תומר,
בוא נגיד שאתה צודק (ואני לא בטוח, אבל נגיד).
כמה ישראלים לפי הערכתך קונים ציוד TOP HIGH END ?
אני בטוח שגם אתה יודע שרוב הישראלים קונים או low end או MID.
ולכן מאוד הגיוני שמי שלא מוכן להוציא 10K$ על קדמגבר או אפילו 10,000 שקלים על CD ויכול לקבל סיני שבנוי טוב (לא זבל מתפרק אלא חברה מוכרת וטובה עם מוניטין כמו שינדאק, או קאיין למשל) בחצי מחיר או בשליש מחיר, יקנה סיני. התמורה במחירים האלה טובה מאוד. אני מסופק אם כל מי שכותב כאן בהחלטיות כולל אותך יידע להבדיל בין CD של שינדאק ל - CD אירופאי מקביל שעולה פי אחד וחצי, בהאזנה עיוורת למשל.
אני חושב שכל ההכללות כאן בכלל ולגבי מוצרים סינים בפרט נשמעות לא רציניות.
לתומר: אם מגברי הוריקאן בעלי איכות מוזיקלית נדירה, יש להם 200 וואט וכל זה ב-5000 דולר, זה יותר מסתם התלהבות.
בנוסף, אתה בוודאי יודע על לא מעט מוצרים סיניים שזכו לשבחים כאל ואחרים. אפרופו פירסון: ואלין מאוד התרגש מאודיו ספייס.
- וזה בתעשייה שהיא רק בתחילת הדרך.
שאלתי בשיא הרצינות
אבל כנראה יש כאילו שהגזענות נטועה בהם כל כך חזק שהם רואים את העולם באור גזעני.
אהה, ותודה על המחמאה.
הדיונים על כן סינים לא סינים הוא מופרך למי שלא הבין עדיין. יש שם מכשירים שרובינו בעלי המכשירים המערביים לא מכירים.
ואישית- אם המכשיר נשמע טוב , אקנה אותו אפילו מאפריקה.
יש לנו קבוצה גדולה מאוד של אאודיופילים שהמלחם אצלם חם על בסיס קבוע ומכירים כל כבל ונגד ואיכויותיו השונות,לי אישית יש מגבר מנורות שמחירו באאודיוגון 2000 דולר ואני אישית שמתי בו רכיבים בקרוב ל5000 דולר,נכון שגם החברות הגדולות חוסכות מאוד ולדעתי הסינים במוצרים היקרים דווקא לא חוסכים ,אבל לא לשכוח שלא תמיד הרכיב היקר הוא דוקא מתאים במעגל ויש כמה חברות שעושות VOICING כלומר בוחרות את הרכיב הנכון במקום הנכון ולכן המוצרים שלהם יותר יקרים ונשמעים טוב ולמרות שלא תמיד זה נראה לעיין של אלקטרונאי שרואה כמה כבלים ירוקים מעופשים של ניציקון או מלורי.אני לא יודע עד כמה אנשים פה באמת מודעים לאיכות של רכיבים שנמצאים בתוך מוצרים יוקרתיים כאלו או אחרים תוצרת אירופה. הרי עיקר התענה נגד מוצר סיני זה שהוא באיכות בנייה ירודה, אז הינה הבחנה קטנה אני לא רוצה לעשות פה הכללה לכל חברה וחברה אבל זה מה שראיתי במו עיני. בתערוכת קולנוע ביתי האחרונה בכפר מכביה הוצגה מערכת של חברת בורמייסטר בעלות 1.5 מיליון שקל תסכימו איתי שזה סכום מכובד למערכת סטראו, והחברה ידוע באיכות המוצרים שלה. באותו החדר הוצג מגבר פאוור של אותה החברה אם צלע זכוכית כדי שיהיה אפשר להיתפאר ברכיבים הפנימיים של המגבר ולא רק בחזותו הנוצצת, חבר שהיה איתי הסב את צומת ליבי שהקבלים של המכשיר הם אותם קבלים סינים זולים שמותקנים על כרטיסי קול הפושטים של חברת קריאטיב.
זהו, רק החמש אגורות שלי.
מדובר בחברות של 20 איש עם הפקידה והמנקה,אבל אין ספק שבטחון יש לך שב25 שנותיך יש לך כבר השגות ארגוניות למיקום רכיבים בציוד הי אנד יקר,אתה יודע מה ,אולי אתה צודק.שניצל כאחד שלמד איך מתפקד אירגון אני מוכן לחתום לך שהניצ'קון נמצא שם בגלל חיסכון בעלות וגידול ברווח ולא בגלל שמהנדס בחר לשים אותו שם.
אח שלו,
כל הגברה והאופי שלה. צריך לדעת לבחור. הכי כייף זה קודם לנסות. לבדוק. להרגיש. למשש. רק אחר כך להחליט מה לוקחים.
הגברה אמריקאית תמיד מפונקת ועושה לך חור במוח. ואחר כך תנדנד שתוציא עליה כסף ושופינג.
הגברה אנגלית מייבשת אותך לגמרי ומקררת לך את הוווס חמינדוס.
הגברה צרפתית עושה דברים נעימים, אבל לך תסמוך עליה. אתה מקבל תמיד יד עשירית.
הגברה גרמנית תמיד תבוא עם שרירים וקעקועים. מתאימה למי שאוהב את זה חזק, גדול, עם הרבה צעקות ברקע.
הגברה תילאנדית נראה לי אחלה. קומפקטית. שקטה כשצריך. מפנקת כשצריך. מנומסת. לא מפריעה ולא עושה עניין. גם מאוד חרוצה ותמיד תעבוד כשצריך.
הגברה סינית נראית לי קטנה. שקטה. יכולה לשעמם לא?
הגברה שבדית? תאמין לאח שלך, הכל אגדות וסיפורים מהקיבוץ. נראית טוב אבל קרה וקצת יבשה.
הגברה אפריקאית, וואלה לא יודע. לא ניסיתי. אומרים שיש בזה קצת סיכון.
הגברה רוסית. אוח. שם יש חיים! קצב. אש. הרבה דינאמיקה. הרבה מוזיקה.
הגברה ישראלית, תלוי במזל שלך. תזהר מהתחכום שלהן. הרוב ינסו לנהל לך את החיים.
אמה-מה, הכי מסוכן זה הגברה פולנית!! אתה יודע מה זה להתחבר להגברה פולנית? אללה יוסתור. זה הגברה לכל החיים שנכנסת לך לורידים. אין שידרוג ואין יציאה. אתה מתחבר אליה, ואתה נתקע לא רק איתה אלא גם עם האמא שלה. זה וואחד הנהלה זה, לא הגברה. אל תסתבך עם זה!
אומרים שהכי טוב זה להחליף הגברה כל כמה שנים, אחרי שנמאס. הבעיה שזה נורא יקר.
אח שלו,
כל הגברה והאופי שלה. צריך לדעת לבחור. הכי כייף זה קודם לנסות. לבדוק. להרגיש. למשש. רק אחר כך להחליט מה לוקחים.
הגברה אמריקאית תמיד מפונקת ועושה לך חור במוח. ואחר כך תנדנד שתוציא עליה כסף ושופינג.
הגברה אנגלית מייבשת אותך לגמרי ומקררת לך את הוווס חמינדוס.
הגברה צרפתית עושה דברים נעימים, אבל לך תסמוך עליה. אתה מקבל תמיד יד עשירית.
הגברה גרמנית תמיד תבוא עם שרירים וקעקועים. מתאימה למי שאוהב את זה חזק, גדול, עם הרבה צעקות ברקע.
הגברה תילאנדית נראה לי אחלה. קומפקטית. שקטה כשצריך. מפנקת כשצריך. מנומסת. לא מפריעה ולא עושה עניין. גם מאוד חרוצה ותמיד תעבוד כשצריך.
הגברה סינית נראית לי קטנה. שקטה. יכולה לשעמם לא?
הגברה שבדית? תאמין לאח שלך, הכל אגדות וסיפורים מהקיבוץ. נראית טוב אבל קרה וקצת יבשה.
הגברה אפריקאית, וואלה לא יודע. לא ניסיתי. אומרים שיש בזה קצת סיכון.
הגברה רוסית. אוח. שם יש חיים! קצב. אש. הרבה דינאמיקה. הרבה מוזיקה.
הגברה ישראלית, תלוי במזל שלך. תזהר מהתחכום שלהן. הרוב ינסו לנהל לך את החיים.
אמה-מה, הכי מסוכן זה הגברה פולנית!! אתה יודע מה זה להתחבר להגברה פולנית? אללה יוסתור. זה הגברה לכל החיים שנכנסת לך לורידים. אין שידרוג ואין יציאה. אתה מתחבר אליה, ואתה נתקע לא רק איתה אלא גם עם האמא שלה. זה וואחד הנהלה זה, לא הגברה. אל תסתבך עם זה!
.
נמר,
לומר "שנלינג הם מוצרים שנוטים להתקלקל" על סמך שמיעה ולא מנסיון זה קצת חובבני. כמוכן, כל ציוד ניתן לתקן ואין ציוד שלא מתקלקל מתישהו.
באופן אישי, אני מעדיף ציוד שיתקלקל פעם בשנתיים ושישמע (ויראה טוב) מאשר קופסת פח שנראית רע ונשמעת בינוני.