ביקור הפנל - הפעם אצל משה מנורדיה


moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
מה נשמע מוישלה , רוצה להזמין אותך אלי , רק תקח בחשבון שלך יש שפעת אאודיופילית , אצלנו זה ממאיר ומדבק, תקח בחשבון שהלך עליך , אין אודיופיל שאומר שזה מספיק לו, חוץ מזה שאצל כולם סמפוניה נשמעת חרה , רק מה , הם לא יודו בזה ,רוב השפופרתיים נמצאים בתת כוח , אבל לא יודו בזה לעולם ,

אלדר אין לי בעיה להודות שסימפוניה נשמעת אצלי קקי,אבל שוב זה לא קנה מידה לשאר הדברים הטובים שלא שמעתי מבוזגלו כמו עומק,תלת,פוקוס העלמות של הרמקולים ומוסיקה
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
בזמנו שמעתי את הוולה אצל נמר עם ההגברה הישנה שלו .
הוולה יכול להיות מאוד מרשים . לדעתי הוא רמקול יותר מוצלח מהארום קנטוס הגדול שהיה לנמר .
החוויה הריבונית באה יותר לביטוי . אבל בשביל לדחוף ריבון צריך כוח .
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אלדר אין לי בעיה להודות שסימפוניה נשמעת אצלי קקי,אבל שוב זה לא קנה מידה לשאר הדברים הטובים שלא שמעתי מבוזגלו כמו עומק,תלת,פוקוס העלמות של הרמקולים ומוסיקה

שלום משה, כתבתי גם כתבתי, במפורש ויותר מפעם אחת, שהמערכת נשמעת מוזיקלית בסוג המוזיקה שאתה אוהב.
אני גם יכול להדגיש שהצליל תמיד נעים לאוזן, ואף פעם לא מגלה אפילו סימן קל שבקלים לתופעת הצליל הדקיק והדוקר של ריבונים מסוימים.
לגבי שאר התכונות שמנית, כולן קיימות, כמובן, אבל לא במידה כזאת שנעצרתי עליהן.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
מה נשמע מוישלה , רוצה להזמין אותך אלי , רק תקח בחשבון שלך יש שפעת אאודיופילית , אצלנו זה ממאיר ומדבק, תקח בחשבון שהלך עליך , אין אודיופיל שאומר שזה מספיק לו, חוץ מזה שאצל כולם סמפוניה נשמעת חרה , רק מה , הם לא יודו בזה ,רוב השפופרתיים נמצאים בתת כוח , אבל לא יודו בזה לעולם ,

סביר להניח שאתה צודק,
אבל בכל זאת אני מזמין אותך לשמוע סימפוניה,
עם איזה מגבר שניקרא סוניק פרונטירס ,נכון יש לו
קצת מנורות.:מלאך:
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
מיכאל,
איך יודעים את הנתון הזה?
אי לא רואה שיצרנים מדווחים על זה.
תודה
ארז

שלום יש יצרנים שמדווחים (מעט) ויש שלא.
חלקם של המוצרים נבדקים ע"י ירחונים או מעבדות והנתון מפורסם.
יש לזכור שהנתון יכול להתיחס להספק עודף רציף, או להספק עודף רגעי.
ויש הבדל בין ה-2
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
שלום משה, כתבתי גם כתבתי, במפורש ויותר מפעם אחת, שהמערכת נשמעת מוזיקלית בסוג המוזיקה שאתה אוהב.
אני גם יכול להדגיש שהצליל תמיד נעים לאוזן, ואף פעם לא מגלה אפילו סימן קל שבקלים לתופעת הצליל הדקיק והדוקר של ריבונים מסוימים.
לגבי שאר התכונות שמנית, כולן קיימות, כמובן, אבל לא במידה כזאת שנעצרתי עליהן.

כמה מילים לגבי הצליל הדקיק והדוקר :
התופה הזאת לדעתי כמאת לא קיימת עם המקור הוא פטיפון (וזאת אחת הסיבות שאני לוטש עניי למידייה הזאת ).

אבל כאשר המקור דיגיטאלי ישנה בעייה מסוימת : ולדעתי היא ניתנת לפיטרון ע"י החלפת מנורות (זם סילוק כסף מהכבלים במערכת ) אבל להחלפת מנורה למנורה יותר חמה שמעודנת יותר בגבוההים יש חיסרון בסיגנונות מוזיקה אחרים .

לפני שבועה בחנתי מולארדים מול RCA EL34 וגם בנסיון להפחית את הצליל הדקיק והדוקר הזה שמופיעה בהקלטות בהירות של כינור וקול גבוהה נשי .והמולארדים בהחלט שיפרו משמעותית את העיניין הנ"ל וגם נשמעו יותר טוב עם כליי נשיפה . אמהמה בכלים מתחתיים כגון גיטרה אקוסטית מצילות ובדיסטורשיין נעלם חלק מהקסם של אותם כלים .

כך שתמיד תההיה פה פשרה . אני לבסוף החלפתי את 2 מנורות הכניסה למולארדים ה-EL34 נשארו RCA גם מאילוציי תקציב . אבל למנורת הכניסה השלישית בחנתי מנורות גרמניות שלא ממש עוזרות לפתור את הבעייה הנ"ל אבל נשמעות יותר מדוייק ויותר מפורט .

עם למשהוא יש קסם אך להיפתר המצליל הדקיק והדוקר מבלי להפוך את הסאונד לעגול מידיי מרוח ושמנוני אני פתוח ללמוד .
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
שלום יש יצרנים שמדווחים (מעט) ויש שלא.
חלקם של המוצרים נבדקים ע"י ירחונים או מעבדות והנתון מפורסם.
יש לזכור שהנתון יכול להתיחס להספק עודף רציף, או להספק עודף רגעי.
ויש הבדל בין ה-2

אצלי רשום ככה:
200W - Rated
210W - Typical

האם זה שייך ל Amplifier Headroom ?
אם לא, אז מה הנתון הזה אומר?

תודה
ארז
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
כמה מילים לגבי הצליל הדקיק והדוקר :
התופה הזאת לדעתי כמאת לא קיימת עם המקור הוא פטיפון (וזאת אחת הסיבות שאני לוטש עניי למידייה הזאת ).

אבל כאשר המקור דיגיטאלי ישנה בעייה מסוימת : ולדעתי היא ניתנת לפיטרון ע"י החלפת מנורות (זם סילוק כסף מהכבלים במערכת ) אבל להחלפת מנורה למנורה יותר חמה שמעודנת יותר בגבוההים יש חיסרון בסיגנונות מוזיקה אחרים .

לפני שבועה בחנתי מולארדים מול RCA EL34 וגם בנסיון להפחית את הצליל הדקיק והדוקר הזה שמופיעה בהקלטות בהירות של כינור וקול גבוהה נשי .והמולארדים בהחלט שיפרו משמעותית את העיניין הנ"ל וגם נשמעו יותר טוב עם כליי נשיפה . אמהמה בכלים מתחתיים כגון גיטרה אקוסטית מצילות ובדיסטורשיין נעלם חלק מהקסם של אותם כלים .

כך שתמיד תההיה פה פשרה . אני לבסוף החלפתי את 2 מנורות הכניסה למולארדים ה-EL34 נשארו RCA גם מאילוציי תקציב . אבל למנורת הכניסה השלישית בחנתי מנורות גרמניות שלא ממש עוזרות לפתור את הבעייה הנ"ל אבל נשמעות יותר מדוייק ויותר מפורט .

עם למשהוא יש קסם אך להיפתר המצליל הדקיק והדוקר מבלי להפוך את הסאונד לעגול מידיי מרוח ושמנוני אני פתוח ללמוד .

צחי, הוא דיבר על לגבי הצליל הדקיק והדוקר שיש ליחידות ריבון מסוימות (ולא היה קיים בסטאפ הזה)
אני לא חושב שזו בעיה של נגן CD מול פטיפון - אם יש נגן CD טוב לא צריך לשמוע צליל דקיק ודוקר.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
כמאת בכל מערכת שהיא על טהרת הטרנזיסטור יש אובר היסס וחריפות מסוימת בתונים גבוהים .
כאשר משולבות מנורות במערכת ניתן למתן את החדות הזאת אבל על חשבון ...
בהקלטות אנלוגיות (וניל ) היא פשוט לא קימת . לעולם לא תשמע שין שמטובל בהמון סין .
הבעייה הזאת היא בעייה דיגיטאלית לגמריי.
ריבונים לא אמורים לצווח .במיוחד זה של הוולה שהוא כמאת מיד.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
בו נגיד שאני לא מסכים עם הנתונים שאתה כותב
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
כמאת בכל מערכת שהיא על טהרת הטרנזיסטור יש אובר היסס וחריפות מסוימת בתונים גבוהים .
כאשר משולבות מנורות במערכת ניתן למתן את החדות הזאת אבל על חשבון ...
בהקלטות אנלוגיות (וניל ) היא פשוט לא קימת . לעולם לא תשמע שין שמטובל בהמון סין .
הבעייה הזאת היא בעייה דיגיטאלית לגמריי.
ריבונים לא אמורים לצווח .במיוחד זה של הוולה שהוא כמאת מיד.

מהיכן אתה מביא את הקביעות האילו:משתומם:????

יש מערכות על טהרת ה-SS שנשמעות עגול ורומנטי ויש מנורתיות שחותכות לך את האוזניים.

יש כבלים מכסף שאתה תינזל כשתשמע כמה הם חמים ונעימים.
יש CDP טרנזיסטורים יותר חמים מכמה פטיפונים
הכל עניין של יישום והתאמה.

חשבתי שלמדת, שתמיד יש מה ללמוד ולהתנסות, והחלפה של כבל אחד או שניים אינה מעידה הרבה ובטח לא הופכת לכלל.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
סביר להניח שאתה צודק,
אבל בכל זאת אני מזמין אותך לשמוע סימפוניה,
עם איזה מגבר שניקרא סוניק פרונטירס ,נכון יש לו
קצת מנורות.:מלאך:

שלמה ידידי
אני מת לבקר אצלך עם הדיסק של המארשים,התותחים,ארטילריה כבדה ושאר הפגזות כבדות ולשמוע
את הסימפוניה של שוסטקוביץ,אחרי החלפת הקארי.
מענין איך הסוניק יתמודד עם הדבר הזה:
שים לב לשתי הדקות האחרונות.
[video=youtube;HYSNJr4-1kk]http://www.youtube.com/watch?v=HYSNJr4-1kk&feature=related[/video]
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
מהיכן אתה מביא את הקביעות האילו:משתומם:????

יש מערכות על טהרת ה-SS שנשמעות עגול ורומנטי ויש מנורתיות שחותכות לך את האוזניים.

יש כבלים מכסף שאתה תינזל כשתשמע כמה הם חמים ונעימים.
יש CDP טרנזיסטורים יותר חמים מכמה פטיפונים
הכל עניין של יישום והתאמה.

חשבתי שלמדת, שתמיד יש מה ללמוד ולהתנסות, והחלפה של כבל אחד או שניים אינה מעידה הרבה ובטח לא הופכת לכלל.
לא מדובר על שום קביעה גורפת - רק כלל אצבע מאוד בסיסי - ברור שינם עוד המון פרמטרים שמשפיעים כגון מבנה המעגל ...
בגדול כסף גורם לחדות בגבוהים - ומנורות הגדול יותר חמימות מטרנזיסטור . ברור שיש גם מנורות בהירות וכו'
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
יעקב עשית לי ממש חשק לשמוע את שוסטקוביץ'
הבעיה שאת הז'אנר הנ"ל אני יכול לשמוע רק שאני לבד בבית -אין מה לעשות
זו העובדה.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
צחי, בו נגיד שאני עדיין לא מסכים איתך
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שלמה ידידי
אני מת לבקר אצלך עם הדיסק של המארשים,התותחים,ארטילריה כבדה ושאר הפגזות כבדות ולשמוע
את הסימפוניה של שוסטקוביץ,אחרי החלפת הקארי.
מענין איך הסוניק יתמודד עם הדבר הזה:
שים לב לשתי הדקות האחרונות.
[video=youtube;HYSNJr4-1kk]http://www.youtube.com/watch?v=HYSNJr4-1kk&feature=related[/video]

יופי של הקלטה (במונחי יו טיוב) ויופי של דוגמה.
הזדמנות מצוינת למי שלא מכיר היטב את נושא הסימפוניה
ללמוד כמה היא גדולה בכמה וכמה מספרים על כל המערכות,
ובוודאי על המערכות הצנועות של הרוב המכריע בינינו.
דוגמה כזאת חייבת להכניס את כולנו לפרופורציה
כשאנחנו מתלהבים מאיזו "מערכת מדהימה".
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
שמעון,
אם אחד לא שומע סוג כזה של מוזיקה למה הוא צריך להשקיע במערכת שמתאימה לכך ולא להשקיע באחת שתתאים למוזיקה שהוא שמוע?
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
שלמה ידידי
אני מת לבקר אצלך עם הדיסק של המארשים,התותחים,ארטילריה כבדה ושאר הפגזות כבדות ולשמוע
את הסימפוניה של שוסטקוביץ,אחרי החלפת הקארי.
מענין איך הסוניק יתמודד עם הדבר הזה:
שים לב לשתי הדקות האחרונות.
[video=youtube;HYSNJr4-1kk]http://www.youtube.com/watch?v=HYSNJr4-1kk&feature=related[/video]

שלום
אצלי הקטע הזה נחרט בקונצרט של הפילהרמונית באודיטוריום, עם מהטה, ומאז אני טוען ששום מע' לא תצליח לשחזר את העצמה
הזו של קטע הסיום (4) של ה-1 של מהלר.

[video=youtube;NlX988ypFSg]http://www.youtube.com/watch?v=NlX988ypFSg[/video]

ושמגיע אחרי הקטע הנפלא הזה:

[video=youtube;kbRyttzUzjI]http://www.youtube.com/watch?v=kbRyttzUzjI&feature=related[/video]

יש לי את הביצוע הזה http://www.amazon.com/Mahler-Sympho...3?s=music&ie=UTF8&qid=1321717474&sr=1-3-spell אבל בהקלטה של EMI.

אבל לא צריך להגיע לקטע הסיום כדי להבין שמע' עם 8W ורמקול עם 88dB/W/m SPL הוא צירוף בעייתי במוזיקה.
זה שווה דיון על תחום דינאמי.
למשל כמה שקט שם בביתו של בעל הבית (האם שומעים את מכשירי החשמל (מקרר, מזגן, וכו') כמה רעש מגיע מבחוץ (רעש אורבני)
ואחרי מדידה, מה נשאר בין הרצפת רעש (הסביבתי) לסף ה-SPL העליון שהמע' מייצרת לפני CLIPPING.
נקודת הפתיחה בחזקת בעיה.
 
נערך לאחרונה ב:

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,057
מעורבות
465
נקודות
83
שניצל היה ישיר וצודק.
הסימפוניות הגדולות הללו,לא רק גדולות על מרבית הרמקולים באשר הם,הן גם "מציפות" את חלל השמיעה שלנו במטחים של התפרצויות סוניות,שלבסוף הופכות לבליל שאינו שמיע בעליל.
כל עוד העסק נשלט עם חצוצרה,פסנתר ואיזו מצילה,הכול בסדר.אפשר להשעין את הראש,לעצום עיניים ואפילו להנות.
כשמתחילים כל הנגנים להסתער באמוק על סלון בייתך,זה באמת נשמע ***.

משעשע אותי לראות בתערוכות,את אלו שמגיעים עם דיסקים כאלו,ומעניים את כולם.

אולי בעוצמות נמוכות...אבל אז האנמיות משתלטת.

לי לפחות יש מזל-איטש נט מי קאפ אוף טי.
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
שניצל היה ישיר וצודק.
הסימפוניות הגדולות הללו,לא רק גדולות על מרבית הרמקולים באשר הם,הן גם "מציפות" את חלל השמיעה שלנו במטחים של התפרצויות סוניות,שלבסוף הופכות לבליל שאינו שמיע בעליל.
כל עוד העסק נשלט עם חצוצרה,פסנתר ואיזו מצילה,הכול בסדר.אפשר להשעין את הראש,לעצום עיניים ואפילו להנות.
כשמתחילים כל הנגנים להסתער באמוק על סלון בייתך,זה באמת נשמע ***.

משעשע אותי לראות בתערוכות,את אלו שמגיעים עם דיסקים כאלו,ומעניים את כולם.

אולי בעוצמות נמוכות...אבל אז האנמיות משתלטת.

לי לפחות יש מזל-איטש נט מי קאפ אוף טי.

שלום
בנימה אופטימית זו, גם קטע פסנתר חביב כמו: Chopin Four Scherzi : בהקלטה הזו: http://www.amazon.com/Chopin-Four-S...1?s=music&ie=UTF8&qid=1321720011&sr=1-1-fkmr0
ובטח לא אותה יצירה בהקלטה הזו: http://www.amazon.com/Chopin-Scherz...r_1_12?s=music&ie=UTF8&qid=1321719951&sr=1-12
לא יצליחו לצלוח את המשימה!
גם בכיוון הזה: http://www.amazon.com/Unplugged-Eri...=sr_1_6?s=music&ie=UTF8&qid=1321720249&sr=1-6 יהיו בעיות...
ואפילו הרכב של TRIO בג'אז, כמו זה http://www.amazon.com/Jacques-Louss...=sr_1_1?s=music&ie=UTF8&qid=1321720313&sr=1-1
לא ישמע טוב לטעמי.
נשאלת השאלה, למה להגביל כ"כ את הזאנרים המוסיקאליים בגלל התעקשות להספק נמוך (8W) או לנצילות נמוכה 88dB/W/m SPL?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור