חחח אני יודע שאתה פיוריסט ויודע גם ע"פ איזו דיסציפלינה...
בשרשור הזה אני רק קורא מפרגן - אני מניח שברור לך שאישית הייתי מעדיף לחבר ישירות (לא נכנס פה לשיקולי אנלוג).
פשוט שעשע אותי האנדרסטייטמנט המעודן שלך
בוא נסביר שלא ישאר רק ביני לבינך
.
אני אומר דבר כזה - למעשה זה לא אני - זה פשוט בכללי נכון מדעית.
1.החדר עושה שמות בסיגנל בסטיות ששום מכשיר אלקטרוני לא יכול לעשות. היחיד שעושה גם צרות ברמה שקרובה אך עדיין רחוקה מאוד זה רמקול.
2.החדר תמיד פוגע במישור הזמן ( תדרים שונים שלא מגיעים באותו זמן לאוזן או לדוגמא תדרים מודגשים מבחינת משך זמן הדעיכה שלהם פי כמה וכמה או מופחתים פי כמה וכמה משאר התדרים) וכמובן במישור האמפליטודה - הגבר או החלש.
3.אני פשוט נעזר ברמקולים טבעיים- כנקודת פתיחה הכרחית עבורי .
לאחר מכן - במידה ואשפר - אקוסטיקה פאסיבית - שלא ממש ניתן לטרגט בה בצורה מדויקת הפחתה ספציפית או ביטול בור בתדר מסוים אבל אפשר למזהר הרבה בעיות ובעיקר אפשר לשלוט על מישור הזמן -שזה היתרון הכי גדול שלה.
לאחר מכן - אקוסטיקה אקטיבית - שכן ניתן לשלוט בה באופן טוב בתדר ספציפי (עם מגבלות מסוימות שאולע כדאי לכתוב עליהם מאמר נפרד) וגם ברזוננסים של תדרים מסוימים.
סאב או מספר סאבים לשליטה בעקומה - היכן שהמערכת לא יכולה לתקן את הרמקול - נניח דיפ בבאס.
אז בסופו של יום כל הצעדים האלה נעשים כדי לשמור על הסיגנל- זה עבורי פיוריזם.( לא רק עבורי) .
אם אתה משתמש במעט מאוד מוצרים אבל הגרף נראה כמו הגרף של מניית טסלה - זה לא פיוריסטי. זה תמיד גם בהכרח נשמע ככה.
המערכות הכי טובות ששמעתי או מדדתי כללו רום קורקשיין או חדר מדהים או שניהם.