שאלה על סטרימרים

  • פותח הנושא פותח הנושא TempoMempo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TempoMempo

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
שלום תותחים,

אני מעוניין לרכוש סטרימר חדש.
הדברים היחידים שמעניינים אותי בסטרימר הם :
1.שיש לו שלט
2. שיש לו כניסת USB - Disk on key
3. שיש לו אפשרות לקרוא כתוביות בעברית ולשנות את הגודל והפונט שלהם.
4. Full HD
5. שיהיה זול

מה שלא מעניין אותי בסטרימר הוא חיבור אלחוטי. הכוונה שלי להשתמש בסטרימר היא להוריד סרטים למחשב, להעתיק אותם ל DiskOnKey, להכניס את ה USB לסטרימר ולצפות בסרטים.

ראיתי שרוב מכשירי הסטרימריים מאוד יקרים ואני מניח שזה מכיוון שהם מכילים את הפונקציות שאני לא זקוק להם כגון חיבוריים אלחוטיים.

אשמח לדעת האם אתם מכירים דגם של סטרימר שעונה על הנתונים שביקשתי.

תודה מראש :)
 

לכול הסטרימרים יש שלט וכניסת USB זה לא העניין.
מה זה זול עבורך? תן כיוון.
 
מה אגיד לך? לא מכיר ממש זולים. ממה שאני שומע פה ושם (פורומים וחברים) רוב רובם
של הזולים באים עם איכות נמוכה ובעיות. זו כנראה "עסקת חבילה" שלא ניתן להימנע ממנה בכל תחום כמעט
שמשלמים זול.

עצה שלי זה ללכת על יד שנייה - רק ככה תקבל תמורה גבוה לכסף.
למשל: DUNE HD 3D. xtreamer. Popcorn C200. או Popcorn- A400
Tvix6500 היה לי אותו הרבה שנים,מכשיר טוב. רק קח בחשבון שמוצרים כאלו ביד שנייה צריך להיזהר כפליים
אבל מדובר בסטרימרים מובילים בשוק. (עבר זמנם...? סיפור אחר...ארשום בסוף כמה מילים)

עכשיו מכוון שאתה אומר "זול" בלי לנקוב במחיר אני מניח שמדובר על מאות בודדות?
אם ככה המבחר די מצומצם, ועדיף ללכת על חברות עם תמיכה טובה בארץ.

* Mede8er MED400X2S היה לי את האח הבכיר שלו (כמה חודשים) מכשירים טובים ואמינים.
* Dvico TViX HD N1 חברה טובה.
* DUNE HD Smart

כולם תומכים ב HD ובסרטי MKV שזה הכי חיוני עבורך עקב תכנים שאתה רוצה לצפות.

יש עוד הרבה מותגים זולים שאני אישית לא מכיר, לכן לא ממליץ. יכול להיום שיש ביניהם גם אמינים -לא בדקתי.

עברת על סקירות שיש כאן בפורום? ליאור השקיע לא מעט והכל מוסבר באופן קריא וברור.
סתם דוגמאות:
http://www.dtown.co.il/articles/3722.html

http://www.dtown.co.il/articles/2617.html

http://www.dtown.co.il/articles/1881.html

http://www.dtown.co.il/articles/1651.html (הנה אחד זול של LG למשל)

בכל אופן תעבור תקרא ותפנים. הכל נמצא כאן: (וידאו ביקורות)
http://www.dtown.co.il/video/video_reviews/index.5.html


מעבר לזה יש הרבה פתרונות זולים שראיתי בכמה פורומים מידע עליהם. לא התעמקתי כך שאין לי ממש דעה מגובשת. (אולי מישהו אחר התנסה בהם?)
דוגמה למכשיר בגרושים.
http://www.aliexpress.com/item/Vens..._73_74_75,searchweb201527_3,searchweb201560_9



דבר נוסף. עולם הסטרימרים הולך ונעלם. אני עדיין משתמש בסטרימר מסיבות שונות. אבל זה רק עניין של זמן עד
שגם אני אכנס לעולם MINI PC.

בהצלחה.
 

ווואי, עופר, אני מאוד מערך את התגובה המושקעת שלך :)

ויחד עם זאת כל הסטרימריים שהצגת מכילות את הפונקציות שאותם אני לא צריך כגון :
* תקשורת אל-חוטית
* חיבור לאינטרנט
וכו' ככה שהם מאוד יקרים יחסית למישהו שרוצה פשוט לחבר DiskOnKey ולצפות...

לצערי נראה לי שפשוט לא קיים מכשיר כמו שאני מחפש :( ואני אאלץ להיפרד מ 700-800 שקל עבור פונקציות פשוטות אלו.
 
למה לא ללכת על קודי? זול ופשוט. מעבר לזה יש סטרימרים ממש זולים (נתתי לך לינק)
תברר אך הם מבחינת אמינות ותמיכה. (באתר הכחול יש הרבה מידע שווה לבדוק)
 
נערך לאחרונה ב:
למה לא ללכת על קודי? זול ופשוט. מעבר לזה יש סטרימרים ממש זולים (נתתי לך לינק)
תברר אך הם מבחינת אמינות ותמיכה. (באתר הכחול יש הרבה מידע שווה לבדוק)
תודה עופר.
קודי עד כמה שאני יודע זקוק לחיבור לאיטרנט \ רשת. כמו שרשמתי, זה לא מעניין אותי. אני רוצה בסך הכל לחבר Disk On Key ולצפות. (הייתי מדלג על הסטרימייר ומחבר את ה DiskOnKey ישירות לטלויזיה אבל אז יש לי בעיה של קריאת קבצי MKV ובעיה בקריאת כתוביות SRT)
 

הכי זול שאני מכיר בארץ זה של ווסטרן דיגיטל
http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=41552

מה לגבי מיני אנדרואיד?
http://he.aliexpress.com/item/Vensm..._73_74_75,searchweb201527_3,searchweb201560_9

למען האמת עד עכשיו לא הבנתי מה זה זול עבורך. אתה לא מציין תקציב כך שקשה לעזור לך.
מעבר לזה ראיתי פעם מדריך באתר הכחול איך לבנות סטרימר לבד בעלות נמוכה -אולי זה הפתרון עבורך.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור