששניצל ילמד ויפנים שיתכן ויש מי שיש להם טעם אחר, וגם הוא לגיטמי, ושבאודיו אין "נכון" ו"לא נכון", הכל יבוא על מקומו בשלום, והוא לא יזדקק לך על מנת שתפרש או תסביר את דבריו, ובוודאי שלא תסנגר עליהם בשם הנסיון הרב שלו ושאר טיעונים מקלים.

דווקא מצאה חן בעיניי הדיאלקטיקה הזאת. נו, טוב, העיקר שיש את באך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
תימני בקונצרט? שומו שמים!
נא להעביר מיד לבית הדין העליון לאודיופילים! (shocked)

:D הוא אמר את זה בצחוק כמובן.(ורד)

אבל האמת היא שכמעט ולא רואים את עידות המזרח בקונצרטים. רובם אשכנזים או רוסים שגדלו על המוסיקה הזו.(ורד) {רק שלא יקראו לי גזען}:D
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון.

להכיר כלים חיים זה חשוב אבל שים לב לחפירה הבאה.

בתופים המערכת הנפוצה היא הימהה 9000 שמתאימה מאוד לרוק בזכות הצליל האלים שלה. ההעדפה שלי עם ה-9000 היא המצילה של זילג'אן מסדרת K שגם היא מאוד חדה ואלימה. יש גם שאוהבים את השילוב של הפרל עם אותן מצילות למרות שאני לא אוהב את המערכת תופים הזו, מאוד מהדהדת. הדרך היחידה להינות מפרל במוסיקת רוק היא כאשר משלבים עורות של רמו ומצילות של סאבייאן {חוץ מהצ'יינה} ואז היא מרגישה יותר מאוזנת. אגב, הסנאר של "רמו" מדהים עם שני הסטים הנ"ל, יותר טוב מהסנאר של ימהה {לדעתי כמובן}.

במוסיקת ג'אז יש לי העדפה ברורה למערכות תופים חמות ומעודנות של לודוויג, המצילות המתאימות לה הן ללא ספק טורקיש. נדיר היום {לא פעם שהיו משלבים להן סאבייאן} למצוא חובב לודוויג עם מצילות אחרות. מצילת ה"ראייד" של הטורקיש קצת נמרחת מידי אך משתמשים בצ'יינה שלהם ואז ניתן לעבוד גם עם מקלות משוערות {מלשון שיער}.

בגיטרות אני מעדיף את הפנדר סטרטוקסטר פלוס {זו עם הסנסורים} מכל גיטרה אחרת. אבל בתנאי שהיא מוגברת על ידיד המגבר של פנדר שנקרא "דה לוקס" שהוא יושב עליה מדהים. הגיבסון לעומת זאת נשמעת זוועה על הפנדר דלוקס ונשמעת מעולה על המרשל על כל סוגיו. רוב חובבי האיבנז נניח יעדיפו את הרמקולים של מרשל אבל יחליפו את הראש של מרשל בראש של פנדר. האמת שהיא באמת נשמעת מדהים בשילוב הזה. זה תלוי גם באיכות המיתרים אבל אני יוצא מנקודת הנחה שכולם משתמשים במיתרים איכותיים.

בפסנתרים הסיפור שונה. הימהה מעולה אבל מעט חריף אך לא ניתן להתעלם מהכוח והנוכחות שלו. יש שמתענגים על הפסנתרים של סטנווי וסונס אבל וואלה, שמעתי מלא כאלה והם טובים רק בכנף. כפסנתר צמוד קיר אני מעדיף את הימהה. לעומת שניהם המתאים ביותר למופעי היכל התרבות הוא הקולנר וקמפבל אבל לצערי הוא לא מספיק "שם" ולוקחים למופעי היכל את הסטנווי וסונס. אני אישית חושב שהוא מעט "חלושס" לעומת הקולנר {שמעתי אותם בהשוואה}.

בסקסופונים אני חושב שאין מחליף לג'ופיטר אבל מה לעשות שכלי זמר שוחטים במחירים ואנו עדים לזוועת הסקסופונים של "וויצמן". ההבדליפם בניהם זה כמו ההבדל בין מערכת היי אנד איכותית למערכת בום ברכב.

גם בשאר הכלים יצא לי לעשות השוואות מעניינות. במיוחד בכלי קשת משום שאחותה של אישתי לעתיד היא צ'לנית וחברתה הטובה ביותר היא כנרית. את הקונסרבטריון של ראשון ונס ציונה אני מכיר היטב, הרבה פעמים יצא לי לשבת עם אלכס {מנס ציונה} ומיכאל {מראשון} ועשינו השוואות מעניינות.

את היכל התרבות בראשון אני מאיר {עד סוף החוזה שזה בעוד חודשיים}, יצא לי לשבת שם בבוחטה של קונצרטים ובבוחטה של חזרות לקונצרטים. זובין מכיר אותי היטב, הוא טוען שעד שסוף סוף רואים תימני בקונצרט הוא יושב על התאורה.:) האמת, איש מקסים!

שמעון.
אני מכיר את המוסיקה מהצדדים שאינך מכיר, אני מכיר את המופעים מכסא הקהל, מאחורי הקלעים ומעמדת הסאונד. אני מכיר את האמנים, השוואתי כלים {מאז שאני חובב אודיו}. אין הרבה מוצרים שמצליחים להעביר ריאליסטיות כפי שהמגברים היקרים הללו {וגם לא מעט רמקולים יקרים} מצליחים ועדיין הם רחוקים מהמציאות. אין מערכת אודיו שתצליח לשקף את ההבדלים בין סוגי התופים, הגיטרות ושאר הכלים ואם יש אז הן מאוד לא מרשימות ומאוד נטרליות. זה לא בומבסטי ולא מרשים. הכלים הללו לא מרשימים והם מרשימים רק כאשר הם ביחד. וגם כשהם ביחד זה תלוי בפיזור שלהם {במה} במרחב. אחרת הם פשוט נשמעים "חנוקים".

אני יודע שכתב "תוצרת חוץ" זה יותר נחשב. אבל אני בטוח שלחלקם הנכבד אין את הרפרנס שלי יש עם כלים חיים, רובם מתמקדים בציוד יקר ולא זוכרים כבר את המוצרים הזולים מה שמביא אותם לבעיית רפרנס מסויימת.

בוא נניח שאייל לא היה בחיים בקונצרט {למרות שאני יודע שהיה בעשרות} ואתה לא סומך על הרפרנס שלו. סמוך עלי, הייתי לא פחות פעמים ממך, אולי יותר. לא עושה תחרות - רק מכריז שאני לא שומע רק סטריאו בבית ואני מגיע מאותם מקומות שאתה מגיע + כמה תוספות שמקצוע מפרגן לי.(ורד)

טייק אחד, אתה רואה איזה שירות חביב עשית בשבילי?
הנה, עכשיו אני אומר לנמר מה שאמרת לי (עם השינויים המתבקשים): "נמר, אתה לא מייצג את אייל פור מטעם הסנגוריה הציבורית".
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור