קצת נמאס !


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
תפסיק עם הבולשיט הזה של "נאמנות למקור"
ֿ

:D:D:D
(Y)(Y)(Y)
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
נמר וליאור,
קבלו ח"ח על ניהול ותפעול האתר,
איני חושב שאנשים עם תואר אודיופיל,מטעם עצמם(ולא שיש בתואר זה הדרת כבוד כלשהיא...),הכותבים פוסטים חדשות לבקרים,מהווים ועדת קישוט וביקורת,בבתים של חברים שאינם בטוחים ברמת הידע שלהם,והמלהגים על נסיונם האודיופילי העשיר,יכולים להעמיד פורום שלם על רגליו.
רבותי הנכבדים,לא כל מי שכותב או מגיב רבות בפורום זה, או בעל מערכת בתקציב של מעל 150000 ש"ח,נחשב בר סמכא בעולם הצליל והסטריאו.
יש כאן אנשים ששומעים מערכות "רפרנס" זהות לשלכם כבר עשרים שנה ויותר ומבינים ,לבסןף,כי מה שחשוב בתחום היא המוזיקה המשוחזרת בנאמנות למקור,שאותה ניתן לשמוע רק אצל מעט מאוד יצרנים.
שתו מים קרים ,תתעשתו ותרדו מהאגו.
האתר הזה ימשיך בליהוגיו ההזויים והתפלים בנושא האודיו איתכם או בלעדיכם
נ.ב
אני שוקל לצרף מספר חברות חדשות מבית האבות הסמוך לשכונתי...להן יש לפחות נסיון חיים עשיר,
ידע מוזיקלי שלכם לא יהיה בעוד שני גילגולים והעיקר-הן בנות שיח תרבותיות.
שבת שלום:D

הנה עוד אחד שכואב לו משהו ,כאילו אני בעל מערכת יקרה ורודף פיסום באובססיביות , אבל לא מבין כלום מהחיים שלו - סתם תירגמתי את הטוב לב ,סבבה , מה איכפת לי ,אשמח לדעת שמוקף כאן בתותחים .
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אולי יכולים ללמד , איפה הם , תן דוגמה , מי כאן תורם לידע או לניסיון של אחרים , כולם שותקים כמו דגים , מידי פעם הנפת אצבע אידיוטית, או תגובות לויניות ריקות מתוכן,על איזה אאודיופיליה מתלהמת ומשתלחת אתה מדבר ,האודיופיליה המינורית ותכונת ההתכנסות העצמית והקטנונית שלכם , שכל אחד ממשיך לחזור על הטעויות של עצמו, אבל קוראים בשקיקה את הזבל שאני וכמוני כותבים, אולי ילמדו משהו , תודה על האמת שזה המצב , לא ניראה לי ,אבל אשמח ללמוד מכל אחד,
בקשר למיץ שאף אחד לא רוצה לשתות - גלגל טיפה אחורה ותראה את כמות הכניסות ,לא צריך לדבר שטויות , הרי יש עובדות .
חוץ מזה עוד פרט קטן , שניצל זה שניצל ,אני לא מחובר כמיקשה אחת לא לשמעון וגם לא ליהושע , אני זה אני לטוב ולרע.
לא רוצה לציין שמות, כי זה לא ענייני וגם סוביקטיווי.
גם באתרי פורנו יש הרבה כניסות, אז מה?
לגבי טעוית ושטויות.... תאמין לי שאם היה לי זמן וכוח הייתי מביא לך כ"כ הרבה טעויות ושטויות (לדעתי ועובדתית) שהחברים שלך ואתה עשיתם וכתבתם במשך אינספור הודעותיכם.
אבל זה לא העניין, כולנו עושים טעויות ולפעמים מדברים קצת שטויות.
העניין הוא הסגנון, ההתלהמות, ההסטריה, ההתקרבנות והבכיינות שסובבים ועוטפים את אותם טעויות ושטויות.

חוץ מזה, כפי שציין נמר, הפוסט שהקפיץ לך את הפיוז לא כוון דווקא אליך ישירות, אף על פי שהיה בו ציטוט ממך.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
לא רוצה לציין שמות, כי זה לא ענייני וגם סוביקטיווי.
גם באתרי פורנו יש הרבה כניסות, אז מה?
לגבי טעוית ושטויות.... תאמין לי שאם היה לי זמן וכוח הייתי מביא לך כ"כ הרבה טעויות ושטויות (לדעתי ועובדתית) שהחברים שלך ואתה עשיתם וכתבתם במשך אינספור הודעותיכם.
אבל זה לא העניין, כולנו עושים טעויות ולפעמים מדברים קצת שטויות.
העניין הוא הסגנון, ההתלהמות, ההסטריה, ההתקרבנות והבכיינות שסובבים ועוטפים את אותם טעויות ושטויות.

חוץ מזה, כפי שציין נמר, הפוסט שהקפיץ לך את הפיוז לא כוון דווקא אליך ישירות, אף על פי שהיה בו ציטוט ממך.
טוב חלאס , בלי כוונות רעות , שיהיה שבת שלום.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
.
יש כאן אנשים ששומעים מערכות "רפרנס" זהות לשלכם כבר עשרים שנה ויותר ומבינים ,לבסןף,כי מה שחשוב בתחום היא המוזיקה המשוחזרת בנאמנות למקור,שאותה ניתן לשמוע רק אצל מעט מאוד יצרנים.
ש:D
וואללה, בוא נחזור לאודיופיליה(Y)
מי אילו אותן מתי מעט חברות אשר המוצרים שלהם משחזרים מוסיקה בנאמנות למקור?
 

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
780
מעורבות
88
נקודות
28
תפסיק עם הבולשיט הזה של "נאמנות למקור"

מיכאל,
אני אפסיק עם הב.ש הזה,ברגע שאתה תפסיק לחפש הבדלים בין מרכיבי הצ'יפ בין ממיר א' לממיר ב'
בסדר?:D
 

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
780
מעורבות
88
נקודות
28
הנה עוד אחד שכואב לו משהו ,כאילו אני בעל מערכת יקרה ורודף פיסום באובססיביות , אבל לא מבין כלום מהחיים שלו - סתם תירגמתי את הטוב לב ,סבבה , מה איכפת לי ,אשמח לדעת שמוקף כאן בתותחים .

בדיוק לתגובות עניניות,כאלה,הפורום זקוק.
למיטב ידיעתי,דר. הבנתי שיש לך תואר בחיזוק שינים ולא בטיפול פסיכולוגי.
השאר לי את הכאבים ואת התובנות שלך ,תשמור לעצמך.
 

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
780
מעורבות
88
נקודות
28
וואללה, בוא נחזור לאודיופיליה(Y)
מי אילו אותן מתי מעט חברות אשר המוצרים שלהם משחזרים מוסיקה בנאמנות למקור?

הכל על סמך נסיון אישי:
1. naim audio
2. harbeth
3.neat acoustic
4.syrus
5.devore fidelity
6.audio note
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
מעניין לאיפה כרמי ואורי ו. "שבולמים" את פי ?
כנראה שהם לא מסוגלים להשחיל פה אפילו מילה.
(כן אני יודע שכרמי שייך לצילום)


אחלה סופ"ש
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
מיכאל,
אני אפסיק עם הב.ש הזה,ברגע שאתה תפסיק לחפש הבדלים בין מרכיבי הצ'יפ בין ממיר א' לממיר ב'
בסדר?:D

ללללההה.. אל תלכלך. אמנם מיכאל הוא בעל אופי בינארי, קרי, טכנוקרט בעל ידע רב במחשבים והשד יודע מה עוד, אבל לזכותו ייאמר שהוא אודיופיל. תן לו ללהג על הבדלים בין צ'יפים. מותר לו - הבן אדם עשה טיפול מקיף בחשמל ושם דגש על איכות סאונד באותה מידה שהוא מתייחס לנתונים על הנייר, ופרוטוקולים של תקשורת. אם זה לא אודיופיל, אז אני לא יודע מי כן.
 

אלבר

מושעה
הודעות
168
מעורבות
0
נקודות
16
אופס...

נמר, אני מניח שתשסה בי עכשיו את הכלבלב שלך אלבר, נכון?
יוו, כמה אתה שקוף.
ואם לא הבנת, הפוסט הזה נפתח בדיוק כדי להבהיר לך ולשכמותך שנמאסת לגמרי עם הביקורות החובבניות והמביכות שלך, עם הבורות המגלומנית והיהירה שלך, ועם זה שהפכת את האתר לסוכנות המכירות של מי שמכר לך את הציוד שלך: אייל פור ויגאל לסרי.
איתם, דרך אגב, אין לי בעיה - הם סוחרים, וזכותם להשתמש בכל דרך לגיטימית כדי לשווק את הציוד שלהם, כולל שימוש בכתב שפנוי להובלה.
אתה באמת חושב שכולם כאן אהבלים ולא רואים את זה?

רד מהמגלומניה ותפסיק לפחד מכל מי שמבין משהו באודיו. אף אחד לא רוצה לנשל אותך מתפקיד הכתב שבחרת לעצמך, מטעמך. יש מספיק בעלי טייפים של אייווה שישמחו לשמוע את דעתך.


אופססס... חבר'ה למי נפלה כאן המסכה על הרצפה???! האם זה לא המישהו הזה שלא מבין באיזה שפה מדברים איתו ברגע שהסגנון כאן למעלה נכתב? רגע שמעון, למדת שפה חדשה? או מה?!

עושה רושם שהביקורות באתר הזה ימשיכו להיות "חובבניות" עד לרגע ששמו של הכתב יוחלף ל... [מממ... מעניין מי זה?...]

כאילו שאף פעם לא חשקת להיות במקומו? כאילו שלא קינאת בו? כאילו שזה לא הציק לך?

אתה לא מכיר אותי ולא פגשת אותי אבל אהבתי שקראתי לי הכלבלב של נמר - כי האמת היא, שעדיף להיות הכלבלב של נמר מאשר המלך שלך!!!

אתה יודע - אני מזדהה עם נמר, אני באמת מרחם עליך.

שמעון - טוב נו, ניסית, לא הלך, לא נורא.(ורד נבול)
 
נערך לאחרונה ב:

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
הכל על סמך נסיון אישי:
1. naim audio
2. harbeth
3.neat acoustic
4.syrus
5.devore fidelity
6.audio note


היי דיטון,

לטעמי, אין דבר כזה נאמנות למקור.
זאת מכיוון שה- "מקור", זה שאתה מחזיק ביד באם תקליט או דיסק, עוד לפני שמנוגן במערכת, כבר אינו זהה ל- "מקור", אותו כלי נגינה שהוקלט.
כל בחירה של טכנאי ההקלטה הינה מניפולציה שתשנה את המקור לנצח, אם בבחירת המקרופון, מיקומו, הפרה אמפ וכל שרשרת ההקלטה עד התוצר הסופי שאינו יותר, כאמור, זהה למקור.

ואם בכל זאת אתבקש להוסיף בצניעות, חברות שהרמקולים שלהן נשמעים לי "נכונים" אציין את PROAC ו- DYNAUDIO.
 

נערך לאחרונה ב:

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
780
מעורבות
88
נקודות
28
היי דיטון,
ואם בכל זאת אתבקש להוסיף בצניעות, חברות שהרמקולים שלהן נשמעים לי "נכונים" אציין את PROAC ו- DYNAUDIO.

אל תצטנע,אמור אשר על ליבך:)
שתי יצרניות הרמקולים שהזכרת,מיצרות מוצרים פנטסטים,ברם,לטעמי,בהירים מדי בדגמים מסויימים ששמעתי בעברי,קרי אחרי שעת האזנה,שמעו את גלגלי השיניים אצלי....
לגבי הנאמנות למקור,אין בידי תעשיית האדויו,לשחזר צליל חי,אבל ברצוני לשמור כמה שיותר על ההקלטה שמביאה לי את הצליל הנ"ל,כדברי הפתגם השחוק-GURBAGE IN ,GURBAGE OUT לפיכך כ"כ חשוב לשמור על "נאמנות למקור"
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
...אלדר.
אתה מפספס את רוזי והוא מפספס אותך. רוזי הוא אדם מיוחד, למדתי להכיר אותו במיוחד לאחרונה. יש לו לב רחב. תאמין לי אלדר, אתה מכיר אותי מספיק טוב בשביל לדעת שכנראה יש משהו בדברי.
...
מה שנמר כתב הקפיץ לי שוב את הרעיון שאולי יש כאן פיספוסיאדה לא נורמאלית ביחסים הווירטואליים עקב אי-ההיכרות פנים אל פנים בחיים האמיתיים.

אולי קשה למעורבים בהתכסחות הדדית לקבל הערכות של צד ג' בחום ה"קרב" (הווירטואלי), אבלי יכול להיות רעיון טוב לעשות מפגש "סולחה" בבית אחד החברים, רצוי מישהו שייש לו מספיק מקום לארח, ונכיר קצת, כל אחד את האחרים.

לי יש כמה דוגמאות מהזמן האחרון של אנשים שהתכסחתי איתם נוראות בעבר (נמר), ואנשים שגם היום אינני אוהב את ההתנשאות שבכתיבה שלהם (שמעון), אבל ההיכרות האישית מראה דמויות אחרות לחלוטין. שמעון לא התנשא בגרוש, ונמר בכלל כייף של בנאדם, ועם שניהם היו לי שיחות ארוכות ומעניינות בנושאי מוזיקה ואודיו.

יש חיים אמיתיים, מחוץ לפורום -- בואו נביא מהם לתוך הפורום, במקום לצאת כל אחד עם פרצוף מלא בוץ לאחר הצצה לפורום.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
הכל על סמך נסיון אישי:
1. naim audio
2. harbeth
3.neat acoustic
4.syrus
5.devore fidelity
6.audio note
נאמנות למקור זה דבר מאוד טריקי, כי אתה תמיד שומע מערכת בחד מסוים ולא מוצר בודד בואקום.

מבחינתי נאמנות למקור זה בעיקר: גוון, רזולוציה (לשמוע את כל מה שיש בדיסק) ודינמיות.
אני לא חושב שיש אחד מכל המוצרים, שהזכרת שיש בו את כל אילו. הן מבחינה פיזית והן מבחינת אופי הסאונד.

אז אתה אוהב סאונד אנגלי, זה לאוזניך נאמן למקור ולאוזני זה בדרך כלל אולי "מוסיקאלי"
אבל טיפל'ה "סתום".

כנראה שזה גם עניין של טעם, אבל דווקא חלק מהרמקולים שנשמעים לאוזניך "קרים", יכולים להישמע מאוד נעים כשהם מחוברים לאלקטרוניקה וכבלים טובים ומתאימים.
עם כאילו רמקולים אתה יכול לקבל את כל מה שנשמע על הדיסק עם הגוון הנכון.

לעומת זאת עם רמקולים שנשמעים נעים בבסיס, יהיה לך קשה לשמוע את כל מה שיש על הדיסק, כי הם פשוט לא יכולים לעשות את זה.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
נאמנות למקור זה דבר מאוד טריקי, כי אתה תמיד שומע מערכת בחד מסוים ולא מוצר בודד בואקום.

מבחינתי נאמנות למקור זה בעיקר: גוון, רזולוציה (לשמוע את כל מה שיש בדיסק) ודינמיות.
אני לא חושב שיש אחד מכל המוצרים, שהזכרת שיש בו את כל אילו. הן מבחינה פיזית והן מבחינת אופי הסאונד.

אז אתה אוהב סאונד אנגלי, זה לאוזניך נאמן למקור ולאוזני זה בדרך כלל אולי "מוסיקאלי"
אבל טיפל'ה "סתום".

כנראה שזה גם עניין של טעם, אבל דווקא חלק מהרמקולים שנשמעים לאוזניך "קרים", יכולים להישמע מאוד נעים כשהם מחוברים לאלקטרוניקה וכבלים טובים ומתאימים.
עם כאילו רמקולים אתה יכול לקבל את כל מה שנשמע על הדיסק עם הגוון הנכון.

לעומת זאת עם רמקולים שנשמעים נעים בבסיס, יהיה לך קשה לשמוע את כל מה שיש על הדיסק, כי הם פשוט לא יכולים לעשות את זה.

מתחיל להיות מענין....
רוזי, אני לא חושב שעם רמקול כמו פרואק,BַW (סדרות טובות)
אי אפשר לקבל את כל מה שיש בדיסק....?
עם זאת אני מסכים איתך שתפקידה של המע' הוא,
לשחזר את כל מה שיש בדיסק.
מבחינתי זוהיא נאמנות למקור.
אני חושב שיש לך רמקול של פוקאל משהוא...
אין ספק שהוא שונה ממה שהוזכר להעיל,
אבל זה כמו שני בחורות יפות,אחת צרפתיה והשניה
תערובת של הודית ואנגליה.(ביננו,מה הייתה בוחר?)
 
נערך לאחרונה ב:

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
מתחיל להיות מענין....
רוזי, אני לא חושב שעם רמקול כמו פרואק,BַW (סדרות טובות)
אי אפשר לקבל את כל מה שיש בדיסק....?
עם זאת אני מסכים איתך שתפקידה של המע' הוא,
לשחזר את כל מה שיש בדיסק.
מבחינתי זוהיא נאמנות למקור.
אני חושב שיש לך רמקול של פוקאל משהוא...
אין ספק שהוא שונה ממה שהוזכר להעיל,
אבל זה כמו שני בחורות יפות,אחת צרפתיה והשניה
תערובת של הודית ואנגליה.(ביננו,מה הייתה בוחר?)

יש פה פרדוקס, שלמה.

אתה ורוזי מדברים על כך שנאמנות למקור היא שיחזור של מה שיש בדיסק.
העניין הוא שאם כל מערכת מנגנת אחרת את מה שיש על הדיסק כיצד אתה יודע מה הכי דומה למקור?
לשם כך, תשלח אותי לאולפן ההקלטות/ אולם ההופעות (כי שם הוקלט ובעצם זה המקור היחיד שניתן להתייחס אליו). העניין הוא שבין המוסיקה המנוגנת שם וזו שמגיעה לדיסק עוברים פילטרים שונים שאין לנו שליטה עליהם.

לכן- המקור המוקלט הוא מושג אחר מאשר המקור המנוגן, זה היחיד שניתן להתייחס אליו אך ברור לגמרי שלא להגיע אליו בבית.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
ראשית, מה זה שהתחלתם להתקשקש פה על אודיו?!:מה??????????:
פה זה שירשור "נמאס" ואתם לא כותבים על הנושא!:כועס:
כאן צריך להילחם ולהעליב! לא איזה דיון תרבותי! מה קרה לכם:מבולבל:
:)D)

ובהמשך ל-לא נושא השירשור -- רוב ההקלטות לא מתוכננות להישמע כמו איזשהו מקור שאפשר הייה לשמוע כמוהו בעת ההקלטה.

למשל, הרבה הקלטות תיזמורתיות לא הוקלטו ממקום טוב אחד באולם כשהתזמורת על הבמה, אלא לאחר שפירקו את הכיסאות, והקליטו עם ארבעים מיקרופונים (=מקומות) את התיזמורת הממוקמת על הריצפה בשטח שפונה מהכיסאות.

המיקרופונים לא מוקמו במרחק הרגיל ובגובה הרגיל של אוזני מאזין במקום טוב, אלא הרבה יותר קרוב (משנה את גוון הצליל לחלוטין) ומעל הנגנים (כלומר מקבלים צלילים שונים).

אם נזניח את העיוותים וחוסר הליניאריות שמתחיל כבר במיקרופונים עצמם, ואת כל מה שהתחשק למפיקים/טכנאים לעולל בשלב המיקס, הרי ייתכן שמערכת שמשמיעה משהו שמאוד "קרוב למקור" בעצם מעוותת נוראות...:(

בין השאר, עקב כך אני מעריך שמערכות שנותות תמונת צליל קרובה ו"בפרצוף" (עקב הקירבה למיקרופונים) כנראה קרובות יותר למה שהוקלט מאשר אלה שמרחיקות ונותנות "במה" שמעולם לא הייתה קיימת בשום מקום (במה אחת שנשמעת מתוך 40 מיקרופונים?)

עמיר
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
יש פה פרדוקס, שלמה.

אתה ורוזי מדברים על כך שנאמנות למקור היא שיחזור של מה שיש בדיסק.
העניין הוא שאם כל מערכת מנגנת אחרת את מה שיש על הדיסק כיצד אתה יודע מה הכי דומה למקור?
לשם כך, תשלח אותי לאולפן ההקלטות/ אולם ההופעות (כי שם הוקלט ובעצם זה המקור היחיד שניתן להתייחס אליו). העניין הוא שבין המוסיקה המנוגנת שם וזו שמגיעה לדיסק עוברים פילטרים שונים שאין לנו שליטה עליהם.

לכן- המקור המוקלט הוא מושג אחר מאשר המקור המנוגן, זה היחיד שניתן להתייחס אליו אך ברור לגמרי שלא להגיע אליו בבית.
אני מדבר על המקור שהוא הדיסק ולא כלום מעבר או לפני זה.
אם במערכת אחת אשמע דברים שלא אצליח לשמוע במערכת השניה, אזי הראשונה יותר נאמנה למקור.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור