- הודעות
- 20,089
- מעורבות
- 4,236
- נקודות
- 113
נמר וליאור,
קבלו ח"ח על ניהול ותפעול האתר,
איני חושב שאנשים עם תואר אודיופיל,מטעם עצמם(ולא שיש בתואר זה הדרת כבוד כלשהיא...),הכותבים פוסטים חדשות לבקרים,מהווים ועדת קישוט וביקורת,בבתים של חברים שאינם בטוחים ברמת הידע שלהם,והמלהגים על נסיונם האודיופילי העשיר,יכולים להעמיד פורום שלם על רגליו.
רבותי הנכבדים,לא כל מי שכותב או מגיב רבות בפורום זה, או בעל מערכת בתקציב של מעל 150000 ש"ח,נחשב בר סמכא בעולם הצליל והסטריאו.
יש כאן אנשים ששומעים מערכות "רפרנס" זהות לשלכם כבר עשרים שנה ויותר ומבינים ,לבסןף,כי מה שחשוב בתחום היא המוזיקה המשוחזרת בנאמנות למקור,שאותה ניתן לשמוע רק אצל מעט מאוד יצרנים.
שתו מים קרים ,תתעשתו ותרדו מהאגו.
האתר הזה ימשיך בליהוגיו ההזויים והתפלים בנושא האודיו איתכם או בלעדיכם
נ.ב
אני שוקל לצרף מספר חברות חדשות מבית האבות הסמוך לשכונתי...להן יש לפחות נסיון חיים עשיר,
ידע מוזיקלי שלכם לא יהיה בעוד שני גילגולים והעיקר-הן בנות שיח תרבותיות.
שבת שלום
לא רוצה לציין שמות, כי זה לא ענייני וגם סוביקטיווי.אולי יכולים ללמד , איפה הם , תן דוגמה , מי כאן תורם לידע או לניסיון של אחרים , כולם שותקים כמו דגים , מידי פעם הנפת אצבע אידיוטית, או תגובות לויניות ריקות מתוכן,על איזה אאודיופיליה מתלהמת ומשתלחת אתה מדבר ,האודיופיליה המינורית ותכונת ההתכנסות העצמית והקטנונית שלכם , שכל אחד ממשיך לחזור על הטעויות של עצמו, אבל קוראים בשקיקה את הזבל שאני וכמוני כותבים, אולי ילמדו משהו , תודה על האמת שזה המצב , לא ניראה לי ,אבל אשמח ללמוד מכל אחד,
בקשר למיץ שאף אחד לא רוצה לשתות - גלגל טיפה אחורה ותראה את כמות הכניסות ,לא צריך לדבר שטויות , הרי יש עובדות .
חוץ מזה עוד פרט קטן , שניצל זה שניצל ,אני לא מחובר כמיקשה אחת לא לשמעון וגם לא ליהושע , אני זה אני לטוב ולרע.
טוב חלאס , בלי כוונות רעות , שיהיה שבת שלום.לא רוצה לציין שמות, כי זה לא ענייני וגם סוביקטיווי.
גם באתרי פורנו יש הרבה כניסות, אז מה?
לגבי טעוית ושטויות.... תאמין לי שאם היה לי זמן וכוח הייתי מביא לך כ"כ הרבה טעויות ושטויות (לדעתי ועובדתית) שהחברים שלך ואתה עשיתם וכתבתם במשך אינספור הודעותיכם.
אבל זה לא העניין, כולנו עושים טעויות ולפעמים מדברים קצת שטויות.
העניין הוא הסגנון, ההתלהמות, ההסטריה, ההתקרבנות והבכיינות שסובבים ועוטפים את אותם טעויות ושטויות.
חוץ מזה, כפי שציין נמר, הפוסט שהקפיץ לך את הפיוז לא כוון דווקא אליך ישירות, אף על פי שהיה בו ציטוט ממך.
וואללה, בוא נחזור לאודיופיליה(Y).
יש כאן אנשים ששומעים מערכות "רפרנס" זהות לשלכם כבר עשרים שנה ויותר ומבינים ,לבסןף,כי מה שחשוב בתחום היא המוזיקה המשוחזרת בנאמנות למקור,שאותה ניתן לשמוע רק אצל מעט מאוד יצרנים.
ש
גם אני סקרן ,וואללה, בוא נחזור לאודיופיליה(Y)
מי אילו אותן מתי מעט חברות אשר המוצרים שלהם משחזרים מוסיקה בנאמנות למקור?
תפסיק עם הבולשיט הזה של "נאמנות למקור"
הנה עוד אחד שכואב לו משהו ,כאילו אני בעל מערכת יקרה ורודף פיסום באובססיביות , אבל לא מבין כלום מהחיים שלו - סתם תירגמתי את הטוב לב ,סבבה , מה איכפת לי ,אשמח לדעת שמוקף כאן בתותחים .
וואללה, בוא נחזור לאודיופיליה(Y)
מי אילו אותן מתי מעט חברות אשר המוצרים שלהם משחזרים מוסיקה בנאמנות למקור?
מיכאל,
אני אפסיק עם הב.ש הזה,ברגע שאתה תפסיק לחפש הבדלים בין מרכיבי הצ'יפ בין ממיר א' לממיר ב'
בסדר?
נמר, אני מניח שתשסה בי עכשיו את הכלבלב שלך אלבר, נכון?
יוו, כמה אתה שקוף.
ואם לא הבנת, הפוסט הזה נפתח בדיוק כדי להבהיר לך ולשכמותך שנמאסת לגמרי עם הביקורות החובבניות והמביכות שלך, עם הבורות המגלומנית והיהירה שלך, ועם זה שהפכת את האתר לסוכנות המכירות של מי שמכר לך את הציוד שלך: אייל פור ויגאל לסרי.
איתם, דרך אגב, אין לי בעיה - הם סוחרים, וזכותם להשתמש בכל דרך לגיטימית כדי לשווק את הציוד שלהם, כולל שימוש בכתב שפנוי להובלה.
אתה באמת חושב שכולם כאן אהבלים ולא רואים את זה?
רד מהמגלומניה ותפסיק לפחד מכל מי שמבין משהו באודיו. אף אחד לא רוצה לנשל אותך מתפקיד הכתב שבחרת לעצמך, מטעמך. יש מספיק בעלי טייפים של אייווה שישמחו לשמוע את דעתך.
הכל על סמך נסיון אישי:
1. naim audio
2. harbeth
3.neat acoustic
4.syrus
5.devore fidelity
6.audio note
היי דיטון,
ואם בכל זאת אתבקש להוסיף בצניעות, חברות שהרמקולים שלהן נשמעים לי "נכונים" אציין את PROAC ו- DYNAUDIO.
מה שנמר כתב הקפיץ לי שוב את הרעיון שאולי יש כאן פיספוסיאדה לא נורמאלית ביחסים הווירטואליים עקב אי-ההיכרות פנים אל פנים בחיים האמיתיים....אלדר.
אתה מפספס את רוזי והוא מפספס אותך. רוזי הוא אדם מיוחד, למדתי להכיר אותו במיוחד לאחרונה. יש לו לב רחב. תאמין לי אלדר, אתה מכיר אותי מספיק טוב בשביל לדעת שכנראה יש משהו בדברי.
...
נאמנות למקור זה דבר מאוד טריקי, כי אתה תמיד שומע מערכת בחד מסוים ולא מוצר בודד בואקום.הכל על סמך נסיון אישי:
1. naim audio
2. harbeth
3.neat acoustic
4.syrus
5.devore fidelity
6.audio note
נאמנות למקור זה דבר מאוד טריקי, כי אתה תמיד שומע מערכת בחד מסוים ולא מוצר בודד בואקום.
מבחינתי נאמנות למקור זה בעיקר: גוון, רזולוציה (לשמוע את כל מה שיש בדיסק) ודינמיות.
אני לא חושב שיש אחד מכל המוצרים, שהזכרת שיש בו את כל אילו. הן מבחינה פיזית והן מבחינת אופי הסאונד.
אז אתה אוהב סאונד אנגלי, זה לאוזניך נאמן למקור ולאוזני זה בדרך כלל אולי "מוסיקאלי"
אבל טיפל'ה "סתום".
כנראה שזה גם עניין של טעם, אבל דווקא חלק מהרמקולים שנשמעים לאוזניך "קרים", יכולים להישמע מאוד נעים כשהם מחוברים לאלקטרוניקה וכבלים טובים ומתאימים.
עם כאילו רמקולים אתה יכול לקבל את כל מה שנשמע על הדיסק עם הגוון הנכון.
לעומת זאת עם רמקולים שנשמעים נעים בבסיס, יהיה לך קשה לשמוע את כל מה שיש על הדיסק, כי הם פשוט לא יכולים לעשות את זה.
מתחיל להיות מענין....
רוזי, אני לא חושב שעם רמקול כמו פרואק,BַW (סדרות טובות)
אי אפשר לקבל את כל מה שיש בדיסק....?
עם זאת אני מסכים איתך שתפקידה של המע' הוא,
לשחזר את כל מה שיש בדיסק.
מבחינתי זוהיא נאמנות למקור.
אני חושב שיש לך רמקול של פוקאל משהוא...
אין ספק שהוא שונה ממה שהוזכר להעיל,
אבל זה כמו שני בחורות יפות,אחת צרפתיה והשניה
תערובת של הודית ואנגליה.(ביננו,מה הייתה בוחר?)
אני מדבר על המקור שהוא הדיסק ולא כלום מעבר או לפני זה.יש פה פרדוקס, שלמה.
אתה ורוזי מדברים על כך שנאמנות למקור היא שיחזור של מה שיש בדיסק.
העניין הוא שאם כל מערכת מנגנת אחרת את מה שיש על הדיסק כיצד אתה יודע מה הכי דומה למקור?
לשם כך, תשלח אותי לאולפן ההקלטות/ אולם ההופעות (כי שם הוקלט ובעצם זה המקור היחיד שניתן להתייחס אליו). העניין הוא שבין המוסיקה המנוגנת שם וזו שמגיעה לדיסק עוברים פילטרים שונים שאין לנו שליטה עליהם.
לכן- המקור המוקלט הוא מושג אחר מאשר המקור המנוגן, זה היחיד שניתן להתייחס אליו אך ברור לגמרי שלא להגיע אליו בבית.