התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial


בכדי לקבל בסטרימינג , הכולל שרת, סוויץ' , טיפול ברעשים שמגיעים מהראוטר, כבלים, פילטרים וכדומה... אתה תוציא פי 2 כסף לפחות מנגן דיסקים איכותי. אני לא אומר שלא ניתן להגיע לשם, אבל זה הרבה יותר מסובך ויקר. נגן דיסקים שעובד כמערכת סגורה ושקטה הוא גם היום הפתרון הזול ביותר להגיע לאיכות גבוהה בלי הרבה מאמץ.
ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.
הכי חשוב שיהיו שלמים עם מה שבחרו.
 
ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.
הכי חשוב שיהיו שלמים עם מה שבחרו.
הקבצים הללו עד שמגיעים לרשת עוברים תהליכים.. השוונו אלבום מקורי. מול אותו אלבום ברשת. ההבדלים שמיעים לכל אוזן.
המדיה הפיזית מנצחת בגדול!
 

לגבי הסטרימר והמקור (נגיד ROON או HQPLAYR) אני מבין למה הוא מאוד משמעותי (רעש, גיט'ר וכו)
אבל למה שהראוטר יהיה בעל השפעה על הצליל?
 
מסכים.

אצלי בסטרימר (holo red) קיסטום של מערכת הפעלה (זה RPI ככה שיש מבחר) + קרנל ייעודי + פילטרים בHQPLAYER העיפו את המערכת קדימה.

תהיתי אבל למה רכיב שלא מחובר חשמלית למסלול האודיו ובסוף מספק את האודיו מעל באפר לסטרימר יכול להשפיע על הסאונד.
 

לגבי הסטרימר והמקור (נגיד ROON או HQPLAYR) אני מבין למה הוא מאוד משמעותי (רעש, גיט'ר וכו)
אבל למה שהראוטר יהיה בעל השפעה על הצליל?
כי הספקים הממותגים של כל מחשב/ ראוטר וכו מכניסים רעש לקו החשמל וקשה להיפתר ממנו. כמה שפחות ספקים/ רכיבים במערכת מחוברים לרשת החשמל- פחות פוטנציאל לרעש.
 
כי הספקים הממותגים של כל מחשב/ ראוטר וכו מכניסים רעש לקו החשמל וקשה להיפתר ממנו. כמה שפחות ספקים/ רכיבים במערכת מחוברים לרשת החשמל- פחות פוטנציאל לרעש.
אני מתמודד עם האתגר הזה בצורה הבאה:
כאשר כבר שומע מוזיקה בהזרמה אז מנתק המחשב הנייד מספק המתח, ומפעיל את ה DAC מסוללה חזקה .
אבל מודה שבציוד שברשותי לא קיים הבדל בסאונד שאני לפחות יכול להצביע עליו עם ספק ממותג או בלעדיו.
 
השאלה היא לא כמה "קופסאות" יש, אלא עד כמה הן מבודדות ומתוכננות נכון.
זה כבר סיפור אחר לגמרי וגם עולה בהתאם.
 

כי הספקים הממותגים של כל מחשב/ ראוטר וכו מכניסים רעש לקו החשמל וקשה להיפתר ממנו. כמה שפחות ספקים/ רכיבים במערכת מחוברים לרשת החשמל- פחות פוטנציאל לרעש.


זה יותר מזה, האינטרנט לא נבנה עבור live stream. נכון שאפשר ״לקמבן״ דרך דחיסה בזמן אמת, פרוטוקולים כמו UDP, WebRTC, HLS/DASH להכניס בדרך שרתי CDN כדי לקצר את הדרך ולמנוע עומס מהרשת, להתמש בבאפר גדול. ולמרות שהתוצאה תהיה טובה מאוד היא לא משתווה לניגון קובץ מקומי או CD.

בקובץ מקומי או ב CD יש אפשרות לקבלת נתונים "נקיים" ולא דחוסים. (לא שאין בעיות אבל הן שונות ופחות בעיתיות).
מי של מאמין, השוו בין הסטרימינג שלכם בנטפליקס לניגון BD, הסטרימינג לא מגרד את האחרון.
 
הקבצים הללו עד שמגיעים לרשת עוברים תהליכים.. השוונו אלבום מקורי. מול אותו אלבום ברשת. ההבדלים שמיעים לכל אוזן.
המדיה הפיזית מנצחת בגדול!
אתה לא יכול לדעת אם השווית בדיוק את אותה הוצאה של הדיסק שלך למה שמופיע בסטרימינג, משום שאתה לא יודע את המספר הסיריאלי של מה שמתנגן בסטרימינג. לכן ההשוואה לא משקפת ולא נכונה.
לצערנו, יש המון הוצאות חדשות באיכות זבל ורימסטאר מחרידים שכיסחו להם את הדיינמיק ריינג׳ בהשוואה לאלבום המקורי ונשמעים כמובן יותר loud.
אני מזמן בדיעה שבהקלטות ישנות, משנות ה-60 ועד תחילת המאה (לפני שהתחילו להקליט ב-96 על 24 ביט), הכי טוב להשיג את הדיסק מקור (אם אפשר)
ולעשות ממנו ריפ, ברוב המקרים ישמע יותר טוב.
 
נערך לאחרונה ב:
אתה לא יכול לדעת אם השווית בדיוק את אותה הוצאה של הדיסק שלך למה שמופיע בסטרימינג, משום שאתה לא יודע את המספר הסיריאלי של מה שמתנגן בסטרימינג. לכן ההשוואה לא משקפת ולא נכונה.
לצערנו, יש המון הוצאות חדשות באיכות זבל ורימסטאר מחרידים שכיסחו להם את הדיינמיק ריינג׳ בהשוואה לאלבום המקורי ונשמעים כמובן יותר loud.
אני מזמן בדיעה שבהקלטות ישנות, משנות ה-60 ועד תחילת המאה (לפני שהתחילו להקליט ב-96 על 24 ביט), הכי טוב להשיג את הדיסק מקור (אם אפשר)
ולעשות ממנו ריפ, ברוב המקרים ישמע יותר טוב.
הדיסק שהשוותי קיים רק במהדורה אחת בלבד של חברת INAKUSTIK
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור