שניצל
חבר משקיען
- הודעות
- 8,753
- מעורבות
- 1,975
- נקודות
- 113
בקשר לציוד משנות ה90 מתוחזק היטב , אני בעד , מכיוון שאין שום התקדמות באנלוג בציוד החדש, להפך , קשה לתקן אותם בגלל smd מעופשים , ולך תמצא התקלה , גם אצלי הרוב בן 20 , ורמקול זוג בן 50, ואני מתעלף ממנו מטנוי ישנים, ושפופרות של פעם , היום לא עושים מה שהיו עושים פעם אפילו בכבלים , שמעתם פעם נודרדוסט עם משקל ?,תעזבו אותי מהשטויות המודרנים , בקשר למרתף של הקפטן , לא טוב תקרה נמוכה וחדר קטן יחסית ל80 מטר שלי , ושם תלוי ההבדל בגודל הבמה למרות המדידות ! בכל מקרה כל הכבוד!!!!
