תפיסותינו האודיופיליות מנוגדות בכך, שאני מאמין שאם זה נמדד שטוח אז זה שטוח, ומגבר אחר, גם אם הוא עולה יותר ומפורסם יותר אינו 'טוב' יותר, אם 'טוב' פירושו עקום היענות שטוח. לפיכך ממש לא מעניין אותי לבדוק הגברות נוספות, אלא אם הן שונות מהותית מההגברה שלי (דהיינו מנורות למיניהן). אספר לך סוד: הרמקולים נבדקו עם מגבר נוסף שאינו מצויין בבדיקה כדי לא לזעזע את אמות הסיפים האודיופיליות. המגבר היה רסיבר ה- AX-4 של פיוניר (רסיבר מסידרה גבוהה). ואיך הרמקולים נשמעו? בדיוק אותו הדבר. ומדוע? את זה לא יכולתי למדוד, אבל ככל הנראה הרסיבר היה מספיק חזק (הרבה יותר חזק מהמגבר שלי, 180 וואט ל- 6 אוהם אם להסתמך על נתוני היצרן) ומספיק שטוח כדי להישמע אותו הדבר. אני סבור, ותקן אותי אם אני טועה, שלשיטתך יש צורך בהגברות יקרות ואיזוטריות יותר, וישנה הנחה סמויה בדבריך לקשר חד-חד ערכי בין עלות ההגברה לאיכויותיה (כאשר לא ברור מה הקריטריון לאיכות), הנחה שאינה מקובלת עלי.
לגבר המגבר: לא אני בניתי אותו, אלא בנייתו הוזמנה על ידי. הוא נבנה ע"י אסף מאקווה אודיו, משבב של טריפאת' ומרכיבים (מכאניים בלבד) שהם Overkill כדי שיחזיק מעמד שנים רבות.
מה שזכור לי מהמדידות (אפשר להשיג דו"ח מפורט אם אתה ממש רוצה): ב- 6 אוהם, 100 וואט בשיא ו- 60 וואט מתמשך (מתמשך- המגבר פעל במשך ימים רבים ברצף כדי להגיע לנתון הזה). המגבר שטוח מאוד (20 עד 20) כאשר העיוות העיקרי היחיד שלו מצוי רק בהרמוניה השלישית, ועומד על 0.03%. בכל הרמוניה אחרת מדובר בעיוותים הקטנים בכמה סדרי גודל (כלומר עוד אפסים מימין לנקודה).
זה מה שזכור לי, אבל המתכנן זמין לפרטים נוספים אם זה ממש חשוב.
לגבר המגבר: לא אני בניתי אותו, אלא בנייתו הוזמנה על ידי. הוא נבנה ע"י אסף מאקווה אודיו, משבב של טריפאת' ומרכיבים (מכאניים בלבד) שהם Overkill כדי שיחזיק מעמד שנים רבות.
מה שזכור לי מהמדידות (אפשר להשיג דו"ח מפורט אם אתה ממש רוצה): ב- 6 אוהם, 100 וואט בשיא ו- 60 וואט מתמשך (מתמשך- המגבר פעל במשך ימים רבים ברצף כדי להגיע לנתון הזה). המגבר שטוח מאוד (20 עד 20) כאשר העיוות העיקרי היחיד שלו מצוי רק בהרמוניה השלישית, ועומד על 0.03%. בכל הרמוניה אחרת מדובר בעיוותים הקטנים בכמה סדרי גודל (כלומר עוד אפסים מימין לנקודה).
זה מה שזכור לי, אבל המתכנן זמין לפרטים נוספים אם זה ממש חשוב.
נערך לאחרונה ב: