Dartzeel CTH-8550 - זהב של מגבר, ביקורת


שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון.

גם הרמקול שלך והמגבר שלך היה נשמע ככה בחלל שהמערכת הזו ניגנה בו בתערוכה, כמובן בעצם העובדה שאינך מסוגל {לעולם} לבודד מגבר מבין מערכת שלמה שאינך מכיר בתנאים "לחוצים" הומי אדם ורעש סביבתי רב כמו תערוכה.

למען האמת מעט "מאכזב" אותי שאודיופילים מנוסים לא מצליחים להבחין בין הדגמה לא מוצלחת בתערוכה {כי זה מה שהיה שם} ומתוך זה מבודדים את המגבר בלבד משום שהכתבה לא עולה בקנה אחד מול המערכת השלמה ששמעו בתערוכה בחדר של 6 על 14 מטר.

חשוב להפריד בין ביקורת מסודרת, בתנאים סטרילים, בחלל ממוצע ולא אולם ענק, עם רמקול אחר, ללא רעש סביבתי ובמילים אחרות תנאי ביקורת הולמים בחלל ואלקטרוניקה מוכרת תוך כדי שהמשתנה היחידי הוא המגבר הזה.

נראה לי שעצם הסקת המסקנה לאי תאימות בין מה ששמעתם אתם בתנאים ההם בתערוכה ואי היכולת לבודד את המוצר היא מאוד חובבנית ואפילו קצת מבאסת אותי.

אל נא תתבאס, איש יקר.
אין לי ספק שאתה עומד מאחורי כל מילה בביקורת שלך, אבל רק תמהתי על הפער הגדול בין מה ששמעתי בתערוכה לבין מה שכתבת בביקורת. אני חוזר ואומר, ברור שתנאי תערוכה הם לא תנאים אידיאליים, אבל הם תנאים שמאפשרים לאנשים חדי אוזן לזהות איכויות, גם אם יותר כלליות מאשר ספציפיות - אחרי הכול, אם זה לא היה ככה, אז למה בכלל צריך תערוכה? כדי לראות בלבד?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
בקשר לטייק אחד, הרי זה עתה סיים בשעה טובה רכישה מוצלחת ביותר,הייתכן שרכישה זו גרמה לו להתיחסות פוזיטיבית כוללנית.
.

כמובן אין שום קשר. ולמה שיהיה??
וכשכתבתי בעבר, בפורום הזה, שאני לא אוהב את הצליל של טריאנגל, זה גם היה עקב 'רכישה מוצלחת ביותר'? אני מאוד מעריך את איל כאיש מקצוע, מאוד נהנתי לרכוש ממנו מוצרים בחודשיים האחרונים, ואני מאוד מאוד אוהב את מה שקניתי ממנו. אין לזה שום קשר לדעות שלי על מוצרים אחרים שהוא מביא. שים לב שלא כתבתי שאהבתי את המגבר בתערוכה, מהסיבה הפשוטה שאני לא יודע לבודד אותו מהתוצאה הכוללת ואני לא נוהג להביע דעות על ציוד שאני לא מכיר. אבל את הסט אהבתי מאוד. ולא רק אני. וכשהתנגן שם התקליט של אל דמיולה, לא רצינו לקום מהכיסא.

אני הייתי מציע לך להתחיל לסגל עוד מחשבה אחת, קצת ביזארית אולי: אין אמת אחת באודיו. וגם אין סרגל. זה אולי מתאים למי שמאמין במדידות ונתונים טכנים. תחשוב על האפשרות שמה שאתה וחבריך אוהבים, אולי שונה ממה שאחרים אוהבים. מה שבעינך נשמע "מלא" אצל אחר נשמע אולי "מנופח" או "מלאכותי" ומה שאצל אחר נשמע "נכון" אצלך אולי נשמע "יבש". יש כאן אנשים שמהללים בלי סוף ציוד מסוים, ואחרים (כולל אתה) שהתלהבו ממנו פחות, אז מה זה אומר? מישהו מהם "צודק יותר"?
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
מערכת

אז אני מבין ששניצל לא אהב את המערכת שהדגמתי בתערוכה. נו שוין, חבל, אבל קורה.
מה שברור הוא שהיא שונה לחלוטין מהמערכת שיש לו בבית, עם שני הסאבים הגדולים והחדר הספציפי שלו.
להסיק מיכך מה הסאונד של המגבר, זה קצת קשה.

לגבי שמעון בוזגלו, כנ"ל, אבל מעבר לכך: אני יודע איך שמעון נראה, ולא ראיתי אותו בחדר בתערוכה למרות שלא יצאתי ממנו ליותר מחצי דקה.
לא נותר לי אלא להסיק ששמעון בוזגלו ביקר בחדר לפרק זמן קצר ביותר, כשהייתי בדיוק עם הגב לכסאות עם המאזינים, שמע קטע קצרצר ויצא- מן הסתם בגלל ההיסטוריה הלא נעימה שלנו לא רצה להתקל בי.
לשפוט מערכת לפי קטע קצר אחד? אולי זו היתה הקלטה פחות מוצלחת? אולי סוג מוזיקה שלא העביר את כל הכלים? זו לא ביקורת שהייתי מתייחס אליה, עם כל הכבוד.

מעבר לכך, היו וודאי עוד אנשים שלא נהנו מהמערכת. היו גם כאלה שמאוד נהנו, וקבלתי הצון חוות דעת מצוינות. אבל האם המערכת נגנה בחדר הספציפי הזה כמו שהיא מסוגלת? ברור שלא. האם ניתן להפריד את הצליל של האינטרקונקט שהיה שם ולהגיד שהוא לא נשמע כמו אינטרקונקט יוצא מהכלל - והוא כזה לדעתי - ברור שלא. וכנ"ל לגבי המגבר.

יש רק דרך אחת לשמוע רכיב, וזה להשוות אותו על מערכת מוכרת לרכיב אחר מוכר. זו כל התורה.
מי שמעוניין לשמוע את ה - DARTZEEL כראוי, יכול להגיע אלי. , יש מכשיר להדגמה קבועה אצלי והוא תמיד זמין.

כמובן שאם נמר רוצה לבצע "האזנה" לשניצל, הוא מוזמן לבוא ולקחת את המגבר לכמה ימים, אין לי שום בעיה להשאיל לו אותו.
 

אבנר126

אוהב את התחום
הודעות
360
מעורבות
1
נקודות
18
הלכתם רחוק מידי!

שמעון ב. + אלדר - לדעתי הקביעה שלכם לא הוגנת, לא במקום, לא לעניין ובטח לא מקצועית!
***הרמקול הנ"ל אינו מתאים לחללים כה גדולים, הוא נשמע פשוט רע בחללים כל כך גדולים.
אני מכיר את הרמקולים של DEVORE החל מהמדפי הקטן ביותר ועד ל SILVERBACK .
המגבר היה אצל נמר חודשיים בסקירה:
1.כאשר התנגן בתנאים אופטימליים [בטח לעומת התערוכה].
2.נבדק על מקורות שונים.
3.על רמקולים שונים.
4. ...

אם נשחזר, אחד לאחד את מה שהיה בתערוכה בחדר של אודיו פידליטי ונכניס לשם 20 מגברים
מהטובים ביותר בעולם - אני בטוח כי התוצאה תהיה דומה ביותר לזו שהיתה שם עם ה DATZEEL.

***במקרה הספציפי הזה האופי של הרמקול הנ"ל שלט שם!!! לא היה ממש עוזר אם הייתם מחליפים הגברה, הרמקול לא יכול להפוך עורו!!!


אלדר + שמעון ב. צר לומר לכם אך הקביעה שלכם אינה במקום.

אלדר - האם תוכל לקבוע איזה רכיב נשרף/כשל במעגל מסויים מבלי להתחיל לבודד רכיבים, או להרים רגל של אותו רכיב כדי שלא יהיה מושפע מחברו לידו בעת המדידה?

האם קיים מכונאי שישמע רחש מאזור המנוע ויקבע חד משמעית שהלכה משאבת מים, או אולי שהשסתום דופק?

אני חושב שקוסם הוא היחיד שיכול לקבוע חד משמעית מה לא בסדר בלי לבדוק, לנסות, למדוד...

אלדר + שמעון ב. - אני לא חושב שאתם קוסמים, גם לא אני, היה כאן מכונאי אחד שעבד מאד קשה במשך חודשיים ושמו הוא נמר.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
***במקרה הספציפי הזה האופי של הרמקול הנ"ל שלט שם!!! לא היה ממש עוזר אם הייתם מחליפים הגברה, הרמקול לא יכול להפוך עורו!!!.

גם אני מסכים שהרמקול אינו יכול לשנות עורו!
שמעתי את SILVERBACK של DEVORE עם כמה מגברים שונים והרושם שהתקבל אצלי היה דומה בכל פרזנטציה: הרמקול הזה לא מצטיין בתחום התחתון באופן מעורר תמיהה.
גם עם DATZEEL גם מארק לוינסון וגם עם ה Ayre הרמקול לא הצליח לתת damp כמצופה מרמקול במחיר כזה.

לגבי המגבר הנסקר אני נוטה להסכים עם אלדר ושמעון לגבי מה שחשו בתערוכה, כמותם גם אני.
כשאתה מחבר לרמקול שלוקה בתחום התחתון כמו ה SILVERBACK מגבר שאינו יודע לתת basslines כמו שצריך התוצאה תהיה עגומה וזה מסביר את מה שהיה בתערוכה!

אגב נמר הסקירה כשלעצמה יפה מאד אבל לא מסתדרים לי כמה דברים שאתה רושם שם כשאני קורה סקירה נוספת על המגבר הנל.

כדאי לקרוא את הכתבה הבאה לפני שמסיקים מסקנות:


http://whathifi.com/Review/Dartzeel-CTH-8550/

ולשים לב לקטע הזה במיוחד מפני שהוא מתחבר טוב אם מה שהחברה טוענים:

Lacks a little muscle
Yet despite being hugely capable, the CTH-8550 doesn’t set new standards.

Its power output is healthy enough, but the amp never quite manages to pound out basslines or deliver midrange slam with the determination of something like our reference Bryston BP26/4BSST pre/power combo (which weighs in at £9000 less).

There’s also an inability to swing large-scale dynamics with the required authority. For all its insight, the Dartzeel lacks a little muscle: if it had that, even this price tag would look reasonable.

Remember this is no off-the-shelf product. It’s pretty much built to order, and built to the highest standards. That in itself explains part of the outlay.

However, we’re not inclined to give this amp an unreserved recommendation, even if the price was acceptable.

Sure it sounds great, but there are areas of weaknesses, too. At this level kit shouldn’t need any excuses. The CTH-8550 is almost magnificent, but at the price, almost isn’t quite good enough

בתרגום לעברית:

חסר שריר קטן
אך למרות היותו מסוגל עצומה, CTH-8550 אינו קובע סטנדרטים חדשים.

תפוקת הכוח שלו היא בריאה מספיק, אבל המגבר לא ממש מצליח לחבוט החוצה basslines או לספק טריקת מיד בנחישות של משהו כמו כוח התייחסות Bryston BP26/4BSST מראש / שלנו משולבת (אשר שוקל 9000 £ פחות).

יש גם חוסר יכולת הנדנדה הדינמיקה בקנה מידה גדול עם הסמכות הנדרשת. עבור כל תובנה שלה, Dartzeel חסר שריר קטן: זה היה כך, אפילו אם תג המחיר ייראה סביר.

זכור זה לא מוצר מדף. זה בנוי פחות או יותר לסדר, שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה כשלעצמו מסביר חלק מהוצאה.

עם זאת, אנחנו לא נוטים לתת על המגבר המלצה בלתי מסויגת, גם אם המחיר היה מקובל.

בטח זה נשמע נהדר, אבל יש אזורים של חולשה, מדי. ברמה זו הערכה לא צריכה תירוצים. CTH-8550 הוא מרהיב כמעט, אבל במחיר, כמעט אינו טוב מספיק.
 
נערך לאחרונה ב:

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
בחיי שאני לא מבין אותכם - מחפשים שרירים? לכו על מפלצות של רוטל - כמה כח שרק תבקשו, מכות בבטן בלי רחמים. איכשהו לא נראה לי שזו המטרה שעמדה בפני מתכנן המגבר הזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
עידו.

חשוב לדעת עם איזה רמקולים הכתב השתמש, באיזה חדר. מהם הרגלי ההאזנה שלו ומה הוא מחפש ממגבר.
הרי לא מעט פעמים ישנן דיעות שונות לגבי אותו מוצר. כתב אחד יבחן אותו עם רמקול עם סאונד "כבד" והוא ישמע מאוזן מאוד והשני יבחן אותו עם רמקול קל ורזה והוא ישמע אחרת.

חשוב להבין שהמגבר הזה אינו מתבל את הצליל. לעיתים זה נשמע קטן יותר. או יותר נכון פחות אנרגטי. מנסיוני גם במציאות אין לגיטרה אנרגיה כמו שמקבלים הרבה פעמים במערכת סטריאו, יש משהו מאוד "רגיל" בגיטרה שמגיע מקדימה, בגודל של הגיטרה ומה לעשות שבמציאות גיטרה אינה נשמעת גדולה. המגבר הזה משקף את המציאות והמציאות, מה לעשות, גם כן לא גדולה.

להעביר זמרת שבמקור היא רזה, קטנה בגודל של פילה זה מבחינתי תיבול. המגבר הזה יעביר אותה בגודל מאוד טבעי. נכון, זה לא מרשים אבל זה מאוד "נאמן למקור" שזה מה שהמון אנשים מחפשים.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אל נא תתבאס, איש יקר.
אין לי ספק שאתה עומד מאחורי כל מילה בביקורת שלך, אבל רק תמהתי על הפער הגדול בין מה ששמעתי בתערוכה לבין מה שכתבת בביקורת. אני חוזר ואומר, ברור שתנאי תערוכה הם לא תנאים אידיאליים, אבל הם תנאים שמאפשרים לאנשים חדי אוזן לזהות איכויות, גם אם יותר כלליות מאשר ספציפיות - אחרי הכול, אם זה לא היה ככה, אז למה בכלל צריך תערוכה? כדי לראות בלבד?

בתערוכה ישנם המון משתנים שעלולים להפיל מערכת טובה.
אני זוכר שבתערוכה אחת טענו שהבזנדהופר היו נשמעים קטסטרופה. וואלה, מכיר את הרמקול וזה אחד מהאהובים עלי. והאמן לי שאני יודע לזהות איכות.:)
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
אז אני מבין ששניצל לא אהב את המערכת שהדגמתי בתערוכה.
כמובן שאם נמר רוצה לבצע "האזנה" לשניצל, הוא מוזמן לבוא ולקחת את המגבר לכמה ימים, אין לי שום בעיה להשאיל לו אותו.

קודם כל ,לא נורא ששניצל לא אהב,הרי אין לו שום מונופול על האוזניים,גם לשניצל יש טעם משלו ,שיכול לא להתאים לרוב המאזינים,
שניצל אינו מעוניין בהתיחסות "אחרת",אני אשמע עם כולם.
שניצל אוהב הרבה צבע,צליל גדול ודינמי,בטן גדולה במיד ובעיקר במיד בס,וככה הוא אוהב למרות שזה לא היי פידליטי,שניצל אוהב צליל שפופרתי,ואפילו אוהב סונוס פבר,
יש הרבה שיאמרו שזה סר טעם כמו לנסוע ב שברולט פיורי אדומה, אבל דבר אחד שלא פיספסתי בטוח שמה בתערוכה -למה לנגן כל כך חלש, הרי לכל רמקול ומגבר יש רמה של ווליום ששמה העסק ניפתח,חברי עובד שישב איתי בחדרביקש מספר פעמים להגביר ,ובסוף זכינו בליטוף קל על כפתור ההנאה שעלה קלות ביותר את הווליום,
בקשר לחדר גדול ,בווליום שהעסק הושמע היה לא רלוונטי,
כלומר הבעיה היתה בהדגמה המינורית והספרטנית של ציוד כל כך טוב.,סתם חבל!!! עד שיש לנו באמת ציוד עלית מגיע איזה יבואן ומחליט שהדרך הנכונה לשמוע היא לשמוע קצת
יש יבואנים שיודעים להדגים ויש כאלו שלא.
 

נערך לאחרונה ב:

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
עידו.

חשוב לדעת עם איזה רמקולים הכתב השתמש, באיזה חדר. מהם הרגלי ההאזנה שלו ומה הוא מחפש ממגבר.
הרי לא מעט פעמים ישנן דיעות שונות לגבי אותו מוצר. כתב אחד יבחן אותו עם רמקול עם סאונד "כבד" והוא ישמע מאוזן מאוד והשני יבחן אותו עם רמקול קל ורזה והוא ישמע אחרת.
כתב של מגזין כזה או אחר הוא אינו טירון ואני מאמין שהוא ניסה להתאים למגבר רמקול שנשמע טוב יחסית ולא לקח מה שהיה לו במקרה. לגבי החדר אני מאמין שאם יש אחריו מאות סקירות חדרו צריך להיות מדוגם מבחינה אקוסטית וגודל מתאים ביחס לרמקול אותו הוא סוקר.

חשוב להבין שהמגבר הזה אינו מתבל את הצליל. לעיתים זה נשמע קטן יותר. או יותר נכון פחות אנרגטי. מנסיוני גם במציאות אין לגיטרה אנרגיה כמו שמקבלים הרבה פעמים במערכת סטריאו, יש משהו מאוד "רגיל" בגיטרה שמגיע מקדימה, בגודל של הגיטרה ומה לעשות שבמציאות גיטרה אינה נשמעת גדולה. המגבר הזה משקף את המציאות והמציאות, מה לעשות, גם כן לא גדולה.
אותי באופן אישי לא מעניין אם המגבר מתבל יותר או פחות, מפני שאני מתיחס לתוצאה באופן כללי עם כל הסט שאני שומע ולא רק אליו. הרי הוא אינו יכול לעשות מוזיקה בעצמו ללא שאר החלקים.
ואם כמה סטפים נשמעים רע כשחלק אחד תמיד נוכח אז הבעיה ללא ספק נמצאת אצלו כמו
ה SILVERBACK שאינו לטעמי.

להעביר זמרת שבמקור היא רזה, קטנה בגודל של פילה זה מבחינתי תיבול. המגבר הזה יעביר אותה בגודל מאוד טבעי. נכון, זה לא מרשים אבל זה מאוד "נאמן למקור" שזה מה שהמון אנשים מחפשים.
את זה אתה טענת בכתבה שלך לא אני הינה ציטוט:

"קולו של לואיס ארמסטרונג מגיח ממרכז הבמה וממש ניצמד אלי. המגבר הזה בשילוב הרמקולים שלי פשוט הקים את הזמר לחיים! המגבר הזה מצליח להציג נוכחות אנושית בחדר כך שזה הופך להיות מעט מפחיד".
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
קודם כל ,לא נורא ששניצל לא אהב,הרי אין לו שום מונופול על האוזניים,גם לשניצל יש טעם משלו ,שיכול לא להתאים לרוב המאזינים,
שניצל אינו מעוניין בהתיחסות "אחרת",אני אשמע עם כולם.
שניצל אוהב הרבה צבע,צליל גדול ודינמי,בטן גדולה במיד ובעיקר במיד בס,וככה הוא אוהב למרות שזה לא היי פידליטי,שניצל אוהב צליל שפופרתי,ואפילו אוהב סונוס פבר,
יש הרבה שיאמרו שזה סר טעם כמו לנסוע ב שברולט פיורי אדומה, אבל דבר אחד שלא פיספסתי בטוח שמה בתערוכה -למה לנגן כל כך חלש, הרי לכל רמקול ומגבר יש רמה של ווליום ששמה העסק ניפתח,חברי עובד שישב איתי בחדרביקש מספר פעמים להגביר ,ובסוף זכינו בליטוף קל על כפתור ההנאה שעלה קלות ביותר את הווליום,
בקשר לחדר גדול ,בווליום שהעסק הושמע היה לא רלוונטי,
כלומר הבעיה היתה בהדגמה המינורית והספרטנית של ציוד כל כך טוב.,סתם חבל!!! עד שיש לנו באמת ציוד עלית מגיע איזה יבואן ומחליט שהדרך הנכונה לשמוע היא לשמוע קצת
יש יבואנים שיודעים להדגים ויש כאלו שלא.

שניצל הוא כדורגלן?
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
שניצל הוא כדורגלן?
למה,במי בעטתי עכשיו?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
כתב של מגזין כזה או אחר הוא אינו טירון ואני מאמין שהוא ניסה להתאים למגבר רמקול שנשמע טוב יחסית ולא לקח מה שהיה לו במקרה. לגבי החדר אני מאמין שאם יש אחריו מאות סקירות חדרו צריך להיות מדוגם מבחינה אקוסטית וגודל מתאים ביחס לרמקול אותו הוא סוקר.

אותי באופן אישי לא מעניין אם המגבר מתבל יותר או פחות, מפני שאני מתיחס לתוצאה באופן כללי עם כל הסט שאני שומע ולא רק אליו. הרי הוא אינו יכול לעשות מוזיקה בעצמו ללא שאר החלקים.
ואם כמה סטפים נשמעים רע כשחלק אחד תמיד נוכח אז הבעיה ללא ספק נמצאת אצלו כמו
ה SILVERBACK שאינו לטעמי.

את זה אתה טענת בכתבה שלך לא אני הינה ציטוט:

"קולו של לואיס ארמסטרונג מגיח ממרכז הבמה וממש ניצמד אלי. המגבר הזה בשילוב הרמקולים שלי פשוט הקים את הזמר לחיים! המגבר הזה מצליח להציג נוכחות אנושית בחדר כך שזה הופך להיות מעט מפחיד".

אני חושב שההתאמה לסילברבק אינה טובה כמו ההתאמה של המגבר הזה לרמקול שלי. גם תנאי החלל היו טובים יותר משמעותית מאשר בתערוכה.

גם אצלי יש חלל שמתאים לרמקול שלי, יש מאחורי רפרנס מכובד ואני גם מגלה עם איזה רמקולים בחנתי את המוצר. הסוקר ההוא כנראה מנוסה בהחלט אבל עדיין לא אני ולא אתה יודעים באיזה רמקול הוא השתמש, אם היינו יודעים היינו יכולים להסיק מסקנות לגבי התוצאות.

ציטטת בדיוק את מה שכתבתי וזה מוכיח שוב שהתוצאה אצלי שונה לחלוטין מהתוצאה שהיתה בתערוכה.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
נמר הציטוט שהבאתי מהסקירה הוא בהקשר למה שטענת על המגבר אצלך בבית.
מצד אחד אתה כותב:
"להעביר זמרת שבמקור היא רזה, קטנה בגודל של פילה זה מבחינתי תיבול. המגבר הזה יעביר אותה בגודל מאוד טבעי. נכון, זה לא מרשים אבל זה מאוד "נאמן למקור" שזה מה שהמון אנשים מחפשים."

ומצד שני כתבת את זה:
"קולו של לואיס ארמסטרונג מגיח ממרכז הבמה וממש ניצמד אלי. המגבר הזה בשילוב הרמקולים שלי פשוט הקים את הזמר לחיים! המגבר הזה מצליח להציג נוכחות אנושית בחדר כך שזה הופך להיות מעט מפחיד".

לדעתי יש ניגוד מוחלט בין שני האמירות הללו אבל אולי רק אני חושב כך.
 

אבנר126

אוהב את התחום
הודעות
360
מעורבות
1
נקודות
18
גם אני מסכים שהרמקול אינו יכול לשנות עורו!
שמעתי את SILVERBACK של DEVORE עם כמה מגברים שונים והרושם שהתקבל אצלי היה דומה בכל פרזנטציה: הרמקול הזה לא מצטיין בתחום התחתון באופן מעורר תמיהה.
גם עם DATZEEL גם מארק לוינסון וגם עם ה Ayre הרמקול לא הצליח לתת damp כמצופה מרמקול במחיר כזה.

לגבי המגבר הנסקר אני נוטה להסכים עם אלדר ושמעון לגבי מה שחשו בתערוכה, כמותם גם אני.
כשאתה מחבר לרמקול שלוקה בתחום התחתון כמו ה SILVERBACK מגבר שאינו יודע לתת basslines כמו שצריך התוצאה תהיה עגומה וזה מסביר את מה שהיה בתערוכה!

אגב נמר הסקירה כשלעצמה יפה מאד אבל לא מסתדרים לי כמה דברים שאתה רושם שם כשאני קורה סקירה נוספת על המגבר הנל.

כדאי לקרוא את הכתבה הבאה לפני שמסיקים מסקנות:


http://whathifi.com/Review/Dartzeel-CTH-8550/

ולשים לב לקטע הזה במיוחד מפני שהוא מתחבר טוב אם מה שהחברה טוענים:

Lacks a little muscle
Yet despite being hugely capable, the CTH-8550 doesn’t set new standards.

Its power output is healthy enough, but the amp never quite manages to pound out basslines or deliver midrange slam with the determination of something like our reference Bryston BP26/4BSST pre/power combo (which weighs in at £9000 less).

There’s also an inability to swing large-scale dynamics with the required authority. For all its insight, the Dartzeel lacks a little muscle: if it had that, even this price tag would look reasonable.

Remember this is no off-the-shelf product. It’s pretty much built to order, and built to the highest standards. That in itself explains part of the outlay.

However, we’re not inclined to give this amp an unreserved recommendation, even if the price was acceptable.

Sure it sounds great, but there are areas of weaknesses, too. At this level kit shouldn’t need any excuses. The CTH-8550 is almost magnificent, but at the price, almost isn’t quite good enough

בתרגום לעברית:

חסר שריר קטן
אך למרות היותו מסוגל עצומה, CTH-8550 אינו קובע סטנדרטים חדשים.

תפוקת הכוח שלו היא בריאה מספיק, אבל המגבר לא ממש מצליח לחבוט החוצה basslines או לספק טריקת מיד בנחישות של משהו כמו כוח התייחסות Bryston BP26/4BSST מראש / שלנו משולבת (אשר שוקל 9000 £ פחות).

יש גם חוסר יכולת הנדנדה הדינמיקה בקנה מידה גדול עם הסמכות הנדרשת. עבור כל תובנה שלה, Dartzeel חסר שריר קטן: זה היה כך, אפילו אם תג המחיר ייראה סביר.

זכור זה לא מוצר מדף. זה בנוי פחות או יותר לסדר, שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה כשלעצמו מסביר חלק מהוצאה.

עם זאת, אנחנו לא נוטים לתת על המגבר המלצה בלתי מסויגת, גם אם המחיר היה מקובל.

בטח זה נשמע נהדר, אבל יש אזורים של חולשה, מדי. ברמה זו הערכה לא צריכה תירוצים. CTH-8550 הוא מרהיב כמעט, אבל במחיר, כמעט אינו טוב מספיק.

אתה שוב חוטא כמו רבים בשרשור הזה ולוקחים תוצאה בתערוכה שלא ניתן לבודד מכשיר אחד בין מערכת שלמה.
בנוסף בדרך כלל צליל טבעי וניטרלי שאינו מטופל כפי שנמר מתאר נוטה להשמע פחות גדול ובומבסטי ואפילו פחות מרשים ממוצרים שהם אינם כאלה, אני אישית חושב שעל מנת לתת דיאגנוזה כתגובה לביקורת רצוי לשמוע את המכשיר בתנאי המבחן ולא להסתמך על כתבה שאינך יודע במדוייק מהם תנאי המבחן.
אמל נמר מכירים את המערכת + החלל ולכן תוצאות המבחן יכולות ללמד שיש סיכוי מאד גבוה שיהיו ברורות יותר מאשר תוצאות המבחן של כתב מחו"ל שאיננו מכירים איננו יודעים מהו הציוד בו השתמש מה גם שאינך יודע אפילו מי הכתב למרות שאתה מצהיר שהוא אינו טירון והוא ניסה להתאים למגבר רמקול ואתה גם מאמין שיש אחריו מאות סקירות ואתה גם מאמין שהחדר שלו מטופל אקוסטית למרות שאינך יודע מי הוא.
אגב כל אחד יכול לכתוב סקירה באתר הזה. ולזה אתה קורה כתבה?

קח לדוגמא את הכתבה הזו http://www.stereophile.com/integratedamps/dartzeel_cth-8550_integrated_amplifier/

ראה כמה היא מחמיאה לו, ויש עוד רבים, רק אותי ממש מעניין למה דווקא בחרת כתבה שפחות מחמיאה?????????????:מבולבל::מבולבל::מבולבל:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
פנתר.

כאן אני מוכיח שוב שהמגבר הזה משקף היטב את ההבדל בין קולו העבה וה"שרירי" של לואיס ארמסטרונג וכפי שהוספתי בכתבה לגבי החוויה והטבעיות אין יותר מתאים לדיאגנוזה שלי מאשר הציטוט שבחרת לצטט.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
בתערוכה ישנם המון משתנים שעלולים להפיל מערכת טובה.
אני זוכר שבתערוכה אחת טענו שהבזנדהופר היו נשמעים קטסטרופה. וואלה, מכיר את הרמקול וזה אחד מהאהובים עלי. והאמן לי שאני יודע לזהות איכות.:)

מסכים עד הסוף.
כתבתי על כך בהודה על התרשמותי מהתערוכה הנוכחית.
בחדר של תדי פרדו נוגנו הרמקולים שיש לי, Brodmann VC2 . הרמקולים האלה, בפרט בתחום התדרים הבינוניים-נמוכים, נשמעו גרוע מאד, לעומת איך שהם נשמעים אצלי ובחדר התצוגה של עופר שחורי.

המסקנה שלי היא שבתנאי תערוכה אי אפשר להתרשם נכון מאיכות של מערכת.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
למה,במי בעטתי עכשיו?

גוף שלישי.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
... אבל דבר אחד שלא פיספסתי בטוח שמה בתערוכה -למה לנגן כל כך חלש, הרי לכל רמקול ומגבר יש רמה של ווליום ששמה העסק ניפתח,חברי עובד שישב איתי בחדר ביקש מספר פעמים להגביר ,ובסוף זכינו בליטוף קל על כפתור ההנאה שעלה קלות ביותר את הווליום,

גם זה נכון – ולחדרים רבים. ההדגמות היו בעוצמות נמוכות יותר מאלה שאני נוהג לשמוע בבית.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
כתב של מגזין כזה או אחר הוא אינו טירון ואני מאמין שהוא ניסה להתאים למגבר רמקול שנשמע טוב יחסית ולא לקח מה שהיה לו במקרה. לגבי החדר אני מאמין שאם יש אחריו מאות סקירות חדרו צריך להיות מדוגם מבחינה אקוסטית וגודל מתאים ביחס לרמקול אותו הוא סוקר.

כתבתי כמה פעמים בפורום כאן – כמעט שאיני קורא ביקורות על מוצרים.
הסיבה לכך היא זאת: קראתי כמה ביקורות על מוצרים, לאחר שכבר רכשתי אותם. לא מצאתי שום קשר בין מה שאני שמעתי לבין מה שהיה כתוב בביקורות.

יתכן שזה נובע מכך שלאנשים שונים טעם שונה והעדפות שונות.
יתכן שאם אלמד את הסוקרים השונים ואת טעמם, ביחס לטעמי, אוכל להתייחס נכון יותר לביקורות שלהם.

בכל מקרה, איני מקבל את הכתוב בביקורת כלשהי כדברי אלוהים חיים.
ביקורת לא יכולה לבוא במקום האזנה אישית.

לדעתי, יש מקום לכתוב: "שמעתי מוצר X ולאוזניי הוא נשמע שונה מהכתוב בביקורת".
לא נראה לי לעניין לנגח ביקורת אחת עם הכתוב בביקורת אחרת.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור