אם נעלבת מה"לחנוק איש את רעהו" אני כמובן מוכן למחוק את הפוסט ......ואל תחזור לי שוב על "דראון עולם".......כן או לא.אני לא מסכים איתך, ויש לי מה לענות, אבל אני מציע לעצור את ההתנצחות המטופשת בשלב זה. @roberts
אם נעלבת מה"לחנוק איש את רעהו" אני כמובן מוכן למחוק את הפוסט ......ואל תחזור לי שוב על "דראון עולם".......כן או לא.אני לא מסכים איתך, ויש לי מה לענות, אבל אני מציע לעצור את ההתנצחות המטופשת בשלב זה. @roberts
שוב לא הבנת מה שכתבתי...אם נעלבת מה"לחנוק איש את רעהו" אני כמובן מוכן למחוק את הפוסט
אין אדם שמזכיר אותך יותר מיאיר נתניהו. תהנה מהתדמית.
עשיתי טעות, עכשיו הבחנתי בכך, התכוונתי לשלוח זאת בפרטי, מצטער מאוד pruym, מחקתי את הפוסט....לאף אחד כאן בפורום לא מגיע להעליב אותו כך ולהשוות אותו ליאיר נתניהו....ובמיוחד בציבורי.אני מאוד אוהב את יאיר נתניהו. לכן, אני לוקח את זה כמחמאה עבורו.
ועכשיו לתכלס.
רוברט. אתה נוהג להתווכח על נתונים והנדסה. מתי יבוא היום שתדבר על אודיו?