התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial


בכדי לקבל בסטרימינג , הכולל שרת, סוויץ' , טיפול ברעשים שמגיעים מהראוטר, כבלים, פילטרים וכדומה... אתה תוציא פי 2 כסף לפחות מנגן דיסקים איכותי. אני לא אומר שלא ניתן להגיע לשם, אבל זה הרבה יותר מסובך ויקר. נגן דיסקים שעובד כמערכת סגורה ושקטה הוא גם היום הפתרון הזול ביותר להגיע לאיכות גבוהה בלי הרבה מאמץ.
ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.
הכי חשוב שיהיו שלמים עם מה שבחרו.
 
ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.
הכי חשוב שיהיו שלמים עם מה שבחרו.
הקבצים הללו עד שמגיעים לרשת עוברים תהליכים.. השוונו אלבום מקורי. מול אותו אלבום ברשת. ההבדלים שמיעים לכל אוזן.
המדיה הפיזית מנצחת בגדול!
 

לגבי הסטרימר והמקור (נגיד ROON או HQPLAYR) אני מבין למה הוא מאוד משמעותי (רעש, גיט'ר וכו)
אבל למה שהראוטר יהיה בעל השפעה על הצליל?
 
זה לא כזה פשוט, סטרימינג טוב זה לבנות פרוייקט שלם, וכשהוא מושלם זה כבר סיפור אחר.
 
מסכים.

אצלי בסטרימר (holo red) קיסטום של מערכת הפעלה (זה RPI ככה שיש מבחר) + קרנל ייעודי + פילטרים בHQPLAYER העיפו את המערכת קדימה.

תהיתי אבל למה רכיב שלא מחובר חשמלית למסלול האודיו ובסוף מספק את האודיו מעל באפר לסטרימר יכול להשפיע על הסאונד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור