- הודעות
- 4,206
- מעורבות
- 1,121
- נקודות
- 113
מרנץ דנון סדרת כניסה/ביניים.מה זה נגן בסיסי בדיוק ?
מרנץ דנון סדרת כניסה/ביניים.מה זה נגן בסיסי בדיוק ?
ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.בכדי לקבל בסטרימינג , הכולל שרת, סוויץ' , טיפול ברעשים שמגיעים מהראוטר, כבלים, פילטרים וכדומה... אתה תוציא פי 2 כסף לפחות מנגן דיסקים איכותי. אני לא אומר שלא ניתן להגיע לשם, אבל זה הרבה יותר מסובך ויקר. נגן דיסקים שעובד כמערכת סגורה ושקטה הוא גם היום הפתרון הזול ביותר להגיע לאיכות גבוהה בלי הרבה מאמץ.
הקבצים הללו עד שמגיעים לרשת עוברים תהליכים.. השוונו אלבום מקורי. מול אותו אלבום ברשת. ההבדלים שמיעים לכל אוזן.ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.
הכי חשוב שיהיו שלמים עם מה שבחרו.