ביקור הפנל - הפעם אצל משה מנורדיה


שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,031
מעורבות
1,475
נקודות
113
IMG_4969_1.jpgIMG_4970.jpgIMG_4968_1.jpgבינתיים תמונות - יותר מאוחר נכתובIMG_4967_1.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG_4967_1.jpg
    IMG_4967_1.jpg
    KB 163.8 · צפיות: 574
  • IMG_4968_1.jpg
    IMG_4968_1.jpg
    KB 158.8 · צפיות: 579
  • IMG_4969_1.jpg
    IMG_4969_1.jpg
    KB 157.2 · צפיות: 557
  • IMG_4970.jpg
    IMG_4970.jpg
    KB 157.4 · צפיות: 546

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,031
מעורבות
1,475
נקודות
113
עריכה

עריכה
 

תמונות מצורפות

  • IMG_4971_1.jpg
    IMG_4971_1.jpg
    KB 156.7 · צפיות: 395
  • IMG_4973_1.jpg
    IMG_4973_1.jpg
    KB 158.2 · צפיות: 457
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,031
מעורבות
1,475
נקודות
113
מערכת עם המון אהבה!

ושוב ניפגשנו אני ושמעון ידידי בליל שישי , כשהפעם אנו נוסעים לאזור השרון ,או ליתר דיוק למושב נורדיה , שם מתגורר משה מארחינו להערב ,
ניפגשנו ב-10 בלילה ,כבישים רטובים -שזה טוב ל4*4 בסוברו העצבנית שלי ,
וככה נסענו לנו בניחותא תוך כדי קישקושים על החיים וקצת רכילות על היבואנים שלנו,
וככה חצי שעה נסיעה ונכנסנו למושב שכבר כולם הסתגרו להם בבתים בערב סגרירי וקר שכזה ,
חנינו לנו בחושך ששרר ברחוב הקטן שהjps הוביל אותנו והדפקנו על דלתו של משה , לא לפני שהכלבה היפיפיה שלו עשתה לנו קבלת פנים ,
משה - בחור גבוה מאוד , בשנות ה50 בערך קיבל את פנינו בלבביות שקטה(איש רגוע הבחור),
וככה צעדנו פנימה מהקור החורפי לתוך הוילה הקטנה ומכניסת האורחים ,
סלון לא גדול , מוארך שכזה , שבכל פינה פיגורות ותמונות קטנות הנותנות הרגשה חמימה ומן הרגשה שהגעתה למקום הנכון ,
התישבנו בסלון כאשר למולנו "המערכת", שמעון קם לראותה מקרוב כאשר אני דואג בזמן הזה לסל פיסטוקים ועוגות שהכין משה לכבודנו.( בעניין הזה צחי , וגרוס הם האלופים שלנו)
-המערכת-
רמקולים- זוג מוניטורים יפיפיים של אאורום קנטוס , מדגם volla ,בעלי ריבון טויטר ומיד רנג- וופר של שישה אינץ , המוניטור גדול למדי ועומד על רגל יפיפייה ,
המגבר -מגבר ישן של רוגרס ששכב זמן ארוך אצל בעליו ללא שימוש , המגבר מפיק 8 וואט אבל גדולים ביותר , המגבר הזה נשלח לסלבה מנצרת , ששידרג אותו , בנה לו ספק כוח חדש ושינה לו כמעט את הכל , באמת בתצורה הזו מגבר מדהים , למרות שלא הצלחנו כל כך לראות אותו ,כי היה קבור עמוק בתחתית הסטנד ליד הספה ,
הנגן- נגן דיסקים בסיסי של ion שאולי שמעון יזכור את הדגם , הנגן הינו שפופרתי וגדול מאוד ,
הקדם- של חברת קונסונס , גם הוא שפופרתי , עם לדים כחולים וחתיכת פוליקרבונט גדולה
ומכורסמת שמגינה על השפופרות , נראה רע מאוד בעיני , אבל מה זה חשוב , העיקר איך נשמע
החשמל /U]-הבחור קנה שנאי מבדל תוצרת ישראל , ממר רוזן מסלמה יפו , השנאי בעל הספק של פחות מאחד kva ,כלומר שנאי מבדל יחסית קטן , וזאת מכיוון שאין לו צרכני זרם כבדים , כבלי החשמל לא שמתי לב , אבל משה אמר לנו שאין לו שום דבר יקר במיוחד ,
הכבלים- כבלי רמקול של קובלה סוסנה מהמודלים ההתחלתיים , אינטרקונקטים של סינרגיסטיק וטרספרנט , גם הם מודלים התחלתיים ולא יקרים,
סבוופר- נראה לי מיותר בחדר , משהו צנוע של ולודיין.
אז ככה שאי אפשר לומר שמושקע הרבה כסף שמערכת הזו ( מחיר הרמקול חדש , קצת יותר מ4000$ ), אבל בולט שמושקע בה מלא אהבה , כל מיני אמצעי שיכוך המיוחדים רק לו , ונדבר על זה בהזדמנות , מבחר דיסקים נחמד ,סידור והעמדה יוצאים מן הכלל , האמת שפעם ראשונה אני ניתקל שעומדת ספה בין הרמקולים , אבל להפתעתי זה עושה רק טוב , ונותן חומר למחשבה לגבי בליעה בחומרים סופגים בין שני הרמקולים , בניגוד למיזנונים וטלויזיות שאנו מוצאים בדרך כלל בביקורינו,
הצליל של המערכת
הפעם טרחנו להביא דיסקים משלנו , אבל התחלנו עם הדיסקים של משה , מיד על ההתחלה היה ברור שמדובר המערכת "מידית " מאוד ומוסיקלית מאוד , הצליל היה גדול מאוד להפתעתי ,יחסית למוניטור , והטויטר ריבון נשמע בעל צליל מתוק וקריספי , בעל מצילות גדולות וריאליסטיות , למרות שלא מתרומם בתדר ובאנרגיה למה שאני מורגל מהרינג רדיאטור של הרמקול שלי,
לאחר מכן עברנו לשמוע קצת דיסקים שלי ושל שמעון, ושמה יצאו קצת קוצים , מכיוון שמדובר ברמקול של לא יותר מ88 db של נצילות , ומגבר בעל הספק של 8w , לא מתאפשר למערכת להחזיק בווליום גבוה מוזיקה סמפונית, וגם במוזיקת גז בעצמה חזקה מופיע לו קליפנג מתמשך ,
הנותן מן תחושה של חוסר חלקות ,
האמת היא שאני חושב שהרמקול הזה ניפלא , והמגבר עוד יותר , ובהחלט מסתדרים אחד עם השני בגודל של החדר הקיים , אבל טיפה לחיצה על הדוושה ואנו בגבול היכולת ,
בכללי הצליל מאוד חם ו"שפופרתי" , נעים מאוד להאזנה , ומכניס אותך מיד למוזיקה , מערכת שכיף לחיות איתה ולהנעים את הזמן , אבל אם במקרה הגעת עם אוזניים של אודיופיל מורעל ,אז התת כוח של המגבר לרמקול עלולה לגרום לך להכנס לאמוק של שתית תה ואכילת שקדים בכמויות לא סבירות,
כמה מילים בקשר לשידרוג של המגבר , מה שיש שם אצל משה מבחינת התוצאה שייך לשבעת פלאי תבל , איך מגבר של 8 ואט מצליח להניע כל כך טוב את המוניטורים הקשים הללו?
ועל זה יש להוריד את הכובע לסלבה שבנה למשה את המגבר כל כך מחוזק ביכולת הדחיפה שלו ,וכל כך נעים ומוסיקלי בצליל שלו ,
למרות חוסר החלקות , או הגרעיניות הקבועה ששמעתי מתחילת הערב עד סופו , שכנראה נובע משילוב של מגבר חלש ורמקול לא נציל , יש במערכת הזו עושר של צליל , במה טובה מאוד , בעלת עומק טוב ופוקוס אדיר, בס נהדר עד להיכן שמגיע המוניטור הזה,
לסיכום - מערכת לא יקרה - מאוד מושקעת בפרטים מסביב , שנשמעת הרבה הרבה יותר טוב מאשר הייתי מצפה מהציוד כפי שפורט, הרבה אודיופילים עם מערכות הרבה יותר כבדות היו בולעים את הלשון אצל משה - כל הכבוד .
 

נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
איזה כיף להתחיל כך את בוקר שבת :)
דרך אגב שם הנגן AYON רשום באחת התמונות CD-1s
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,906
מעורבות
1,586
נקודות
113
נהנתי מאוד לקרא את התיאור של שניצל.
לדעתי זוהיא אודיופיליה לשמה.לבנות מע' עם המון אהבה.
לא באמצעים "חסרי פרופורציה" למכונית ממוצעת,ולקבל
סאונד שמנעים את האוזן ונותן הרגשה כיפית.
כל הכבוד.
וביכלל יפה עושה הפנל שמוצא לו כל מיני מע' מסקרנות
לתאר אותן פה לחברים.
סחטיין על התמונות:כל-הכבוד:
 
נערך לאחרונה ב:

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
בטוח שנהנתם.
ה-Volla של ארום קנטוס הם ההוכחה שאפשר לייצר בסין דברים מעולים.
מבין המוניטוריים הטובים ששמעתי,אלו הגיעו לשלישייה הראשונה שלי.
עם הנעה נכונה הם נשמעים נפלא :בעד:
יופי של פוסט (ורד)
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
שלום
סקירה יפה מאוד. תודה. נהנתי לקרוא וללמוד.
מה שיפה בכתיבה, זה שהיא מעבירה את החוויה של הביקור וההאזנה מנקודת מבט אודיופילית ממש טוב.

הערות לבעל המע':
הרמקול שנבחר: Aurum Cantus דגם Vollas מכתיב את הנתונים הבאים: http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/0506/aurum_cantus_volla.htm
אם ללכת למחשבון של CROWN נגלה עד כמה החוויה של חוסר POWER בהגברה משמעותי:
http://www.crownaudio.com/apps_htm/designtools/elect-pwr-req.htm
עבור נצילות של 88dB/W/m וומרחק של 3 מ' (לפי התמונה...) גם עם 0dB מרחב דינאמי, העצמה המירבית שתתקבל היא
88dB SPL מ-9W.
וזה ממש מעט. התאור של סוגי המוזיקה שהמע' לא יכולה לשחזר, והתופעות של רוויית המגבר מעלות תהיה מה רב
המחיר שמשלמים עבור ההגברה דלת ההספק? (ברור לי מה מרוויחים, אבל ברור לי גם מה מפסידים!)
לגבי הטענה של: "איך מגבר של 8 ואט מצליח להניע כל כך טוב את המוניטורים הקשים הללו?"
הם לא קשים (מלבד הנצילות הנמוכה). העכבת שלהם ממש נוחה: Impedance: 8 ohms (minimum 6.4
ohms)
לא שב-8W זה מסובך להניע רמקול כזה, או אפילו קשה פי 2 ממנו!
מצד שני, מה שהרמקול נותן פחות (ע"פ הציון של האתר - ראה קישור למעלה), זה באס. ולא פלא מדריבר קטן של.5 6"
לכן הייתי לוקח בע"מ את הנתון של תחום התדרים של הרמקול: 38Hz to 40kHz בחלקו הנמוך.
להשוואה, לרמקול שלי (Klipsch Forte II) יש וופר של 12" וסאב פאסיבי מאחור של 15" והתדר הנמוך נקבע ל-32Hz.
וגם שם הגעתי למסקנה שדרוש SUB. ככל שמבחן התדר עולה, כל עולה הציון שהמבקר (באתר) נותן לסאונד.
לכן אני מניח שיש סיבה טובה למה שודך סאב למע' המסוקרת. לגבי התרומה שלו (שבד"כ לא יכולה להעיד רק מהמוצר,
ודרושים נתוני החדר, המיקום והכיול!), אני לא יודע, וגם לא הייתה התיחסות לכך, מלבד קיומו.
אז האם הוא בכלל הופעל? ואם כן, מה הייתה השפעתו ?
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
אכן ימי פורום עליזים -יפה.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,120
מעורבות
170
נקודות
63
שלום מיכאל
בקישור שצירפת לגבי עוצמת ההגברה הדרושה,מה אמור להיות תחת השורה Amplifier Headroom

מה המושג הזה?

תודה.
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
שלום מיכאל
בקישור שצירפת לגבי עוצמת ההגברה הדרושה,מה אמור להיות תחת השורה Amplifier Headroom

מה המושג הזה?

תודה.
הנה ההסבר/ הגדרה: http://hometheater.about.com/od/hometheaterglossary/g/dynamichdrmdef.htm
עבור מגבר 8W שמוציא רק! 8W כלומר שאין לו מרחב דינאמי עודף צ.ל. 0
עבור מגבר 8W שמוציא 16W כלומר שיש לו הגבר עודף של 3dB.
אני בדקתי את זה עם 0.
אני מניח שלמגבר שפופרות הנושא קצת בעייתי בגלל ה-SOFT CLIPPING.
במגברי SS נהוג תמיד לתת קצת, ולו כדי לקבל נתון טוב בבדיקות ה-עיוותים (THD או THD+N).
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
הפנל הזה הוא שיעור מולדת לא רע. מגיעים אתו לישובים שאפילו את שמעם לא שמעתי מעודי. למשל, מושב בשם נורדיה ליד נתניה. כן, יש דבר כזה, ובלילה הוא אפילו נראה לא מאיים. אז עלינו על האוטו ביום שישי בתשע וחצי בערב ונסענו למשה, אודיופיל שזו פעם ראשונה ששמעתי עליו ונתקלתי בו. נכנסנו מן האוויר הקר לסלון חמים ואינטימי, שהמערכת לא באה על חשבונו ומשתלטת עליו, אלא משתלבת אתו בצורה שאינה מפריעה לחיים המשפחתיים.

-------------------

טוב, אז מה יש לנו?

רמקולים: AURUM CANTUS VOLLA, מוניטורים על מעמדים מקוריים של החברה. כמו כן יש SUB אחד.

מגבר שפופרתי של רוג'רס שעבר שדרוג מקיף אצל סלבה מנצרת. כולל ספק חיצוני, ועוצמה של שמונה וואט לצד.

קדם שפופרתי של אופרה קונסוננס, גם הוא עם ספק חיצוני.

נגן שפופרתי של AYON מדגם 1S.

כל הציוד מונח בצורה ייחודית (התבקשתי לא לפרט) על שולחן של סוליד טק.
הציוד מחובר לשנאי מבדל מייצור מקומי.

כבלי הרמקולים וכבלי החשמל הם של קובלה סוסנה, האינטרקונקטים של טרנספרנט וסינרג'יסטיק.

לא הבחנתי בטיפול אקוסטי מיוחד.

ניכרת שימת לב רבה לפרטים.

----------------------------

איך שומעים?
המגבר מפיק כאמור שמונה וואט בלבד, בשעה שהרמקולים רחוקים מלהיות נצילים. עם זאת, בסוגי המוזיקה שמשה שומע – הרכבים קטנים ולא סופר דינמיים – זה שילוב שעובד נאה, מפיק צליל עגול ומלא באזור המיד, ומעביר תחושה מרגיעה ונעימה.

בביקור הקודם, אצל איתן לווין, לא הבאתי תקליטורים משלי. הפעם החלטתי להביא שני תקליטורים (מה שהתברר ככלי בחינה הכרחי): את Monk's Music ברימסטרינג מ-2011 של ג'ו טרנטינו (הרימסטרינג הזה עולה מכל בחינה על הרימסטרינג משנות התשעים, מה גם שהוא סטריאו ולא מונו כמו הקודם) ואת הסימפוניה החמישית של שוסטקוביץ' בביצוע של ברנשטיין מ-1979.

התקליטור של מונק לא נשמע טוב במערכת: צפוף, קטן, מעורפל ולא דינמי. התקליטור הזה אצלי הוא בדיוק ההפך.

לא היו לי אשליות לגבי הסימפוניה החמישית. הצליל היה אמנם נעים, והצליח אפילו להעביר בצורה נאה את המרקם הטונלי של כלי הנשיפה הקטנים, אבל בשאר הדברים לא היו הפתעות, והעסק נשמע די מכווץ. אחרי הכול, מגבר מעוט וואטים ורמקולים קשים לדחיפה אינם מתכון אידיאלי ליצירות רחבות היקף ודינמיות.

שניצל הביא כמה תקליטורים המוקלטים פנטסטי, שחיזקו את הרושם שכל עוד מדובר בהרכבים קטנים ולא דינמיים במיוחד, די אפשר ליהנות מן המערכת.

אני חושד שהרמקולים האלה מסוגלים לתחום תדרים רחב יותר ממה שמופגן כרגע, בעיקר באזור הגבוהים הדי קטומים, אבל גם בנמוכים. סביר להניח שמגבר הרבה יותר חזק יצליח לסחוט מהם תמונה רחבה ומאוזנת יותר, ואם הוא מספיק טוב, זה גם לא יבוא על חשבון המיד.

דרך אגב, לטעמי ה-SUB לא משתלב היטב במערכת, פוגע בצלילות, ומוסיף נפח מיותר, מריחה קלה וצבע. העדפתי לחלוטין לשמוע את המערכת בלי ה-SUB.

הרכיב שהכי התרשמתי ממנו היה המגבר אחרי השיפוץ של סלבה. אפשר היה להרגיש שמדובר במגבר מצוין, צלול ומוזיקלי מאוד, שפשוט לא משודך לרמקולים המתאימים, ולכן נמצא לדעתי בקליפינג תמידי. היה מעניין מאוד לשמוע אותו על הרמקולים של איתן לווין.

נדמה לי שמשה צריך להחליט עם מה הוא מעדיף להישאר, עם הרמקולים או עם המגבר. שניהם רכיבים טובים, אבל פשוט לא מתאימים זה לזה. מצד שני, משה, כאמור, אוהב מוזיקה שמסתדרת לא רע בכלל עם מה שהוא בנה, ונשמעת באזור הזה מוזיקלית ונעימה, אז מה אני מכניס את האף?

במהלך הערב הגיע אודיופיל שכן בשם שלמה, שגם אותו לא הכרתי, ומתברר שיש לו מערכת מעניינת מאוד. עשיתי חישוב מהיר בראש שאם בכל מושב יש אודיופיל, אז (השלימו את החסר).

----------------------

כמה נעים לחזור לתל אביב אחרי חצות, כשבחוץ קר ויורד גשם, אבל התחת מתחמם לו בעונג על המושב החשמלי במכונית של שניצל.
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
מה יכול להיות כל כך סודי באופן העמדת הציוד? אגב פעם ראשונה שאני רואה ספה באמצע , גרם לי להרים גבה בהתחלה, אבל עם תוצאות לא מתווכחים.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,031
מעורבות
1,475
נקודות
113
----------------------

כמה נעים לחזור לתל אביב אחרי חצות, כשבחוץ קר ויורד גשם, אבל התחת מתחמם לו בעונג על המושב החשמלי במכונית של שניצל.
מחר מרכיב כסא מפלט במקום.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,066
מעורבות
1,563
נקודות
113
:כל-הכבוד:
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
קודם כל אני רוצה לומר שהיה ערב מאד נחמד עם מבקרי הפנל!
החברה הגיעו לנורדיה מקום חשוך מפחיד ומרוחק מאילת כ600 קמ בלבד.את מר בוזגלו היה קשה להרגיע,אך כוס תה חם עשה את שלו.
לגבי הביקורת של שמעון.ב אני יכול להסכים שבסימפוניה מרובת כלים בווליום גבוה המגבר שהוא 8W מתקשה מעט,אך מכיוון שזו לא המוסיקה שאני שומע זה לא מעניין אותי אם זה סוחב או לא! אני גם לא מבין למה הקריטריון למערכת טובה זה עמידה איתנה מול סימפוניה כבדה שלא מענינת אותי.לי הדבר החשוב ביותר זה המוסיקליות של המערכת וכאן המערכת באה לביטוי!
בסוג המוסיקה שאני שומע המערכת נשמעת פנטסטי .
לגבי הסאב שאינו מורגש כלל בשילוב שלו עם שאר המערכת ניתוקו משפיע ישירות על המימדיות של הסאנוד ולא מכניסה שום צבע ושאר ירקות.
דרך אגב המערכת מונחת על סטנד של ספיידר.
כפי שאתם רואים ישנם חילוקי דעות בין שני מבקרי הפנל וזה מראה שבסופו של דבר מדובר על טעם אישי.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
קודם כל אני רוצה לומר שהיה ערב מאד נחמד עם מבקרי הפנל!
החברה הגיעו לנורדיה מקום חשוך מפחיד ומרוחק מאילת כ600 קמ בלבד.את מר בוזגלו היה קשה להרגיע,אך כוס תה חם עשה את שלו.
לגבי הביקורת של שמעון.ב אני יכול להסכים שבסימפוניה מרובת כלים בווליום גבוה המגבר שהוא 8W מתקשה מעט,אך מכיוון שזו לא המוסיקה שאני שומע זה לא מעניין אותי אם זה סוחב או לא! אני גם לא מבין למה הקריטריון למערכת טובה זה עמידה איתנה מול סימפוניה כבדה שלא מענינת אותי.לי הדבר החשוב ביותר זה המוסיקליות של המערכת וכאן המערכת באה לביטוי!
בסוג המוסיקה שאני שומע המערכת נשמעת פנטסטי .
לגבי הסאב שאינו מורגש כלל בשילוב שלו עם שאר המערכת ניתוקו משפיע ישירות על המימדיות של הסאנוד ולא מכניסה שום צבע ושאר ירקות.
דרך אגב המערכת מונחת על סטנד של ספיידר.
כפי שאתם רואים ישנם חילוקי דעות בין שני מבקרי הפנל וזה מראה שבסופו של דבר מדובר על טעם אישי.

קודם כל הכי חשוב שאתה נהנה מהמערכת שלך:בעד:

מקריאה של שתי הביקורות מובן שהמגבר לא מחזיק מספיק טוב את הרמקולים.
כמובן שזה בא לידי ביטוי בעיקר במוסיקה רבת כלים, אבל זה נמצא גם בזמרת עם מצילתיים, ויש כאילו שאוהבים את הרומנטיות והסאונד הלא מפוקס (אישית אהבתי את זה בעבר).

לדעתי אחרי ששמים מגבר טוב שמחזיק כמו שצריך את הרמקולים-קשה לחזור אחורה.
כמובן שמגבר כזה לפעמים ידרוש תיקונים של חלקים אחרים, כי הכל יוצא החוצה בבירור יתר.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,031
מעורבות
1,475
נקודות
113
קודם כל אני רוצה לומר שהיה ערב מאד נחמד עם מבקרי הפנל!
החברה הגיעו לנורדיה מקום חשוך מפחיד ומרוחק מאילת כ600 קמ בלבד.את מר בוזגלו היה קשה להרגיע,אך כוס תה חם עשה את שלו.
לגבי הביקורת של שמעון.ב אני יכול להסכים שבסימפוניה מרובת כלים בווליום גבוה המגבר שהוא 8W מתקשה מעט,אך מכיוון שזו לא המוסיקה שאני שומע זה לא מעניין אותי אם זה סוחב או לא! אני גם לא מבין למה הקריטריון למערכת טובה זה עמידה איתנה מול סימפוניה כבדה שלא מענינת אותי.לי הדבר החשוב ביותר זה המוסיקליות של המערכת וכאן המערכת באה לביטוי!
בסוג המוסיקה שאני שומע המערכת נשמעת פנטסטי .
לגבי הסאב שאינו מורגש כלל בשילוב שלו עם שאר המערכת ניתוקו משפיע ישירות על המימדיות של הסאנוד ולא מכניסה שום צבע ושאר ירקות.
דרך אגב המערכת מונחת על סטנד של ספיידר.
כפי שאתם רואים ישנם חילוקי דעות בין שני מבקרי הפנל וזה מראה שבסופו של דבר מדובר על טעם אישי.
מה נשמע מוישלה , רוצה להזמין אותך אלי , רק תקח בחשבון שלך יש שפעת אאודיופילית , אצלנו זה ממאיר ומדבק, תקח בחשבון שהלך עליך , אין אודיופיל שאומר שזה מספיק לו, חוץ מזה שאצל כולם סמפוניה נשמעת חרה , רק מה , הם לא יודו בזה ,רוב השפופרתיים נמצאים בתת כוח , אבל לא יודו בזה לעולם ,
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
הנה ההסבר/ הגדרה: http://hometheater.about.com/od/hometheaterglossary/g/dynamichdrmdef.htm
עבור מגבר 8W שמוציא רק! 8W כלומר שאין לו מרחב דינאמי עודף צ.ל. 0
עבור מגבר 8W שמוציא 16W כלומר שיש לו הגבר עודף של 3dB.
אני בדקתי את זה עם 0.
אני מניח שלמגבר שפופרות הנושא קצת בעייתי בגלל ה-SOFT CLIPPING.
במגברי SS נהוג תמיד לתת קצת, ולו כדי לקבל נתון טוב בבדיקות ה-עיוותים (THD או THD+N).

מיכאל,
איך יודעים את הנתון הזה?
אי לא רואה שיצרנים מדווחים על זה.
תודה
ארז
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור