מה קורה שמושיבים אודיופילים ונותנים להם להקשיב ל...


matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
אני מבין שאני מציב כאן בעיה עם RC, מדידות ובילבולי מוח על אקוסטיקה וחדר תחילה וסאבוופר הוא כמעט תמיד חובה, גם אם יש לך רמקולים עם אלמנטים של 14" ואין דבר כזה שנקרא קדושת הסיגנל והמקור לא קיים ואפשר להעזר בכדור אדום
אני חושב ש- 95% מבאי הפורום פה כבר התבגרו למצב שבו הם לא פוסלים את זה על הסף, חלק תודות לך, חלק תודות להתקדמות משמעותית בתחום, וחלק תולדות לסטרימינג, שעושה את כל המניפולציה על דיגיטל יותר קלה מבעבר.

וכן, טיפול בחשמל ומרימי כבלים ומידוף זה חירטוט ומאמבו ג'אמבו בעיניי.
אז יש בינינו שני הבדלים:
1. אני שמעתי עשרות פעמיים בחיי הבדלים בין חשמלים ומידופים (לא מרימי כבלים, אגב)
2. אני לא דיפלומט כמוך. יש לי דעה? אני מביע אותה.

מצד שני, אני לא רק כותב וזה ההבדל ביני לבין אנשי המקלדת, אני גם מוכיח את הדברים בפועל:
יאללה יאללה. אותך לפריימריז בליכוד. (או עבודה.)

נתראה בקרוב נודניק.
רן
מחכה לזה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
אדם ניכר גם בכעסו, ומאבד את העידון
המזוייף שניחן בו, אין לצפות מרקסיסט
שמשתמש באנשים והם כלום בעייניו, אתם
פחדנים מאחורי המקלדת ואני אני אני יש
לי ניסיון יותר גדול מכולכם יחד, קנאיים,
ממורמרים, הו אני כזה גדול כמו גוליבר
ואתם ליליפוטים, הלו גם אתה עשוי מ70%
מים כמו כולם, וגם אתה עלול לעלות על
כסא מפלט.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
יוסי יקירי.

כמו ששמת לב, עד עכשיו, אני נמנע מלענות לך, מסיבות שונות, שזה לא המקום לפרט אותן.

ולכן, אני לא מעוניין להכנס איתך למלחמות, או שאלות, או תמיהות לגביי הסט אפ שלך, או הטיפול האקוסטי שלך, או הדרך שלך ביישום הטיפול, או דעותיך בתחום, או מבנה האישיות שלך.

אז אתה יכול להמשיך לכתוב ולהשמיץ כמה שבא לך.

תרגיש חופשי. תמשיך בכיף שלך.

פחות מעניין אותי.

רן
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
אדם ניכר גם בכעסו, ומאבד את העידון
המזוייף שניחן בו, אין לצפות מרקסיסט
שמשתמש באנשים והם כלום בעייניו, אתם
פחדנים מאחורי המקלדת ואני אני אני יש
לי ניסיון יותר גדול מכולכם יחד, קנאיים,
ממורמרים, הו אני כזה גדול כמו גוליבר
ואתם ליליפוטים, הלו גם אתה עשוי מ70%
מים כמו כולם, וגם אתה עלול לעלות על
כסא מפלט.
בייני אתה גמד
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
בעיני
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
אתה לא מציב שום בעיה. אתה מעורר ענין ומחשבה, אבל מתבל את זה בפרובוקציה של קים קרדאשיאן, בלי שיהיה לך את העכוז שלה. והחברים שלך בוואטסאפ לא מעניינים אותי. גם לי יש חברים בוואטסאפ :).

לגופו של ענין - אם אנחנו רוצים ללמוד מזה, אני מציע את הדבר הבא:

אצלך, סשן עוגיות שבדיות (אבל ג'ארה, לא 3 באנורקסיות תל אביבית טיפוסית). עושים שעתיים שלוש סשן שמטרתו ללמוד ולהפנים את ההבדלים בין המצבים. לכן, צריך לקשור אותך לאחד הכסאות במטבח כדי שלא תפריע, ושמישהו אחר יחליף כל פעם את המצב - עם AURO3D ובלי. כל זאת, כאשר המאזינים יודעים למה הם מקשיבים, ומנסים לשמוע את ההבדלים בפרמטרים הבאים:
1. פירוט,
2. פוקוס אמצע,
3. תחום דינמי,
4. טונאליות.
5. מהירות.

וכל פרמטר אחר שכל אחד מאיתנו רגיש אליו.

לאחר שכל אחד גיבש את דעתו, אפשר לעבור לסשן העיוור ואז לראות אם ההבדלים נשמרים בין הגרסאות.
עושים את זה עם 15-20 איש על תקופה של כמה שבועות, ואז מגבשים דעה על השאלה הפשוטה:

האם הוספת סראונד היקפי בחסות טרינוב מיטיבה עם סאונד סטראו, או שעדיף בלעדיה.

רק שכחת לבקש, שאני אבקש מעצמי, שנת שבתון לצורך העניין הזה...::)

וניחא לצחוק עליי, המתודיקה, המקצועיות והעובדה שאני גורם לאנשים נכויות נפשיות בהזמנות שלי.... הלכת קצת רחוק מדיי עם העוגיות השבדיות...

וזו הבעיה עם חיפאים, איכשהו הם אף פעם לא מרוצים.

רן

עריכה:
ואם נהייה לשנייה רציניים, היות והגבת לעניין החשמל והמידוף, אז מעולם לא אמרתי שאני לא שומע הבדלים.

אני מאלו שמאמינים שכל דבר, כמעט כל דבר, עושה הבדל.

משכחים. מדפים. חשמל. כבלים. רזונטורים ועוד כל מיני גאדג'טים מצחיקים.

היות והדברים הללו, לרוב, לא נשלטים בכלל, אין בינהם ומחיר/פרסטיז' דבר וחצי דבר עם התוצאה הסופית ...והם באותה מידה יכולים להרוס, מאשר לשפר..
אזי מבחינתי מדובר במאמבו ג'אמבו והזמן והכסף שאנשים מקדישים להם הוא תמוה בעיני.

רן
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
היתממות, עמיר.
אם היה רן רוצה להראות לאנשים מה סראונד עושה, היה פשוט אומר להם: "הנה ככה נשמע", ו"הנה נשמע עם סראונד, מה עדיף"? אבל לא. המטרה היתה להוכיח לאנשים שיש להם פריקונספציות, ע"ע כאן:
היתממות, מתנוש. אתה יודע לא פחות טוב ממני שאם הם היו מודעים שזה סראונד, הם היו מוצאים בזה את כל הפגמים שבעולם. אם לא אומרים להם, אז כל מה שיש להם להסתמך עליו זה האוזניים שלהם, בתוספת מה שיש ביניהן. בדיוק מה שהיה לו להסתמך עליו כשהוא עדיין לא ידע מה קורה. וזה מה שמעניין כאן, מה הם שומעים כשדעתם לא משוחדת.

על סמך מה אתה כל כך בטוח שהפרשנות של הקונספירציה היא הנכונה?
כי הביטחון הזה שקול לביטחון בזה שרן מפגר. בריבוע.
הרי קרה לו אותו דבר. גם הוא לא זיהה מה קורה.
אז ככל שההוכחה שמי שלא מזהה מה קורה היא חזר ומשכנעת יותר, יוצא שהוא גם יותר מפגר, וכפי שאמרתי, בעצם מפגר בריבוע, כי הוא מקדם במו ידיו הוכחה שהוא מפגר.

וכל מה שתגיד על רן, טיפש הוא לא.

מה הקושי בלקבל שרן עשה מה שעשה מתוך סקרנות, שאי-זיהוי ו/או העדפת סראונד לא נתפסים בעיניו כהפלה בפח, והוא פשוט השמיע להם א' ואחר כך ב', ושאל מה הם מעדיפים ולמה?

מה הוא היה צריך לעשות אחרת אם הוא רצה לדעת (1) האם אחרים מזהים דברים שהוא לא זיהה, ו-(2) מה נשמע להם טוב יותר כשהדעות הקדומות שלהם לא בפעולה? (כדי לדעת עבור עצמו, לא כדי להוכיח מדעית ואוניברסלית)

אם היה עושה את זה על כבלים, או על מגבר ב- $100K לעומת מגבר ב- $1K, זאת היתה השוואה שאפשר ללמוד ממנה הרבה יותר, מעבר לטבע האנושי. מה למדנו כאן? שסאונד עם סראונד אצל רן נשמע טוב יותר בשעה הראשונה להאזנה. אוקיי... מה החדשות המרעישות פה?
אולי אותך מעניין ללמוד על ההבדלים בין מגברים כפונקציה של מחיר, ואתה לא מתעניין בדברים אחרים. העובדה היא שלא מעט אנשים די "נרעשים" (במידה שהמילה הזו מתאימה) משני הדברים הבאים:
  1. אנשים מאוד מנוסים באודיו -- כאלה שכן מזהים הבדלים במיקרוטונליות של כבלים -- לא הבחינו במשהו מז'ורי כמו עוד רמקולים פועלים בווליום לא זניח בכלל
  2. אנשים מאוד מנוסים באודיו -- כאלה שיודעים להסביר במדויק ובצורה משכנעת מאוד למה סטריאו עדיף על סראונד בלי תחרות בכלל, מעדיפים את הסראונד, אפילו אם זה לזמן קצר (אין שום הוכחה שההעדפה הייתה נשמרת לטווח ארוך, במיוחד אם הם לא היו מגלים שזה סראונד, אבל גם אין שום הוכחה שההעדפה לא הייתה נשמרת לטווח ארוך, למרות שנראה שאתה בטוח שזה כך, בלי הוכחות ובלי לשמוע בעצמך במה מדובר).
זה נראה לי גם מעניין וגם משעשע ברמה שמצדיקה פוסט שיתוף בחוויה.

רן לא ניסה להכתיב מסקנות, הוא לא השתמש בזה כדי להוכיח שסראונד עדיף על סטריאו (הוא לא חושב כך, ולא חושב ההיפך, אלא אפשר זה ואפשר זה, ואצלו זה לחית כפתור), הוא לא השתמש בזה כדי להוכיח שאנשים טיפשים.

2. כן יצאתי נגד המתודיקה. רן הוא פרובוקטור. במובן הטוב של המילה. אבל פרובוקטור. אוהב לייצר באזזז תקשורתי. אבל במקרה הזה, מה שעומד מאחורי הבאז הוא.... שיש הבדל בין עם סראונד לבלי סראונד. ו... שים לב לשוס: שאנשים לא מאמינים שההבדל הזה הוא בגלל סראונד. אוקיי. ו?
רן הוא פרובוקטור לא כעובדה אובייקטיבית, אלא כצורת ההסתכלות שלך עליו. אם אתה מסתכל על מה שהוא עשה כעל הפלת אנשים בפח והוכחה שהם מפגרים, ברור שהוא פרובוקטור, ואם הוא עשה את מה שהוא מתוך סקרנות ועניין, אז הו סקרן, בלי קשר לפרובוקציות.

אגב, מה זה במובן טוב? זה במובן הרציני, המעמיק והבלתי מתפשר. של לקחת את הדברים עד הסוף. זה לדעתי חשוב יותר מכל פרובוקציה.
אם היה מדובר בניסוי מדעי, שמטרתו להוכיח משהו, בין אם את זה שאנשים לא מבחינים ובין אם זה שאנשים מעדיפים סראונד, אז היה צריך לערוך ניסוי מבוקר ושונה לחלוטין, עם השוואת double-blind, האזנות לטווח ארוך, קבוצת ביקורת, כל מה שצריך כדי שזה יהיה רציני ועד הסוף ומעמיק ובלתי מתפשר.

אבל זו הייתה בדיקה ברמת הקוריוז, או ה"חווייה" כפי שרן עצמו קורא לזה, ואין להסיק מזה שום מסקנות גלובליות וכלליות. זה אפילו לא כמו מחקר קצר שעושים על 7 עכברים כדי לבדוק כייון התחלתי כלשהו, וכותבים במסקנות שיש צורך במחקר נוסף, כי גם מחקרונצ'יק כזה צריך לעשות לפי כללים מסויימים.

אבל זה לא היה אפילו מחקרונצ'יק. זו היתה בדיקה, חוויה, קוריוז, לא משהו שדורש "מתודיקה".


אבל כשמשהו נראה כמו פרובוקציה, מותר לקרוא לו פרובוקציה, לא?
הבעיה היא שאולי יש מקום להטיל ספק מאוד רציני בזה שמדובר בפרובוקציה. זו לא במרחב שלה האמת המוחלטת שזו פרובוקציה, אלא זה במרחב הפרשנויות. זה נובע מצורת ההסתכלות האישית שלך, כשייתכן שייש עוד שחושבים כמוך, אבל יש כאלה שחושבים הפוך. כפי שאמרו הגרשווינים, it ain't necessarily so!


אגב2, אני פעם שמעתי שני רמקולים של מרטין לוגן מנגנים בחנות והייתי מרחק של מטר אחד מהם. אחרי 15 דקות של האזנה, המוכר שם לב שרק אחד מהם מנגן. יצאנו מטומטמים? בהחלט. למדנו מזה משהו? בערך כל מה שאפשר ללמוד מהניסוי האחרון של רן. אוקיי. ו?
מידת ה"טימטום" היא פונקציה של איזה מסקנות אנשים הסיקו ממה שהם שמעו. אפשר לשמוע הרבה מאוד על טונאליות ודימיקה וכו' גם על פי רמקול אחד, ומסקנות בתחומים אלה יכולות להיות ענייניות. אבל אם מישהו הייה מתחיל להתפייט בפרטי-פרטים של מה שקורה עם הבמה והמיקום של הכלים, הוא אכן היה יוצא אדיוט. והמקרה הזה לא מפתיע, כי כשאתה לא באמצע, אז אתה לא מתפלא אם אתה לא שומע את אחד הרמקולים, לכן זה לא כל כך דומה למה שאפשר ללמוד מהניסוי של רן, שלא מדוייק לקרוא לו ניסוי, כי אז צריך מתודולוגיה אחרת... :)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
@AK1 - טוב.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
האם הוספת סראונד היקפי בחסות טרינוב מיטיבה עם סאונד סטראו, או שעדיף בלעדיה.
קודם כל, רן לא ניסה להוכיח את זה. כאמור, הוא לא חושב כך ולא הפוך, שלא שאצלו בלחיצת כפתור עוברים למצב השני ונשארים עם מה שמעדיפים באותו רגע.

שנית, זה עניין של טעם. לא רק מה המיכשור עושה, אלא גם מה ההעדפות האישיות.

יש לי הרבה ניסיון עם סראונד "אמיתי", כזה שמגיע על דיסק כבר עם תכנים בכמה ערוצים, עם הקלטות מתאימות ועם מיקס מושכל שעושים באולפן, לא רק חישוב ג'נרי מתוך הסטריאו של מה כדאי להוסיף לערוצים האחוריים/הצדדים.

והתגובות מתחלקות על פני כל הקשת של כאלה כל מה שמעניין אותם זה פוקוס pinpointed (שדרך אגב, זה ארטיפקט של הקלטות שלא קיים במציאות) ו/או שהם לא מוכנים שיגיע משהו שלא ממול הפרצוף שלהם, לבין כאלה שמתלהבים ורק רוצים עוד, ואחרי זה סטריאו נשמע להם עלוב (לא כי הסטריאו גרוע, אלא למרות שדקה לפני השמעת הסראונד הם שמעו בסטריאו והתלהבו).

למעשה, יש כמה סוגי שימוש בערוצי הסראונד, ואפשר לאהוב סוג אחד ואחר לא.

בקיצור, אתה מנסה לקחת משהו שיש בו הרבה רבדים ואפשרויות, שמאוד תלוי בטעם האישי, ולהפוך אותו לשחור/לבן כן/לא במקרה של חישוב ג'נרי של Auro-3D של טרינוב עם הציוד של רן, כולל הפונקציונליות של RC, על סמך כמה קטעים ספציפיים מקובוז.

האם זה מה ש"רציני" ומה שבאמת חשוב ללמוד אותו?
 
נערך לאחרונה ב:

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
רק שכחת לבקש, שאני אבקש מעצמי, שנת שבתון לצורך העניין הזה...::)
צודק. זה היה הרצוי. עכשיו אפשר לתרגם למצוי ולמצוא משהו יותר ריאלי :)

וניחא לצחוק עליי, המתודיקה, המקצועיות והעובדה שאני גורם לאנשים נכויות נפשיות בהזמנות שלי.... הלכת קצת רחוק מדיי עם העוגיות השבדיות...

וזו הבעיה עם חיפאים, איכשהו הם אף פעם לא מרוצים.
זה רק בגלל הערגה הבלתי נשלטת, וחוסר יכולת לשים גבולות.

ואם נהייה לשנייה רציניים, היות והגבת לעניין החשמל והמידוף, אז מעולם לא אמרתי שאני לא שומע הבדלים.

אני מאלו שמאמינים שכל דבר, כמעט כל דבר, עושה הבדל.

משכחים. מדפים. חשמל. כבלים. רזונטורים ועוד כל מיני גאדג'טים מצחיקים.

היות והדברים הללו, לרוב, לא נשלטים בכלל, אין בינהם ומחיר/פרסטיז' דבר וחצי דבר עם התוצאה הסופית ...והם באותה מידה יכולים להרוס, מאשר לשפר..
אזי מבחינתי מדובר במאמבו ג'אמבו והזמן והכסף שאנשים מקדישים להם הוא תמוה בעיני.

רן
אהההה. סליחה, תודה שהעמדת אותי על טעותי. ואני לתומי חשבתי שלדידך הדברים האלה הם בחזקת שמן נחשים.
אם שוקלים, פאונד פור פאונד, את ההבדל שטרינוב עשה לעומת משככי ציוד, אז מין הסתם טרינוב לוקח. אבל גם כאן, אני לא מחדש כלום כשאני אומר לך שההבדלים הם מסוגים אחרים.

והנה השוס - אני מסכים איתך לחלוטין שבאותה מידה הם יכולים להרוס, ובדיוק בגלל זה זנחתי מזמן את ההתעסקות במשככים, רזונטורים, פעמונים ומרימים. אבל... ארונית אודיופילית? לדעתי אי אפשר בלעדיה.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
קודם כל, רן לא ניסה להוכיח את זה. כאמור, הוא לא חושב כך ולא הפוך, שלא שאצלו בלחיצת כפתור עוברים למצב השני ונשארים עם מה שמעדיפים באותו רגע....
עמיר, אתה שוכח בין כל החפירות האלה לקרוא את מה שאני כותב:
1. לא יצאתי נגד צליל היקפי. אין לי דעה עליו לכאן או לכאן כי לא שמעתי אצל רן. אני בטוח שזה נשמע מצוין, עדיף אפילו, לפחות בטווח הקרוב ואולי גם ברחוק.
אני מבין שגם אתה מושקע ריגשית וכספית בסאונד היקפי ולכן מינית עצמך לסנגור של העו"ד. זה בסדר. אבל פה ספציפית אתה - איך אתה אומר? - מתפרץ לדלת פתוחה.

אתה פותח דיון חדש ומעניין על איך ליישם סאונד היקפי במוסיקה דו ערוצית, ועל האפשרויות הרבות לעשות את זה. מגניב. אבל זה שרשור אחר. אולי יואיל וירצה מר מויאל לסבר את אוזנינו מה אומרים על כך המומחים הגדולים בתחום שאיתם התייעץ תכופות? מה ה- best practices ביצירת צליל היקפי משני ערוצים? גם באופן כללי, וגם בטרינוב?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
עמיר, אתה שוכח בין כל החפירות האלה לקרוא את מה שאני כותב:
1. לא יצאתי נגד צליל היקפי. אין לי דעה עליו לכאן או לכאן כי לא שמעתי אצל רן. אני בטוח שזה נשמע מצוין, עדיף אפילו, לפחות בטווח הקרוב ואולי גם ברחוק.
ממש לא. לא חשבתי על זה בקשר ליחס שלך לנושא, אלא בקשר למתודולוגיה שהצעת, שמטרתה המוצהרת הייתה לבדוק/להוכיח
האם הוספת סראונד היקפי בחסות טרינוב מיטיבה עם סאונד סטראו, או שעדיף בלעדיה.



אתה פותח דיון חדש ומעניין על איך ליישם סאונד היקפי במוסיקה דו ערוצית, ועל האפשרויות הרבות לעשות את זה. מגניב.
בכלל לא. הכוונה הייתה לחדד את העובדה שאם מיישמים את המתודולוגיה שהצעת, מה שיתקבל זה
שחור/לבן כן/לא במקרה של חישוב ג'נרי של Auro-3D של טרינוב עם הציוד של רן, כולל הפונקציונליות של RC, על סמך כמה קטעים ספציפיים מקובוז
משהו מאוד ספציפי ולדעתי בכלל לא מעניין, מה גם שבהיות רוב/כל המאזינים מוטים חזק נגד סראונד, התשובה מאוד ברורה גם לפני כל הניסוי המסובך, כך שאם מה שתיארת זה המימוש של מה שדרשת
במובן הרציני, המעמיק והבלתי מתפשר. של לקחת את הדברים עד הסוף
אז מעבר לזה שהתוצאות צפיות מראש, הן יתייחסו למקרה מאוד ספציפי אצל רן בביית, בקונפיגורציה שלאף אחד אין כמוה בבית, ולא בטוח שתהיה גם למי שיאהב, כי גם החדר של רן די מיוחד, המיקום של הרמקולים מיוחד, ואין רמקול סנטר (כאידיאולוגיה) שזה גם מיוחד, וגם סראונד בלי מקור סראונד זה די מיוחד.

כך שבעליל זה לא כזה רציני ו/או מעמיק ו/או בלתי מתפשר ו/או עד הסוף ו/או בכלל רלוונטי למישהו חוץ מרן, וגם לרן זה לא רלוונטי כי הוא יודע מה המצב גם בלי כל זה.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
.... אולי יואיל וירצה מר מויאל לסבר את אוזנינו מה אומרים על כך המומחים הגדולים בתחום שאיתם התייעץ תכופות? מה ה- best practices ביצירת צליל היקפי משני ערוצים? גם באופן כללי, וגם בטרינוב?

אני באמת לא יודע, כי זה בכנות מעולם לא עניין אותי. עמיר הוא המומחה למוזיקה רב ערוצית.

כל השנים אני שומע סטריאו במצב Native.

הכפתור נלחץ בטעות. מדובר בטעות.

והחוויה הייתה ותוכננה ככזו, עם משקל רצינות שכזה. אנקדוטה. מצחיקה. וזהו.

זה לא שבדקתי כאן כבלים, או הגברות, או סטרימרים, או הבאתי לכאן מספר סאבוופרים ונערכו כאן בדיקות מקיפות במשך שבועות.

ואם אני חושב על זה לעומק, אז במצב רגיל, היו עולים על זה דיי בקלות.

העניין הוא, שבסט אפ הנוכחי, ללא קשר ליכולות של הטרינוב (שברור שהוא גם תורם כאן) וללא קשר, או עם קצת קשר לאלגוריתם של Auro 3D, עצם המיקום המאוד ספציפי של הרמקולים, עצם העובדה שהקומפוננטים מאוד דומים לקדמיים ועצם הפיזור המאוד מיוחד שלהם, כל אלו מנעו מכולם, כולל כולם, לזהות את הדבר הזה.

וככה צריך לפרש את זה. זה קרה בסט אפ מאוד מסוים. מצב דברים מאוד מסוים.

לא יותר. לא פחות.


רן
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
התשובה לגמרי ברורה, הם תכלס סתם 12 אנשים שאוהבים לשמוע מוזיקה וחברים שרן אוהב להתייעץ איתם ולבדוק עליהם את השינויים במערכת שלו, לשבת איתם לקפה ולדבר על זיונים…
הוא חייב למצוא בעלי אזניים יותר חריפות…
הזכרתה לי את הסרט "הלוחם ה 13"
כנראה היה חסר "החבר/אודיופיל ה 13":).
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
לא הצלחתי לקרוא הכל, אבל כן קראתי את הפוסטים שמנים להסביר שמה ששמעו ובחרו הוא לא הדבר הנכון. זה מצחיק. הם בחרו ושמעו ומי שטוען לאי נכונות בחירתם לא שמע. אגב, שאלו אותי גם מה דעתי על העניין הספציפי הזה. ליתר דיוק לא הפסיקו לשאול. משהו כמו 4 הודעות פרטיות כאן ועוד טונה וחצי הודעות וואטאפ בתקווה שאולי אני אכתוב משהו שיערער את המסקנות של מי שכן שמע.

אז אני מצהיר שאין לי מושג מה הם שמעו אבל יש לי מושג על מי שכן שמע. ומי ששמע שם ובחר את מה שבחר, מבין עניין. ולכן אני סומך על מסקנותיהם נכון לעכשיו, עד שאשמע בעצמי.

רן יקירי. כייף לקרוא את הפוסטים שלך, כייף לשחוט פרות באופן כללי. באודיו, שום פרה לא קדושה חוץ מהמסקנות. והמסקנות, כפי הנראה, הן שכנראה גם אני צריך לשמוע ואולי לעשות חישוב מסלול מחדש.
תעבור לאומני,רן אמר שהוא נשוי לווילסון.אתה נשוי לדנה...
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
בזכות השרשור הזה
אחרי מעל שנה
היום שמעתי הופעה של yanni רב ערוצי רחמנא ליצלן.
נהניתי מאד
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
ממש לא. לא חשבתי על זה בקשר ליחס שלך לנושא, אלא בקשר למתודולוגיה שהצעת, שמטרתה המוצהרת הייתה לבדוק/להוכיח





בכלל לא. הכוונה הייתה לחדד את העובדה שאם מיישמים את המתודולוגיה שהצעת, מה שיתקבל זה

משהו מאוד ספציפי ולדעתי בכלל לא מעניין, מה גם שבהיות רוב/כל המאזינים מוטים חזק נגד סראונד, התשובה מאוד ברורה גם לפני כל הניסוי המסובך, כך שאם מה שתיארת זה המימוש של מה שדרשת

אז מעבר לזה שהתוצאות צפיות מראש, הן יתייחסו למקרה מאוד ספציפי אצל רן בביית, בקונפיגורציה שלאף אחד אין כמוה בבית, ולא בטוח שתהיה גם למי שיאהב, כי גם החדר של רן די מיוחד, המיקום של הרמקולים מיוחד, ואין רמקול סנטר (כאידיאולוגיה) שזה גם מיוחד, וגם סראונד בלי מקור סראונד זה די מיוחד.

כך שבעליל זה לא כזה רציני ו/או מעמיק ו/או בלתי מתפשר ו/או עד הסוף ו/או בכלל רלוונטי למישהו חוץ מרן, וגם לרן זה לא רלוונטי כי הוא יודע מה המצב גם בלי כל זה.
אני מצטער, לא הבנתי כלום.
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
בזכות השרשור הזה
אחרי מעל שנה
היום שמעתי הופעה של yanni רב ערוצי רחמנא ליצלן.
נהניתי מאד

גם לי עשה חשק, לכשנגיע הביתה נחזור ל
YES: Live At Montreux
ב 2003 יצא ב DTS 5.1

למטיבי לכת, יש גם גירסה משודרגת שיצאה בבלוריי בפורמט DTS-HD Master Audio.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
בזכות השרשור הזה
אחרי מעל שנה
היום שמעתי הופעה של yanni רב ערוצי רחמנא ליצלן.
נהניתי מאד

עד היום נהנה כמו ילד
מ YANNI LIVE ב dts.

עשית לי חשק.
הולך לנגן אותו ב dts (רב ערוצי).
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור