exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,429
- מעורבות
- 3,335
- נקודות
- 113
אצלי כיביתי האורות, פחות הסחת דעת.בהחלט מצטלם הרבה יותר טוב עם אור ב 2 החלונות![]()
אצלי כיביתי האורות, פחות הסחת דעת.בהחלט מצטלם הרבה יותר טוב עם אור ב 2 החלונות![]()
אני רוצה רגע להבין. הלוקסמן הזה בהפעלה במצב סטראו ניכנס לקליפינג ? אתה מסתבך.נכון, העיקרון לא השתנה מאז - קליפינג הורג רמקולים מהר יותר ממגבר חזק. לכן הדברים שרשמת מוקדם יותר מפלאים, בטח למי שלמד במגמת אלקטרוניקה .
תראה, מתוך מה שרשמת ברור לי שלא שמעת את המגבר המדובר. ספציפית בלקסמנים מהסדרות 900 ו 10, אין הפסד של איכות במעבר ל BTL. מה כן יש ב BTL יותר שליטה בתחום התחתון ויותר דינמיות.אני רוצה רגע להבין. הלוקסמן הזה בהפעלה במצב סטראו ניכנס לקליפינג ? אתה מסתבך.
אני אסביר שוב את דעתי.
אם איציק רוצה באמת להנות משני מגברים, מה שזכותו המלאה לעשות, עומדות בפניו שתי אפשרויות
1. לחברם במצב ברידג להכפיל ואפילו לשלש את ההספק , אבל בתמורה להפסיד אכויות סוניות שקשורות במצב זה. בעיקר אם הסביר שאין בכוונתו לשמוע בעוצמות מפוצצות.
יש חברות שלא מאמיניו בבי אמפ, מ״ג׳יקו לדוגמה. למעט ה M9 אף רמקול של החברה לא מגיע בתצורה כזו. מה שכן, גם מג׳יקו וגם הפרליסטן שיש לאיציק אוהבים זרם בריא משום שהם יורדים למטה.2. לחבר במצב ביאמפ מה שנותן יתרונות סוניים מסוימים ברורים אבל לא מגביר כמעט בכלל את עוצמת השמע המרבי .
ההיתי מצפה ממי שלא מכיר אפשרות מס 2 לפחות ללמוד קצת הנושא ואולי אפילו להתנסות. זה לא עולה כסף חוץ מעוד זוג כבלים שכניראה כל אחד מחזיק ספייר.
בברכה.
אם האקוסטיקה מטופלת, מידות החדר מתאימות ואין החזרים מיותרים הסאונד נשאר נקי בווליום נמוך או גבוהה.כל אחד טוען ששלו יותר גדול מה חדש ...
חדר אקוסטי או סביבה אקוסטית טובה, מגבר חזק ויציב בעכבה יציבה (לא 4 ומטה) לא כזה שמכניס עיוותים, ישבור כל רמקול לפני האוזן לא מדובר פה על סוג של עילוי רמקול מדהים אני בטוח והייתי מת שיהיה לי כזה בסט רב ערוצי שלי אבל בחחייאת.
קפטן היקר!
האם אתה מתכוון אצלך ל3 מגברים סטריאו מחוברים לשמאל וימין , או לחליפין ל6 מונו מחוברים לשממאל וימין , האם הם זהים כולם? איך אתה מאזן ביניהם ? נראה לי יותר מדי עם כל הכבוד על תמיכת השכם לעצמך , לא קל לאזן חרטבונה כזו , מה עשית? איזה רמקול יש לך ?מה גודל החדר ? תפרט קצת !
ברור אבל אל תשווה 2 מגברים בברידג שנותנים לצורך העניין 600W לצד בתצורה הזאת, לבין מגבר 1 שנותן 600 לצד (שהוא בנוי מלכתחילה לתת את ההספק הזה ברגיל) או מונובלוקים (לא בברידג) שנותנים את ההספק הזה, אם אתה רוצה לעלות למעלה תחליף מגבר ל אחר שהוא חזק\שונה\דוחף אחרת, עדיף מאשר להוסיף עוד 1 ולשנות את התצורה לברידג.אם האקוסטיקה מטופלת, מידות החדר מתאימות ואין החזרים מיותרים הסאונד נשאר נקי בווליום נמוך או גבוהה.
להאזין ל November’s של מנו קאטצ׳ה ב 65 דיבי או 85 דיבי ומעבר זו חוויה אחרת.
רוצה לומר, כל מה שרשמת רק מחזק את הדעה למה הגברה חזקה חשובה, במיוחד כשהשאר מטופל
הלקסמן 10 במצב BTL מעצים כח פי ארבע.מה זה משנה? לא ברור לי
מגבר בסטריאו יש לו spec מסויים
אותו המגבר בברידג, יש לו spec קצת אחר
עכשיו תחליט אם ה spec מתאים לך או לא.... לא רואה קשר למגבר אחר... מגבר אחר זה מגבר אחר, מי אמר שהוא יהיה עדיף על הלקסמן בברידג?
במקרה של הלקסמן הנתון:
בסטראו יורד ל 1 אוהם הספק 150 וואט לערוץ דאמפינג 600
בברידג יורד ל 2 אוהם הספק 600 וואט לערוץ דאמפינג 300
לטעמי בשני המצבים הוא ידחף את הפרליסטן די בקלות. הרווח ממונובלוקים זה הדרום טוב יותר והפרדה שמאל ימין קצת טובה יותר.
החדר הינו מרתף בגודל של 4X6 לערך. תיקרה נמוכה 2.40 מ ,עמוס מאוד לאורך הקירות ללא שום טיפול אקוסטי. בחדר קימות 3 מערכות שמע שונות. יודע שזה לא אופטימלי אבל אני ציודפייל וככה אני אוהב. זאת אחת מהן .קפטן היקר!
האם אתה מתכוון אצלך ל3 מגברים סטריאו מחוברים לשמאל וימין , או לחליפין ל6 מונו מחוברים לשממאל וימין , האם הם זהים כולם? איך אתה מאזן ביניהם ? נראה לי יותר מדי עם כל הכבוד על תמיכת השכם לעצמך , לא קל לאזן חרטבונה כזו , מה עשית? איזה רמקול יש לך ?מה גודל החדר ? תפרט קצת !
כל הכבוד ! נשמע לי מרתק , למרות שאני יותר ״ דיגיטלי.״ ממך , פטפון לא בשבילי , אבל אתה נשמע לי אודיפיל מגובש , ומעריך את זה מאוד למרות חילוקי הדעות בינינו , אשמח לבקר יום אחד באם תרצה , מכיוון שאני ידוע כpersona non grata?"החדר הינו מרתף בגודל של 4X6 לערך. תיקרה נמוכה 2.40 מ ,עמוס מאוד לאורך הקירות ללא שום טיפול אקוסטי. בחדר קימות 3 מערכות שמע שונות. יודע שזה לא אופטימלי אבל אני ציודפייל וככה אני אוהב. זאת אחת מהן .
במדידת של החדר שביצעתי מאוד מזמן אין איזה קטסטרופה וגם אין הידהודים בכלל. בקיצור מאורת מוזיקה אמיתית. יש לי שישה פטיפונים שונים ואוסף של מעל 3000 תקליטים שנירכשו ב חמישים שנים האחרונות.
כמו שציינתי המערכת של ליין בנוייה משלושה מגברי הספק שהיו הבסט בשנות התישעים כאשר כל מגבר מפעיל לכל צד את הבס בניפרד המיד בניפרד והטויטר בניפרד. אין מה לאזן כי המגברים בתאורייה זהים. הפרהאמפ של ליין קאיירין ואין לו בלנס. הרמקולים גם כן של ליין. קאבר.
אז כן, אני מרשה לעצמי לטפוח לעצמי קצת על השכם.
הערה: ברור לי שהציוד שלי מיושן ויתכן שכבר לא מתחרה במה שיש היום בכל אספקט, אבל גורם לי להרבה נחת.