exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 4,891
- מעורבות
- 3,005
- נקודות
- 113
אין שום דבר כלכלי בתחום הזה. הכל לא כלכלי.
כל כך מדויק!
אין שום דבר כלכלי בתחום הזה. הכל לא כלכלי.
הדיון בנושא דומה רץ בפורום מספר פעמים ואיני מוצא למחזר דברים, זה יהיה בדיוק כמו להסביר למה מנה בשם זהה ומרכיבים זהים טעימה בשתי מסעדות שונות.
אם כך אז כמו שזבדה אמר חבל שתכנס לאנלוג,אין טעם להשקיע במשהו שלטעמך הוא רק נשמע שונה.
תתחיל עם פטיפון של נוטינגהם אייס ספייס עם ראש אורטופון או מיוג׳ימה או האנה mc ותתפנק. זה עניין של זמן עד שנראה אותך עם איזה ברינקמן, קרונוס, טאקדס או דה וינצ׳י.
אפשר לקבל סאונד מדהים מפטיפונים יד 2 בעלות של 2000 שח, איכות שבמחיר כזה לא ניתן לקבל מנגני תקליטורים.בכדי לקבל סאונד טןב מתקליט צריך להשקיע הרבה כסף. נקודה.
כל פתרונות הזולים יהפכו מהר מאוד לשידרוגים מטורפים כי אין ברירה.
סאונד ברמה גבוהה עולה הרבה.
מחירי התקליטים זו בכלל שערוריה מה גם שאחוז ניכר מהתקליטים החדשים והיקרים בעלי איכות בינונית.
זה לא "כמה עולה לשמוע תקליט" בצורה הפשטנית, אלא כמה עולה האפשרות לשמוע את התקליט כמה פעמים שתרצה ותוכל במערכת שלך, בזמנים שמתאימים לך, וכו'.
יש תקליטים שרוצים לחזור אליהם אינספור פעמים, יש כאלה שאחרי שתי דקות מורידים אותם מהפטיפון ולא מחזירים אותם לעולם, וייש את כל מה שבאמצע. יש גם תקליטים שנשחקים/נשרטים ואי אפשר, או פחות נעים, לשמוע אותם כמה שרוצים.
אולי כדאי בכל זאת לפרט את מה שברור.
כל מה שייש בעד תקליטים הוא רק איכות הסאונד השונה שלהם. אם זה לא "עושה לך את זה", אז לתקליטים ופטיפונים יש כמעט רק חסרונות, גדולים. למשל כמה מהראשונים שקופצים לראש:
וייש עוד. אז למעט במקרה של [רי]מאסטר גרוע במיוחד של דיסק/קובץ, כמעט תמיד הוא יהייה עדיף על התקליט המקביל מכל הבחינות שאינן "הוויניליוּת" של הסאונד.
- רעשי רקע: רעש הוויניל, פצפוצים, חריקות, טיקים וכיו"ב
- שריטות וקפיצות
- הצורך בניקוי התקליטים, שיכול להגיע לכדי רכישת מכונת ניקוי ותחזוקתה, כולל חומרי הניקוי
- הצורך בניקוי המחט
- הצורך להחליף ראשים, רצועות וכו', מנורות אם יש בפונו סטייג'
- hum בגלל ההגברה הנוספת
- בעיות pitch בגלל מהירות לא מדוייקת ו/או, גרוע יותר, לא קבועה
- ירידת איכות מובנית לקראת סוף התקליט
- תקליטים שמתעקמים בחום
- עובש -- בעייה נפוצה בתקליטים ונדירה בדיסקים
בקיצור, לא כדאי משום בחינה, אלא אם נשבית בקיסמו של הסאונד במידה כזו שאתה מוכן להתעלם מכל החסרונות, מה שאני מבין שלא קורה.
עמיר
עמיר,זה לא "כמה עולה לשמוע תקליט" בצורה הפשטנית, אלא כמה עולה האפשרות לשמוע את התקליט כמה פעמים שתרצה ותוכל במערכת שלך, בזמנים שמתאימים לך, וכו'.
יש תקליטים שרוצים לחזור אליהם אינספור פעמים, יש כאלה שאחרי שתי דקות מורידים אותם מהפטיפון ולא מחזירים אותם לעולם, וייש את כל מה שבאמצע. יש גם תקליטים שנשחקים/נשרטים ואי אפשר, או פחות נעים, לשמוע אותם כמה שרוצים.
אולי כדאי בכל זאת לפרט את מה שברור.
כל מה שייש בעד תקליטים הוא רק איכות הסאונד השונה שלהם. אם זה לא "עושה לך את זה", אז לתקליטים ופטיפונים יש כמעט רק חסרונות, גדולים. למשל כמה מהראשונים שקופצים לראש:
וייש עוד. אז למעט במקרה של [רי]מאסטר גרוע במיוחד של דיסק/קובץ, כמעט תמיד הוא יהייה עדיף על התקליט המקביל מכל הבחינות שאינן "הוויניליוּת" של הסאונד.
- רעשי רקע: רעש הוויניל, פצפוצים, חריקות, טיקים וכיו"ב
- שריטות וקפיצות
- הצורך בניקוי התקליטים, שיכול להגיע לכדי רכישת מכונת ניקוי ותחזוקתה, כולל חומרי הניקוי
- הצורך בניקוי המחט
- הצורך להחליף ראשים, רצועות וכו', מנורות אם יש בפונו סטייג'
- hum בגלל ההגברה הנוספת
- בעיות pitch בגלל מהירות לא מדוייקת ו/או, גרוע יותר, לא קבועה
- ירידת איכות מובנית לקראת סוף התקליט
- תקליטים שמתעקמים בחום
- עובש -- בעייה נפוצה בתקליטים ונדירה בדיסקים
בקיצור, לא כדאי משום בחינה, אלא אם נשבית בקיסמו של הסאונד במידה כזו שאתה מוכן להתעלם מכל החסרונות, מה שאני מבין שלא קורה.
עמיר
במערכת של שקל וחציאפשר לקבל סאונד מדהים מפטיפונים יד 2 בעלות של 2000 שח, איכות שבמחיר כזה לא ניתן לקבל מנגני תקליטורים.
אריה
בכדי לקבל סאונד טןב מתקליט צריך להשקיע הרבה כסף. נקודה.
כל פתרונות הזולים יהפכו מהר מאוד לשידרוגים מטורפים כי אין ברירה.
סאונד ברמה גבוהה עולה הרבה.
מחירי התקליטים זו בכלל שערוריה מה גם שאחוז ניכר מהתקליטים החדשים והיקרים בעלי איכות בינונית.
בכדי לקבל סאונד טןב מתקליט צריך להשקיע הרבה כסף. נקודה.
אפשר לקבל סאונד מדהים מפטיפונים יד 2 בעלות של 2000 שח, איכות שבמחיר כזה לא ניתן לקבל מנגני תקליטורים.
אריה
צריך פטיפון מפירמה מוכרת, ראש איכותי (רצוי MC) ופונו טוב, לאחר מכן צריך לדעת לכוון את הפטיפון כמו שצריך, לדאוג שהתקליטים יהיו נקיים וזהו, התוצאה שתתקבל תהיה עדיפה על פי כמה על פני כל נגן דיגיטלי באותו התקציב וצפונה מזה בכמה פרמטרים שהכי חשוב מהם הוא סאונד טבעי ולא פחות חשוב במה והפרדה בין הכלים, גם אם יש פצפוץ פה ושם.
לאחרונה התחלתי להרהר בנושא הכנסת אנלוג לסטאפ הקיים ברשותי, אני עדיין מתבשל בנושא אבל כנראה שבעתיד הקרוב אעבור את המחסום הנפשי.
תודה.
אני גם שוקל מעבר לאנלוג ומחפש פטפון טוב, וגם חשוב מאוד שיהיה יפה ולא מגושם (שיראה יפה בסלון)
אצלי הבעייה הפוכה, יש לי הרבה מאוד מדיה... בבוידם 20 שנה..
הבעייה היכן אני תוקע את מאות התקליטים מבלי שאשתי שתחיה תעיף אותי (או אותם)
כבר כתבתי הרבה פעמים. תביא לי טורנס 160 טוב בכ 1000 ש"ח ,זרןע של לין בייסיק בכ 500 ש"ח , ראש סביר בכ 500 ש"ח, ואני מקים לך פטיפון עם צליל איכותי ביותר. מגבר נייט 3 בפחות מ 3000 ש"ח וברמקולים לדעתי חבל להשקיע יותר מידי - מי שנכנס לתחום הסטריאו ואין לו כסף ואין לו אוסף תקליטורים, זו הדרך. ב 10,000 ש"ח אפשר להקים יופי של מערכת. הנייט 3 הוא דוגמא, יש אינסופ מגברים יד 2 משובחים באלפי שקלים מצומצמים.תן בבקשה דוגמא קונקרטית אחת, תוך פרוט של כלל המערכת.
תן בבקשה דוגמא קונקרטית אחת, תוך פרוט של כלל המערכת.