ציוד מנורות סיני שווה או לא שווה ?


שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
למה אתה לא מבין?

זה שיש מיתון זה לא חדש - איך בדיוק האמריקאים הרסו את תעשיית האודיו, זה לא ברור לי
בגלל התרוקנות הבלון הנפוח באמריקה נוצרה כעין הרגשה של מצור ו"שזה הזמן לישמור על הכסף" וכן אין פעילות גם אצל יואכים מממינכן ושלמה ממלבס.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אהבתי שקאונטרפוינט חזרה ואת המשפט על ה-Octave V80:
After my review this year, Octave gets my vote as perhaps best modern push-pull valve gear on the planet.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,926
מעורבות
365
נקודות
83
ואני את
the Audio Space-branded line alone encompasses 30 models. From a Western marketing perspective which emphasizes focus and consistency, this could be viewed as a hit'n'miss strategy. "Something for everyone". Alas, in overcrowded markets, such thinking makes a brand's introduction that much more difficult. There it is best to keep a line short and manageable. Which isn't a criticism of any sort, just a bit of casual cross-cultural commentary.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
1-זו נראית תערוכה הכי מושקעת בסין שדווחה עד היום. מעניין לראות אילו חברות סיניות הציגו ואילו לא . אילו חברות סיניות נבחרו בסופו של דבר להופיע בארץ ואיך הן מציגות את עצמם (אילו שמציגות) בתערוכה.
2- סינים או בכלל אודיופילים אוהבים גודל. רמקולים גדולים , קופסאות גדולות ועוד. רוב החדרים והציוד שהוצגו שם אינו מתאים לסלון מגורים שבו כמות וגודל הקופסאות מוגבל.
3- הדיווח מתחיל בתיאור של אווירה עסקית סינית
"This snippet demonstrates both business scale (of outstanding invoices at importer cost) and ongoing misunderstandings of what constitutes acceptable behavior. On both sides of the fence. Anyone thinking of cheap Sino labor as a long-term gold mine waiting to be raided best be prepared for serious lessons. "

למרות שכאן בפורום דנו עמוקות במחשבה הקלוקלת כי ציוד סיני טוב הוא זול ביחס למה שמקבלים בציוד אודיו טוב במערב וזאת בגלל עלות עבודה זולה יותר (במוצרים יקרים עלות העבודה במחיר הכולל של המוצר היא אפסית)-בתיאור ב 6MOONS -אין בכלל מחשבה כזו, או טיעון כזה. מה? הם לא יודעים משהו שאנחנו "יודעים"?

אין ספק שהמערב עדיין מאוד חשדן לגבי ציוד הייאנד סיני. כמו שאנחנו לא רואים מכוניות סיניות בארופה (כי כנראה אנשים רוצים משהו אחר) כך גם אודיו.
האם זה רק עיניין של הבדלי תרבות? סנוביזם? המנעות מהתעסקות עם הבדלי שפה ותרבות ואולי בקרת איכות? עבודה זולה? נגישות למוצרים?
ימים יגידו.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לדיז: אין מכוניות סיניות באירופה כי א. הן לא מגומרות ברמה אירופאית; ב. בעיקר: הן לא מתקרבות לדרישות מינימום בבטיחות.
הי אנד זאת תעשייה שאינה צריכה תשתית כמו מכוניות, ויכולה להסתדר עם מודל עסקי שונה. גם פטיפון מדופלם (וכל דבר אחר, בעצם) במיוחד צריך הרבה פחות חלקים, עבודה, תכנון, ובעיקר ספקי-משנה ותשתית ייצור. גם היקפי השוק הרלוונטיים שונים, דרישה בתקני בטיחות וזיהום, ועוד.
בכל תחום ייצור, קנה המידה בכל מרכיב שונה באופן מוחלט.
 

sashakrik

אוהב את התחום
הודעות
142
מעורבות
0
נקודות
0
אהבתי שקאונטרפוינט חזרה ואת המשפט על ה-Octave V80:
After my review this year, Octave gets my vote as perhaps best modern push-pull valve gear on the planet.
בהחלט מגבר מרשים, קראתי לא פעם ולא פעמים תגובות על המגבר הזה, מעניין יהיה לשמוע אותו.(Y)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור