יש ברמקול שלך חיבור בי-וואייר ?
אם לא, אז לאורך זמן והיו לי כמה צמדים בברידג זה תמיד בעייתי בווליום גבוה. אם חיבור נפרד אז לפצל גבוהים\נמוכים, מגבר לכל צד אבל לא בחיבור מכפיל אלה בפיצול RCA , ההתנגדות משתנה וההיענות גם, מקבלים קו נפרד בהפרדה בקרוס ושומעים אחרת לגמרי (תמיד זה היה עדיף על מצב ברידג') וגם במגבר הזה של לקסמן כמה שהוא טוב ומוצלח ויקר, ישמעו את זה! זה דומה לעיקרון של חיבור רמקולים במקבלי, ההתנגדות יורדת בחצי גם אם המגבר לצורך העניין עובד גם ב חצי אום (נניח אקיופייז), עדיין, ההתנגדות יורדת בחצי המגבר דוחף פי 3-4, ככל שהווליום עולה איתו נכנס עוד זבל מהצד, הרמקול פרליסטם יורד ל 3.2 אום כמו שכתבת, בחיבור מקבילי הוא יראה בתדר מסויים 1.6 אום! ואיתו בלאי ונזק לרמקול, זה לא אותו דבר אבל זה על אותו עיקרון. חיבור בריד'ג מכפיל את הזרם, מאלץ את המגבר לדחוף חזק פי 3-4, יתחמם גם כפול בחיבור XLR בכלל ידחוף חבלז זה כמו שאתה לוחץ על לאודנס של פעם (כן בנוי לעבוד גם כך יודע), בווליום נמוך חוויה, תגביר קצת פופ\רוק ותיווכח לדעת ש אין יש מאיין, הכל בא על חשבון משהו אחר וכאמור, אין מושלם, ברידג' לא ממליץ אבל שכל אחד יעשה כל העולה על רוחו, בי-אמפינג זה כבר משהו אחר.
אם לא, אז לאורך זמן והיו לי כמה צמדים בברידג זה תמיד בעייתי בווליום גבוה. אם חיבור נפרד אז לפצל גבוהים\נמוכים, מגבר לכל צד אבל לא בחיבור מכפיל אלה בפיצול RCA , ההתנגדות משתנה וההיענות גם, מקבלים קו נפרד בהפרדה בקרוס ושומעים אחרת לגמרי (תמיד זה היה עדיף על מצב ברידג') וגם במגבר הזה של לקסמן כמה שהוא טוב ומוצלח ויקר, ישמעו את זה! זה דומה לעיקרון של חיבור רמקולים במקבלי, ההתנגדות יורדת בחצי גם אם המגבר לצורך העניין עובד גם ב חצי אום (נניח אקיופייז), עדיין, ההתנגדות יורדת בחצי המגבר דוחף פי 3-4, ככל שהווליום עולה איתו נכנס עוד זבל מהצד, הרמקול פרליסטם יורד ל 3.2 אום כמו שכתבת, בחיבור מקבילי הוא יראה בתדר מסויים 1.6 אום! ואיתו בלאי ונזק לרמקול, זה לא אותו דבר אבל זה על אותו עיקרון. חיבור בריד'ג מכפיל את הזרם, מאלץ את המגבר לדחוף חזק פי 3-4, יתחמם גם כפול בחיבור XLR בכלל ידחוף חבלז זה כמו שאתה לוחץ על לאודנס של פעם (כן בנוי לעבוד גם כך יודע), בווליום נמוך חוויה, תגביר קצת פופ\רוק ותיווכח לדעת ש אין יש מאיין, הכל בא על חשבון משהו אחר וכאמור, אין מושלם, ברידג' לא ממליץ אבל שכל אחד יעשה כל העולה על רוחו, בי-אמפינג זה כבר משהו אחר.
נערך לאחרונה ב: