האמת מאחורי התקליטים...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רוברט, אז תן לי להבין...
אתה גם מהנדס אלקטרוניקה, גם מומחה אקוסטיקה, גם טכנאי קול, גם מהנדס מכאניקה וגם מומחה באותות דיגיטליים?
פשוט אוצר יקר מפז.
 
רוברט, אז תן לי להבין...
אתה גם מהנדס אלקטרוניקה, גם מומחה אקוסטיקה, גם טכנאי קול, גם מהנדס מכאניקה וגם מומחה באותות דיגיטליים?
פשוט אוצר יקר מפז.
וגם בעל נפלא לאישה מרוקאית עצבנית לא פחות ממך......מכאן באה יכולת ההתמודדות המופלאה שלי איתך ......התאמנתי הרבה בבית.......;)

מה שמזכיר לי בדיחה שנידמה לי שמספרים על וודי אלן שנראה מעט מצ'וקמק.....בכל מקרה הוא נכנס למיטה עם איזה פצצת על ופירק אותה ל 1,000 גורמים.......אחרי מס' שעות של "סערה במיטה", בסיגריה שאחרי, היא שואלת אותו "מאיפה היכולות המדהימות האלה" ? ........"אימונים של עשרות שנים לבד בבית" הוא ענה .
 
נערך לאחרונה ב:
אשריך. שא ברכה. מקווה לקבל עותק קשיח מהעבודה הסמינריונית בדואר.
הייתי אומר לך שאשליית הגדלות שלך מדאיגה מאד אבל זה לא זה. זה יותר מקרה חריף של צומי קלאסי. אם אתה רוצה ליטוף, אני מכיר כמה מומחים. או לחילופין, למה שלא תלך לשמוע כמה מהפטיפונים האלה ותראה אם הידע המכאני שלך עוזר לך לראות מי מהם נשמע יותר טוב. אה רגע, אתה לא שומע הבדלים... שוב מבוי סתום.
 

אשריך. שא ברכה. מקווה לקבל עותק קשיח מהעבודה הסמינריונית בדואר.
הייתי אומר לך שאשליית הגדלות שלך מדאיגה מאד אבל זה לא זה. זה יותר מקרה חריף של צומי קלאסי. אם אתה רוצה ליטוף, אני מכיר כמה מומחים. או לחילופין, למה שלא תלך לשמוע כמה מהפטיפונים האלה ותראה אם הידע המכאני שלך עוזר לך לראות מי מהם נשמע יותר טוב. אה רגע, אתה לא שומע הבדלים... שוב מבוי סתום.
שמעת את שביקשתי מכולם לשמוע בלינק (כאן) ? - אשמח לשמוע את דעתך.
 
שמעת את שביקשתי מכולם לשמוע בלינק (כאן) ? - אשמח לשמוע את דעתך.
לא תודה. יש לי דברים יותר טובים לעשות, כמו לשמוע מוסיקה עם הראש החדש של הפטיפון שלי. בהצלחה בשרשור המיסיונרי הנוכחי.
 
לא תודה. יש לי דברים יותר טובים לעשות, כמו לשמוע מוסיקה עם הראש החדש של הפטיפון שלי. בהצלחה בשרשור המיסיונרי הנוכחי.
לא ציפיתי ממך לתשובה אחרת....אין לך 30 שניות זמן לשמוע את שביקשתי ולחוות את דעתך ?.......לטראמפ יש יותר זמן פנוי ממך מסתבר.

שים לב- לא אמרת מילה על תוכן הדברים שכתבתי אלא רק "לגופו" ....ככה זה כשלא מסוגלים להתמודד עם העניין עצמו.
 

נערך לאחרונה ב:
לא מבין איזה עניין יש לאנשים באנלוג בשנת 2020? איכות שמע - אין, נוחות - אין, זמינות - בקושי יש, עלות נמוכה יותר - אין. המקום היחיד שצריך להיות אנלוג היום זה רק האות החשמלי בין המגבר לרמקולים. כל השאר עדיף שהיה רק דיגיטל. אני יכול להבין את הערך הדקורטיבי שיש להיות לפטיפון ישן ושמור בסלון, בתנאי שלא ינגן. למה שלא תעדיפו לצפות בטלויזית CRT בשנת 2020? הגיע הזמן להתקדם מאנלוג...
 
לא מבין איזה עניין יש לאנשים באנלוג בשנת 2020? איכות שמע - אין, נוחות - אין, זמינות - בקושי יש, עלות נמוכה יותר - אין. המקום היחיד שצריך להיות אנלוג היום זה רק האות החשמלי בין המגבר לרמקולים. כל השאר עדיף שהיה רק דיגיטל. אני יכול להבין את הערך הדקורטיבי שיש להיות לפטיפון ישן ושמור בסלון, בתנאי שלא ינגן. למה שלא תעדיפו לצפות בטלויזית CRT בשנת 2020? הגיע הזמן להתקדם מאנלוג...

.......לשמוע מוסיקה עם הראש החדש של הפטיפון שלי
מה אתה מבין באיכות שמע מר EB1000 ? ...... ל-matanoosh יש ראש חדש והוא שומע שירת מלאכים דרכו.......מה אתה שומע לעומתו? ClassD עם דיגיטאל קר ומנוכר.

המלאכים ששרו קודם בהתלהבות לחבר matanoosh לא יטרחו אפילו לרדת מהסולם עבור שילוב מעופש שכזה.
 
נערך לאחרונה ב:
גם הונג קונג (סין) היא מעצמה (באיטלקית), יש בה פנינים ודברים שאני לא מכיר!

 

@roberts
כל מה אתה כותב גורם לי להזכר כל הזמן במשל "העיוורים והפיל"
https://he.wikipedia.org/wiki/העיוורים_והפיל

אתה פשוט נעול על מה שאתה יודע והקשה לך להבין ולקבל שהמציעות יכולה להיות רחבה יותר ושונה בגלל כך.
 
מבלי להכנס לגוף הענין, גדול עלי כמו תמיד, לא מבין מה רע בפטפונים ולמה קשה להתייחס לערך המוסף שלהם שהוא אחרי הכל, גם לדעת ה"קוטלים הסוניים" אני מעריך, אסטטי. דבר יפהפה במהדורותיו המושקעות ועוד עם איכויות קינטיות מרשימות שהרי בהייה בסיבוב מונוטוני ומדויק של צלחת כבדה שרק רצועה דקה היא שמניעה אותה הוא ענין ממכר לכשעצמו, קל וחומר כשגם יוצאת מוסיקה באיכות גבוהה למדי מהסיבוב המהפנט הזה. באמת לא מבין למה להתעקש ולנסות להבהיר ל" ילידים הפרימיטיביים " שמדובר בחרוזי זכוכית ותו לא, כפי שעושה הפותח. אפשר להעריך את ההשקעה במלל ובזמן כפי שהוא מעיד על עצמו, כל שאלו יעוררו הוא אנטגוניזם.
 
@roberts
כל מה אתה כותב גורם לי להזכר כל הזמן במשל "העיוורים והפיל"
https://he.wikipedia.org/wiki/העיוורים_והפיל

אתה פשוט נעול על מה שאתה יודע והקשה לך להבין ולקבל שהמציעות יכולה להיות רחבה יותר ושונה בגלל כך.
גם הכותרת של רוברט כאילו לא חל שינוי ב פטיפונים בעשרות השנים האחרונות אינה מדוייקת.
כפי שכבר ציינתי יש שינוי במבנה החומרים מהם מייצרים פטיפונים ועל אף שאיני איש של עבודות מכניות, דיוק החריטה והעבודה בציוד עדין התקדמה משמעותית בעשורים האחרונים.

אריה
 

הקביעה של רוברט שאחת הבעיות המרכזיות בתקליט היא המרכוז פשוט לא נכונה ולכן יצרני הפטיפונים לא מקדישים לכך טכנולוגיה.
היום בניגוד לעבר המחטים מגיעות הרבה יותר עמוק ומדוייק בחריץ בזכות גיאומטריה נכונה ומדוייקת יותר.
יש היום מיסבים עם אפס חיכוך ואפס רעש שעובר למחט.
מנועים עם בקרת מהירות ודיוק שלא היו בעבר.
חמרי שיכוך וטכנולוגיות שיכוך טובות יותר.
דיוק של חלקים נעים טוב יותר וזה אולי אחד הדברים הכי משפיעים מכיוון שפטיפון שיש בוא חופשים מכניים משול לאדם שיושב באוטובוס שנוסע על דרך משובשת וקורא עיתן עם אותיות קטנות...
מצד שני אני חייב לציין שאישית אני מעדיף מקור דיגיטלי ואין לי פטיפון מה שכן יש לי, זה אוסף די גדול של תקליטים.
 
גם הכותרת של רוברט כאילו לא חל שינוי ב פטיפונים בעשרות השנים האחרונות אינה מדוייקת.
כפי שכבר ציינתי יש שינוי במבנה החומרים מהם מייצרים פטיפונים ועל אף שאיני איש של עבודות מכניות, דיוק החריטה והעבודה בציוד עדין התקדמה משמעותית בעשורים האחרונים.

אריה
אריה, ונניח שהיו שיפורים באיכות החריטה, למה זה אמור לשפר את הצליל? ה 33.33 של היום יהיה יותר טוב מה 33.33 של פעם?

בפטפונים של פעם היו "קרחצים" בגלל שלא ידעו לחרוט?
........האם המחרטות של לפני 50 שנה לא הביאו אותנו לירח? או שהפטפונים של היום זה מוצר יותר הייטק מאפולו 13 של פעם?
 
אריה, ונניח שהיו שיפורים באיכות החריטה, למה זה אמור לשפר את הצליל? ה 33.33 של היום יהיה יותר טוב מה 33.33 של פעם?
בפטפונים של פעם היו קרחצים בגלל שלא ידעו לחרוט?
........האם המחרטות של לפני 50 שנה לא הביאו אותנו לירח?
נכון, גם שעונים מייצרים כבר 500 שנים.
כמו שכתבתי יש שתי בעיות בקביעה שלך. הראשונה החומרים מהם בנויים ה פטיפונים עצמם. קח את לין לדוגמה: יש בשוק כמה תתי גוף שנמכרים על ידי לין ויש כאלה שנמכרים על ידי יצרנים אחרים, עשויים מחומרים שונים ויש להם השפעה על איכות הצליל. הדוגמה הזו לבדה סותרת את הטענה שלך שלא חל שינוי. אתה יכול לטעון, כהרגלך, שהשינויים חסרי משמעות אבל אתה לא יכול לטעון, אם אתה רוצה לדייק, שאין שינויים.

אריה
 

הקביעה של רוברט שאחת הבעיות המרכזיות בתקליט היא המרכוז פשוט לא נכונה ולכן יצרני הפטיפונים לא מקדישים לכך טכנולוגיה.
איך אתה יכול להגיד זאת לאור הקטע שבקשתי מכולם לשמוע? אשמח לשמוע את דעתך על קטע זה.
 
רוברטס, 12 הודעות הם שלך מתוך 24 (כולל שלי) נשלחו על ידך :rolleyes:...
 
רוברטס, 12 הודעות הם שלך מתוך 24 (כולל שלי) נשלחו על ידך :rolleyes:...
אני לא מבין מה הפליאה שלך ? אני עונה לכל אדם שפונה אלי.....כמו שאני עושה עכשיו לדוגמא.
 

אולי זה מעיק, חשבת על זה?
תן גם לאחרים להתבטא ;).

מה עם האפוג'י שלך, כבר מנגנים מוזיקה?
אני מחכה להזמנה (חולה על החברה)...
 
מבלי להכנס לגוף הענין, גדול עלי כמו תמיד, לא מבין מה רע בפטפונים ולמה קשה להתייחס לערך המוסף שלהם שהוא אחרי הכל, גם לדעת ה"קוטלים הסוניים" אני מעריך, אסטטי. דבר יפהפה במהדורותיו המושקעות ועוד עם איכויות קינטיות מרשימות שהרי בהייה בסיבוב מונוטוני ומדויק של צלחת כבדה שרק רצועה דקה היא שמניעה אותה הוא ענין ממכר לכשעצמו, קל וחומר כשגם יוצאת מוסיקה באיכות גבוהה למדי מהסיבוב המהפנט הזה. באמת לא מבין למה להתעקש ולנסות להבהיר ל" ילידים הפרימיטיביים " שמדובר בחרוזי זכוכית ותו לא, כפי שעושה הפותח. אפשר להעריך את ההשקעה במלל ובזמן כפי שהוא מעיד על עצמו, כל שאלו יעוררו הוא אנטגוניזם.
לעצם העניין אמרתי זאת עשרות פעמים גם בשבועות האחרונים שתקליטים של פעם יכולים להישמע טוב יותר מכל CD שעשו לו רימסטרינג בימנו בגלל דעיכת הסרטים המגנטיים.

לי אישית יש פטיפון אני חושב שהם מוצרים יפים ואסטטייים בצורה מדהימה אבל לדעתי זה לא נכון לשמוע מוסיקה חדשה שהוקלטה דיגיטאלית באנלוג......אני אנסח איזה "מניפסט" שמבהיר את עמדתי בתחילת השרשור " למען הסר ספק" .
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור