מיכאל.
1- צודק. אני באמת לא נעים כל כך. אבל מה לעשות, שלא נעים לי אני לא נעים.
לעניין.
מהירות, מידיות ותוקפנות בסאונד מתבטא במספר מצבים.
1- מכת תוף רגל בה מורגשת גם פגיעה ועזיבת הפטיש לפני צליל התהודה.
2- בקטעי מצילות הייאט מהירות או במכות מלחמה של תוף הסנר.
3- בפריטה בגיטרה כאשר כל מיתר ומיתר מוגדר היטב בצליל.
מהירות זה גם בקולות גבר או אישה מסולסלים או מתנדנדים.
בצליל רעידות האוויר בסקסופון ובמשיכת המברשות בג'אז על תוף הסנר.
אלה גם קשורים באופן מסוים להפרדה ופרטים.
שלום
תודה.
מהירות: במונח הטכני זהו קצב האות בשינוי מתח ע"פ יח' זמן במוצא המגבר. הנתון מבוטא בכמה V עובר האות ביח' זמן של
1 מיקרו שניה. בעבור הנתון הספציפי - 28V. זה הרבה למגבר הספק. שלי רק 15 אם אני זוכר טוב.
המהירות שאתה מתיחס אליה אינה קשורה למהירות התגובה של המגבר, אלה ליכולת שלו לכפות עצמו על העומס: הרמקול.
הסבר:
הרמקול מכיל מלבד התנגדות, ערך קיבולי וערך השראי. אילו הם עומסים הגביים. קבל מתנגד למתח (טעינתו מתחילה בזרם "קצר"! ואילו סליל מתנגד לזרם. התכונות שאתה מציין, הם היכולת של המגבר לכפות את רצונו על הרמקול.
המושג מידיות לא ברור לי. מיד (MID) הוא תחום תדרי הביניים. נניח מ-300HZ עד 2.4KHZ
יש חלוקה של Low midrange : 300 - 600HZ, אח"כ Midrange 600 Hz - 1.2KHZ ואחרון: High Midrange 1.2 kHz - 2.4KHZ. (ע"פ - http://www.dplay.com/tutorial/bands/index.html). אז מה זה מידיות? ואיך היא קשורה למהירות?
הקשר של התכונות הסוניות שאתה מתאר, הן לא תכונות הגברה, אלה חדר ורמקול. (חדר כולל רעש רקע או מידת השקט)
חלק מהן אפילו תלוי בהקלטה (אופן מיקום המיקרופון וכיצד בוצע ה-MIX). את ההקלטה אני מניח שנסים בצד, מפני שהטענה היא שהתכונה שמיעה בציוד A אך אינה שמיעה בציוד B, לכן היא מצויה בהקלטה.