מה קורה שמושיבים אודיופילים ונותנים להם להקשיב ל...


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
אנשים כאן מדברים על שמע רב ערוצי כאשר אין להם באמת שום נסיון מוכח בזה, שום שיתוף אמיתי בזה, שום פירוט של החוויה.

"גם אני עברתי את זה...וכן..היה נחמד..וחזרתי לסטריאו.."
וואוו תודה על השיתוף המקצועי!

מה עברת, איך עברת, באיזה סט אפ עברת, אולי היה לך מיש מש של רמקולים, ציוד, עם טכנולוגיה מיושנת בת 200 שנה והרמקולים הלא מתאימים שלך, היו בעצם 30 סמ מהראש שלך?

שיתוף של דברים חדשים, חוויות חדשות ושונות גורם לאנשים מסוימים להתפתל בכסא ולהוציא המון תסכול באמצעות המקלדת.
משהו לא ברור ומובן.

זה איכשהו מקטין אותם? יש כאן כוונה להגיד שסטריאו זה נחות?
יש כאן כוונה להגיד שסראונד זה עדיף?

יש כאן כוונה בסך הכל לשתף חוויה נחמדה שהתחילה בצחוקים, המשיכה בהקשבה קפדנית למוזיקה והסתיימה בצחוקים וכל אחד לקח ממנה מה שהוא רוצה.

הממורמרים לעולם לא יעברו חוויות כאלה, כי אין להם שום רצון להקשיב לדברים שהם לא מכירים, לא יודעים כמה הם שוקלים וכמה הם עולים.

הם ישארו מאחורי המקלדת, מאחורי דלת על סוגר ובריח ויהללו סט אפים שאף אחד לא שמע ואף אחד לא יזכה לשמוע...

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,428
מעורבות
1,028
נקודות
113
חייב להגיד שגם אני לא מצליח להבין כלל את נושא - הצגת אנשי ה RC,מוסיפי הסאבים וכו - כאנשים לא פיוריסטים שאוהבים משקה מתובל חזק ולא טבעי.
כדי לפשט את העניין נניח שרמקול X יוצא ממפעל ,טהור וזח כמו מים - פלוס-מינוס 3 דיבי.
אותו רמקול מגיע לחדר - ולא - הוא כבר לא נקי,לא טהור - הוא משקה אלכוהולי חזק וממותק.יש התערבות חזקה בסיגנל.
בקצרה - כדי להחזיר אותו למצבו הטבעי,הנקי ונטול הטעמים החזקים - נדרש מעשה,יותר נכון הרבה מעשים.
RC ,שימוש במספר מקורות באס - לא באו לתבל שום דבר - הם באו כדי להסיר תיבול.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,258
מעורבות
2,750
נקודות
113
מבחן שבודק את היכולת להבחין בין אובייקטים שונים הוא מבחן discrimination קלאסי בפסיכופיזיקה ובמדעי ההתנהגות ולרוב כולל גם טסט שבו שני האובייקטים זהים. אם הנבדק מזהה הבדל בין שני האובייקטים הזהים קיים גורם (פנימי או חיצוני) היוצר את ההטייה.
תודה על תוספת המונח, אבל נראה לי שהוא לא מתאים למצבנו: השאלה לא הייתה האם א' שונה מ-ב' -- להיפך, ההבדלים ברורים ולגמרי מובהקים -- אלא מה מעדיפים, א' או ב'.
 
נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
רן,
בוקר טוב גם לך,

זה כל מה שאתה מסיק לא מתוך הודעה אחת, מתוך 160 הודעותי;
א.שיש בהן רמיזות ארסיות,
ב.הררי מלל שאינם מובנים.
ג. שמטרת כתבתי, היא לחרב שרשור אחר שרשור.
ד. שניתן להסיק מהודעותי שהן נטולות סממנים כל שהן ובעיקר עדות לניסיון כלשהו.

אתה לא חושב שקצת נסחפת?
יש לי לומר לך שאתה טועה ובעיקר מטעה ובגדול. אני הוסיף שדבריך מחדדים אצלי את העובדה שאנחנו רחוקים מלשדר על אותו גל שזה בסדר.

עזוב הקטנות לדוגמה שאתה כותב לי שאני עושה סלט מדבריך אחרי שאתה דאגת להכין אותו הייטב ואז אתה מתנצל בדרכך וזה שוב בסדר.

פרט לעובדה שלא שיתפתי התנסויות מענינות, או איזה ציוד משמש אותי, ושאני לא מובן, (?) כל מה שכתבת רחוק מן האמת.

למרות שאין הנחתום מעיד על עיסתו, ולא בגלל שאני חייב הסבר למי מהחברים אעשה זאת למען ההגינות וכמובן על רגל אחת. דוגמה להשוואה שהייתי נוכח בה הייתה על ראשי פטפון שמעטים בכלל זוכים לשמוע רמות כאלה, כנ"ל השוואות של כבלים אולטרה היי אנד, למען הסר ספק, הלפני אחרון של נמר לזה שיותר חדש מהקיים אצלו וזאת במערכת מדוגמת לעלא הכוללת רמקולים בריאים של מגיקו דור ישן, אינטגריטד ASR פטפון מייקרו, זרועות מהטובות שיש. וזו רשימה חלקית.

נעבור אלי אישית אני משתמש בציוד ווינטג משודך אנלוג . ראש לפטפון mc שנחשב לאחד הטובים כיום, ופטפון גרמני שעבר שדרוג מבחינה סונית כולל הפולי שלו. אני מחזיק אלמנטים שמטפלים בחשמל המתקדמים כיום בעולם מחברות DS audio Nurdust ו-SR וכו. הנסיון שלי כולל האזנה אצל נמר ושניצל ועוד חברים שאני נמנע להזכיר כאן את שמם והציוד
שמשמש אותם, כולל ביקורים במינכן, ואלפי שעות האזנה וטסטים. נכון לא שמעתי הכל , איך אפשר. ובכל זאת אם יד על הלב רן, דעתך כעת תשתנה? לא נראה לי. אתה יודע למה אני אגיד לך כי יותר ממה שאתה מפריע לי, אני מפריע לך ולשיטתך. הסיבה לכך היא שאני חושב אחרת ממה שאתה חושב.

שבת שלום
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
רן,
בוקר טוב גם לך,

זה כל מה שאתה מסיק לא מתוך הודעה אחת, מתוך 160 הודעותי;
א.שיש בהן רמיזות ארסיות,
ב.הררי מלל שאינם מובנים.
ג. שמטרת כתבתי, היא לחרב שרשור אחר שרשור.
ד. שניתן להסיק מהודעותי שהן נטולות סממנים כל שהן ובעיקר עדות לניסיון כלשהו.

אתה לא חושב שקצת נסחפת?
יש לי לומר לך שאתה טועה ובעיקר מטעה ובגדול. אני הוסיף שדבריך מחדדים אצלי את העובדה שאנחנו רחוקים מלשדר על אותו גל שזה בסדר.

עזוב הקטנות לדוגמה שאתה כותב לי שאני עושה סלט מדבריך אחרי שאתה דאגת להכין אותו הייטב ואז אתה מתנצל בדרכך וזה שוב בסדר.

פרט לעובדה שלא שיתפתי התנסויות מענינות, או איזה ציוד משמש אותי, ושאני לא מובן, (?) כל מה שכתבת רחוק מן האמת.

למרות שאין הנחתום מעיד על עיסתו, ולא בגלל שאני חייב הסבר למי מהחברים אעשה זאת למען ההגינות וכמובן על רגל אחת. דוגמה להשוואה שהייתי נוכח בה הייתה על ראשי פטפון שמעטים בכלל זוכים לשמוע רמות כאלה, כנ"ל השוואות של כבלים אולטרה היי אנד, למען הסר ספק, הלפני אחרון של נמר לזה שיותר חדש מהקיים אצלו וזאת במערכת מדוגמת לעלא הכוללת רמקולים בריאים של מגיקו דור ישן, אינטגריטד ASR פטפון מייקרו, זרועות מהטובות שיש. וזו רשימה חלקית.

נעבור אלי אישית אני משתמש בציוד ווינטג משודך אנלוג . ראש לפטפון mc שנחשב לאחד הטובים כיום, ופטפון גרמני שעבר שדרוג מבחינה סונית כולל הפולי שלו. אני מחזיק אלמנטים שמטפלים בחשמל המתקדמים כיום בעולם מחברות DS audio Nurdust ו-SR וכו. הנסיון שלי כולל האזנה אצל נמר ושניצל ועוד חברים שאני נמנע להזכיר כאן את שמם והציוד
שמשמש אותם, כולל ביקורים במינכן, ואלפי שעות האזנה וטסטים. נכון לא שמעתי הכל , איך אפשר. ובכל זאת אם יד על הלב רן, דעתך כעת תשתנה? לא נראה לי. אתה יודע למה אני אגיד לך כי יותר ממה שאתה מפריע לי, אני מפריע לך. הסיבה לכך היא שאני חושב אחרת ממה שאתה חושב.

שבת שלום

דעתי לא תשתנה, אתה צודק.

ואנחנו לא משדרים על אותו גל, כי אין לך שום גל, זה משהו עלום ולא ברור.
אין לי מושג מה אתה חושב כי אתה לא אומר מה אתה חושב, אתה אומר א' אבל אין לך בעיה עם ב', מעדיף את ב' אבל שלם עם א'
כאמור התנהלות חלקלקה, ארסית ובלתי מובנת.

מצד שני, ההודעה שלי הוציאה ממך סוף כל סוף פוסט נהיר, ברור, עם תוכן ועדות לנסיון כלשהו. שאפו.

אממה , הנסיון בו אתה מנפנף. אינו קשור לדברים עליהם אתה כותב כאן בשרשור ולעובדה שלכל אורך השירשור כאן, מלבד ארס והפגנת חוסר ידע, לא תרמת דבר.

הדיון כאן הוא על חווית סראונד , מול חווית סטריאו כאשר הנוכחים לא מודעים מה זה מה ובצידי הדברים, היכולות שלנו כמאזינים, לזהות דברים להם אנחנו לא מודעים.

העובדה שהיית אצל נמר, או אלדר, או אפילו טסת למינכן ויש לך טיפול בחשמל, ראויה להערכה, כאילו וואוו, אבל סופר לא רלוונטית בכל הקשור לנסיון שיש לך עם נושא השרשור שמצדיק את ההערות הארסיות הארוכות שלך ובעיקר חוסר ההבנה שנשפך מהם.

ואוסיף , כי בקריאה נוספת של ההודעה שלך, אני למד שבחרת לדלג על תיאור החדר וציון שמות הרמקולים שאתה משתמש בהם, קרי: 2 האלמנטים שמשפיעים טיפונת יותר מהטכנולוגיה של ראש הפטיפון שלך, שאותה כן טרחת לציין.

רק זה בעצם יכול להעיד על השוני באותם גלים, בין שנינו...

אז נכון, לא ממש שכנעת אותי ותתפלא, אתה לא באמת מפריע לי.

שיהיה לך בוקר טוב ושבת שלום.

רן
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,258
מעורבות
2,750
נקודות
113
אני משתמש בציוד ווינטג משודך אנלוג . ראש לפטפון mc שנחשב לאחד הטובים כיום, ופטפון גרמני שעבר שדרוג מבחינה סונית כולל הפולי שלו. אני מחזיק אלמנטים שמטפלים בחשמל המתקדמים כיום בעולם מחברות DS audio Nurdust ו-SR וכו
אלה רק תיאורים ושיפוטים. תוכל בבקשה לפרט מהם המודלים המדוייקים של הראש, הזרוע, הפטיפון, הפונו סטייג', הפרה, הפאוור/המונובלוקים, והרמקולים? ואם יש מקור דיגיטלי, מהו בדיוק?

ומה מימדי/צורת חדר ההאזנה שלך?
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
רן,
בוקר טוב גם לך,

זה כל מה שאתה מסיק לא מתוך הודעה אחת, מתוך 160 הודעותי;
א.שיש בהן רמיזות ארסיות,
ב.הררי מלל שאינם מובנים.
ג. שמטרת כתבתי, היא לחרב שרשור אחר שרשור.
ד. שניתן להסיק מהודעותי שהן נטולות סממנים כל שהן ובעיקר עדות לניסיון כלשהו.

אתה לא חושב שקצת נסחפת?
יש לי לומר לך שאתה טועה ובעיקר מטעה ובגדול. אני הוסיף שדבריך מחדדים אצלי את העובדה שאנחנו רחוקים מלשדר על אותו גל שזה בסדר.

עזוב הקטנות לדוגמה שאתה כותב לי שאני עושה סלט מדבריך אחרי שאתה דאגת להכין אותו הייטב ואז אתה מתנצל בדרכך וזה שוב בסדר.

פרט לעובדה שלא שיתפתי התנסויות מענינות, או איזה ציוד משמש אותי, ושאני לא מובן, (?) כל מה שכתבת רחוק מן האמת.

למרות שאין הנחתום מעיד על עיסתו, ולא בגלל שאני חייב הסבר למי מהחברים אעשה זאת למען ההגינות וכמובן על רגל אחת. דוגמה להשוואה שהייתי נוכח בה הייתה על ראשי פטפון שמעטים בכלל זוכים לשמוע רמות כאלה, כנ"ל השוואות של כבלים אולטרה היי אנד, למען הסר ספק, הלפני אחרון של נמר לזה שיותר חדש מהקיים אצלו וזאת במערכת מדוגמת לעלא הכוללת רמקולים בריאים של מגיקו דור ישן, אינטגריטד ASR פטפון מייקרו, זרועות מהטובות שיש. וזו רשימה חלקית.

נעבור אלי אישית אני משתמש בציוד ווינטג משודך אנלוג . ראש לפטפון mc שנחשב לאחד הטובים כיום, ופטפון גרמני שעבר שדרוג מבחינה סונית כולל הפולי שלו. אני מחזיק אלמנטים שמטפלים בחשמל המתקדמים כיום בעולם מחברות DS audio Nurdust ו-SR וכו. הנסיון שלי כולל האזנה אצל נמר ושניצל ועוד חברים שאני נמנע להזכיר כאן את שמם והציוד
שמשמש אותם, כולל ביקורים במינכן, ואלפי שעות האזנה וטסטים. נכון לא שמעתי הכל , איך אפשר. ובכל זאת אם יד על הלב רן, דעתך כעת תשתנה? לא נראה לי. אתה יודע למה אני אגיד לך כי יותר ממה שאתה מפריע לי, אני מפריע לך ולשיטתך. הסיבה לכך היא שאני חושב אחרת ממה שאתה חושב.

שבת שלום

ARB, צודק בכל מילה, כל מילה OK.
לפני כמאה שנה יצאה המילה הקצרה או־קיי למסע כיבוש בעולם. תחילה כבשה את לשון מוצאה, האנגלית, ולאחר מכן, לאט לאט אבל בצעדים בטוחים — את כל העולם. אין אומה ולשון שאינה נפגעת מן המילה המידבקת הזאת, שאינה נכנעת לפלישתה האלימה. אין תמה אפוא שזו מבעירה את חמתם של כל מי שאין אוזנם 1 סבירות וסבירות יותר, ערלה. מוצאה לוט בערפל, לגיזרונה הוצעו סברות שונות, ולמען האמת אין יודע לומר בוודאות כיצד נוצרה ומה שימושה המקורי. ועם זאת יש להתפלא על מילה מרגיזה זו, מילה בלי תעודת ייחוס ובלי שקיפות סמנטית, כיצד הצליחה להשתלט כל כך על לשונות הדיבור כאילו היה צורך בה, כאילו המתין לה העולם מששת ימי בראשית שתופיע ותמלא חסר בבריאה. אכן יש תחליפים עבריים להבעת הסכמה או שביעות רצון, הכול לפי המתאים 2 להקשר: טוב, בסדר, כן או בבקשה. בשולי הלשון התקנית רווחת גם המילה סחתין, מן הערבית. ולמותר להזכיר שההצעה של איתמר בן אב"י אֹו־ּכֵ ן, בהשראת הצליל 3 לא נקלטה כידוע. מתקני לשון, דרכם להסמיך להמלצתם אסמכתה של או־קיי, מאלפת מן המקורות, אבל הפעם נכזבו ציפיותינו. ודאי שהמילים טוב או כן, ובלשון חכמינו הן, אינן צריכות סימוכין. ואשר לביטוי בסדר — אין לצפות לאסמכתה מן המקורות, שהרי ברור שזה הגיע אלינו בהשראת לשון שבה הסֵ דר הוא ביטוי של הטוב והישר והמספק, ואם חשבתם על הגרמנית Ordnung in ,הרי לא טעיתם. זה המקום להזכיר שיש ביטויים יום־יומיים עבריים כשרים למהדרין המשמשים בימינו ואינם מצויים במקורותינו.

לא נמצאה משמ' חדשה זו ממש במקורות, ואין כאן אלא השפעת המלה הלועזית Dank בתרגומי המקרא, ששמשה בשני המובנים". וכל שכן המילה בבקשה, תשובה לתודה, שייחוסה לגרמנית schön bitte ,sehr bitte אינו צריך ראיה. 5 במצב דברים כזה ראיתי לחלוק עם הקוראים את מעט החומר מן המקורות שהצטבר תחת ידי הנוגע לענייננו. אמרו רבותינו: כשבא נח ליטע את הכרם בא סטן ועמד לפניו. אמ' לו: מה אתה נוטע? אמ' לו: כרם. אמ' לו: ומה טיבו? אמ' לו: פירותיו מתוקין בין לחים בין יבישין, ועושין מהם יין המשמח את בני אדם, דכת' ”ויין ישמח לבב אנוש". אמ' לו השטן: בא ונשתתף שנינו בכרם זה. אמ' לו: לחיים! מה עשה השטן? הביא כבש והרגו תחת הגפן, אחר כך הביא ארי והרגו שם, ואחר כך חזיר, ואחר כך קוף, והטיפו דמיהם באותו כרם והשקהו מדמיהם. כך במדרש תנחומא, נח יג על פי כ"י קיימברידג', ספריית האוניברסיטה, 1212. Add. הנוסח לחיים מקּוים גם בכתבי יד אחרים, כגון כ"י פרמה, ספריית פלטינה, 3254 ]696 ,]ובדפוסים הראשונים קושטא ר"ף—רפ"ב וונציה ש"ה. בדפוסים החדשים 6 כב ע"ב יותר, כגון ורשה 1875 :לחיי, והוא לשון בבלי. הסיפור מובא בספר האגדה, ותסא ע"ב, בלשון ”אמר לו הן". בעיבוד של י"ב לבנר, כל אגדות ישראל, ירושלים 1946 ,חלק א, עמ' 48“ :ויאמר נח: טוב! עשה כאשר אמרת". בנוסח של ילקוט 7 רמז סא: ”א"ל הן". שמעוני הביטוי לחיים, לשון הסכמה, המושם בפי נח בשיחה עם השטן, משקף לשון חיה ועממית, וכפי שאפשר להתרשם הוא המקביל הקלסי לאו־קיי שלנו. כאמור, על הדפוסים החדשים השתלט הנוסח לְ חַ ּיֵי, שפירושו ’לחיים' בארמית הבבלית. הביטוי שכיח בתלמוד הבבלי, כגון בסיפור שלהלן: אמ' ליה קיסר לר' תנחומא: תא ליהוי כולן עמא חד. אמ' ליה: לחיי! מיהו 8 אנן דמהלינן לא אפשר לן דליהוי כותיכו. מהילו אתו והוו כותן.

תרגום: אמר לו קיסר לרבי תנחומא: בוא נהיה כולנו לעם אחד. אמר לו: לחיים! אבל אנו, שמהולים אנו, איננו יכולים שנהיה כמותכם. הימולו אתם והיו כמותנו. הסיפור מובא )בתרגום עברי( בספר האגדה, שנז ע"א: ”אמר לו, טוב, אלא אנו, שמהולים אנו". לביטוי עוד היקרויות הרבה בתלמוד הבבלי, כגון בלשון הרֹווח 9“ בשלמא ]...[ לחיי. אלא ]...[". כלומר: ’בעניין א הכול בסדר; אבל בעניין ב יש להקשות'. ועוד דוגמה, ממדרש מאוחר יותר: אמר ריש לקיש: אמר הב"ה לאברהם: בכמה נסיונות נסיתך ועמדת בהן. עכשיו בבקשה ממך עמוד לי בנסיון זה ]...[: קח נא את בנך. ]...[ באותה שעה היה אברהם חושב בלבו היאך לעשות. אמ': אני מודיע לאמו ]...[. אמ' לה: תקני לנו מאכל ומשתה ונאכל ונשתה ונשמח היום. אמרה לו: לחיים! אי זו צורך שמחה זה היום? אמ' לה: לזקני' שכמותנו נולד לנו בן לזקנותנו; מיד הלכה שרה ותיקנה משתה גדול בצוויו.10 לא דין הוא שישמחו ונשמח עמהם וניתן הודאה לש"י שעשה לנו נס כזה? הדוגמה הבאה היא הידועה בכולן, אלא שנחלקו בה הפרשנים. בקידוש על היין, לפני ברכת ”בורא פרי הגפן", המקדש פונה לקהל ואומר: ”סברי מרנן" — כך ספרדים ותימנים; אשכנזים מוסיפים: ”ורבנן ורבותיי". לפי נוסח אשכנז, תכף לכך המקדש אומר את ברכת ”בורא פרי הגפן". ואילו בסידורים כמנהג הספרדים כתוב: סַ בְ רִ י מָ רָ נָ ן. )ועונים — לְ חַ יִים(.11 ובסידורים כמנהג התימנים: ואומר סברי מרנן והעומדים שם אומרים לו לחיי.12 ”לחיי", כלומר — לשון בבלי

מילים רגילות ונדושות נוטות להישחק. יש שהדובר מבקש לפרוק את האוטומטיות של ביטוי נדוש, ואז הוא שותל במקומו ביטוי חדש, בעל עוצמת הבעה חזקה יותר. כך הוא מבקש להפתיע כביכול ולהשיג תשומת לב לדיבורו. עוצמת הבעה אין פירושה הדגשה דווקא. זו יכולה להיות, פשוט, הבעה ספציפית יותר מהמילה הסתמית כן. נהוג להביע הסכמה נלהבת או מסויגת בביטויים חופשיים יותר, כגון ”בחפץ לב" או ”נו, אם את מתעקשת כל כך". בתחום הזה הלשון המדוברת פתוחה לחדשנות וליצירתיות. מן הדוגמה היחידאית ממדרש ספרא נמצאנו למדים שבתקופת התנאים התקיים בשולי דרך המלך, בהיקף כלשהו, ואולי באזור כלשהו, גלגול מאוחר של אֲ בָ ל הקדומה בהוראה שונה מן הרווחת, וזו אומצה להבעת הסכמה, כשנראה לדובר שהמילה הפשוטה הן חיוורת מדי. בתקופת האמוראים צץ הביטוי לחיים, מן הסתם בהשראת מקבילו הארמי. התיעוד אינו עשיר, אבל הוא מתועד לאורך תקופה ארוכה, ואין ספק שהוא הכה שורשים בחברה. שני הביטויים האלה — אבל, לחיים — הפסיקו לשמש במשך התקופה הארוכה שהעברית ניזונה ממה שהושיטו לה המקורות בנוסח הרווח בדפוס, וסופם שאיבדו את כוח חיותם. גם השימוש המסורתי בלחיים בקידוש, בפי בני עדֹות הספרדים, לא היה בו כדי להחיות את שימושו. במצב דברים כזה ראתה המילה הזרה והאטומה או־קיי שעת כושר לדריסת רגל בגבולנו, ואנחנו בעוונותינו קצרה ידנו מהושיע...
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,348
מעורבות
654
נקודות
113
איזה נאום ארוך, צדקני, מתחסד, מתחכם ומטיפני, עם ציטוטים מהמקורות וכל הטראראם, שמבוסס על אי-הבנת הנקרא!

כלומר, לנהל מצדך פוסטים ארוכי פסקאות ורבי מלל זוהי הצטמצמות ? וציטוטים מספר עלום שידוע רק ליודעי ח"ן ולמחברו זוהי דוגמא מדודה ואילו ממקורות זו הטפה?
ו"לצעוק"במקום שבו יש שקט והכל נאמר ברוח טובה ועניינית זה הבנת הנקרא והמצב מצדך?

אני שולף את המילה השנואה עליי בשיח בין אנשים, לכבוד הפוסט שלך, יקירי ( זו המילה אגב) , יקירי, אתה מתבלבל וחבל שאתה לוקח את הדיון הנחמד הזה למקומות רועשים. אנחנו כאודיופילים לא מסמפטים רעש, אלא הרמוניה ואיזון. אז תתנהג כאודיופיל ותשתדל לשמור על מרווח בין הכלים, אימג' ומיקרו דינמיקה.
לפעמים גם אמרתו של שמעון בן גמליאל חז"ל יש לה מקום, פרקי אבות, אגב :

כָּל יָמַי גָּדַלְתִּי בֵּין הַחֲכָמִים, וְלֹא מָצָאתִי לַגּוּף טוֹב אֶלָּא שְׁתִיקָה; וְלֹא הַמִּדְרָשׁ הוּא הָעִקָּר, אֶלָּא הַמַּעֲשֶׂה; וְכָל הַמַּרְבֶּה דְּבָרִים, מֵבִיא חֵטְא".

שבת " לך לך" שלום לכולם.

נ.ב יום שישי תשמעו רדיו, במרכז תנסו 90.2 FM. מוסיקה עברית מגוונת.
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,258
מעורבות
2,750
נקודות
113
כלומר, לנהל מצדך פוסטים ארוכי פסקאות ורבי מלל זוהי הצטמצמות ? וציטוטים מספר עלום שידוע רק ליודעי ח"ן ולמחברו זוהי דוגמא מדודה ואילו ממקורות זו הטפה?
ו"לצעוק"במקום שבו יש שקט והכל נאמר ברוח טובה ועניינית זה הבנת הנקרא והמצב מצדך?

אני שולף את המילה השנואה עליי בשיח בין אנשים, לכבוד הפוסט שלך, יקירי ( זו המילה אגב) , יקירי, אתה מתבלבל וחבל שאתה לוקח את הדיון הנחמד הזה למקומות רועשים. אנחנו כאודיופילים לא מסמפטים רעש, אלה הרמוניה ואיזון. אז תתנהג כאודיופיל ותשתדל לשמור על מרווח בין הכלים, אימג' ומיקרו דינמיקה.
לפעמים גם אמרתו של שמעון בן גמליאל חז"ל יש לה מקום, פרקי אבות, אגב :

כָּל יָמַי גָּדַלְתִּי בֵּין הַחֲכָמִים, וְלֹא מָצָאתִי לַגּוּף טוֹב אֶלָּא שְׁתִיקָה; וְלֹא הַמִּדְרָשׁ הוּא הָעִקָּר, אֶלָּא הַמַּעֲשֶׂה; וְכָל הַמַּרְבֶּה דְּבָרִים, מֵבִיא חֵטְא".

שבת " לך לך" שלום לכולם.

נ.ב יום שישי תשמעו רדיו, במרכז תנסו 90.2 FM. מוסיקה עברית מגוונת.
בקיצור, יקירי החביב, במקום להגיב לעניין שבו מדובר, כולל להכיר בכך שהנאום הקודם שלך היה מפוספס לגמרי, אתה מתחיל נאום חדש ומפולסף לא פחות, גם הוא עם ציטוטים מהמקורות, אולי כי אתה חושב שזה מוסיף לך איצטלת חוכמה כלשהי. לי זה נראה די טיפשי ויומרני, די ברמת הפארסה, אבל אם אתה נהנה מזה, בבקשה, הדרך פתוחה, יקירי החביב.

תזכורת: הנושא הוא העדפת סראונד על סטריאו ב"ניסוי" המתואר. תסתכל לאן הפלגת.
לא שאני חושב שהתזכורת תגרום לך להתמקד בנושא במקום להפליג בכיוונים ההזויים שלך, אבל לפחות ניסיתי :)
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
ARB, צודק בכל מילה, כל מילה OK.
לפני כמאה שנה יצאה המילה הקצרה או־קיי למסע כיבוש בעולם. תחילה כבשה את לשון מוצאה, האנגלית, ולאחר מכן, לאט לאט אבל בצעדים בטוחים — את כל העולם. אין אומה ולשון שאינה נפגעת מן המילה המידבקת הזאת, שאינה נכנעת לפלישתה האלימה. אין תמה אפוא שזו מבעירה את חמתם של כל מי שאין אוזנם 1 סבירות וסבירות יותר, ערלה. מוצאה לוט בערפל, לגיזרונה הוצעו סברות שונות, ולמען האמת אין יודע לומר בוודאות כיצד נוצרה ומה שימושה המקורי. ועם זאת יש להתפלא על מילה מרגיזה זו, מילה בלי תעודת ייחוס ובלי שקיפות סמנטית, כיצד הצליחה להשתלט כל כך על לשונות הדיבור כאילו היה צורך בה, כאילו המתין לה העולם מששת ימי בראשית שתופיע ותמלא חסר בבריאה. אכן יש תחליפים עבריים להבעת הסכמה או שביעות רצון, הכול לפי המתאים 2 להקשר: טוב, בסדר, כן או בבקשה. בשולי הלשון התקנית רווחת גם המילה סחתין, מן הערבית. ולמותר להזכיר שההצעה של איתמר בן אב"י אֹו־ּכֵ ן, בהשראת הצליל 3 לא נקלטה כידוע. מתקני לשון, דרכם להסמיך להמלצתם אסמכתה של או־קיי, מאלפת מן המקורות, אבל הפעם נכזבו ציפיותינו. ודאי שהמילים טוב או כן, ובלשון חכמינו הן, אינן צריכות סימוכין. ואשר לביטוי בסדר — אין לצפות לאסמכתה מן המקורות, שהרי ברור שזה הגיע אלינו בהשראת לשון שבה הסֵ דר הוא ביטוי של הטוב והישר והמספק, ואם חשבתם על הגרמנית Ordnung in ,הרי לא טעיתם. זה המקום להזכיר שיש ביטויים יום־יומיים עבריים כשרים למהדרין המשמשים בימינו ואינם מצויים במקורותינו.

לא נמצאה משמ' חדשה זו ממש במקורות, ואין כאן אלא השפעת המלה הלועזית Dank בתרגומי המקרא, ששמשה בשני המובנים". וכל שכן המילה בבקשה, תשובה לתודה, שייחוסה לגרמנית schön bitte ,sehr bitte אינו צריך ראיה. 5 במצב דברים כזה ראיתי לחלוק עם הקוראים את מעט החומר מן המקורות שהצטבר תחת ידי הנוגע לענייננו. אמרו רבותינו: כשבא נח ליטע את הכרם בא סטן ועמד לפניו. אמ' לו: מה אתה נוטע? אמ' לו: כרם. אמ' לו: ומה טיבו? אמ' לו: פירותיו מתוקין בין לחים בין יבישין, ועושין מהם יין המשמח את בני אדם, דכת' ”ויין ישמח לבב אנוש". אמ' לו השטן: בא ונשתתף שנינו בכרם זה. אמ' לו: לחיים! מה עשה השטן? הביא כבש והרגו תחת הגפן, אחר כך הביא ארי והרגו שם, ואחר כך חזיר, ואחר כך קוף, והטיפו דמיהם באותו כרם והשקהו מדמיהם. כך במדרש תנחומא, נח יג על פי כ"י קיימברידג', ספריית האוניברסיטה, 1212. Add. הנוסח לחיים מקּוים גם בכתבי יד אחרים, כגון כ"י פרמה, ספריית פלטינה, 3254 ]696 ,]ובדפוסים הראשונים קושטא ר"ף—רפ"ב וונציה ש"ה. בדפוסים החדשים 6 כב ע"ב יותר, כגון ורשה 1875 :לחיי, והוא לשון בבלי. הסיפור מובא בספר האגדה, ותסא ע"ב, בלשון ”אמר לו הן". בעיבוד של י"ב לבנר, כל אגדות ישראל, ירושלים 1946 ,חלק א, עמ' 48“ :ויאמר נח: טוב! עשה כאשר אמרת". בנוסח של ילקוט 7 רמז סא: ”א"ל הן". שמעוני הביטוי לחיים, לשון הסכמה, המושם בפי נח בשיחה עם השטן, משקף לשון חיה ועממית, וכפי שאפשר להתרשם הוא המקביל הקלסי לאו־קיי שלנו. כאמור, על הדפוסים החדשים השתלט הנוסח לְ חַ ּיֵי, שפירושו ’לחיים' בארמית הבבלית. הביטוי שכיח בתלמוד הבבלי, כגון בסיפור שלהלן: אמ' ליה קיסר לר' תנחומא: תא ליהוי כולן עמא חד. אמ' ליה: לחיי! מיהו 8 אנן דמהלינן לא אפשר לן דליהוי כותיכו. מהילו אתו והוו כותן.

תרגום: אמר לו קיסר לרבי תנחומא: בוא נהיה כולנו לעם אחד. אמר לו: לחיים! אבל אנו, שמהולים אנו, איננו יכולים שנהיה כמותכם. הימולו אתם והיו כמותנו. הסיפור מובא )בתרגום עברי( בספר האגדה, שנז ע"א: ”אמר לו, טוב, אלא אנו, שמהולים אנו". לביטוי עוד היקרויות הרבה בתלמוד הבבלי, כגון בלשון הרֹווח 9“ בשלמא ]...[ לחיי. אלא ]...[". כלומר: ’בעניין א הכול בסדר; אבל בעניין ב יש להקשות'. ועוד דוגמה, ממדרש מאוחר יותר: אמר ריש לקיש: אמר הב"ה לאברהם: בכמה נסיונות נסיתך ועמדת בהן. עכשיו בבקשה ממך עמוד לי בנסיון זה ]...[: קח נא את בנך. ]...[ באותה שעה היה אברהם חושב בלבו היאך לעשות. אמ': אני מודיע לאמו ]...[. אמ' לה: תקני לנו מאכל ומשתה ונאכל ונשתה ונשמח היום. אמרה לו: לחיים! אי זו צורך שמחה זה היום? אמ' לה: לזקני' שכמותנו נולד לנו בן לזקנותנו; מיד הלכה שרה ותיקנה משתה גדול בצוויו.10 לא דין הוא שישמחו ונשמח עמהם וניתן הודאה לש"י שעשה לנו נס כזה? הדוגמה הבאה היא הידועה בכולן, אלא שנחלקו בה הפרשנים. בקידוש על היין, לפני ברכת ”בורא פרי הגפן", המקדש פונה לקהל ואומר: ”סברי מרנן" — כך ספרדים ותימנים; אשכנזים מוסיפים: ”ורבנן ורבותיי". לפי נוסח אשכנז, תכף לכך המקדש אומר את ברכת ”בורא פרי הגפן". ואילו בסידורים כמנהג הספרדים כתוב: סַ בְ רִ י מָ רָ נָ ן. )ועונים — לְ חַ יִים(.11 ובסידורים כמנהג התימנים: ואומר סברי מרנן והעומדים שם אומרים לו לחיי.12 ”לחיי", כלומר — לשון בבלי

מילים רגילות ונדושות נוטות להישחק. יש שהדובר מבקש לפרוק את האוטומטיות של ביטוי נדוש, ואז הוא שותל במקומו ביטוי חדש, בעל עוצמת הבעה חזקה יותר. כך הוא מבקש להפתיע כביכול ולהשיג תשומת לב לדיבורו. עוצמת הבעה אין פירושה הדגשה דווקא. זו יכולה להיות, פשוט, הבעה ספציפית יותר מהמילה הסתמית כן. נהוג להביע הסכמה נלהבת או מסויגת בביטויים חופשיים יותר, כגון ”בחפץ לב" או ”נו, אם את מתעקשת כל כך". בתחום הזה הלשון המדוברת פתוחה לחדשנות וליצירתיות. מן הדוגמה היחידאית ממדרש ספרא נמצאנו למדים שבתקופת התנאים התקיים בשולי דרך המלך, בהיקף כלשהו, ואולי באזור כלשהו, גלגול מאוחר של אֲ בָ ל הקדומה בהוראה שונה מן הרווחת, וזו אומצה להבעת הסכמה, כשנראה לדובר שהמילה הפשוטה הן חיוורת מדי. בתקופת האמוראים צץ הביטוי לחיים, מן הסתם בהשראת מקבילו הארמי. התיעוד אינו עשיר, אבל הוא מתועד לאורך תקופה ארוכה, ואין ספק שהוא הכה שורשים בחברה. שני הביטויים האלה — אבל, לחיים — הפסיקו לשמש במשך התקופה הארוכה שהעברית ניזונה ממה שהושיטו לה המקורות בנוסח הרווח בדפוס, וסופם שאיבדו את כוח חיותם. גם השימוש המסורתי בלחיים בקידוש, בפי בני עדֹות הספרדים, לא היה בו כדי להחיות את שימושו. במצב דברים כזה ראתה המילה הזרה והאטומה או־קיי שעת כושר לדריסת רגל בגבולנו, ואנחנו בעוונותינו קצרה ידנו מהושיע...
אין לי מושג מה אתה לוקח אבל אתה חייב להוריד את המינון.
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
התוצאה שיש אצל רן היא שילוב פנטסטי של ציוד,חלל וכיול, דבר שבטח לא יכול לבוא לידי ביטוי בחללים סטנדרטים בטח ובטח שלא בסלון.

המיקום של ה M&K כשהם מרוחקים (מאוד) מהספה ודיי גבוהים תורמים רבות לחוויה.

ה M&K גם נשמעים מדהימים ולא היו נופלים מהרבה ריצפתיים.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
אחד הפיצרים שחובה לפתח בגרסה הבאה של האתר היא יכולת של פותח השרשור למחוק תגובה של מישהו אחר
מתחיל שרשור מדהים ומחריבים אותו עם שטויות ומריבות של ילדים. חבל
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
רגע , אני עדיין צריך לנער את הראש מנאומו של אריה קרפ החביב ...

זהו אני פה.

לא מפתיע אותי שעד היום לא הבנת שבניגוד מוחלט אליך או לשאר חברים מסויימים בפורום, אני לא עוסק בכאילו, בנראה לי ובנידמה לי, וזה לפני הכתיבה והתגובות בפורום, שלמען האמת הרבה פחות חשובים לי.

מכובדי . איני יודע מה כתבת בעבר , או שכן ראיתי ולא זוכר . אני מרשה לעצמי להניח שהכוונה לומר שאתה מדבר על התנסויות שלך בהקשר של הדיון הזה , תקן אותי אם אני טועה . על כל פנים , הללו הם בחזקת גילוי דעת , מה שאתה מתייחס אליו כנראה/נדמה לי . שוב , בהקשר לדיון זה שעוסק בשאלת העדפה וניפוץ מוסכמות , כל הנאמר נכנס תחת ההגדרה של גילוי דעת כי תפיסות והתנסויות והעדפות הן עניין סובייקטיבי.

אתה מוזמן גם להאיר את עיניי היכן בדיוק אני נופל להגדרה הזו כאן , כי לא ברור לי למה כאדם שמשתתף בכתיבה פה על בסיס אינטלקטואלי ועובדתי בלבד ברוב המקרים , ופה רק התייחסתי למשמעות והשלכות הניסוי *המתבקשות* מתוך הפסיכולוגיה שמכתיבה את החווייה, אתה קושר אותי עם שאר ה"מדמיינים" (כמו שאתה רואה אותם) .

למרות שגם אני לא חף מלדבוק בסכולה שתואמת לצרכי

אני מבדיל בין העדפה (מצב ספונטני) לקיבעון (תולדה של תהליך ארוך טווח- הטיה שמקורה בתפיסה מוקדמת/התניה) . כיוון שאנו שופטים לכאן או לכאן ע"ס כתבי פורום בלבד , עמדה ביחס לאסכולה מסוימת תיתפס כהעדפה אם היא סובייקטיבית , וכקיבעון אם היא אובייקטיבית - ככלל אצבע .
לא יודע אם אתה מכיר את ההיסטוריה *שלי* , אבל זה בדיוק מה שקרה כאן עם שרון 100 לפני חודשיים ויבגני לפני כמה שנים בפורום המקביל שהיו "מיסיונרים" לאסכולת הנאמנות המקור המוקלט לפי מאפיינים אובייקטיבים , ולא עניינה אותם כלל החווייה ... ואיך הם חטפו ממני על הראש . אז תן לי קרדיט שאני שופט באופן ענייני , ולא לפי מה שנראה לי שאני חושב עליך .

מדהים אותי כל פעם מחדש שמכל הסיפור הזה יוצא שמי שעבורו תמצית הילדים האידאלית מיץ הפטל לא מגרה את חושיו בדומה למשקה אחר קצת יותר חריף, ואיך לומר בלשון המעטה יותר מורכב, הוא כנראה מקובע.

סלח לי , מי מינה אותך להחליט מה פה הוא מרקחת סוכר נחותה ומה זה יין משובח מפורום האנינים של ארז? אבחנה כזו עומדת בסתירה גמורה להצהרה שלך על "מעדיף , לא מיסיונר" . זכותך לפסול רב ערוצי אך בכדי להימנע מתוית הקיבעון , נפה אבחנות כאלה מדבריך .


אני טוען שמבחן עיוור יחיד הוא כשהנבחן לא יודע מה מושמע בכל רגע. זה מוסכם עליך, אבל אתה דורש להוסיף עוד שני תנאים נוספים, שהנבחן לא ידע מתי מחליפים ולא ידע האם מחליפים. כיוון שאתה דורש להוסיף משהו שאינו מוסכם, נטל ההוכחה/סימוכין הוא עליך, והמצב לגמרי לא סימטרי.

אה, אתה מרשה לעצמך לקבוע סימוכין , בהיעדרם : "אני טוען" . נו , יופי . ולא אמרתי שזה לא מבחן עיוור יחיד , אלא שהמתודולוגיה בעייתית וגם פירטתי למה כך שחוסר הסימטריה מבחינתי פועל לרעתך . לכן אין לראות בניסוי הזה כטיעון לכשירות של BT יחיד או בכלל בעצם, העיקר הוא הלקח הנלמד של מה שכן היה שם : מוסר ההשכל והערך המוסף כפי שרשמתי בהודעה הראשונה שלי בשרשור .


רק עכשיו גילית שהשאלה הייתה למה מעדיפים את ב', ולא האם יש הבדל בין א' ל-ב'???

זה היה תמצית ההודעה הראשונה שלי ...

אפילו אם מדברים על discrimination test, אם ההבדלים קטנים, אין אפשרות סבירה להשמיע למאזין את א' ו-ב' ברצף בלי להגיד לו מתי מחליפים, ולצפות שהוא יקפוץ ויגיד "עכשיו זה א'! עכשיו זה ב'!'" בכל פעם שמתבצעת החלפה בלי לומר לו. צריך להגיד לו במפורש מתי מחליפים/משאירים (או לתת לו להחליף בעצמו, אם זה אפשרי), שזו ההזדמנות עבורו להשוות., וגם אז זה מספיק קשה. חוצמזה, בהרבה מקרים לוקח זמן להחליף, וזה שקול להודעה על החלפה.


אכן . במצב כזה של החלפה on the fly טריגר הציפייה להחלפה אצל הנבחן (גורם לחץ עיקרי) עלול לצוץ באקראי מספר רב של פעמים , מה שעלול להקהות את יכולת האבחנה אצל מאזינים שאינם מנוסים – בעייתיות שמציבה את תוקף המבחן בסימן שאלה . בכדי לנטרל או לפחות למזער מכשולים כאלה יש לבסס סשני האזנה נפרדים בהם ייעשה שימוש ברכיב ספציפי בלבד כתנאי מוקדם למבחן כך שהטריגר יווצר רק פעם אחת בתחילת כל קטע באופן מסודר עקב המודעות ש*עכשיו* החליפו או לא .

אזכיר רק שנמר סירב לבקשה של רוברט להשאיר אצלו את השליטה על מתג ההחלפה , כאשר כל הפורום עמד מאחורי הסירוב הזה , בנימוק שאסור לרוברט לדעת מה מנגן בכל סשן : "ייתכן שאחליף לך את הכבלים 5 פעמים , אולי פעמיים ואולי בכלל לא!"

אבל פתאום זה בסדר שהנבחנים יראו מתי רן מחליף בוודאות , שזה שקול לאותו מפסק A/B בידי רוברט . נו , באמת . איפה כל מי שעלה על בריקדות אז? נדם קולכם?

עיוור זה לא רק מה אתה *לא יודע מה בוחנים* , אלא שאתה גם לא יודע *מתי מחליפים ביניהם, אם בכלל*.

שורש המחלוקת נובע משיטתך שמכתיבה להגדרת מתודת הBT אופי בינארי של שחור ולבן כאשר בפועל קיימים כמה משתנים שעלולים לערער את העקרון שעומד מאחוריו ולהשפיע על תוצאתו .
 

נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
אחד הפיצרים שחובה לפתח בגרסה הבאה של האתר היא יכולת של פותח השרשור למחוק תגובה של מישהו אחר
מתחיל שרשור מדהים ומחריבים אותו עם שטויות ומריבות של ילדים. חבל

רעיון מדהים.

אני קורא לזה תופעת אנשי המקלדת.

יש לך כאן אנשים מאחורי מקלדת, המטילים ספק ביכולותיהם של 16 אנשים שונים, המורכבים מיבואנים, המייבאים חברות מהיקרות בעולם, לכתבי אודיו וותיקים, לאנשי אנאלוג ידועים, לאנשים עם מערכות מדהימות, המאוזכרות כל שני וחמישי, חובבים הנמצאים עשרות שנים בתחום, בעלי ידע וניסיון אדירים ואפילו הבעלים של המערכת עצמה.

ולמרות זאת, אנשי המקלדת יטילו ספק ביכולותיהם של אותם אנשים, ירמזו בחלקלקות ובנבזות לגביי יכולות השמיעה שלהם, יציינו שהם לא באמת "מופלאים", הם לא יודעים, או שבעצם ישנו כיוון ויחליטו שמצב הסטריאו הוא לא טוב, או שבעצם הניסוי לא מוצלח, כי לא כיסו להם את העיניים והעמידו אותם על הראש, או בעצם זה נוהל בימים אי זוגיים ולכן זה void.

כל זאת כי שחטו להם עוד פרה קדושה ומערערים להם את הקרקע התמוהה וההזויה עליה הם עומדים.

אנשי המקלדת מתנהגים כמעט תמיד באופן בזוי ופחדני...הם לא יתרמו כלום. אף פעם.

הם ינסו להדחף בכח לשירשורים, מבלי לתרום דבר, מלבד מלספר על איזו אנקדוטה הזויה, לא קשורה, רק על מנת לקבל קצת יחס, או על תוכניותיהם לאיזה עתיד לא ברור, למרות שאף אחד לא באמת שאל אותם.

הם לא יחדשו דבר, הם לא ישתפו דבר, הם לא יתרמו דבר, הם לא יעזרו בדבר.

הם יכנסו לשירשורים רק על מנת להעביר ביקורת, להטיל ספק, כל זאת למותר לציין מבלי שהם חוו או שמעו.

לשמוע?? לחוות?? לא בבית ספרנו.

אנשי המקלדת לרוב לא יודעים דבר וחצי דבר על סאונד, מה מרכיב אותו, מה משפיע עליו ואיך לשפר אותו, הם מעולם לא למדו את הנושא, מעולם לא חקרו את הנושא, מעולם לא התנסו בנושא, אבל יהיו להם מלא אימרות מסוגננות ורומנטיות הקשורות לאודיו ולמקורות עלומים ולסיגנל טהור וקדוש, שהם הלכה למעשה, לועסים אותו ומערבלים אותו וזורקים אותו באוויר, כל יום מחדש, מבלי משים לב, כל זאת מחוסר ידיעה והבנה בסיסית.

מעולם לא נדע מה יש בדיוק לאנשי המקלדת, כי הם יעדיפו להשאר חשאיים, כאשר הדלת שלהם תהיה תמיד סגורה, פן מישהו חלילה יקשיב לאותה מערכת מופלאה שיד אלוהים נגע בה.

הם תמיד יחששו ממבחנים כאלה ואחרים, מבלי שיסבירו להם לפני כן כמה המוצר שוקל, כמה הוא עולה, איפה הוא יוצר ומה בדיוק הביקורת עליו הייתה בסטריאופייל.

אם יהיה יום חג, אז אנשי המקלדת ישחררו תמונות מהסט אפ שלהם, אבל הם יהיו תמיד סוג של פוטושופ, מלווה בזוויות מצחיקות, וילונות המגלים טפח ומכסים טפחיים, הם ידאגו להסתיר כל מיני אלמנטים בחלל, חלילה שמא יראו שיש איזו טלוויזיה, או איזה רמקול סראונד , שמא יחשבו (בצדק) כי מדובר בשואה אקוסטית וחלל שהוא על גבול הגיחוך, שאין בינו והבנה בתחום, דבר וחצי דבר.

הפחד, השנאה, המירמור והבורות הם אלו שמנחים את אנשי המקלדת.

אז שתהיה שבת שלום לכל אותם אנשי מקלדת, אתם בהחלט יודעים מי אתם.

רן
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
תופעת אנשי המקלדת

אני איש מקלדת , אבל לא חוטא בשום דבר ממה שרשמת . להיפך, תמכתי במסקנות שלך .

הסברתי כבר 270,141,849 פעמים למה התוספות שלך לא רלוונטיות, עוד פעם זו טחינת מים.

זו דעתך .

אין מקום להשוות בין מבחן העדפה, כשההבדלים גדולים ומובהקים, ואין בכלל שאלה האם החליפו או לא ומתי

"עיוור" זה גם מתי מחליפים ואם בכלל התבצעה החלפה . אם זה היה מתקיים במתכונת של מבחן עיוור יחיד רגיל רק שפה בנוסף לא יודעים גם מה בוחנים , מילא , אבל זה לא . להזכירך , נמר אמר שמבחן עיוור מבטל הבדלים שמיעים וברורים , עקב לחצים . אם הנבחנים לא ראו את ההחלפה , ייתכן ובכלל גם לא היו מבחינים בהבדלים ה"גדולים ומובהקים" - לא כי הללו לא קיימים , אלא כי יכולת ההבחנה מתעמעמת עקב אותם לחצים שונים . לכן , היה פה אלמנט עיוור , נכון , אבל עדיין זה לא SBT . לראיה , אותם הבדלים "גדולים מובהקים" פתאום נעלמו בהאזנה מודעת , תרחיש הפוך למבחן עיוור רגיל ! (בגלל הטיה) הם כנראה היו נעלמים גם בהיעדר ידיעה על החלפה (בגלל חוסר הוודאות לגביה) . אין מקום לנחרצות עד שבודקים את זה .


זה אתה אומר, ואני לא מקבל

זכותך.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
רן

תוכל לרשום את המסלול של הסיגנל אצלך?
מהמקור , רסיבר, טרינוב, מגבר,פרה
לא הבנתי איך ברמה הטכנית הדו ערוצי ורב ערוצי עוברים יחד עם ה RC
אם עשית פעם פוסט בנושא אשמח לאזכור
תודה
שבת שלום
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
רן

תוכל לרשום את המסלול של הסיגנל אצלך?
מהמקור , רסיבר, טרינוב, מגבר,פרה
לא הבנתי איך ברמה הטכנית הדו ערוצי ורב ערוצי עוברים יחד עם ה RC
אם עשית פעם פוסט בנושא אשמח לאזכור
תודה
שבת שלום
היי לירן.

הסיגנל עובר באותו אופן כמו כל אחד אחר שיש לו פרה, במקרה שלי זה Trinnov ויש לו הגברה, במקרה שלי זה מונו בלוקים של Nagra ויש לו סטרימר, במקרה שלי זה Linn.

הטרינוב משמש גם פרה, גם דאק וגם יחידת RC.

אני לא מפעיל שום מניפולציה על הסיגנל ברמת הפוסט פרוססינג.
ככל ומדובר בסטריאו, אז הטרינוב מעביר אותו AS IS וככל שמדובר בקולנוע, הטרינוב מבצע Decoding לפורמט הרלוונטי.

הטרינוב מזהה את הסיגנל ומעביר אותי למצב השמע שהוגדר מראש, לצורך הדוגמא מצב סטריאו= Native.

בגלל זה לא שיערתי בכלל שאני יכול להיות במצב של Auro3D שהקשבתי לסטריאו.

זה לא חלף לי בראש, זה והעובדה הפשוטה, שלא זיהיתי שהרמקולים הצידיים עובדים, רק זיהיתי שינוי במעטפת הסאונד.

רן

עריכה:

עכשיו אני מבין שאתה תוהה לגביי השילוב של רב ערוצי ודו ערוצי.
ובכן, הטרינוב הוא פרה רב ערוצי וההגברה שמפעילה את הווילסונים הקדמיים, הם זוג נאגרות וההגברה שמפעילה את 2 הצידיים ו- 2 האחוריים של M&K , הם זוג מגברי סטריאו של Lyngdorf.
ולכל הסט אפ הזה משתלב גם סאב וופר.

הטרינוב שולט מה יופעל, איך יופעל, מתי יופעל.

רן
 
נערך לאחרונה ב:

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
היי לירן.

הסיגנל עובר באותו אופן כמו כל אחד אחר שיש לו פרה, במקרה שלי זה Trinnov ויש לו הגברה, במקרה שלי זה מונו בלוקים של Nagra ויש לו סטרימר, במקרה שלי זה Linn.

הטרינוב משמש גם פרה, גם דאק וגם יחידת RC.

אני לא מפעיל שום מניפולציה על הסיגנל ברמת הפוסט פרוססינג.
ככל ומדובר בסטריאו, אז הטרינוב מעביר אותו AS IS וככל שמדובר בקולנוע, הטרינוב מבצע Decoding לפורמט הרלוונטי.

הטרינוב מזהה את הסיגנל ומעביר אותי למצב השמע שהוגדר מראש, לצורך הדוגמא מצב סטריאו= Native.

בגלל זה לא שיערתי בכלל שאני יכול להיות במצב של Auro3D שהקשבתי לסטריאו.

זה לא חלף לי בראש, זה והעובדה הפשוטה, שלא זיהיתי שהרמקולים הצידיים עובדים, רק זיהיתי שינוי במעטפת הסאונד.

רן
איזה דגם הטרינוב ?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור