- הודעות
- 4,206
- מעורבות
- 1,121
- נקודות
- 113
מרנץ דנון סדרת כניסה/ביניים.מה זה נגן בסיסי בדיוק ?
מרנץ דנון סדרת כניסה/ביניים.מה זה נגן בסיסי בדיוק ?
ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.בכדי לקבל בסטרימינג , הכולל שרת, סוויץ' , טיפול ברעשים שמגיעים מהראוטר, כבלים, פילטרים וכדומה... אתה תוציא פי 2 כסף לפחות מנגן דיסקים איכותי. אני לא אומר שלא ניתן להגיע לשם, אבל זה הרבה יותר מסובך ויקר. נגן דיסקים שעובד כמערכת סגורה ושקטה הוא גם היום הפתרון הזול ביותר להגיע לאיכות גבוהה בלי הרבה מאמץ.
הקבצים הללו עד שמגיעים לרשת עוברים תהליכים.. השוונו אלבום מקורי. מול אותו אלבום ברשת. ההבדלים שמיעים לכל אוזן.ובסוף אתה תלוי בקובץ...שמלכתחילה הוא מקודד ולו רק בכדי שלא תוכל להעתיק אותו..אבל אנשים עושים בחירות לפי מחשבתם,כיסם ואוזנם.
הכי חשוב שיהיו שלמים עם מה שבחרו.
כי הספקים הממותגים של כל מחשב/ ראוטר וכו מכניסים רעש לקו החשמל וקשה להיפתר ממנו. כמה שפחות ספקים/ רכיבים במערכת מחוברים לרשת החשמל- פחות פוטנציאל לרעש.לגבי הסטרימר והמקור (נגיד ROON או HQPLAYR) אני מבין למה הוא מאוד משמעותי (רעש, גיט'ר וכו)
אבל למה שהראוטר יהיה בעל השפעה על הצליל?
אני מתמודד עם האתגר הזה בצורה הבאה:כי הספקים הממותגים של כל מחשב/ ראוטר וכו מכניסים רעש לקו החשמל וקשה להיפתר ממנו. כמה שפחות ספקים/ רכיבים במערכת מחוברים לרשת החשמל- פחות פוטנציאל לרעש.
כי הספקים הממותגים של כל מחשב/ ראוטר וכו מכניסים רעש לקו החשמל וקשה להיפתר ממנו. כמה שפחות ספקים/ רכיבים במערכת מחוברים לרשת החשמל- פחות פוטנציאל לרעש.
אתה לא יכול לדעת אם השווית בדיוק את אותה הוצאה של הדיסק שלך למה שמופיע בסטרימינג, משום שאתה לא יודע את המספר הסיריאלי של מה שמתנגן בסטרימינג. לכן ההשוואה לא משקפת ולא נכונה.הקבצים הללו עד שמגיעים לרשת עוברים תהליכים.. השוונו אלבום מקורי. מול אותו אלבום ברשת. ההבדלים שמיעים לכל אוזן.
המדיה הפיזית מנצחת בגדול!