שימו רום קורקטיין ותיראו איך אין מושג כזה שנקרא סינרגיה.
"שימו רום קורקשן"
"שימו וילונות וטיפול אקוסטי"
"חברו קדם מגבר של אודיו רסרץ' רפרנס"
רב האנשים לא שמים רום קורקשן בעשרות אלפים, אין להם כסף לפרה רפרנס (שאכן פותר הרבה בעיות סינרגיה) וגם לא משקיעים באקוסטיקה יותר מדי (בגלל אילוצים כאלו ואחרים, או סתם טיפשות)
ד"א , בעיות סינרגיה הן בגלל רכיבים לא "מושלמים" , שבשילוב אחד עם השני המגרעות פחות בולטות. בעיקרון ככל שהציוד מושלם יותר, אמורות להיות פחות בעיות סינרגיה.
זה נכון לגבי חיבור בין מכשירים אלקטרוניים, ונכון לגבי שילוב רמקולים בחדרים מטופלים היטב .
השילוב של רמקול עם חדר הוא מאוד חשוב, כי רב האנשים אינם יכולים למקם את הרמקול שלהם באמצע החדר... או להעיף את המזנון שהאשה קנתה...
יש לי מגוון רמקולים שאני יכול לאמר לך על עיוור, איזה מהם ישמע טוב יותר בחדר נתון...
יש כאלו שחייבים לעבוד 60-70 ס"מ מקיר אחורי, וב3.5 מטר אחד מהשני הבמה פגז
אחרים עובדים טוב יותר במרחק של 2.4 מ' אחד מהשני, וצריכים את הקיר מאחור קרוב יותר
יש רמקולים שלא יודעים לנגן רחוק (מעל 4 מ') וכאלו שמפזרים ל6-7 מ' ללא בעיה
אם החלל הנתון שלך לא מאפשר לרמקול את המקסימום שלו... לדעתי זה פספוס
גם ידידנו יספר לך כמה קש(י) הוא אכל עד שהוא הוציא את מה שהוא מחפש מהAG
ועדיין ברור לך שבחדר פי 3 יותר גדול זה ישמע עוד יותר טוב...
ובמציאות של סלונים קרים, לא מטופלים, עם חוסר סימטריה ויטרינה בצד , אישה שלא מרשה להוציא את הרמקול החוצה וילדים שאוהבים טויטרים
יש סינרגיה ויש רמקולים שישמעו טוב יותר מאחרים בתנאים מגבילים אלו ללא קשר בין טיבם בחלל "מושלם"