אין דבר כזה סינרגיה


רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אוי......:(
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
דרךהסינרגיה
היא דרך חתחתים
והיה העקום למישור
כך אתם חושבים

טלטלו עצמכם במחילה
אל אולמי ההופעות
שם אין מערכות
רק כלים מנגנים ותקרה גבוהה

ומה קורה אז בבית
שעה אחרי הקונצרט?
אח, איך אתם חוגגים
אתם וגברת סינרגיה
בין הסדינים?

שבת שלום לכולם :)


נו באמת, עופר, אתה רוצה לנסות להגיד לנו שמי שהתמזל מזלו ויש לו מערכת "אולטימטיבית" כזו שכלל לא צריכה סינרגיה, חוזר לביתו מאותו קונצרט, ושעה אחר כך הוא משחזר את אותה חוויה מאולם הקונצרטים בסלון ביתו המפואר?
ממש.....

לי אין ספק שיש צורך בסינרגיה ושזו תכלית התחום ממש. הניסיון (של שניצל למשל) להפוך את המושג סינרגיה לסוג של פשרה בצליל, חוטא למציאות ובוודאי לכוונת מי שמדברים כאן על סינרגיה. לטעמי צודק יואל בהנחת העבודה הראשונית שלו - שאף אחד כאן עוד לא הצליח לסתור אותה בכל הפלפולים הפילוסופיים עד כה - לפיה אין מכשיר אחד מושלם ולכן בהגדרה תמיד יש צורך שאחת החוליות הנוספות במערכת תשלים אותו במעט. זה לא אומר שמגבר סתום יתוקן על ידי רמקול בהיר. זה נבלה וזה טריפה ולכן הדוגמאות הללו לא מוצלחות.
זה כן אומר שמגבר מצוין אחד יתאים יותר לרמקול מסוים והמגבר המצוין השני יתאים יותר עם רמקול אחר. מאוד פשוט, ולדעתי גם ניתן להוכחה, אם רק יהיו מי שיסכימו לארגן ואם יהיו מספיק חברים ויבואנים שיסכימו להביא ציוד מתאים.
 
נערך לאחרונה ב:

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
ואבוי.

אני רוצה לסכם ולחדד את מה שניסיתי להסביר קודם, אולי לא בצורה מדויקת מספיק.

כך אני רואה את הדברים באמור לסינרגיה:

סינרגיה היא מילת קסם ריקה מתוכן, או לחילופין מילה זיקית עם אלף פנים שזה בעצם אותו
הדבר. היא לא מסבירה כלום ולא תורמת כלום למסע שלי לשיפור המערכת.

סינרגיה לא מסבירה מדוע מכשיר מסוים משפר את מערכת א' או מקלקל את מערכת ב'.
סינרגיה משאירה אותנו בורים באשר לסיבות ולהבנה מה קורה במערכת שלנו.

ההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" גם היא בעיני
ריקה מתוכן. למה? כל הרכיבים טובים? כולם עקומים ומיישרים אחד את השני? מה
קורה שם?

ההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" אולי אפילו שלילית.
היא מרמזת על מצב בו מצאתם איזה שילוב מופלא בין כל הרכיבים ולכן מן הסתם
כל שינוי קטן ימוטט את המבנה. אני לא רוצה מערכת כזאת. אני רוצה סתם מערכת
מצוינת בכלל שכל רכיביה מצוינים בזכות עצמם ולכן נותנים ביחד תוצאה מצוינת.

אני לא רוצה לחפש שנתיים את כבל החשמל הקסום שיפתור לי את כל הצרות
במערכת (אמיתי מהחיים). ועוד אלף דוגמאות אחרות.

אבל אני לא מסתפק בטענה הזאת.

אני רוצה לקחת אותה ולהוציא ממנה משהו בונה.

אם אני הולך בדרך שלילת הסינרגיה זה מאלץ אותי לבחור רכיבים טובים
בלי קשר אחד לשני. במצב כזה אני בונה מבנה יציב שלא יתמוטט עם כל
שינוי ונסיונות השיפור יהיו מלמדים ומועילים.

דוגמה אחת פשוטה מהחיים:
האלגרי (קדם מגבר פסיבי) שהבאתי שיפר לי מאוד את המערכת.
כשלקחתי אותו למערכת אחרת הוא גם שיפר וגם קלקל. מצד אחד
שמעו הרבה יותר נקי ומפורט ומצד שני הצליל היה לא נעים, אגרסיבי.
זו לא בעיה של סינרגיה. צריך לשים את האצבע על הסיבה:
האלגרי חשף את האופי האמיתי של המגבר. הקדם המקורי החליק
הבעיה במחיר של נקיון, שקיפות ופרטים. אז מה עושים? נשארים
עם סינרגיה (שני רכיבים עקומים) או עושים צעד ומחליפים מגבר?
העניין הוא שקל מאוד לפתור את העניין ב "אין סינרגיה טובה". זו
כמובן טעות בהבנה שמשאירה אותנו עם מערכת פחות טובה לזמן
ארוך עד שבמקרה נמצאה "סינרגיה" חדשה עם קדם אחר שיקלקל
קצת פחות מבלי להציק. הבן אדם מחפש קדם מגבר חדש לפי
סינרגיה. למעשה הוא צריך לחפש מגבר חדש. זה הצעד הנכון אבל
זה לא קורה בגלל תירוץ הסינרגיה.

(לכל המודאגים, זו לא פרסומת לאלגרי. באמת שלא).

בקיצור, לא מחפש סינרגיה. מחפש מערכת מצוינת.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
ואבוי.

אני רוצה לסכם ולחדד את מה שניסיתי להסביר קודם, אולי לא בצורה מדויקת מספיק.

כך אני רואה את הדברים באמור לסינרגיה:

סינרגיה היא מילת קסם ריקה מתוכן, או לחילופין מילה זיקית עם אלף פנים שזה בעצם אותו
הדבר. היא לא מסבירה כלום ולא תורמת כלום למסע שלי לשיפור המערכת.

סינרגיה לא מסבירה מדוע מכשיר מסוים משפר את מערכת א' או מקלקל את מערכת ב'.
סינרגיה משאירה אותנו בורים באשר לסיבות ולהבנה מה קורה במערכת שלנו.

ההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" גם היא בעיני
ריקה מתוכן. למה? כל הרכיבים טובים? כולם עקומים ומיישרים אחד את השני? מה
קורה שם?

ההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" אולי אפילו שלילית.
היא מרמזת על מצב בו מצאתם איזה שילוב מופלא בין כל הרכיבים ולכן מן הסתם
כל שינוי קטן ימוטט את המבנה. אני לא רוצה מערכת כזאת. אני רוצה סתם מערכת
מצוינת בכלל שכל רכיביה מצוינים בזכות עצמם ולכן נותנים ביחד תוצאה מצוינת.

אני לא רוצה לחפש שנתיים את כבל החשמל הקסום שיפתור לי את כל הצרות
במערכת (אמיתי מהחיים). ועוד אלף דוגמאות אחרות.

אבל אני לא מסתפק בטענה הזאת.

אני רוצה לקחת אותה ולהוציא ממנה משהו בונה.

אם אני הולך בדרך שלילת הסינרגיה זה מאלץ אותי לבחור רכיבים טובים
בלי קשר אחד לשני. במצב כזה אני בונה מבנה יציב שלא יתמוטט עם כל
שינוי ונסיונות השיפור יהיו מלמדים ומועילים.

דוגמה אחת פשוטה מהחיים:
האלגרי (קדם מגבר פסיבי) שהבאתי שיפר לי מאוד את המערכת.
כשלקחתי אותו למערכת אחרת הוא גם שיפר וגם קלקל. מצד אחד
שמעו הרבה יותר נקי ומפורט ומצד שני הצליל היה לא נעים, אגרסיבי.
זו לא בעיה של סינרגיה. צריך לשים את האצבע על הסיבה:
האלגרי חשף את האופי האמיתי של המגבר. הקדם המקורי החליק
הבעיה במחיר של נקיון, שקיפות ופרטים. אז מה עושים? נשארים
עם סינרגיה (שני רכיבים עקומים) או עושים צעד ומחליפים מגבר?
העניין הוא שקל מאוד לפתור את העניין ב "אין סינרגיה טובה". זו
כמובן טעות בהבנה שמשאירה אותנו עם מערכת פחות טובה לזמן
ארוך עד שבמקרה נמצאה "סינרגיה" חדשה עם קדם אחר שיקלקל
קצת פחות מבלי להציק. הבן אדם מחפש קדם מגבר חדש לפי
סינרגיה. למעשה הוא צריך לחפש מגבר חדש. זה הצעד הנכון אבל
זה לא קורה בגלל תירוץ הסינרגיה.

(לכל המודאגים, זו לא פרסומת לאלגרי. באמת שלא).

בקיצור, לא מחפש סינרגיה. מחפש מערכת מצוינת.
עמחייע.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
עופר, לפי ההגיון הזה, מה יותר טוב הקדם של לאם או האלגרי?
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
XX
 

נערך לאחרונה ב:

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
נו באמת, עופר, אתה רוצה לנסות להגיד לנו שמי שהתמזל מזלו ויש לו מערכת "אולטימטיבית" כזו שכלל לא צריכה סינרגיה, חוזר לביתו מאותו קונצרט, ושעה אחר כך הוא משחזר את אותה חוויה מאולם הקונצרטים בסלון ביתו המפואר?
ממש.....

ידידי, ממש לא הבנת נכון. הפוך. אני רוצה לומר שהיינו מתים שזה יקרה.

לי אין ספק שיש צורך בסינרגיה ושזו תכלית התחום ממש.

סינרגיה היא בפירוש לא תכלית התחום. היא לכל היותר אמצעי.
תכלית התחום היא לבנות מערכת מצוינת.
 

נקדי

אוהב את התחום
הודעות
172
מעורבות
0
נקודות
16

???

א מחייה...
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
ואבוי.

אני רוצה לסכם ולחדד את מה שניסיתי להסביר קודם, אולי לא בצורה מדויקת מספיק.

כך אני רואה את הדברים באמור לסינרגיה:

סינרגיה היא מילת קסם ריקה מתוכן, או לחילופין מילה זיקית עם אלף פנים שזה בעצם אותו
הדבר. היא לא מסבירה כלום ולא תורמת כלום למסע שלי לשיפור המערכת.

סינרגיה לא מסבירה מדוע מכשיר מסוים משפר את מערכת א' או מקלקל את מערכת ב'.
סינרגיה משאירה אותנו בורים באשר לסיבות ולהבנה מה קורה במערכת שלנו.

ההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" גם היא בעיני
ריקה מתוכן. למה? כל הרכיבים טובים? כולם עקומים ומיישרים אחד את השני? מה
קורה שם?

ההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" אולי אפילו שלילית.
היא מרמזת על מצב בו מצאתם איזה שילוב מופלא בין כל הרכיבים ולכן מן הסתם
כל שינוי קטן ימוטט את המבנה. אני לא רוצה מערכת כזאת. אני רוצה סתם מערכת
מצוינת בכלל שכל רכיביה מצוינים בזכות עצמם ולכן נותנים ביחד תוצאה מצוינת.

אני לא רוצה לחפש שנתיים את כבל החשמל הקסום שיפתור לי את כל הצרות
במערכת (אמיתי מהחיים). ועוד אלף דוגמאות אחרות.

אבל אני לא מסתפק בטענה הזאת.

אני רוצה לקחת אותה ולהוציא ממנה משהו בונה.

אם אני הולך בדרך שלילת הסינרגיה זה מאלץ אותי לבחור רכיבים טובים
בלי קשר אחד לשני. במצב כזה אני בונה מבנה יציב שלא יתמוטט עם כל
שינוי ונסיונות השיפור יהיו מלמדים ומועילים.

דוגמה אחת פשוטה מהחיים:
האלגרי (קדם מגבר פסיבי) שהבאתי שיפר לי מאוד את המערכת.
כשלקחתי אותו למערכת אחרת הוא גם שיפר וגם קלקל. מצד אחד
שמעו הרבה יותר נקי ומפורט ומצד שני הצליל היה לא נעים, אגרסיבי.
זו לא בעיה של סינרגיה. צריך לשים את האצבע על הסיבה:
האלגרי חשף את האופי האמיתי של המגבר. הקדם המקורי החליק
הבעיה במחיר של נקיון, שקיפות ופרטים. אז מה עושים? נשארים
עם סינרגיה (שני רכיבים עקומים) או עושים צעד ומחליפים מגבר?
העניין הוא שקל מאוד לפתור את העניין ב "אין סינרגיה טובה". זו
כמובן טעות בהבנה שמשאירה אותנו עם מערכת פחות טובה לזמן
ארוך עד שבמקרה נמצאה "סינרגיה" חדשה עם קדם אחר שיקלקל
קצת פחות מבלי להציק. הבן אדם מחפש קדם מגבר חדש לפי
סינרגיה. למעשה הוא צריך לחפש מגבר חדש. זה הצעד הנכון אבל
זה לא קורה בגלל תירוץ הסינרגיה.

(לכל המודאגים, זו לא פרסומת לאלגרי. באמת שלא).

בקיצור, לא מחפש סינרגיה. מחפש מערכת מצוינת.
אין ספק שההסבר הזה קביל יותר מקודמיו.

הבעייה היא כשמנסים להעמיס יותר מדי על מילה אחת מסכנה -- סינרגייה -- ועוד על שימושים לא מדוייקים בה -- והמילה לא עומדת בעומס.

אם מצפים ש:
  • סינרגיה תתרום משהו (כמו למסע לשיפור המערכת)
  • סינרגיה תסביר משהו (כמו מדוע מכשיר מסוים משפר את מערכת א' או מקלקל את מערכת ב')
  • סינרגיה לא תשאיר אותנו בורים (באשר לסיבות ולהבנה מה קורה במערכת שלנו)
וכו', אז באמת יש מקום להתאכזב.

סינרגייה גם לא אומרת אם הרכיבים טובים או רעים, או שהיא הסיבה לכך שמשהו נשמע טוב.

כאמור, אי אפשר לדעת אם המערכת נשמעת טוב יותר מסכום מרכיביה (==סינרגייה) או שהרכיבים "סתם" טובים בזכות עצמם.

גם רוב הסיכויים שההצהרה "המערכת שלי נשמעת נהדר בזכות סינרגיה טובה" היא פשוט אי-הבנה של המושג (שגם אני לקיתי בה!), מאשר יומרה ל"מצב בו מצאתם איזה שילוב מופלא בין כל הרכיבים", וגם אין שום הכרח ש"כל שינוי קטן ימוטט את המבנה".

מערכת יכולה להיות מצויינת גם אם רכיביה מעצימים זה את זה, שזה לא אומר שהם לא יעצימו רכיבים אחרים.

ולפעמים אפשר לרצות ולהצליח לבנות מערכת מרכיבים שלא מסתדרים עם כל העולם, ושהחופש בהחלפתם קטן, אבל עדיין זה עדיף עבור בעליה מאשר מערכות מרכיבים גמישים שמתאימים-כבייכול כמעט לכל רכיב. למשל:
  • מערכות Naim, שלפחות לצורך הדיון אפשר להסכים שבהן הרכיבים מעצימים זה את זה ופחות רכיבים אחרים, ועדיין יש משתמשם מרוצים (עד כדי פרופגנדה)
  • מערכות של הגברה חלשה ורמקולים סופר נצילים

כך שלא בהכרח צריך "לשלול את הסינרגייה".

לכל היותר, מי שמעוניין יותר בבניית מערכת שתיתן לו את מירב הגמישות בהחלפות, צריך להשקיע בגמישות הזו, ולנסות הרבה שילובים. זה לכשעצמו מצריך גישה להרבה מוצרים, גישה שייש אולי ליבואנים של הרבה סוגי ציוד, אבל לא כל כך לאנשים מן השורה.

רוב בני התמותה יכולים להסתפק ולחיות בשלום עם מערכת שנותנת להם את מה שהם מבקשים מתוך האלטרנטיבות שהייתה להם האפשרות לבדוק, אם מבחינה כלכלית, פרקטית (להביא מוצרים הבייתה), סבלנותית, Wife Acceptance Factor וכיו"ב.

לאנשים כאלה (כנראה הרוב המכריע לחלוטין), דרך "שלילת הסינרגייה" אינה פרקטית.

כך שמסע-הצלב נגד המילה בשימושיה הלא-מדוייקים אינו מוצדק עבור הרוב המוחלט של קהל הייעד.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אלגרי.

אני לא רוצה להפוך את זה לדיון באלגרי אבל עצם השאלה שלך מראה שאתה שבוי בקונספציה מוטעית.

לא שבוי ולא קונספציה. רק מדבר מניסיון.

שתי הגברות מצוינות (לא רק לטעמי.שתיהן מפורסמות וזוכות לביקורות מעולות למכביר), על רמקול מצוין (כנ"ל). שתיהן נשמעו ממש ממש טוב כמעט בכל פרמטר. ועדיין אחת התאימה טיפל'ה יותר לדעתי לרמקול המדובר. לדעת השותף להאזנה (מהמנוסים והמוערכים בתחום בארץ) דווקא השנייה התאימה יותר. את הבדלים לקח לנו לנתח במשך כשעתיים האזנה בערך. וכל אחד עדיין לא היה סגור לגמרי. אני משוכנע שגם הוא סבר שצריך עוד כמה שעות בדיקות שיתפרסו על פני כמה סשנים ולאורך זמן, על מנת להחליט. מה זה אומר? שאחת פחות טובה מהשנייה? איזו?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
ידידי, ממש לא הבנת נכון. הפוך. אני רוצה לומר שהיינו מתים שזה יקרה.



סינרגיה היא בפירוש לא תכלית התחום. היא לכל היותר אמצעי.
תכלית התחום היא לבנות מערכת מצוינת.

אם אנחנו בשיעור סמנטיקה......אז נכון, התכלית היא לבנות מערכת מצוינת שתשחזר....בלה ... בלה...בלה.
אלא שבדרך לשם, תמיד נחפש שילוב. והשילוב הזה, יצריך את אותה התאמה בין הרכיבים. אין בעולם מכשיר אחד שהוא הפרה הכי טוב, ומכשיר אחד שהוא המגבר הכי טוב וזוג רמקולים אחד שהוא הכי טוב. ואם יש כאלה, אשמח לשמוע מה הם.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
עופר (או שחורי, או מאסטרו, או סאונד. סתירה בלתי פוסקת): "סינרגיה היא מילת קסם ריקה מתוכן, או לחילופין מילה זיקית עם אלף פנים שזה בעצם אותו הדבר. היא לא מסבירה כלום ולא תורמת כלום למסע שלי לשיפור המערכת.
סינרגיה לא מסבירה מדוע מכשיר מסוים משפר את מערכת א' או מקלקל את מערכת ב'.
סינרגיה משאירה אותנו בורים באשר לסיבות ולהבנה מה קורה במערכת שלנו".

"סינרגיה" היא מילה ריקה מתוכן? לצורך הדיון "אשקרוסיגוני" היא מילה ריקה מתוכן. לכל מילה יש תוכן, או משמעות. הבעיה היא שלא כולם מסכימים על תוכן או משמעות אחת.
גם לסינרגיה יש תוכן.
התוכן כפי שהדיון הזה מתכנס אליו הוא בעניין ההתאמה המוזיקלית בין רכיבים (להבדיל מדרישות סף טכניות).
הגדרה האחרת, מדבר על יצירות סכום הגדול מסך חלקיו, בעייתית יותר, אבל גם היא יכולה להיכנס לכאן.
כלומר: מערכת עם חמישה רכיבים מנגנת ברמה X, החלפנו מגבר שאינו אמור להיות נעלה מהמגבר המשרת, והנה יש לנו תוצאה טובה בהרבה.

ולעניין עצמו: מעבר לעובדה שיש מצב שהאלגרי בשילוב מסוים מתעלה ובשילוב אחר פחות טוב, כל מה שאתה אומר לא שייך לטענה הבסיסית שלך: כאשר המוצרים טובים, אין משמעות לזהותם, כי הם תמיד יתפקדו במיטבם, לא חשוב עם מי הם מחותנים.
אם תטען שניתן לסדר מערכת שכל מרכיביה מושלמים, ולאף אחד מהם אין חיסרון או חסר, ואין בולטות לטובה באף תחום, יש מצב.
תמצא לי.
אם לא, המצב הוא שכל מרכיב מביא אתו בעיה כזו או אחרת. הדבר האחרון שרצוי ששני מכשירים באותה מערכת ייכשלו באותו תחום או יבליטו אותו מדי.
לכן, מה שצריך, בגלל שלא הבאת לי מכשור מושלם, הוא התאמה.
וכן יש מצב שבו מאפיינים מסוימים ברכיב נתון, שישנם רק בו, מסדרים לשאר המערכת דחיפה ביכולת הכוללת.
ועד תשובתך (שלא תבוא, כי לא ענית לי עד עתה בעניין זה) - חקסמח
הטענה שלך היא שבהינתן
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
אם אנחנו בשיעור סמנטיקה......אז נכון, התכלית היא לבנות מערכת מצוינת שתשחזר....בלה ... בלה...בלה.
אלא שבדרך לשם, תמיד נחפש שילוב. והשילוב הזה, יצריך את אותה התאמה בין הרכיבים. אין בעולם מכשיר אחד שהוא הפרה הכי טוב, ומכשיר אחד שהוא המגבר הכי טוב וזוג רמקולים אחד שהוא הכי טוב. ואם יש כאלה, אשמח לשמוע מה הם.

אכן.
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
לא שבוי ולא קונספציה. רק מדבר מניסיון.

שתי הגברות מצוינות (לא רק לטעמי.שתיהן מפורסמות וזוכות לביקורות מעולות למכביר), על רמקול מצוין (כנ"ל). שתיהן נשמעו ממש ממש טוב כמעט בכל פרמטר. ועדיין אחת התאימה טיפל'ה יותר לדעתי לרמקול המדובר. לדעת השותף להאזנה (מהמנוסים והמוערכים בתחום בארץ) דווקא השנייה התאימה יותר. את הבדלים לקח לנו לנתח במשך כשעתיים האזנה בערך. וכל אחד עדיין לא היה סגור לגמרי. אני משוכנע שגם הוא סבר שצריך עוד כמה שעות בדיקות שיתפרסו על פני כמה סשנים ולאורך זמן, על מנת להחליט. מה זה אומר? שאחת פחות טובה מהשנייה? איזו?

זה אומר דבר אחד - יש לכם טעם אישי שונה.
מבחן כזה לא מספיק (לכם או בכלל, לא יודע) כדי להבין איזה הגברה יותר טובה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
לא שבוי ולא קונספציה. רק מדבר מניסיון.

שתי הגברות מצוינות (לא רק לטעמי.שתיהן מפורסמות וזוכות לביקורות מעולות למכביר), על רמקול מצוין (כנ"ל). שתיהן נשמעו ממש ממש טוב כמעט בכל פרמטר. ועדיין אחת התאימה טיפל'ה יותר לדעתי לרמקול המדובר. לדעת השותף להאזנה (מהמנוסים והמוערכים בתחום בארץ) דווקא השנייה התאימה יותר. את הבדלים לקח לנו לנתח במשך כשעתיים האזנה בערך. וכל אחד עדיין לא היה סגור לגמרי. אני משוכנע שגם הוא סבר שצריך עוד כמה שעות בדיקות שיתפרסו על פני כמה סשנים ולאורך זמן, על מנת להחליט. מה זה אומר? שאחת פחות טובה מהשנייה? איזו?
כן. כי כנראה יש טובים וטובים יותר,
אבל טוב תמיד נשאר טוב במערכת טובה, ואם תשלב את אחד מהמגברים הטובים האילו
במערכת לא טובה,כנראה שניהם ישמעו לא טוב.
לא חסר דוגמאות של כאילו ששילבו מכשיר נחשב ומצוין במערכת שלהם ורצו לספר כמה הוא דרעק.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
אני סתם שאלה: אם סינרגיה היא מילה ריקה מתוכן, מדוע פתח הפותח פוסט ובו הכריז כי "אין דבר כזה סינרגיה", וטרח להביא ממשנתו של יצרן אחד, ואף הוסיף כהנה וכהנה את הגיגיו שלו, על ניסיונו וידיעותיו ודעותיו?

שהרי אם סינרגיה היא מילה ריקה מתוכן, איך מצא מר שחורי כל כך הרבה תוכן להתנגד לו?
חקסמח
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור