Dartzeel CTH-8550 - זהב של מגבר, ביקורת


panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
אתה שוב חוטא כמו רבים בשרשור הזה ולוקחים תוצאה בתערוכה שלא ניתן לבודד מכשיר אחד בין מערכת שלמה.
בנוסף בדרך כלל צליל טבעי וניטרלי שאינו מטופל כפי שנמר מתאר נוטה להשמע פחות גדול ובומבסטי ואפילו פחות מרשים ממוצרים שהם אינם כאלה, אני אישית חושב שעל מנת לתת דיאגנוזה כתגובה לביקורת רצוי לשמוע את המכשיר בתנאי המבחן ולא להסתמך על כתבה שאינך יודע במדוייק מהם תנאי המבחן.
אמל נמר מכירים את המערכת + החלל ולכן תוצאות המבחן יכולות ללמד שיש סיכוי מאד גבוה שיהיו ברורות יותר מאשר תוצאות המבחן של כתב מחו"ל שאיננו מכירים איננו יודעים מהו הציוד בו השתמש מה גם שאינך יודע אפילו מי הכתב למרות שאתה מצהיר שהוא אינו טירון והוא ניסה להתאים למגבר רמקול ואתה גם מאמין שיש אחריו מאות סקירות ואתה גם מאמין שהחדר שלו מטופל אקוסטית למרות שאינך יודע מי הוא.
אגב כל אחד יכול לכתוב סקירה באתר הזה. ולזה אתה קורה כתבה?

קח לדוגמא את הכתבה הזו http://www.stereophile.com/integratedamps/dartzeel_cth-8550_integrated_amplifier/

ראה כמה היא מחמיאה לו, ויש עוד רבים, רק אותי ממש מעניין למה דווקא בחרת כתבה שפחות מחמיאה?????????????:מבולבל::מבולבל::מבולבל:

גם בכתבה הזו ניכר שיש איזו שהיא בעיה של סיומת עם המגבר הזה, במיוחד בתחום התחתון:

Yet there were some subtle differences in perspective. On "Skeleton," the 865 gave Haden's bass a tad more impact. Just a shade—and that's not to say the CTH-8550 lacked bass extension or impact. However, the airiness of "Tango for Evora" was ever so slightly better served by the darTZeel, especially Melanie Anderson's soaring lead. "Did You Evah" rocked just a touch harder through the Boulder—again, it had just a bit more impact down under. The CTH-8550 certainly didn't lack for authority, but I thought the 865 had that extra gram and a half of snap.

אבל יתכן שהכל יחסי. בכל אופן לא תהיה לי התנגדות לשמוע אותו שוב ולא אתבייש לכתוב עליו תשבוחות אם יהיו כאלה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
פנתר.

מסקרן אותי קצת מדוע אתה כל כך משקיע בלהביא ביקורות על המוצר הזה שמדברות על איזה מוטיב קבוע באופי הצליל שלו בעוד לא טרחת באותה מידה כאשר שחטתי את ההייפריון 938 וזה למרות שהביקורות בחו"ל מהללות אותו.

עכשיו בוא נעשה לך שיעור קטן באנגלית משום שמה שמבלבל אותך הוא שאתה משתמש בתרגום של גוגל. האמת על פי התרגום שם הייתי חושב שמדובר על מכונית ולא על מגבר.

אשמח לקבל את כל הביקורת ולא רק ציטוט. אשמח לדעת עם איזה רמקול בחנו אותו, איזה אלקטרוניקה ומה כתוב בכל הסקירה ולא רק בציטוט שהבאת.

הבדלים ביחס למה? באיזה סיגנון מוסיקה?

איפה אני כתבתי שהוא שמן? איפה כתבתי שהוא בומבסטי או מרשים מהדקה הראשונה? איפה כתבתי שהבס שלו עוקר סלעים או בכלל מרעיד?

מה שאחד רואה כמלא אני יכול לראות כצבוע, מה שאחד רואה כלא מרשים אני יכול לראות כטבעי, נכון ובאמת לא מרשים. כשמתרגלים לטבעיות הזו הרבה מרשימים נשמעים צבועים ומנופחים.
 

graph

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
רופא אף אוזן וגרון-הם יודעים על הכל ביחד,בניפרד -שום דבר,
אבל לגופו של עניין,גם אני הייתי במקרה עם חברים,שכולם אאודיופילים ותיקים, האם לדעתך נוכל לארגן ביקור קבוצתי אצל הרופא,מה שהיה חסר החדר המדובר הוא אור קטן ונוגה המבליח מבין קורי העכביש ומאיר באור רך את השולחן הישן שעליו פרוסת לחם עבשה וכוס מים ריקה למחצה ,שגם בה פשטה ירוקת,ברקע התנגן צליל עצוב שבקע משני רמקולים שהיו מחוברים לקופסה מוזהבת קטנה,בכל פעם שניפתחה הדלת נמלא החדר אור נגוהות ןקולות עליצות נשמעו ממרחקים , ואז ניגש אייל וסגר את הדלת ,והקולות נדמו.

שניצל,
בתור בעל עניין אני חולק על קביעתך בשורה הראשונה.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
פנתר.
מסקרן אותי קצת מדוע אתה כל כך משקיע בלהביא ביקורות על המוצר הזה שמדברות על איזה מוטיב קבוע באופי הצליל שלו בעוד לא טרחת באותה מידה כאשר שחטתי את ההייפריון 938 וזה למרות שהביקורות בחו"ל מהללות אותו.
.
אין לי מושג על מה אתה מדבר? מה הקשר לאיפריון? אתה שוחט רמקול ועוד מאשים אותי שלא הבאתי כתבות שמוחיחות שאתה טועה?

סהכ חברה טענו שמה שאתה טוען על המגבר בסקירה לא עולה באותה מידה עם מה שהם שמעו בתערוכה וזה לגיטמי שאני אביא כתבה שמצדיקה את הטענות לא?
לא טענתי שהכתבה היא סוף פסוק.
אגב למה אייל לא הביא לתערוכה את הסט היקר של DATZEEL פאור+ פרה שהוא מחזיק אצלו בבית בעלות של 80,000$ לטענתך. אולי זה היה משפר שם את התוצאה הכללית בתערוכה:מבולבל:
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
פנתר.

על ההבדל בין האזנה בתערוכה כבר דיברנו.

על השאר, תפנה לאייל, נראה לי שמה שהגיע ארצה זה רק הקדמגבר ומגבר טרם הגיע. אבל תמיד תוכל להתקשר אליו ולשאול אותו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נ.ב
לא האשמתי אותך בכלום. פשוט מפליא אותי מחדש כל פעם הפליאה והנסיון לערער כל פוסט שקשור למוצר של יבואן ספציפי. במיוחד בסקירה ובמיוחד שהיא מפרגנת.

הרי ברור לשנינו מה מניע אותך!

בוא נסיים את זה כאן.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אין לי מושג על מה אתה מדבר? מה הקשר לאיפריון? אתה שוחט רמקול ועוד מאשים אותי שלא הבאתי כתבות שמוחיחות שאתה טועה?

סהכ חברה טענו שמה שאתה טוען על המגבר בסקירה לא עולה באותה מידה עם מה שהם שמעו בתערוכה וזה לגיטמי שאני אביא כתבה שמצדיקה את הטענות לא?
לא טענתי שהכתבה היא סוף פסוק.
אגב למה אייל לא הביא לתערוכה את הסט היקר של DATZEEL פאור+ פרה שהוא מחזיק אצלו בבית בעלות של 80,000$ לטענתך. אולי זה היה משפר שם את התוצאה הכללית בתערוכה:מבולבל:


פנתר, האם שמעת את הסט בתערוכה? כמה זמן, ועם כמה תקליטים?

אני שמעתי אותו לא מעט שם, ואני לא חושב שהיה צורך "לשפר".
בהינתן שבכל תערוכה כמעט התנאים גרועים, החדר הזה נשמע טוב. לכן חזרתי אליו כמה פעמים וביליתי שם לא מעט. אני לא חושב שהיה צריך לשפר, וזה ששניצל ועוד כמה לא אהבו, זה לא אומר שהצליל שם לא היה טוב. עובדה, היו רבים שאהבו. לפי מה שאני קורא כאן, אני יכול להסיק שניצל בכלל אוהב צליל גדול ו"צבוע", וגם סונוס פאבר. אז מבחינתי זה לא רפרנס.

לגבי הנסיון שלך עם המגבר הזה, אני לא בטוח שהוא גדול משלי בנסיבות האלה. אתה מאוד נאחז בכתבה משום מה, אז אשאל אותך שאלה: נניח שלא שמעתי את המגבר מימי. עכשיו עומדות בפני שתי חוות דעת: האחת של נמר, שבחן אותו בקפידה במשך עשרות שעות, מחובר לסט שלו (מכובד) שהוא מכיר הכי טוב ולכן מודע לשינויים שהמגבר מביא איתו, ובדק אותו בסוגים שונים של מוזיקה ובצרה דדקנית ומוקפדת. השנייה של כבוד הפנתר, שלא ממש שמע את המגבר הזה, בטח שלא אצלו בבית, בטח שלא עם סט אפ שהוא מכיר היטב, אבל מה, הוא הביא כתבה מהאינטרנט. לאיזו חוות דעת אני אמור להתייחס יותר ברצינות?
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
פנתר.

על ההבדל בין האזנה בתערוכה כבר דיברנו.

על השאר, תפנה לאייל, נראה לי שמה שהגיע ארצה זה רק הקדמגבר ומגבר טרם הגיע. אבל תמיד תוכל להתקשר אליו ולשאול אותו.

תודה נמר אבל אני כבר מסודר בתחום האלקטרוניקה. חבר שהיה אצלך לארחרונה מסר שיש שיפור ממשי בסאונד ואת זה יותר מעניין אותי לשמוע מאשר את הסט של dartzeel פאור+פרה.
אם יהיה אצלך באותו זמן גם המגבר הנסקר יהיה מעניין להקשיב גם לו באותה עת.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
נ.ב
לא האשמתי אותך בכלום. פשוט מפליא אותי מחדש כל פעם הפליאה והנסיון לערער כל פוסט שקשור למוצר של יבואן ספציפי. במיוחד בסקירה ובמיוחד שהיא מפרגנת.

הרי ברור לשנינו מה מניע אותך!

בוא נסיים את זה כאן.

הענה לבקשתך למרות שאתה טועה. אני מאד מפרגן לך ולכתבה(ורד)
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
פנתר, האם שמעת את הסט בתערוכה? כמה זמן, ועם כמה תקליטים?
שמעתי Take שמעתי ולא אהבתי, אולי לא כל כך הרבה כמוך אבל את הרמקול הזה אני מכיר היטב ומה שלא מרגש אותי בשנייה הראשונה לא ירגש גם בשנייה. ידידנו תומי אומר אם הוואט הראשון לא טוב אין מה לחפש בוואט השני.

אני שמעתי אותו לא מעט שם, ואני לא חושב שהיה צורך "לשפר".
בהינתן שבכל תערוכה כמעט התנאים גרועים, החדר הזה נשמע טוב. לכן חזרתי אליו כמה פעמים וביליתי שם לא מעט. אני לא חושב שהיה צריך לשפר, וזה ששניצל ועוד כמה לא אהבו, זה לא אומר שהצליל שם לא היה טוב. עובדה, היו רבים שאהבו. לפי מה שאני קורא כאן, אני יכול להסיק שניצל בכלל אוהב צליל גדול ו"צבוע", וגם סונוס פאבר. אז מבחינתי זה לא רפרנס.
אותם תרוצים כל תערוכה הבמה עקומה הרקדן חולה. תאמין לי כמה שאני מתווכח עם אלדר יש הרבה דברים שאני בהחלט מבין אותו וחושב שהוא צודק. אם אהבת את התוצאה בחדר של אייל אני בהחלט מפרגן לך ומכבד את טעמך(ורד)


לגבי הנסיון שלך עם המגבר הזה, אני לא בטוח שהוא גדול משלי בנסיבות האלה. אתה מאוד נאחז בכתבה משום מה, אז אשאל אותך שאלה: נניח שלא שמעתי את המגבר מימי. עכשיו עומדות בפני שתי חוות דעת: האחת של נמר, שבחן אותו בקפידה במשך עשרות שעות, מחובר לסט שלו (מכובד) שהוא מכיר הכי טוב ולכן מודע לשינויים שהמגבר מביא איתו, ובדק אותו בסוגים שונים של מוזיקה ובצרה דדקנית ומוקפדת. השנייה של כבוד הפנתר, שלא ממש שמע את המגבר הזה, בטח שלא אצלו בבית, בטח שלא עם סט אפ שהוא מכיר היטב, אבל מה, הוא הביא כתבה מהאינטרנט. לאיזו חוות דעת אני אמור להתייחס יותר ברצינות?

take אני לא זלזלתי בנסיונך עד היום, גם אתה אל תזלזל בנסיוני שלי.
אני לא נאחז בשום כתבה רק הבאתי צירוף טענות של אנשים לבין מה שכתוב שם.

לשאלתך למי להאמין? בכל מה שקשור לאודיו אני מאמין למשמע אוזניי ולא למראות עייני.
אתה יכול להאמין לנמר או לכל כתב שתרצה, אבל בדבר אחד אתה יכול להיות בטוח: לאף אחד אין טעם בדיוק כמו שלך.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
אגב כל אחד יכול לכתוב סקירה באתר הזה. ולזה אתה קורה כתבה?

קח לדוגמא את הכתבה הזו http://www.stereophile.com/integratedamps/dartzeel_cth-8550_integrated_amplifier/

ראה כמה היא מחמיאה לו, ויש עוד רבים, רק אותי ממש מעניין למה דווקא בחרת כתבה שפחות מחמיאה?????????????:מבולבל::מבולבל::מבולבל:


קרא את הכתבה שוב אבנר, נראה לי שלא קראת עד הסוף, זו לא דוגמה של כתבה מחמיאה.
ודרך אגב חברה, "בוקר טוב" לכם, זה מגבר של $20,000, הוא לא יעלב משום הערות.
נו שויין?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
שמעתי Take שמעתי ולא אהבתי, אולי לא כל כך הרבה כמוך אבל את הרמקול הזה אני מכיר היטב ומה שלא מרגש אותי בשנייה הראשונה לא ירגש גם בשנייה. ידידנו תומי אומר אם הוואט הראשון לא טוב אין מה לחפש בוואט השני.

התרגשות זה יופי. מנסיוני מה ש"מרגש בשנייה הראשונה" עשוי גם להמאס בשעה העשירית. קח את זה כמשקל נגד לטענה הגורפת של טומי. לא יודע מי צודק, כל גישה לגיטימית.

אותם תרוצים כל תערוכה הבמה עקומה הרקדן חולה. תאמין לי כמה שאני מתווכח עם אלדר יש הרבה דברים שאני בהחלט מבין אותו וחושב שהוא צודק. אם אהבת את התוצאה בחדר של אייל אני בהחלט מפרגן לך ומכבד את טעמך(ורד)

זה לא תירוץ. לא הבנת אותי. כתבתי שכל חדר, בכל תערוכה, לעולם לא ישמע כמו סט אפ מוכר, בחדר מטופל. אף יצרן או יבואן לא יכול להכין ביום יומיים חדר מסודר כמו זה שיש לך בבית וטרחת שנים לשדרג אותו. ואני טענתי שלמרות (!) שבתערוכות החדרים בדכ' לא טובים, הסט בחדר של איל נשמע לי טוב. גם אני מכבד את טעמך (ורד) למרות שכנראה הוא שונה משלי. אשמח גם ללמוד מכל אחד.


take אני לא זלזלתי בנסיונך עד היום, גם אתה אל תזלזל בנסיוני שלי.
אני לא נאחז בשום כתבה רק הבאתי צירוף טענות של אנשים לבין מה שכתוב שם.

לי זה נראה קצת מוגזם לא להכיר מוצר ולערער על סקירה מקצועית. קח את המגבר הבייתה, שמע אותו שבוע בסט שלך ואז דבריך יהיו שקולים מול דבריו של נמר.

לשאלתך למי להאמין? בכל מה שקשור לאודיו אני מאמין למשמע אוזניי ולא למראות עייני.
אתה יכול להאמין לנמר או לכל כתב שתרצה, אבל בדבר אחד אתה יכול להיות בטוח: לאף אחד אין טעם בדיוק כמו שלך.

בוודאי. (Y) לכן אני משתדל לשמוע לפני שאני כותב את דעתי על רכיב כלשהו.
 

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
אינני רוצה להיכנס לשום וויכוח ,

דעתי היא שבתערוכה ( כל תערוכה ) לא ניתן להאזין למערכת , אלא לשמוע מערכת ,
רוצה לומר , אין תנאים להאזנה ברמה שאנו "חדי האוזן" מצפים לקבל.

אז תשאלו מה עושים בתערוכה עם ציוד יקר ?

מקבלים "רושם כללי" בלבד !

האזנה כמו שצריך אמורה להיות בתנאים המכבדים את המערכת המוצגת ,

וסתם תוספת : בתערוכה הציגו מערכות עם מוסיקה "פופולרית" שאינה יאה לדעתי למעמד הקיים ,

לא שאני שחצן , אבל נהניתי יותר לשמוע אצל אייל פור משהו קלאסי לעומת מקום אחר ששם השמיעו את "הדג נחש

" ואני מדבר על איכות ההקלטה ולא על התוכן ...
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
טוב, זה לא נושא השרשור, אודה לך אם לא תסיט אותו.
הוא כבר גם ככה לא מדבר על שום מגבר.
 

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
צודק , זה לא נושא השרשור ,

חשבתי כי מאחר וראיתי את המגבר בתערוכה יש מקום להתייחס אליו בהקשר זה .
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
תתייחס למגבר חופשי, לא לדג נחש וכו.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
לפי מה שאני קורא כאן, אני יכול להסיק שניצל בכלל אוהב צליל גדול ו"צבוע", וגם סונוס פאבר. אז מבחינתי זה לא רפרנס.

למה שלא תכתוב ישר -הגולם הזה,נכון שגם לא רוצה להיות רפרנס של אף אחד,אהבת את מה ששמעת שם?, זה כן רפרנס?
בתיאטרון בובות פעם היית?בודאי גם שם אהבת את גודל הבמה,לא גדול ,לא מוגזם,לא נפוח, משהו מינורי וריאליסטי,אין כמו המיניאטורות הללו,בכלל בתיאתרון בובות אפשר גם להחשיך הבמה כמעט לגמרי ואז נוכל להפעיל את דמיוננו כי לא רואים טוב,
במה גדולה זה חרה,וליום קרוב למציאות זה נורא,צליל גדול הוא חטא בל יסולח, רק הדברים הקטנים והמצקצקים הללו יכולים להחשב כטובים באמת.
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
החמצתי את החלק של "הלא רפרנס".
בוא נדבר על רפרנס.

TAKEONE, היו אנשים ששמעו מגבר של $20,000 בתערוכה, (ושניצל ששמע לא פעם ראשונה), לא אהבו, כתבו את זה.

אם אתה חושב שאיש זכאי לטעמו, אתה צודק, אין ויכוח.
אבל אל תציג את זה כאילו אלה רשמיו של שניצל בלבד.
אם רפרנס לגרסתך, זה הדעה הרווחת, הרי שדעתך והדיווח שלך של מה שאהבת, נמצא במיעוט.
ודרך אגב, האל די מיולה (שכחת את פאקו ומקלפלין ..), היה הקטע שהקים אותי מהכסא, החוצה.
ולמרות כל זאת, איש לא קרא לרשמיך "לא רפרנס".
נסחפת.
התרשמות בתערוכות, אינה חוויה מוצלחת תמיד נכון.
אבל עם זאת יש לזכור, שהתרשמות בתערוכות היא גם כלי משמעותי להחלטה של יבואנים על יבוא מוצר מסוים.
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
רק רציתי לומר שלמרות שיש קצת ביקורת ברוח טובה, אין כוונה לרפות את ידיו של אייל פור או כל יבואן אחר שלנו, להפך -כל הכבוד ששילם כל כך הרבה, וטרח והביא מוצרים שהיו פעם בגדר חלום,אין לי כל ספק שדווקא לאייל יש מענה לכל תקציב, ודווקא היקרים הללו אינם רנטבילים או סחירים במיוחד,כמה אנשים כאן רוצים אינטגרייטד ב90000 שח? רוצים, אין שום בעיה ,לאייל יש שתיים ,דרטזיל וASR ,דווקא בעניין הזה אני מחזיק ממנו מאוד,
די ברור שהמוצרים הללו אינם "לחמניות" והם כאן בגלל כבודו כיבואן של ציוד אאודיו,כך גם דעתי על עופר וערן ויגאל וניל שהלכו וטרחו כל אחד במקסימום כדי שיהיו כאן מוצרים שלפני שנתיים ראיתם רק במגזינים,אז פתאום יש לנו,אינשטיין וטידל וגרייפון וויטוס ואיון ודרטזיל וASR .
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אייל, הייתי גם הייתי, פעמיים, לפחות 10 דקות בפעם הראשונה ועוד איזה שתיים-שלוש דקות אחר כך, כדי להיות בטוח שאכן מה שאני שומע איננו טעות.

נמר, אם אתה חושב שזה ממש לא רציני להתרשם מציוד בתערוכה, אז למה התאמצתם כל כך לארגן אותה?

אני, בניגוד לך, חושב שתערוכה איננה המדיום האידיאלי לבחינת ציוד, אבל בהחלט אפשר להתרשם מרמת הציוד. לא תמיד החדרים מתאימים, ולפעמים שומעים את המוזיקה מחדרים אחרים, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהמציגים עושים ככל יכולתם להציג את הציוד שלהם בצורה הטובה ביותר, וברוב המקרים עם טיפול אקוסטי וטיפול בחשמל טוב יותר בכמה רמות מרוב המערכות שאפשר למצוא בביתו של אודיופיל ישראלי ממוצע. אבל לפי חלק מהתגובות כאן, אפשר לחשוב שהמערכות מוצגות כך שהפטפון נמצא על הרצפה ועליו מונחים כל חלקי הציוד האחרים, כולל רמקולים כבדים במיוחד. נו באמת!

אבל בוא נחזור למגבר שביקרת. הרי בין כה וכה אף אחד לא עומד בתור לקנות ציוד ברמת מחיר כזאת, כך שקשה להאשים כאן מישהו בעמדה משוחדת. כשמגיעים לרמות מחיר כאלה הופכים איכשהו ליותר נקיים ואובייקטיביים, ומצפים, ובצדק, לטוב ביותר. כשזה לא קורה, מתאכזבים, וזה טבעי. אייל העמיד בתערוכה מערכת שעל הנייר הייתה אמורה להישמע STATE OF THE ART, אבל בפועל, המרחק מהסופרלטיב הזה היה גדול. מאוד. אז אולי עדיף לומר שהמגבר לא הצטיין כל כך, במקום לומר שכל החלקים לא שווים את מחירם?

אבל גם זה לא העיקר. זה אולי פשוט עניין של גישה למוזיקה. אני מאוד מאוד אוהב את הכיוון הכללי של שניצל (ואישית הייתי מעדיף אפילו עוד טיפת צבע), מפני שהניסיון הדי רציף שלי בשמיעת מוזיקה חיה מוכיח שזה הכיוון הנכון: צליל גדול, דינמי, ונטול עיוותים ברמה שמחייבת מינוח אחר, הרבה יותר קרוב לזה שבו משתמשים כדי לתאר מוזיקה חיה. בשביל לקבל את הכיוון הזה צריך כנראה מגבר אחר ורמקולים אחרים ממה ששמעתי אצל אייל בתערוכה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור